[ smradinjo @ 26.07.2012. 12:27 ] @
OVako zanima me konkretno kod golfa 2,benzinac 1,6 koliko i gde se nalaze drzaci? ako neko zna nek mi objasni slikovito i jel je moguce da se oni olabave,posto pri nekom naglom startu imam osecaj da motor mnogo skace,pomera se itd ? a i primetio sam da dole gde ulazi sajla za brzinometar jedan sav je labav pa me zanima ako neko moze da mi pomogne? hvala unaperd...
[ Lavlja_Jazbina @ 26.07.2012. 13:20 ] @
Davno je bilo kada se vozila jetta2 91*.Ali imas prednju bombu,levi nosac motora,i nosac menjaca desno (kada se gleda spreda ispod haube)
Taj deo koji se pomera ima jedan sraf za kljuc m10 i on pricvrcuje pinjon-puz,koji je za 4 brzine bio valjda crveni,a za 5 zeleni ili beli.Davno bese.
Na ovoj slici ti je levo,levi nosac,desno je prednji,a dole prvi nosac menjaca.


Ovaj prednji je valjdam od dizela ali ti je slican za benzinca,mada da stavis i ovaj mislim da ne bi smetalo.
[ smradinjo @ 26.07.2012. 14:54 ] @
odo pod haubu da idim :) a jel moze da se cuje u prednjem trapu neko lupanje il tako nesto ako su se drzaci pojebali?ili srafovi olabavili...
[ Java Beograd @ 26.07.2012. 14:56 ] @
Najčešće ne. Ti šrafovi u 99% slučajeva zapeknu, tekoreći nikad se ne olabave. LupaNje ugalvnom dolazi od elemenata trapa, retko zbog nosača motora. Kad nosaču motora dođe kraj, motor se primetno trese.
Naravno, uvek je teoretski i praktično moguće SVE.
[ botr @ 26.07.2012. 17:48 ] @
Mislim da nisu ovakvi drzaci za golfa 2. Kada gledas motor, s preda, oni se nalaze s leve i desne strane, videces ih pri dnu. Pogledaj ispod usisne grane, pa ces videti kako izgleda. Imas dva bocna, i jedan napred, vezan za vezni lim. Na menjacu imas jedan drzac. Sto se tice srafova, moze da bude problem. Kad sam menjao na passatu, doduse 2.0, i drzaci su drugaciji, sraf se odvojio od nosaca, tako da je bila muka odvrnuti ga.
[ Milojkovic @ 26.07.2012. 21:46 ] @
Ukoliko su safovi pri montazi podmazani odvices ih bez problema.
[ pajapop @ 26.07.2012. 23:43 ] @

Motor i menjac se oslanjaju i izoluju pomocu nosaca nacinjenih od gume i metala. Nosaci drze motor i menjac na mestu, a da pri tome imaju odredjenu elasticnost koja prihvata, odnosno ne prenosi vibracije motora na sasiju. U voznji trpi velike sile izazvane tezinom, plus sile inercije pri voznji i uslovima kolovoza.
Kod poprecno postavljenih motora sa pogonom na prednje tockove ima i do 4 nosaca: za motor, menjac, diferencijal, kao i dodatni gornji nosac koji smanjuje torzione vibracije odnosno zakretanje motora pri ubrzavanju i usporavanju. Kada popusti nosac, moze se cuti glasan udarac ili javiti podrhtavanje kada se ubaci u brzinu i polazi iz mesta. Moze se pojacati buka motora u kabini, vibracije poda, volana ili palice menjaca. Moze se cuti i udaranje ili cegrtanje kao kad izduvna cev dodje u kontakt sa sasijom ili drugim delovima karoserije. Na to se moze nadovezati i kvar izduvnog sistema, posto povecano istezanje i zakretanje motora izaziva ostecenje cevi i spojeva izduvnog sistema. Svaki od ovih simptoma, moze ukazati na pokidan ili propao nosac.
Kod vozila sa pogonom na prednje tockove, gornji nosac najcesce strada. Ovaj nosac se naizmeniocno sabija i isteze, svaki put kada se dodaje i oduzima gas. To na kraju dovodi do propadanja gumenog dela nosaca. Ovaj proces ubrzava visoka temperatura motornog prostora i zaprljanost uljem.
Sama zamena nosaca je jednostavna, ali zahteva mehanicarsku vestinu i snalazenje. Motor se pre skidanja mora obezbediti dizalicom, i biti spreman na upotrebu "ubedjivanja" cekicem, pajserom,... zivcima. Ako nisi u finansijskoj stisci bolje idi kod mehanicara. Ako zelis da stices iskustvo i malo avanture... samo napred.
[ botr @ 27.07.2012. 06:31 ] @
U ovom slucaju najcesce strada prednji, posto je motor uzduzno postavljen. Primecuje se, uglavnom, pri promeni brzina, gde motor zna da poskoci, pa se tom prilikom cuje jedan udarac.
[ Lavlja_Jazbina @ 27.07.2012. 07:34 ] @
Nisam ni znao da sam 91 vozio spejs satl..
[ Milojkovic @ 27.07.2012. 23:53 ] @
Jos uvek je neprevazidjen.
[ Lavlja_Jazbina @ 30.07.2012. 08:28 ] @
Zezaju te,postavi cu sliku sta tu spasava glavu. Prednja greda koja je pricvrscena na krajevima kosa je kao beton. Drzao sam se za volan,iskrivio ga,bandera po sredini. Stradao malo pozarni zid ali greda drzi. Pukla baza lobanje, ali BOG kaze drugacije pa evo pisemo. Nema esr i erbegove ali je to koscatiji auto od danasnje kofekcije sa plastikom.
[ alexandarv @ 26.04.2014. 22:00 ] @
Da ne postavljam novu temu - imam isti problem. Majstor je locirao da je u pitanju levi nosac motora (polomio se oko srafa) i zato udara pri polasku i kada se auto naglo trgne (postavio sam sliku gde se vidi kako je i koliko puko).

Sad, treba mi savet:
1) Da li da varim ovo,
2) da li mogu da postavim neku siru sajbnu
3) ili da promenim nosac?

Vozim svaki dan 40 km po losem putu (deo je cak makadam) pa mi je ovo vec drugi kvar za kratko vreme (prvo sam zamenio silent blokove nazad) ne bi da opet pucam 30 - 40 evra ako moze da se navari ili stavi sajbna.

Molim za savet.
[ Lavlja_Jazbina @ 26.04.2014. 22:31 ] @
Promeni aluminijumski nosac gde se srafi taj gumeni.Nisam za varenje,mada se i aluminijum moze naliti,izbegao bi tu radnju.
Stavka 28.

[ etjen @ 27.04.2014. 08:59 ] @
zar je moguće da za tako stari auto taj nosač košta toliko?
Svejedno, menjaj za novi. Nemoj da variš.
[ Lavlja_Jazbina @ 27.04.2014. 09:05 ] @
Misli na pogresan deo.Nije gumeni nosac u pitanju nego nosac koji je zasrafljen na sasiju (357 199 471)
i na njemu je zavarena matica koja je njemu pukla .Da kupi taj deo u bilo kojoj veleprodaji ili maloprodaji,sumnjam.

Ili,gledam sada sliku i vidim da sraf 30 i 31 prolazi krod metalni deo koji je sastavni deo trapa,mozda je i to otislo?

[ vladd @ 27.04.2014. 09:36 ] @
Na slici se vidi da je istrulio deo br 28, koji se menja.

A kada se ocisti prljavstina, i skine nosac, bice jasnija slika na gredi, moguce su zone truljenja i pucanja materijala.
[ deki111 @ 27.04.2014. 10:01 ] @
Lom nosača je mogao da nastane i ako je gumeni deo nosača propao, pa je motor bez amortizacije udarao po njemu. Pre svega proveri stanje i ostalih nosača motora kako bi se ravnomerno prenosilo opterećenje i smanji brzinu kad voziš preko rupa. Naravno bitno je i stanje trapa.
[ pajapop @ 28.04.2014. 07:19 ] @

Meni se cini, da njemu nije istrulio nosac silen bloka, vec nosac koji se fiksira na neki nepokretni deo nekog drugog nosaca (ne mogu sad tacno da odredim). To bi moglo da se resi podmetanjem izmedju postojeceg nosaca i matice jedne vece sajbne, najbolje da se napravi od flaha debljine 5mm i odgovarajuce sirine i duzine (po meri prema nosacu). Busi se rupica u sredini flaha koliko da prodje sraf... Taj flah se moze a i ne mora zavariti za nosac koji je istrulio, mada bi ja pre pokusao da taj nosac nabavim (mozda na otpadu).
[ alexandarv @ 28.04.2014. 09:24 ] @
Mi ovde u Vranju imamo samo jedan auto otpad za koji znam - veći problem je što isti lik u dvotištu drži i prodavnicu novih delova pa forsira uzimanje novih delova. Pogotovu kada je neki deo nepristupačan kao ovaj nosač... Već sam navraćao i nije bio raspoložan da skida delove. Moram opet da pokušam...
[ vladd @ 28.04.2014. 10:58 ] @
Za ovaj deo je preporuka da se postavi nov, polovan je za nijansu boljeg stanja nego ovaj raspali. NAci polovnjak za rasturanje kojem je nosac motora menjan pre par godina je nemoguca misija.

Nije to velika i neisplativa investicija, s obzirom na stete koje mogu da nastanu, ostecenje grede(deformacija mesta oslonca udaranjem nosaca, spadanje motora, lom menjaca...drugi nosac ce biti pod velikim neprezanjem, dok ovaj truli landara u osnovi.