|
[ pera_uske @ 28.07.2012. 19:28 ] @
| prosle godine crkla elektronika pumpe, pa su je majstori prelemili i radila do pre neki dan.. opet je prelemljena i radi sve dok se ne zagreje, nekih pola sata, posle toga opet nema dotok goriva dok se ne ohladi..
raspitujem se vec o ozbiljnijoj reparaciji u nekom poznatom bosch servisu, gledam i polovne sa nekih havarisanih vozila, to mi je sve poznato..
ali danas mi je jedan bosista predlozio da izbaci tu kompletnu elektrosnku pumpu, i umesto nje da stavi neku "obicnu" klasicnu turbo dizel pumpu od 1700kubika.
moralo bi jos da se prepravi pedala gasa i neka sajla tu da se ubaci, i cini mi se rece neki senzor da se izbaci, i da bi to trebalo sve raditi kako treba, naravno on rucno sve na stolu podesi parametre pumpe i ostalo..
kaze da je to vec radio na vise od 20ak novijih vozila(2001-2004), i da ne bi trebalo biti problema sa drugim delovima auta(klima, turbina, itd...) cena bi bila oko 300eur
malo sam sumnjicav u vezi sa svim tim, pa pitam ovde za savet/misljenje, a najvise bih voleo da cujem da li je neko to vec radio i utiske posle te intervencije ? |
[ botr @ 28.07.2012. 20:19 ] @
Bolje daj jos 200 evradi i remontuj pumpu, i posle si miran dugo, verovatno dok ne prodas auto. Komplikovano je to da se odradi, jer koliko se ja razumem, a ne razumem se bas puno, ali mislim da je dovoljno, otvaranje "leptira" gasa se kod tvog auta odvija elektronski, uz pomoc motorcica, koji dobija podatke sa senzora papucice gasa.
Znaci, morao bi da ubaci sajlu za gas, zatim to poveze na pedalu i na leptir, a da to sve radi korektno. Nije atomska fizika, ali je pipav posao, i treba odraditi kako treba.
Jos je gora stvar to sto pumpa koju imas radi u korelaciji sa ECU-om, pa ne znam kako bi ECU dobijao informaciju, i cemu bi slao informaciju, kada stavis obicnu pumpu. Uz to, opet je pitanje kakvu ces pumpu dobiti.
[ KrkaCiC @ 28.07.2012. 20:28 ] @
Prelaz sa Konja na matorog Magrarca.
[ Lavlja_Jazbina @ 28.07.2012. 21:47 ] @
To ti nema nikakvog smisla. Mislim da to dobar majstor koji je upucen moze da ti resi. Ta pumpa-mehanicki deo tesko xrkava.
[ pera_uske @ 28.07.2012. 22:12 ] @
problem je sad jer je ta elektronika vec prelemljena jednom, ko zna dal ce neki ozbiljan servis prihvatiti na tome da radi reparaciju, i sta sve podrazumeva pod "reparacijom" , da li se menjaju sve one komponente(tranzistori, kond, trafo, itd) i da li se nekako resava hladnjenje toga, jer da prelemim mogu i ja sam, ne bih obicno lemljenje placao po 200-300eur :)
gledam i nove se mogu naci za 500eur, nego ni to ne znam kakvog je kvaliteta, kad bih znao da ce izdrzati i upola kao ova original odmah bih uzeo novu, nego cujem da ljudima i te nove crkavaju kroz godinu dve i da u poredjenju sa original delom su veoma lose
[ Zarko Silic @ 28.07.2012. 22:16 ] @
Citat: pera_uske: kaze da je to vec radio na vise od 20ak novijih vozila(2001-2004)
Neka ti da samo jednu adresu na kojoj mozes pogledati to sto je uradio.
Inace, vec sam nekoliko puta pisao na forumu da se posle takve popravke cinovanjem nakon izvesnog (relativno kratkog) vremena, ova elektronika moze baciti na otpad i da je tada jedino resenje kupovina nove koja kosta oko 800 eura.
http://www.elitemadzone.org/t418051-0
Mnogo je pametnije platiti normalnu cenu reparacije ove elektronike koja posle moze da traje koliko i potpuno nova, ako ne i duze.
"Majstori" koji problem na ovoj elektronici resavaju cinovanjem, musterijama samo cine medvedju uslugu.
[ Milojkovic @ 28.07.2012. 23:33 ] @
Popravite pumpu onako kako bog zapoveda i ukoliko budete iole revnosni u odrzavanju navozacete se minimum 200.000 km.Prekinite taj niz budzevina dok jos nije kasno.
[ pera_uske @ 29.07.2012. 10:04 ] @
to cu i uraditi, cekacu majstor da dodje kuci da skine elektroniku, da slikam da se vide ostecenja, pa da posaljem slika ovima sto rade reparaciju, da vidim dal ce prihvatiti rad..
ako ne, onda cu traziti polovnu neotvaranu, pa nju da repariram
[ Zarko Silic @ 29.07.2012. 13:47 ] @
Citat: pera_uske:ako ne, onda cu traziti polovnu neotvaranu, pa nju da repariram
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|