[ Aries1404 @ 30.07.2012. 16:29 ] @
| Dakle, vozilo je 1990 god. dakle dosta mator, uzeo matorac pre nedelju dana, izgleda extra ocuvan, motor ce da pokaze svoje.Sta me zanima:Koje gorivo sipati, D2 ili Euro, i koje ulje da sipam u njega, nego gusce ili....ako imate neku preporuku oko ulja hvala unapred.
|
[ Lavlja_Jazbina @ 30.07.2012. 17:57 ] @
Ja sam to cudo,pozajmio za put jer mi je passat bio nesto u kvaru 94*,i tada se za kao ovu nasu klimu koliko sam ja tada se informisao
da bi menjao ulje,jer sam tada koliko sam vozio 124 ku za mesec dana presao 12k i menjao sam prvo na 8k sae10/30w sa filterom 6l,proveri.
Sada je to mnogo stariji motor verovatno,pa i ulje za upotrebu je mozda 10/40w.Spor auto,u to vreme skup,na koji ja nisam mogao da se naviknem
posebno na sedista.Trom za razliku od pasata u to vreme b3 1.6td interkuler brzina zvuka.Za tovarenje prznajem,nije se zakasljao ali brdo pre tebe vidi.
[ cika dacha @ 30.07.2012. 18:04 ] @
aaa taj auto sam imao 3 godine :-) i danas razmisljam da uzmem al cupea bezinca najaceg! jeste trom auto al nikad se ne kvari! i mozes slobodno u njega da sipas loz ulje! ne bacaj pare! 10/40w mineralno mu najvise prija!
[ KrkaCiC @ 30.07.2012. 18:09 ] @
Citat: cika dacha:
i mozes slobodno u njega da sipas loz ulje!
Zar nije loz ulje poskupelo na cenu D2?
[ botr @ 30.07.2012. 19:15 ] @
Sipaj D2 ili euro dizel. Ulje, ne znam koje je po specifikaciji, verovatno 10-40, ali uzmi neku polusintetiku, ako ne trosi ulje. U suprotnom, ne vredi bacati pare dok se ne otvori motor.
[ Aries1404 @ 31.07.2012. 08:09 ] @
OK, hvala vam puno, primecujem da na manjim obrtajima, u 1. i 2. brzini znaci kada mu nestitsnem gas nego ga drzim u recimo drugoj na konstantnoj brzini malo "stuca", "trokira" kako god!
Cim ja njemu dam gasa on ide li ide, nestuca ni kada je gas ustajali na 60-70-120.... samo prva i druga tj manji oobrtaji.Ali to cu da vidim kada zamenim filtere jer ko zna kada je to menjano, bez obzira sto motor zaista na izgled izgleda fenomenalno.Mada me brine da nije pumpa ili dizne, sta je najveci uzrok stucanja motora pri manjim obrtajima kod ovih vozila?Sve je to u redu pravac servis i nek resavaju al eto... diskutujemo
Kakav je za odrzavanje?Gde mogu da nadjem cene delova za njega od filtera kaisa do pm :-) ja nisam na netu nasao
[ tdusko @ 31.07.2012. 08:37 ] @
Kod tog stucanja moze da bude i sito u rezervoaru pa ti predlazem da se to ocisti kad se budu menjali filteri. Retko ko to radi, a cesto bude toliko prljavo da se golim okom ne moze ustanoviti gde prolazi gorivo uopste. Ako ni to ne pomogne onda dizne na proveru mada moje iskustvo je takvo da se na tim autima nista ne menja dok ne stane tako da sumnjam da je iko menjao uloske pa sumnjam da valjaju.
Od ostalih stvari, proveriti obavezno prednje kugle jer to najcesce ostavlja na putu kod tog modela. Druga bitna stvar je brava za paljenje. Ukoliko ima i najmanjih naznaka da ne funkcionise kako treba, treba je momentalno zameniti novom. Treca bitna stvar koja cesto ostavlja na putu su gume na kardanu pa valja i to prekontrolisati. Od ostalih stvari, nista posebno. Pozadi je multi link pa zahteva malo vise titranja da bude sve Ok, posebno nerviraju plivajuce kugle koje skripe kao na kociji. Na motoru zna da ode vakuum pumpa, ali to se obicno manifestuje tako sto krene da masti oko nje. Znaju da propadnu i spaner i roleri za PK kajs kao i vakuum pumpica na bosch pumpi za gasenje. Gumene solje amortizera isto znaju da odu, to se lako proverava jer se vide kao na dlanu na vrhu koseva kad otvoris haubu. Eto, to ti je to. Ako jos imas i garazu za zimu onda ne moras ni oko paljenje da brines.
[ cika dacha @ 31.07.2012. 11:20 ] @
Citat: KrkaCiC:
Citat: cika dacha:
i mozes slobodno u njega da sipas loz ulje!
Zar nije loz ulje poskupelo na cenu D2?
ko mene u kraju je loz 122dinara! tako da se isplati ko ima tako starija vozila!
[ Milojkovic @ 31.07.2012. 12:21 ] @
Ne sipajte loz ulje ni jedan motor jer to nije preporucljivo.Loz ulje ide u furune i samo za njih je namenjeno.
[ Lavlja_Jazbina @ 31.07.2012. 13:26 ] @
Slazem se sa savetom,ali u vreme embarga sipalo se sve i svasta pa je gutala.Mislim da je tu linijska pumpa
pa i blato prolazi,za razliku od vagena i rotacijonom pumpom,pa lose gorivo +rolnice i ode glava.U svakom slucaju
sam protiv tog lozaka.
p.s.Tada e bio crven kao rasol,sada ?.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|