[ Majstor_Pućko @ 30.07.2012. 18:05 ] @
Dragi moj forume,

svaki put sam ovde dobijao korisne savete, nadam se da će tako biti u budućnosti.
Nakanio sam se da menjam vozilo. Imam VW Polo 97 god. Benz. 1.0L i služio me veoma dobro bez većih kvarova.

Želim veći i komforniji automobil sa klimom. U uži izbor su spali(sortirani po poželjnosti):
*307 HDI
*Stilo JTD
*Laguna DCI

Budžet mi je 3500-4000E

za te pare mogu da uzmem gorepomenute oko 2003god.

Sve su dizeli, sličnih karakteristika i cene. Ovaj moj izbor je čisto subjektivan i uglavnom utiče estetika.
Želim da čujem vaša mišljenja, najviše me zabrinulo što sam ovde pročitao dosta kritika na račun 307-ice, koji je moj favorit.

I na kraju najvažniji aspekt jeste trošak. Interesuje me održavanje kola, znači ne potrošnja i tako to, isključivo održavanje, učestalost kvarova, tipovi kvarova, i cene popravke. Može li mi reći približno iznos na godišnjem nivou koji su potrošili na održavanje istog?

Pošto sam inače čuo dosta kritika(ne znam da li su osnovane) generalno na sve moderne dizel motore, premišljao sam se možda da uzmem neki manji benzinac tipa Fiesta 1.2 (2006-7-8), koji nije baš skroz po mom ukusu i sa kojim ne bih bio 100% zadovoljan, ali ne znam da li je on jeftiniji za održavanje ? Uglavnom me većina koju pitam za mišljenje ubeđuje da je ovaj mali benz. bolji izbor. Sa argumentom džaba mi kola ako ću da bacam 80% plate na njih svaki mesec.

Da li su ova kola gorepomenuta basš toliko kvarljiva iskupa za održavanje ?

Zamolio bih vas za vaše mišljenje. Svačiji konstruktivan predlog je dobrodošao.

Hvala!
[ Nemanja @ 30.07.2012. 18:48 ] @
Evo da ti ja nekonstruktivno odgovorim , posto nisam nikakav majstor, ali sam se jedno vreme isto nosio mislju da zamenim 206-icu za 307-icu , i tada su mi ljudi rekli da obavezno uzmem posle 2006. g, redizajn, jer su tek tada ispravili vecinu bagova.

A drugo, zasto bi sada uzimao 10g star auto ? Jedino ako znas prvog vlasnika, kako ga je odrzavao , sta je radio, pa i onda ces imati gomilu troskova ? Ukratko savet : probaj naci sto mladji auto.

Nije lako , ali razmisli.

Pozdrav,

Nemanja
[ botr @ 30.07.2012. 19:08 ] @
GLavno pitanje je koliko kilometara godisnje prelazis? DIzel manje trosi, ali ga ubija odrzavanje, bar polovnog.

Kod Lagune od skupljih delova imas, turbinu, dizne, pumpu visokog pritiska i plivajuci zamajac. One su uglavnom presle dosta km, pre nego sto su dosle kod nas, i vecina ih je uvezena iz Holandije. Moze dobro da te sluzi, a moze da se desi da neces moci da platis troskove odrzavanja. Uglavnom, bolje je uzeti Lagunu benzin, pod uslovom da nije 2.0 IDE, jer je previse osetljiv na nase gorivo.

Peugeot, dobar dizajn, dobar HDI motor, i nista vise. Elektronika cesto pravi probleme, cesto se javlja antipolution fault, i kod dizela i kod benzinaca, naizgled, bez ikakvog povoda. Zvuk zatvaranja vrata je kao kod Yuga. inace, kod HDI-a bolja varijanta je onaj 1.9 od 90 ks. Nema plivajuci zamajac, nema fap. Jedini trosak je turbina.

Stilo, proveren auto, Bosch elektronika i ubrizgavanje, pa s tim delom, uglavnom, nema problema. JTD prelazi dosta km bez problema, kao i HDI. Problematican elektricni servo volana. Cesto strada. Losiji kvalitet stofa u kabini. Odrzavanje mehanike definitivno povoljnije u odnosu na francuze.
[ Majstor_Pućko @ 30.07.2012. 19:37 ] @
@Nemanja
E druže, voleo bih i ja sigurno mlađa kola, ali pare su ograničavajući faktor. Ali ako mislite da je možda bolje preko zime uštekati još milju 2 pa na proleće kpiti redizajn onda OK. Samo ne znam ni koliko je on pouzdan?

Zna li neko gde se kod nas na tržištu kreće ta "zona krševa" koju treba izbegavati? Koji cenovni opseg ?

Ima li neko još nekih predloga ? Nisam sada zaluđen 307-icom, i drugi predlozi su dobrodošli. Kažem ni Fiestica 1.2 koja nema nikakve veze sa ovima gorepomenutim opet nije loš izbor, samo eto voleo bih veća kola.
[ Majstor_Pućko @ 30.07.2012. 19:46 ] @
@botr
Hvala ti. Baš ono što me interesovalo.

Uglavnom sam do sada malo kilometara prelazio ali zaista malo. Ali sam mislio posle kupovine novih kola da krenem da idem sa njima na posao(40km dnevno) + ostala vožnja uglavnom nešto sitno- mesečno ne više od 200km. Zato budući svakako očekuje veća ekspolatacija.
[ cika dacha @ 31.07.2012. 11:26 ] @
Majstor_Pućko @ lagunu i stila ti ne preporucujem jer se brzo gubi ulozeni novac tj brzo im pada cena! imao sam vremena pa sam prosetao do najlon pijace u ns onako malo da se promuvam i stvarno sam bio iznenadjen po kojim malim cenama se prodaju auta! video sam lagunu bebi plave boje za 2600e dizel! nisam verovao!
pezo jeste ok i preporucujem ga u tvojoj ponudi al ako vec uzimas dizela nek bude od 90ks ili 136ks
a dal si razmislio o vectri b sa 5 vrata? ili astra! ona sa 2.0dti 16v motorom koji ima lanac! taj motor je jeftin za odrzavanje i jako se dobro pokazao!
[ KrkaCiC @ 31.07.2012. 11:34 ] @
Citat:
cika dacha: Majstor_Pućko @ lagunu i stila ti ne preporucujem jer se brzo gubi ulozeni novac tj brzo im pada cena!

A sta onda da kupi? G2?
Logicno je da svaki auto koji kupi ima pad cene. Auto valjda kupuje da vozi a ne da ga posle par godina proda za skoro isti novac.
@Majstor_Pucko par saveta si vec dobio iznad,ali najbitnije je da kupis sto bolje odrzavani auto,nebitno koji od nabrojanih
[ Milojkovic @ 31.07.2012. 12:04 ] @
Za taj novac neces naci ni jedan od gore pomenutih automobila da je iole u cestitom stanju.Dakle zaboravi da se za te novce moze voziti Laguna, stilo ili 307.Mozes ih doduse kupiti da ti statiraju ali ih zasigurno neces voziti jer za voznju tih izraubovanih krntija u proseku treba odmah doplatiti jos 1000 do 2000 evra za servis i to u najboljem slucaju.
[ Milojkovic @ 31.07.2012. 12:10 ] @
Citat:
cika dacha: Majstor_Pućko @ lagunu i stila ti ne preporucujem jer se brzo gubi ulozeni novac tj brzo im pada cena! imao sam vremena pa sam prosetao do najlon pijace u ns onako malo da se promuvam i stvarno sam bio iznenadjen po kojim malim cenama se prodaju auta! video sam lagunu bebi plave boje za 2600e dizel! nisam verovao!
pezo jeste ok i preporucujem ga u tvojoj ponudi al ako vec uzimas dizela nek bude od 90ks ili 136ks
a dal si razmislio o vectri b sa 5 vrata? ili astra! ona sa 2.0dti 16v motorom koji ima lanac! taj motor je jeftin za odrzavanje i jako se dobro pokazao!


Motor 2.0 je sve samo ne jeftin za odrzavanje.Sve te vectre i astre koje se prodaju po naizgled povoljnim cenama imaju za sobom kilometraze u proseku oko 400.000 km a neretko i vise Dakle tu je vreme za zamenu lanca spanera a bogami i pumpe su im uglavnom karabudzene samo da se automobil moze prodati.Naravno tu je i zloglasni menjac f 16 pa plivajuci zamajac i set kvacila koji je redovno na izdisaju.Zadnji trap je takodje u banani izduvni sistem komplet, klima je takodje zrela za remont sto nije ni malo jeftino jer tu je hladnjak klime vec istrulio creva i cevi su se raspali kompresor klime je takodje osamario a neretko i unutrasnji hladnjak klime.Ukoliko je udarana ta vectra je vec dobrano i trula dakle pisi propalo.Naravno ima ih i ispravnih ali se one ne prodaju za 3000 evra nego za 6 do 8000 evra ako zelis automobil neudaran nefarban ispravan i sa kilometrazom ispod 200.000 km koji ima servisnu i koji je ispravan .
[ Majstor_Pućko @ 31.07.2012. 13:20 ] @
OK. Više mi je nego jasno da se za ovaj ponuđeni novac neću usrećiti. Sada ide drugo pitanje.
Da li je bolje da pričekam proleće kada bih imao novca za ove iste automobile ali 2006-7 god.
Ili da ganjam nešto manje tipa Forda Fieste 1.2 ili Opel Corse 1.2 koji bi mi poslužili ? Njima je isto pristojna potrošnja. Ali ne bi baš bio 100% srećan sa njihovim komforom.
Što se tiče kilometraže neću prelaziti više od 10-15 000 km godišnje tako da mi Benz/Dizel ne igra veliku ulogu. Ali bih više voleo dizelaša zbog snage, oni obično imaju po 100KS pa to lepo vuče krupniju šasiju, upališ klimu itd. Dok je granica za benzince 1.2L što je slabo pa može samo u manjim kolima da prodje, a još kad upališ klimu pitanje je kako će ići.
[ botr @ 31.07.2012. 14:26 ] @
Citat:
Milojkovic:
Motor 2.0 je sve samo ne jeftin za odrzavanje.Sve te vectre i astre koje se prodaju po naizgled povoljnim cenama imaju za sobom kilometraze u proseku oko 400.000 km a neretko i vise Dakle tu je vreme za zamenu lanca spanera a bogami i pumpe su im uglavnom karabudzene samo da se automobil moze prodati.Naravno tu je i zloglasni menjac f 16 pa plivajuci zamajac i set kvacila koji je redovno na izdisaju.Zadnji trap je takodje u banani izduvni sistem komplet, klima je takodje zrela za remont sto nije ni malo jeftino jer tu je hladnjak klime vec istrulio creva i cevi su se raspali kompresor klime je takodje osamario a neretko i unutrasnji hladnjak klime.Ukoliko je udarana ta vectra je vec dobrano i trula dakle pisi propalo.Naravno ima ih i ispravnih ali se one ne prodaju za 3000 evra nego za 6 do 8000 evra ako zelis automobil neudaran nefarban ispravan i sa kilometrazom ispod 200.000 km koji ima servisnu i koji je ispravan .



E moj majstore ..... pa taj motor nema plivajuci zamajac.
Ima i Stila za 2.000 evra 1.9 jtd pa idu bez problema. Po nesto strada, ali ide bez ulaganja vecih od 200 evra, po popravci. Oni od 3-4 hiljade bi morali biti u daleko boljem stanju.

Citat:
Majstor_Pućko:
OK. Više mi je nego jasno da se za ovaj ponuđeni novac neću usrećiti. Sada ide drugo pitanje.
Da li je bolje da pričekam proleće kada bih imao novca za ove iste automobile ali 2006-7 god.
Ili da ganjam nešto manje tipa Forda Fieste 1.2 ili Opel Corse 1.2 koji bi mi poslužili ? Njima je isto pristojna potrošnja. Ali ne bi baš bio 100% srećan sa njihovim komforom.
Što se tiče kilometraže neću prelaziti više od 10-15 000 km godišnje tako da mi Benz/Dizel ne igra veliku ulogu. Ali bih više voleo dizelaša zbog snage, oni obično imaju po 100KS pa to lepo vuče krupniju šasiju, upališ klimu itd. Dok je granica za benzince 1.2L što je slabo pa može samo u manjim kolima da prodje, a još kad upališ klimu pitanje je kako će ići.


Benzinac od 1.6 ce razbiti 1.9 td ekvivalentnog godista. Stilo 1.6 je brzi od 1.9 jtd, Xsara 1.6 je brza od 1.9 HDI od 109 ks, itd...

PS

Ne shvataj Milojkovica ozbiljno. Zna da preteruje. a sada je pobrojao gotovo sve sto moze da se pokvari, a ne znaci da ce se pokvariti. Za taj novac mozes da uzmes dobar auto 2002 - 2003 god, a mozes i da uzmes krs, ako ga dobro ne pogledas.
[ Milojkovic @ 31.07.2012. 14:30 ] @
Sinko svi 2.0 di i dti motori koji nose oznaku Y imaju plivajuci zamajac dakle X 20 ga nema dok ga Y 20 ima tako da je bolje da se ne blamiras i mudrujes o necemu sto nemas pojma.Stlo za 2000 evra je samo gomila gvozdja a ulaganje u njega od 200 evra moze pokriti trosak slepanja i casu vode sa secerom kad ti se ispostavi spisak sta je sve za zamenu.
[ cika dacha @ 31.07.2012. 14:41 ] @
Citat:
KrkaCiC:
Citat:
cika dacha: Majstor_Pućko @ lagunu i stila ti ne preporucujem jer se brzo gubi ulozeni novac tj brzo im pada cena!

A sta onda da kupi? G2?
Logicno je da svaki auto koji kupi ima pad cene. Auto valjda kupuje da vozi a ne da ga posle par godina proda za skoro isti novac.
@Majstor_Pucko par saveta si vec dobio iznad,ali najbitnije je da kupis sto bolje odrzavani auto,nebitno koji od nabrojanih


ako vec kupujes auto a imas izbor onda treba gledati sta uzeti a da ne gubis puno! laguna i stilo su bas poznati po padu cena! pogledaj u zadnje vreme!

Milojkovic@ a NI JEDAN auto sa 400.000km nije jeftin za odrzavanje!!!
[ Majstor_Pućko @ 31.07.2012. 15:33 ] @
Citat:
botr:
Benzinac od 1.6 ce razbiti 1.9 td ekvivalentnog godista. Stilo 1.6 je brzi od 1.9 jtd, Xsara 1.6 je brza od 1.9 HDI od 109 ks, itd...PS

Ne shvataj Milojkovica ozbiljno. Zna da preteruje. a sada je pobrojao gotovo sve sto moze da se pokvari, a ne znaci da ce se pokvariti. Za taj novac mozes da uzmes dobar auto 2002 - 2003 god, a mozes i da uzmes krs, ako ga dobro ne pogledas.


Nismo se razumeli. Znam ja da je motor od 1.6L 16V u Stilu aždaja, i da 1.9JTD može da pojede ko svinja masan džak :D ali.....treba takva kola i "napojiti" ;)
Ne znam ima li 1.6L klasična verzija sa 8ventila?

Benzinci od 1.2L 16V u Fiesti imaju 75KS i za mali auto predpostavljam da je puna kapa - kada sam vozio Pola sa 50 onda je ovo više nego dobro. Samo eto više bih voleo Stila ili 307-icu ipak je to jedna klasa iznad. Veća kola, više mesta, snažniji motor itd...
Stilo sa 1.2L motorom ne bih, ipak je to velika šasija nije 1.2L motor za to.
[ botr @ 31.07.2012. 17:08 ] @
Citat:
Milojkovic: Sinko svi 2.0 di i dti motori koji nose oznaku Y imaju plivajuci zamajac dakle X 20 ga nema dok ga Y 20 ima tako da je bolje da se ne blamiras i mudrujes o necemu sto nemas pojma.Stlo za 2000 evra je samo gomila gvozdja a ulaganje u njega od 200 evra moze pokriti trosak slepanja i casu vode sa secerom kad ti se ispostavi spisak sta je sve za zamenu.


A ko kaze da on hoce da kupi 2.0 dti Y???

Ne znam sta je, ali znam da coveka fino sluzi, taxira sa njim, menjao je zupcasti, radio veliki servis, popravljao elektro servo volana i menjao jednu viljusku (redovan servis ne ubrajam u tu vrstu ulaganja). NIsta od toga ga nije kostalo vise od 200 evra. Radi vec godinu i po. Turbina i plivajuci zamajac su jos uvek ispravni.

Fiatov 1.6 je problematican, jer cesto strada ECU. Dosta trosi u gradu, ali na otvorenom je ok, negde oko 6,5 litra. Inace, 16v motori trose manje od 8v.

FIesta 1.2 ztec zna da trosi dosta.
[ Majstor_Pućko @ 31.07.2012. 17:58 ] @
E pa da ga jebem...na kraju ispade da nema nijedno čestito vozilo da se pazari za te pare. Ajde na kraju da preforumilišem pitanje.

Koji automobil za 4000E je najmanje zlo?
[ Zarko Silic @ 31.07.2012. 18:20 ] @
Za te pare mozes kupiti samo solidnog Punta.
[ botr @ 31.07.2012. 18:53 ] @
Mozes da uzmes Ford Focus.
[ Majstor_Pućko @ 31.07.2012. 18:56 ] @
Zarko, hvala. I za kraj još jedno pitanje.
Ako odlučim da do proleća prištekam još para pa to dodje na nekih 5,5-6K šta za te pare mogu da pazarim? Čisto da znam šta mi je činiti.

Ovako nešto? Još malo skuplji oko 5,5-6K taman za 2007/8 god
http://www.polovniautomobili.c...iat_grande_punto_13_mjet_90ks/
jel bi to bila dobra kupovina ?
[ Milojkovic @ 31.07.2012. 19:53 ] @
Citat:
botr: A ko kaze da on hoce da kupi 2.0 dti Y???

Ne znam sta je, ali znam da coveka fino sluzi, taxira sa njim, menjao je zupcasti, radio veliki servis, popravljao elektro servo volana i menjao jednu viljusku (redovan servis ne ubrajam u tu vrstu ulaganja). NIsta od toga ga nije kostalo vise od 200 evra. Radi vec godinu i po. Turbina i plivajuci zamajac su jos uvek ispravni.

Fiatov 1.6 je problematican, jer cesto strada ECU. Dosta trosi u gradu, ali na otvorenom je ok, negde oko 6,5 litra. Inace, 16v motori trose manje od 8v.

FIesta 1.2 ztec zna da trosi dosta.


Opel od 1998 pa na daljje nosi 2.0 dizel motor Y oznake tako da je bolje da ga ne savetujes nesto o cemu evidentno pojma nemas.Delovi koje si nabrojao da je taj koga znas menjao uveliko prelaze cifru od 200 evra tako da je bolje da se vise ne blamiras.
[ Zarko Silic @ 31.07.2012. 20:59 ] @
Citat:
Majstor_Pućko:
Zarko, hvala. I za kraj još jedno pitanje.
Ako odlučim da do proleća prištekam još para pa to dodje na nekih 5,5-6K šta za te pare mogu da pazarim? Čisto da znam šta mi je činiti.

Ovako nešto? Još malo skuplji oko 5,5-6K taman za 2007/8 god
http://www.polovniautomobili.c...iat_grande_punto_13_mjet_90ks/
jel bi to bila dobra kupovina ?


Jeste, Grande Punto je odlican automobil. U stvari, to je najbolji automobil u klasi. Samo moras obratiti paznju na dve stvari:

1. Da ti ne podvale nekakav primerak koji je prethodno naleteo od pozadi na Milojkovicevog Golfa 2, i

2. Kada ga kupis da pazis da licno ne naletis na Milojkovicevog Golfa 2




P.S. Taj sa oglasa, onako na prvu loptu, deluje mi sasvim ok.
[ cika dacha @ 31.07.2012. 21:29 ] @
Citat:
Zarko Silic:
Citat:
Majstor_Pućko:
Zarko, hvala. I za kraj još jedno pitanje.
Ako odlučim da do proleća prištekam još para pa to dodje na nekih 5,5-6K šta za te pare mogu da pazarim? Čisto da znam šta mi je činiti.

Ovako nešto? Još malo skuplji oko 5,5-6K taman za 2007/8 god
http://www.polovniautomobili.c...iat_grande_punto_13_mjet_90ks/
jel bi to bila dobra kupovina ?


Jeste, Grande Punto je odlican automobil. U stvari, to je najbolji automobil u klasi. Samo moras obratiti paznju na dve stvari:

1. Da ti ne podvale nekakav primerak koji je prethodno naleteo od pozadi na Milojkovicevog Golfa 2, i

2. Kada ga kupis da pazis da licno ne naletis na Milojkovicevog Golfa 2

:D


P.S. Taj sa oglasa, onako na prvu loptu, deluje mi sasvim ok.



''dvojka je auto ostalo su kante'' :-)
[ Java Beograd @ 31.07.2012. 21:42 ] @
U principu, auto srednje klase (Laguna, Stilo, 307, Corolla) se ne može naći u pristojnom stanju ispod 5.000,00 EUR. Otprilike.
[ Majstor_Pućko @ 31.07.2012. 22:06 ] @
@Java Beograd: Da, vidim sada, i sreća što sam pitao. Jer sam bio na ivici da zapucam na neki plac gde mi se 307-ica najviše svidi i kupim ga. Mislio sam da se stanje na tržištu malo popravilo i sredilo, a zapravo je gore nego ikada...

Citat:
Zarko Silic:
Jeste, Grande Punto je odlican automobil. U stvari, to je najbolji automobil u klasi. Samo moras obratiti paznju na dve stvari:

Još jednom hvala na savetu. Pošto od ranije znam da si uvek davao odmerene i racionalne savete, možda ću prošetati do Nemačke u proleće. Ili bih u nekoj drugoj zemlji trebao početi lov na polovnjaka? Znam da će me lični odlazak i spostvena režija koštati više, i znam da Nemačka nije obećana zemlja i da i tamo ima prevaranata kao i u Srbiji, ali ću nekako mirnije spavati ako odem lično tamo i kupim ga.

Citat:
Zarko Silic:
1. Da ti ne podvale nekakav primerak koji je prethodno naleteo od pozadi na Milojkovicevog Golfa 2, i

2. Kada ga kupis da pazis da licno ne naletis na Milojkovicevog Golfa 2



Oplakao sam....
[ botr @ 01.08.2012. 07:56 ] @
Citat:
Milojkovic:
Opel od 1998 pa na daljje nosi 2.0 dizel motor Y oznake tako da je bolje da ga ne savetujes nesto o cemu evidentno pojma nemas.Delovi koje si nabrojao da je taj koga znas menjao uveliko prelaze cifru od 200 evra tako da je bolje da se vise ne blamiras.


Ako remontovana viljuska, pa i nova, kosta vise od 200 evra, ja cu da je pojedem! Zupcasti sa spanerima u AP sportu kosta 70 evra. Servo je popravljao sam, jer je covek elektricar.


Sto se tice GP svi do jednog dizela su kupljeni od firme, dakle, bili su sluzbeni, kao i ostali automobila stari nekoliko godina koji dodju kod nas.
Najbolja vairjanta, finansijska, je m jet od 75 ks, jer nema plivajuci zamajac i dpf filter, za razliku od snaznijih varijanti.
[ Nocni @ 01.08.2012. 13:26 ] @
^Električar nema šta da popravlja na servo volanu stila jer mu nije isti sistem kao kod punta niti se javlja na stilu poznati kvar elektro motora serva kao na puntu... Na stilu je u 95% slučajeva (ako nije udaran pa su u problemu senzori pozicije i momenta) u problemu centrala serva odnosno njena can linija... popravka je komplikovana i potreban je elektronicar...

Grande punto je bolji taj jači od 90 konja koji ima dpf i plivajući zamajac... ili nisi vozio oba ili pogrešno misliš da dpf i zamajac predstavljaju problem... mnogo bolju vožnju ima taj jači sa plivajućim zamajcem a uklanjanje dpf-a košta kao par zamjena ulja... nije skupo...

Otkud ti ideja da je svaki punto kupljen od nekih firmi... evo ovaj iz oglasa koji je pucko linkovao izgleda odlično... Od firmi može da bude dobar auto koji je isao samo po otvorenim putevima... možda misliš da sve firme, bilo kojim poslom da se bave, moraju da prelaze ogromne kilometraže?


[ botr @ 01.08.2012. 15:33 ] @
Sta mu je radio, nemam pojma, ali opravio ga je.

Sto se tice GP, mislio sam da je bolji za novcanik. Naravno da se ovaj jaci lakse vozi i u praksi verovatno malo manje trosi.

Sva vozila, koja se uvezu kod nas, stara 2-3 godine su kupljena od firmi na licitaciji. Do 6 godina 90% njih je kupljena na isti nacin.
[ Majstor_Pućko @ 01.08.2012. 15:34 ] @
Još sam malo pregledao oglase, mogu se naći primerci 2008 u odličnom stanju u Nemačkoj. Pa čak i da ima plivajući zamajac nije strašno, ipak ako je verovati kilometraži nisu mnogo prešli. Ajde nek su godišnje vozili po 30 000 to je 120 000 do sad. Ako je recimo istina da je prešao 120-150 000km onda po nekoj mojoj proceni taj zamajac može bar još toliko da pređe. Pa i ako posle par godina bude moralo da se menja nema veze. Svemu dođe kraj pa i tom plivajućem kvačilu. Nisam ja sada pobornik piroćanskog sistema da što manje ulažem. Pa taman kad naučim magarca da gladuje on mi crkne. Želeo bih samo koliko-toliko pristojno vozilo. Polovnjak je to, kvariće se. Samo mi je bitno da nije izraubovani krš, kakvih je većina na našem tržištu. A ja nisam kockar za pare pogotovo ne kada nisam baš tako olako došao do njih.

Pozdrav i hvala svima. Eto još jednom ovaj forum je dokazao svoju pravu vrednost.
[ Majstor_Pućko @ 01.08.2012. 15:40 ] @
Citat:
botr:
Sta mu je radio, nemam pojma, ali opravio ga je.

Sto se tice GP, mislio sam da je bolji za novcanik. Naravno da se ovaj jaci lakse vozi i u praksi verovatno malo manje trosi.

Sva vozila, koja se uvezu kod nas, stara 2-3 godine su kupljena od firmi na licitaciji. Do 6 godina 90% njih je kupljena na isti nacin.


Znaš kako, ja idem u Nemačku da pazarim(možda i Slovenija), pa šta mi Bog da, ako mi je suđen krš - suđen mi je. :D Ne mogu ja sada biti vidovit i da znam pta je sa kolima bilo.
Odgovara kilometraža-odgovara, odgovaraju karakteristike i oprema - odgovaraju, odgovara cena - kupujem i kraj priče.
A vračanje u pasulj (da li je automobil tamo bio od kompanije ili udaran) ostavljam Vidovitoj Zorki i Kleopatri.