[ Azra @ 31.07.2012. 06:30 ] @
Audi 80 1.8 1989.g.
Termo davac nije ukljucio ventilator. Povisena temperatura i pritisak su doveli da mi je glavno crevo pocelo pustati na maloj rupici i polomio se plasticni nastavak na vrhu hladnjaka koji odvodi visak tecnosti do posude.
glavno crevo sam zamenio.

Da li je moguce nesto krpiti , ili mora novi (polovni ) hladnjak .





PS metalni vijak sam ja ubacio na mesto polomljenog plasticnog dela na koji se navlaci crevo do posude..

unapred hvala na odgovorima


[Ovu poruku je menjao Azra dana 31.07.2012. u 09:49 GMT+1]
[ Milojkovic @ 31.07.2012. 12:00 ] @
Hladnjak ne moras uzeti nov mozes kupiti i polovan a bez preliva(koji si otkinuo i zablokirao) nema hladjenja niti cirkulacije.
[ Zarko Silic @ 31.07.2012. 12:10 ] @
Moze se to napraviti. Vest alatnicar napravi niplu od aluminijuma sa navojem na jednom kraju.
[ Milojkovic @ 31.07.2012. 12:17 ] @
Zare mislis da bi on bio spreman da tom vestom alatnicaru plati taj rad.
[ Zarko Silic @ 31.07.2012. 13:32 ] @
To je jeftinije od zamene hladnjaka, a ne mora se nista ni skidati. Napravi se nipla, ureze se navoj u plastici i sa FC11 se zalepi. Sve ukupno ne bi trebalo biti skuplje od 25 eura.
[ Lavlja_Jazbina @ 31.07.2012. 13:38 ] @
Hvalio si FC11,pa sam kupio.Nigde nisam procitao za koliko se steze,i tvoje misljenje na skali od 1-10,kao lepak.
[ botr @ 31.07.2012. 14:23 ] @
Meni se desilo nesto slicno, doduse nije pukla kompletna plastika, vec deo, na koji je moglo da se namakne crevo. Moze da se sredi, mada je moje misljenje, da je bolje da kupis nov hladnjak, ako ce te takav zahvat kostati 25-30 evra.
[ Milojkovic @ 31.07.2012. 14:27 ] @
Eto u cemu je problem kad treba adekvatno plattiti majstora i kvalitetno sredstvo onda je "uvek bolje kupiti novo".
[ Zarko Silic @ 31.07.2012. 14:30 ] @
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Hvalio si FC11,pa sam kupio.Nigde nisam procitao za koliko se steze,i tvoje misljenje na skali od 1-10,kao lepak.



Pa zavisi za sta se konkretno koristi. FC11 nije lepak klasicnog tipa. Za njega vazi pravilo koje vazi za druga siliknska stredstva za lepljenje i ispunu samo sto je mnogo cvrsci i otporniji na samom spoju. Susenje je oko 5 sati na temperaturi od 20 C. Ako se nanosi u vecoj debljini vreme treba produziti srazmerno takvim uslovima. Oseti se pod prstom kada je po dubini stvrdnut, ali za 24 sata je sigurno sasvim formiran.
[ Azra @ 31.07.2012. 16:49 ] @
Hvala na predlozima i odgovorima, odlucio sam kupiti nov hladnjak, da ne razmisljam, ipak je taj postojeci star "samo" 23 godine...
[ botr @ 31.07.2012. 16:59 ] @
Citat:
Milojkovic: Eto u cemu je problem kad treba adekvatno plattiti majstora i kvalitetno sredstvo onda je "uvek bolje kupiti novo".


Nije problem u placanju majstora. Problem je u tome da je taj hladnjak star 20-ak godina, da je pun kamenca, i ko zna kakvog djubreta. Ako popravka kosta 20-30 evra, onda je bolje kupiti potpuno nov hladnjak, koji kosta 50-70 evra. Imas nov hladnjak, koji je 100% prohodan, sto znaci da ce kroz njega tecnost cirkulisati bez problema, punim kapacitetom.
[ Milojkovic @ 31.07.2012. 19:54 ] @
Opet nemas pojma originalan hladnjak za taj automobil kosta daeko vise od 70 evra.
[ Zarko Silic @ 31.07.2012. 21:08 ] @
Lepsi je osecaj neznati koliko kosta originalni hladnjak za Audi 80
[ bakara @ 31.07.2012. 21:11 ] @
Nije on pricao o originalnom nego o novom hladnjaku...
[ botr @ 01.08.2012. 07:51 ] @
Sta ste navalili na originalne delove?! To je mator auto, nece da se vozi jos 20 godina pa da mu treba originalni hladnjak. Nov, bilo kojeg proizvodjaca, ce raditi posao najmanje 5-6 godina.
[ Milojkovic @ 01.08.2012. 12:36 ] @
Eto jos jedan dokaz o nepoznavanju materije.Nov hladnjak od bilo kog ( uglavnom kineski) uglavnom nece raditi od prvog trena.Ukoliko ima srece nece mu procuriti odmah nego za par meseci a ukoliko se i desi d a drzi tecnost velika je verovatnoca da nece imati kapacitet hladjenja( redovna pojava) tako da ce mu automobil biti upotrebljiv samo u zimskim mesecima dok ce na ovim vrucinama kljucati i pregrevati motor.Te jeftine hladnjake ( kineske) koje sam imao priliku da skidam sa golfova koji su imali problem sa hladjenjem sam sekao i posmatrao koliki je broj celija i koliko je sve to traljavo uradjeno.
[ botr @ 01.08.2012. 15:31 ] @
A sta mu je garancija da ce ga ovaj stari hladnjak sluziti kako treba?
[ Milojkovic @ 01.08.2012. 15:55 ] @
Ukoliko je do sad radio kako treba nema razloga da se posle kvalitetne popravke to i ne nastavi.Solucija kupovine polovnog hladnjaka je takodje rizicna jer nikad se ne zna sta je sve preziveo i sa kakvim je rashladnim sredstvom radio.Postoji solucija kupovine novog hladnjaka od proverenih proizvodjaca ( Valeo , Behr, Nisens, Denso) koji su jeftiniji od originala a sasvim su korektni i kvalitetni. Naravno njihova cena u odnosu na one jeftine kineske kopije raznoraznih egzoticnih naziva je poprilicno veca i uglavnom je na pola puta do originala pa ko voli nek izvoli.Licno nikome nisam hteo da ugradim te jeftine hladnjake jer bi to znacilo da cu imati reklamaciju i nerviranje koje mi nije potrebno.Imao sam razne ponude da prodajem to smece uz izuzetne rabate ali to nisam nikad prihvatao jer imam potpuno drugaciji pristup poslu a on glasi da jeftine i nekvalitetne delove ne ugradjujem jer uz jeftin deo moj rad ne moze da dodje do izrazaja a i cena ugradnje sa kvalitetnim repromaterijalom i alatom bi bili neprimereni ceni kostanja istog tako da bi sve bilo besmisleno.
Uglavnom sam se bavio izgradnjom takvih delova koji su u velikoj vecini slucajeva bili uzrok kvarova.
Ljudi koji smatraju da je cena kvalitetnog dela neprimerena ceni njihovog automobla treba da razmisle o tom automobilu koji voze i da taj isti uklone iz saobracaja zarad svoje a i tudje sigurnosti.Ja licno vozim stari automobil ali i dan danas ga odrzavam sa delovima koji su kostali priblizno kao i kad je taj automobil bio nov.Dakle on za mene ima neprocenljivu upotrebnu vrednost i uopste ga ne poredim sa cenama iz oglasa jer o prodaji i ne razmisljam dok ga eksploatisem vec o sigurnosti
Moje automobile sam uvek prodavao po ceni koju sam ja hteo a kupci su uvek cekali i unapred rezervisali jer su znali sta imam i u kakvom je stanju.