[ xpert90 @ 04.08.2012. 15:00 ] @
Uskoro idem u Njemacku i trebao bi da kupim auto i mislio sam passata 6 2006-2007 godiste, sa highline opremom.

Ja bi volio kupiti sa 2.0 motorom 140 ili 170 konjskih snaga ( automatik, sa DSG mjenjacem ), ali sam cuo dosta prica da 2.0 motori imaju problema sa diznama i potrosnjom ulja. Pa ako neko ima ko se razumije oko ovoga da mi malo objasni.

1.9 motor mi je nekako preslab za passata.

Hvala unaprijed.
[ KrkaCiC @ 04.08.2012. 15:48 ] @
Citat:
xpert90:
1.9 motor mi je nekako preslab za passata.


Nisam strucnjak,javice se vec moderator,ali cini mi se da se pasat proslavio 1.9 motorima,i onda nikako ne znaci da je 1.9 slab. Uostalom,razlika odo oko 100 ccm ne znaci skoro nista.
Da ja ne bih lupao previse,sacekaj Zareta
[ Nocni @ 04.08.2012. 18:00 ] @
Taj 1.9 je bolji i prilicno pouzdaniji motor jer su kod njega bošove dizne i boš kompjuter...
Kod 2.0 motora je sve to simensovo i dobro su ti rekli da je problematican... dizne crkavaju prakticno bez najave a nove su 650€ po komadu... moguće ih je i remontovati ali to je krpljevina i ne traju dugo posle...
Imas vise tema koje se bave problemima na tim pasatima odnosno na tim 2.0 motorima... Ipak, svi ti kvarovi kao sto je crkavanje uljne pumpe i slicno desavaju se tek posle vecih kilometraža...
Ako se ipak odlučiš za 2.0 tdi onda uzmi tog od 170 konja jer on ima 2 bregaste i robusnije je uradjen...

Ipak, preporuka je 1.9 tdi na kojem možes uraditi chip tuning i dobiti snagu tog 2.0 i imati mnogo manje problema u daljoj eksploataciji...

P.S. Ne očekuj kvalitet kao kod ranijih generacija pasata...
[ anon115774 @ 04.08.2012. 18:02 ] @
Citat:
xpert90:
ali sam cuo dosta prica da 2.0 motori imaju problema sa diznama i potrosnjom ulja. Pa ako neko ima ko se razumije oko ovoga da mi malo objasni.


Ja se ne razumem u problematiku ali mogu da ti prenesem svoje iskustvo. Sa passatom 2.0 tdi sam presao 40.000 i vise puta sam proveravao nivo ulja upravo zato sto sam i ja cuo iste price kao i ti i mogu ti reci da ni gram ulja ne trosi.

Mozda zavisi od godine proizvodnje ili sta vec... Tu su vec kolege forumasi koji su strucniji od mene :)
[ xpert90 @ 04.08.2012. 18:50 ] @
Citat:
Informer:
Citat:
xpert90:
ali sam cuo dosta prica da 2.0 motori imaju problema sa diznama i potrosnjom ulja. Pa ako neko ima ko se razumije oko ovoga da mi malo objasni.


Ja se ne razumem u problematiku ali mogu da ti prenesem svoje iskustvo. Sa passatom 2.0 tdi sam presao 40.000 i vise puta sam proveravao nivo ulja upravo zato sto sam i ja cuo iste price kao i ti i mogu ti reci da ni gram ulja ne trosi.

Mozda zavisi od godine proizvodnje ili sta vec... Tu su vec kolege forumasi koji su strucniji od mene :)


Koje godiste je tvoj passat?

Hvala svima na odgovorima.
[ botr @ 04.08.2012. 20:31 ] @
Citat:
Nocni:
Taj 1.9 je bolji i prilicno pouzdaniji motor jer su kod njega bošove dizne i boš kompjuter...
Kod 2.0 motora je sve to simensovo i dobro su ti rekli da je problematican... dizne crkavaju prakticno bez najave a nove su 650€ po komadu... moguće ih je i remontovati ali to je krpljevina i ne traju dugo posle...
Imas vise tema koje se bave problemima na tim pasatima odnosno na tim 2.0 motorima... Ipak, svi ti kvarovi kao sto je crkavanje uljne pumpe i slicno desavaju se tek posle vecih kilometraža...
Ako se ipak odlučiš za 2.0 tdi onda uzmi tog od 170 konja jer on ima 2 bregaste i robusnije je uradjen...

Ipak, preporuka je 1.9 tdi na kojem možes uraditi chip tuning i dobiti snagu tog 2.0 i imati mnogo manje problema u daljoj eksploataciji...

P.S. Ne očekuj kvalitet kao kod ranijih generacija pasata...


ZNaci B 5.5 je kvalitetniji od B6. Koja generacija passata je po tebi najkvalitetnije uradjena?
[ Lavlja_Jazbina @ 04.08.2012. 20:38 ] @
B6,od 6,2008. Ima i nova fora. U madjarskoj i hrvatskoj menjaju dizne i el.instalaciju za te prve b6 od 2006-koji su imali simens sa continetalovim diznama (zamisli). Ko poznaje lajosa moze bolje da se informise.
[ Zarko Silic @ 04.08.2012. 22:13 ] @
Uf,

opet ste pomesali loncice.

1. Passat 1.9 TDI postoji samo u Bosch verziji i 105 KS. Postoji a sa deklarisanih manje konja prilagodjen odredjenom trzistu ali je rec o istom motoru, ali takvi su vrlo retki. Mislim da tih verzija nema u Nemackoj.

2. Passaat 2.0 TDI do 2009. godine postoji u nekoliko verzija. Jedna od njih je BOSCH od 140 i 136 KS. Podtoji i Siemes sa 140 KS a postoje i kombinacije sa Simensom i sa Boschom u izvedbi sa jednom, ili dve bregaste. Verzija od 170 KS je uvek Siemens.


3. Informer ima novog 2.0 TDI Passata koji nema veze ni sa jednim od prethodno spomenutih. Svi Passati proizvedeni od pocetka 2009. su sa novim TDI CR motorima. Na oglasima postoje Passati B6 (2009. godiste) sa PD motorima, ali je rec o admistrativnoj zavrzlami sa datumima proizvodnje.


Najpametnije jeste ono sto Nocni kaze. 1,9TDI od 105 KS sa menjacem od 6 stepeni i uraditi kvalitetan ciptuning.
[ Nocni @ 04.08.2012. 22:49 ] @
Citat:
botr:
Citat:
Nocni:
Taj 1.9 je bolji i prilicno pouzdaniji motor jer su kod njega bošove dizne i boš kompjuter...
Kod 2.0 motora je sve to simensovo i dobro su ti rekli da je problematican... dizne crkavaju prakticno bez najave a nove su 650€ po komadu... moguće ih je i remontovati ali to je krpljevina i ne traju dugo posle...
Imas vise tema koje se bave problemima na tim pasatima odnosno na tim 2.0 motorima... Ipak, svi ti kvarovi kao sto je crkavanje uljne pumpe i slicno desavaju se tek posle vecih kilometraža...
Ako se ipak odlučiš za 2.0 tdi onda uzmi tog od 170 konja jer on ima 2 bregaste i robusnije je uradjen...

Ipak, preporuka je 1.9 tdi na kojem možes uraditi chip tuning i dobiti snagu tog 2.0 i imati mnogo manje problema u daljoj eksploataciji...

P.S. Ne očekuj kvalitet kao kod ranijih generacija pasata...


ZNaci B 5.5 je kvalitetniji od B6. Koja generacija passata je po tebi najkvalitetnije uradjena?


Da, smatram da je 5.5 kvalitetniji od B6. Po meni je za sad najkvalitetniji B7 i to benzinac tfsi, ako ne bude problema u buducnosti...

Sto se tice "administrativne zavrzlame" oko datuma pocetka proizvodnje CR TDI motora... rijec je o tome da se proizvodna godina ne poklapa sa kalendarskom godinom vec je ona od 10 do 10 mjeseca... zato je u zadnjih 3 mjeseca bilo koje godine deseti broj (odnosno slovo od 2010) u broju sasije vec od naredne godine... A=2010, B=2011, C=2012 itd a posle 2020 ce ponovo biti brojevi...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 05.08.2012. u 00:03 GMT+1]
[ codeNO @ 05.08.2012. 00:14 ] @
Usputno pitanje. Da li neko zna zasto je sadasnji model Passata nazvan kao nov model kada je tzv.B7 isto redizajn kao i B5.5. Tj, zasto se ne zove B6.5?
[ Nocni @ 05.08.2012. 00:45 ] @
^Pasat B5.5 ne postoji. Ta "oznaka" 5.5 je samo izmisljena u komunikaciji da bi se znalo da se govori o restajlingu koji je poceo 2001. Zvanicno to je takodje pasat B5 jer je u pitanju ista skoljka "3B"... pasuju mu vrata, haube itd...
Kada se razgovara medju onima koji se razumiju u modele moze se samo reci ova oznaka sasije... tu je jos i pasat CC da dodatno zakomplikuje sve

Sto se tice pasata B7 radi se o potpuno novom modelu sa novim motorima i sa novom oznakom sasije...

Dakle
B5 je sasija 3B
B6 je sasija 3C
B7 je sasija 36
CC je sasija 35

U samom broju sasije na vozilu su ove oznake na 7 i 8 mjestu. Postoji jos jedan odomaceni naziv za tog pasata 5.5 a to je 3BG... Tako je oznacavan cak i kod svaba u velikim vlasnickim knjigama ali toga slova "G" nema u broju sasije...

Evo ti prikacen fajl za autoskeniranje iz dijagnostike u kojem su svi nazivi i oznake sasija cijele VAG grupe...
Nemoj se obazirati na ove brojeve posle naziva modela (01, 02, 03 itd) jer su to razliciti elektronski sklopovi koje to vozilo moze da posjeduje...
Posmatraj samo oznaku sasije, ime i model..

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 05.08.2012. u 12:33 GMT+1]
[ Milojkovic @ 05.08.2012. 13:40 ] @
Pasat 2.0 tdi 2006 karavan 140 ps sa dsg menjacem ksenon kozna sedista navigacija tempomat u vlasnistvu je moje zene i evo zgazila je sa njim 230.000 km dizne su jos uvek originalne menjac radi bez problema.Servisi su radjeni na 10.000 km ulje u menjacu sa filterom na 40.000 km.Auto kupljen nov u Autokomercu.Potrosnja sintetickog mobil 1 ulja od zamene do zamene nekih pola litre ulje se ne dosipa .Od vanrednih popravki zamenjena samo sofer sajbna zbog kamena koji je spao sa nekog kamiona.Nema DPF filter, felne 16 cola.
[ vaske2 @ 05.08.2012. 15:19 ] @
Milojkoviću,pa ti u jednoj od tema o automatskim menjačima sasu drvlje i kamenje na Vw-ov automatik i rece da tako nešto nikada neće ući u tvoje dvorište???

Doduše...možda i ne dozvoljavaš ženi da ga uparkira u dvorište...ili se zna ko je gazda pa se ti tu slabo šta i pitaš...(šala mala).
[ Milojkovic @ 05.08.2012. 15:30 ] @
DSG menjac je nesto sasvim drugo u odnosu na klasican automatik.Ja licno ne preferiram automatske menajce ali za zene je daleko bolje resenje jer je laksi za voznju( visoke potpetice i ostale zenske budalastine) Automatski menjac cuva motor posto su zene uglavnom operisane od logike voznje po pitanju smisla za osecaj kad treba presaltati i kako se krece i usporava sa automobilom koji ima manuelni menjac.Ovde sve to odradi automatika i ima vrlo malo mesta za neku improvizaciju.Naravno polovan automobil sa automatskim menjacem je vrlo zeznuto kupiti ukoliko ne znate njegovu servisnu istoriju.Taj pasat se inace kod mene u dvoriste ne parkira jer je to moja bivsa zena pod rednim brojem 6.
[ codeNO @ 05.08.2012. 21:02 ] @
Ali i dalje sa B6 pasuju vrata na B7 kao i cela skoljka sem branika i farova. Malo je bzv da ovaj trenutni nazovu kao nov model. Ali ako cemo po sasiji kao sto kazes, onda bi mi u slengu trebali da ga zovemo B6.5 (ili bar restilizovani B6) do pojave potpuno novog modela
[ Lavlja_Jazbina @ 05.08.2012. 21:36 ] @
Evo sta drug kazu.

http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/769/6/

http://www.automagazin.rs/test...mo-volkswagen-passat-20-tdi-b7
[ golf intercoler @ 21.08.2013. 21:06 ] @
pozdrav ja bih rekao da je 2,0 tdi bolji dosta od 1,9 tdi a najbolji je 2,0 tdi sa bosh diznama i sa 8 v
[ BB308 @ 20.10.2013. 21:28 ] @
Nije vezano za Passat ali jeste za 1.9 tdi od 105 i 2.0 tdi od 140ks. Motori koji se ugradjuju u seat leon, altea, toledo i skodu jesu to isti motori ili.Auta 2005-07 godiste. Treba mi neki autic za krace relacije i da kazem godinu dve max.
Imam ponudu superb 1.9 tdi 105 ks DSG menjac 145mkm karavan cena 5000. Vredi li to uzimati? Da nije slab motor za toliku sasiju, s obzirom da sam probao A3 od 105 ks i nisam nesto odusevljen.Tipa neki veci kvarovi taj menjac itd. Neka serija koju treba izbeci sta znam? Da li trosi 1-2l manje vise i ne zanima me. Smatram ih nekako boljom kupovinom od peugeot tipa 207,308, 407 HDI za iste pare.Ili je mozda bolja kupovina nekog 1.3-1.9jtd?
[ Lavlja_Jazbina @ 20.10.2013. 21:38 ] @
Taj DSG moze ti isterati iz dzepa 1000€.Odlican menjac i milina ga je voziti ali tu imas i plivajuci zamajac,mada ne iste
konstrukcije kao kod manuelnog menjaca.Sve preporuke i ako si spreman da odvojis sa strane za ne daj Boze,kupi.
Sve zavisi od predhodnih vlasnika i njihovog odrzavanja,kao sto ces i ti odmah pri kupovini i odraditi.
[ BB308 @ 21.10.2013. 09:00 ] @
Auto ima komplet istoriju odrzavanje i normalno je prvi vlasnik.U ovim tipovima auta jel bolje uzeti 2.0 ili 1.9 tdi?Po vasim savetima vidim da mnogi kazu 1.9 onda da ne gledam 2.0 uopste.Pozz.
[ Lavlja_Jazbina @ 21.10.2013. 12:26 ] @
1.9,ima boschove dizne i ako bi mogao model bez DPFa.Model 2.0 ima problem sa simesovim diznama,osovinom uljne pumpe.Ima,sto ne mora da znaci da bi ti imao.
Motori 1.9 BKC 2006 ,BXE 2006-09 bez DPFa i BLS sa DPF filterom.