[ Milivoje991 @ 05.08.2012. 02:01 ] @
| Pozdrav!!
Ovako pre oko mesec dana sam kupio Audia 80 1.8 benzin + gas. Problem je sledeci, na benzin nece da pali, a ni da ga u voznji prihvati (kada ga prebacim na prekidacu), znaci nema sile... Ovaj sto sam kupio auto od njega mi je rekao za to, i da vec dve godine nije prebacivao na plin, to je to sto znam da bih mogao biti razlog sto ne prihvata benzin. Par ljudi me je savetovalo da napunim rezervoar do vrha da bih ga pumpa za gorivo prihvatila ili da mi je otisla ta pumpa.. U cemu bi mogao da bude problem??
Unapred hvala... |
[ botr @ 05.08.2012. 07:57 ] @
Prvo, treba prekontrlisati creva za benzin, da slucajno ne cure, jer bi to napravilo veliki problem. Zatim, prekontrolisati pumpu da li je ispravna, i na kraju, k glavu, ukoliko je ima. Uglavnom se ona zapusuje jer se retko vozi na benzin.
[ ststeva @ 05.08.2012. 16:06 ] @
Ovako, taj motor nema K glavu vec dvogrli karburator pilsburg 2e, posle mnogo voznje samo na plin membrane u karburatoru se rasuse, dizne zapuse i da bi uopste pradilo na benzin moras da odneses karburator kod nekog na servis, to kosta oko 40 evra ili da ga sam rasturis i servisiras. Naravno pre toga proveri pumpu i sto je jako bitno ventil koji zatvara benzin kada prebacis na plin, on cesto zna zariba od stajanje tj ne koriscenja (to je bio problem kod mene).
Pumpa ce raditi i gurati gorivo i ako ima 5 litara u rezervoaru, glupost je sipati samo zbog toga do cepa.... :)
PoZ
[ ststeva @ 05.08.2012. 17:14 ] @
predpostavio sam jer je u vecini slucajeva karburatorski usis.....
Jedino ako je JN oznaka motora e onda ima K glavu i onda pomoci nema, tj ima ali sa drugom glavom :D
[Ovu poruku je menjao bakara dana 05.08.2012. u 21:06 GMT+1]
[ mmmilan @ 05.08.2012. 19:55 ] @
Ne moze se znati dok postavljac teme ne napise ima li k glavu. Mog brata je isto zezala k glava na jajetu, benzin plin 1.8.
[ Milivoje991 @ 05.08.2012. 21:59 ] @
Hvala na saradnji...sad sam nasao vremena za forum, sutra cu da ga malo prekontrolisem, crevca, mada cisto sumnjam, ne oseca se miris benzina...
Sto se tice glave motora ne znam koja mu je glava, potrudi cu se da i to saznam, pa da se konsultujemo dalje....
[ ststeva @ 06.08.2012. 08:06 ] @
Prvo! proveri dal imas dotok benzina do karburatora ili k glave, to ces uraditi tako sto ces otkaciti crevo koje dolazi do motora i poceti da verglas (naravno da prekidac bude na benzinu) ako ima benzina onda nije dotok vec nesto drugo i tako jedno po jedno probas dok ne dodjes do onoga sto ne radi. pozdrav
[ botr @ 06.08.2012. 08:07 ] @
K jetronic, alijas, k glava, je sistem ubrizgavanja goriva. Ako pod haubom sa suvozaceve strane imas gomilu armiranih creva, imas k glavu. Tako je najjednostavnije da ti objasnim.
Evo i slika
[ etjen @ 06.08.2012. 10:15 ] @
ah, K glava! To mi vraća sećanja...
Ne znam kako je sad, ali pre 15-tak godina samo jedan lik je znao da ih uspešno sredi i to je bio baš veeliki problem u ono vreme...
Inače K-glava ti je ono dole levo na slici iznad, iz koga idu ta creva...(čisto da se ne zabuniš)
[ Milojkovic @ 06.08.2012. 20:45 ] @
Ja uspesno poravljam sisteme K i KE Jetronic i tu nikad nije bio problem u popravci nego u ceni kostanja koju likovi tebi nalik(neuki i neupuceni) nikad nisu mogli da plate i da shvate da taj sistem ne trpi improvizacije i ceprkanja.Naravno poluprazan rezervoar i voznja sa filterom koji se menja samo kad totalno zacepi su prica za sebe.Licno sam vozio audi 80 sa K glavom i nikad mi nije pravio probleme.Presao je skoro 500.000 km .menjao sa filtere pumpu i dizne ali je K glava ostala netaknuta.
[ etjen @ 06.08.2012. 21:30 ] @
ja sam platio remont K glave oko 500 maraka(ne sećam se tačno), devedeset i neke :) na Mercedesu. Aj što nije bilo jeftino, nego u to vreme nije bilo moguće to uspešno remontovati, već je kako sam rekao, samo jedan lik to lepo radio (ili sam barem samo za njega mogao da čujem)
Ali, uradio je neverovatan posao. Bukvalno je prepolovio potrošnju.
Sada verovatno to nije problem kao onda, sad valjda možeš da uzmeš polovnu gde hoćeš... Osim ako i te polovne već nisu suviše polovne jer je to realno zaista zastareo sistem ubrizgavanja.
[ bakara @ 06.08.2012. 23:43 ] @
@Nocni
Obrisan je off topic, sve obrisane poruke stizu na mail.
[ Milivoje991 @ 25.11.2012. 13:57 ] @
Evo pred zimu sam resio problem, msm majstor je resio..:)) Pumpa goriva, 1450din i na rucice 500din. Za petnaest minuta gotovo sve...
[ Lavlja_Jazbina @ 25.11.2012. 16:41 ] @
I ti cekaO 4 meseca za to.
[ Milivoje991 @ 27.11.2012. 15:56 ] @
A sta znam mislo sam da je to nesto sacuvaj boze, pa sam se uprpio da me ne oderu....;)))
I na kraju moras...
Pozzzz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|