[ Aleksandar Đokić @ 10.08.2012. 19:52 ] @
malopre je otac isao po nekom neravnom putu i kaze da mu je 2 puta bas jako puklo u prednjem delu, naravno auto ce sutra kod majstora ali me ipak zanima vase misljenje sta moze da bude problem? |
[ Aleksandar Đokić @ 10.08.2012. 19:52 ] @
[ botr @ 10.08.2012. 20:01 ] @
Ja bih prvo pogledao balans stanglu.
[ Aleksandar Đokić @ 10.08.2012. 21:23 ] @
ja naravno ne znam sta je to ali bice prosledjeno gde treba, hvala
[ Milojkovic @ 10.08.2012. 23:53 ] @
Prepoznaces ga lako po pukotini.
[ Aleksandar Đokić @ 11.08.2012. 16:48 ] @
reseno, bio odvaren drzac auspuha... popravka 300din :)
[ Milojkovic @ 11.08.2012. 19:21 ] @
Za te novce tesko da je bilo sta reseno pre bih rekao skarabudzeno da drzi neko vreme.
[ Aleksandar Đokić @ 11.08.2012. 19:27 ] @
uzo covek zavario sta se bilo odvarilo, da li je ok ili ne ja ne znam...
[ Milojkovic @ 11.08.2012. 19:44 ] @
To je uradjeno "sigurno" poput vrbovog klina.
[ vaske2 @ 11.08.2012. 20:43 ] @
Kod Milojkovića nema jeftino,a dobro.On bi ti za tako nešto naplatio bar 3000din...
[ Milojkovic @ 12.08.2012. 00:56 ] @
Grseis sinko jer taj nosac je verovatno deo izduvnog sistema koji je zasigurno u fazi raspada kad mu i nosac i otpadaju a on je daleko skuplji.Zamena izduvnog sistema ( samo rad je od 100 do 200 evra)
[ Aleksandar Đokić @ 12.08.2012. 03:55 ] @
izduvni "sistem" je menjan pre nema godina...
edit: uf sad sam pogledao njegove ostale postove, hirurgija bajo... [ Milojkovic @ 12.08.2012. 12:50 ] @
Nazovi to kako zelis ali je cinjenica da posle pravog rada delovi ne otpadaju a sto se tice varenja na licu mesta pa to nijedan iole ozbiljan majstor ne praktikuje.
[ pajapop @ 21.08.2012. 17:50 ] @
Citat: Milojkovic: a sto se tice varenja na licu mesta pa to nijedan iole ozbiljan majstor ne praktikuje. Super, znaci ja sam ozbiljan majstor, kad sam auspuh na mojoj Mazdi izvario tek posto sam ga skinuo sa vozila [ Milojkovic @ 21.08.2012. 23:00 ] @
Ozbiljan majstor ne vari i ne krpi auspuhe jer je to zaludan posao.Korozija koja se vidi na izduvnom sistemu sa spoljnje strane i koja je presla u fazu trulezi je signal da je taj auspuh odradio svoj vek i krpljenje tu ne pomaze ama bas nista.
[ pajapop @ 22.08.2012. 10:22 ] @
Citat: Milojkovic: Ozbiljan majstor ne vari i ne krpi auspuhe jer je to zaludan posao.Korozija koja se vidi na izduvnom sistemu sa spoljnje strane i koja je presla u fazu trulezi je signal da je taj auspuh odradio svoj vek i krpljenje tu ne pomaze ama bas nista. Eto preporuke za sve Auspuh servise, da se lepo pozatvaraju i prave promincle, pa svi lepo kod MIlojkovica u servis na temeljnu ugradnju originalnih delova izduvnog sistema. [ Java Beograd @ 22.08.2012. 10:37 ] @
Ozbiljni majstori ne menjaju samo izduvni sistem.
Jer ako je on propao, verovatno je propao i ceo motor. Dakle, ili generalka, ili ništa. Naravno, nove viljuške, spone, stabilizatori, novi amortizeri, opruge, novi kočioni diskovi, kočione pločice i nove gume se podrazumevaju. A samo majstori koji karabudže mogu da ostave staru lamelu, korpu kvačila i zamajac (plivao on ili ne ) kad se već sve ostalo radi. Hladnjak, termostat, termodavač, vodena pumpa, i ventilator ionako spadajau u potrošne delove. Treba li da pominjem sistem usisa ili je jasno da se i on podrazumeva. E to je onda kvalitetna popravka držača auspuha ! Edit: setio sam se šta sam zaboravio: novu letvu volana i servo pumpu. I akumulator. Da se ja pitam, ja bih uradio i remont kompresora klime, zamenio hladnjak klime, i dezinfikovao ventilacioni sistem. [ vladd @ 22.08.2012. 10:42 ] @
Ozbiljni majstori urade "pimp my ride" i bas ako ne mogu sve da srede, nabave neki besni dzip i ugrade mu djakuzi i diskoteku
Poz [ etjen @ 22.08.2012. 22:03 ] @
prosto ne mogu da verujem da si samo pustio da ti zavari, a nisi tražio pozlatu celog auspuha
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|