[ vveseli @ 23.08.2012. 07:03 ] @
Nedavno sam uzeo Mazdu 6 2.0 dizel 121ks 2003.god. kupljena u Srbiji sa servisnom knjizicom...prešla 202000km i imam problem...pri prvom paljenju baca ogoman dim, kad treba da "povuče" mrtva je...a kad se zaleti stvarno dobro ide s tim što opet puno dimi... zvao sam ovlašćeni servis koji mi nudi da ga stavi na kompjuter ali ne znam da li može tako da vidi da li je problem u turbini, diznama, motoru...inače crne boje je dim koji izlazi iz auspuha...
[ Nocni @ 23.08.2012. 08:11 ] @
Vjerovatno je puklo crijevo interkulera. Imaju problema i sa EGR ventilom kao kod forda sa kojim dijele tehnička rješenja.
[ vveseli @ 23.08.2012. 10:15 ] @
sva vakum creva promenjena...egr ventil očišćen...protokomer zamenjen...
[ djricky @ 23.08.2012. 10:23 ] @
ne secam se da je crevo od intekulera vakuumirano...
[ Nocni @ 23.08.2012. 10:23 ] @
Ne za vakum nego provjeri debela crijeva za zrak od i do interkulera.
Treba uraditi i dijagnostiku... moguce je i neka od dizni da je losa odnosno da baca previse... stanje dizni se vidi u zivim parametrima na dijagnostici...
[ Milojkovic @ 23.08.2012. 23:42 ] @
Prvo dijagnostika pa sve ostalo.
[ vveseli @ 24.08.2012. 07:00 ] @
bio sam kod majstora koji ima "univerzalnu" dijagnostiku...svi parametri su bili ok!
Mazdin servis mi izgleda ne gine...pa šta mi Bog da...
[ Milojkovic @ 24.08.2012. 09:33 ] @
Zar je toliko strasno otici da se uradi dijagnostika sa originalnim uredjajem.
[ sasa022 @ 24.08.2012. 11:47 ] @
Citat:
Milojkovic:
Zar je toliko strasno otici da se uradi dijagnostika sa originalnim uredjajem.


Ponekad jeste :(.Strasno je sta i kako rade pojedini servisi bez obzira sto imaju svu potrebnu opremu.
[ Nocni @ 24.08.2012. 13:02 ] @
Moguce je da imas problem i sa FAP filterom cestica ako si vozio sa tim velikim dimom... na mazdi je sistem kao na pezoima i trebace vjerovatno raditi i uklanjanje FAP-a... To ce ti biti dodatan ne bas mali trosak... ako bude to onda se javi da te ne šišaju drugi nego naši forumaši...
Nema potrebe ići u ovlašćeni servis jer će ti tamo biti prilično skuplje...
Orjentacije radi, polovna dizna je npr stotinak eura a nova je 380. Oko FAP filtera ne moramo ni da pricamo koliko je zamjena u ovlascenom... ovako bez ovlascenog ces zavrsiti 3 puta jeftinije...
[ Milojkovic @ 26.08.2012. 14:12 ] @
Njemu je skupo i 30 evra a ne te cifre koje pominjes.
[ vveseli @ 27.08.2012. 14:46 ] @
Gde god može da se uštedi...što da ne...svaka pomoć bi mi dobro došla :) očekujem dalje instrukcije...HVALA!
[ rade1987 @ 30.12.2012. 01:09 ] @
drugari pomagajte. imam mazdu 6 2003 89kw. imam problem sa njom niko u novom sadu ne moze da pomogne. auto perfektno radi dijagnostika ne pokazuje greske. dizne u red. al se auto gasi kad je na leru. samo iz cista mira. ne desava se stalno sto je i najgore. vec recimo vozi se jedan dan i u toku tog dana ugasi nekoliko puta na semaforu i to samo na leru kad je. u ovlascenom servisu jedino sto su rekli je da uzmem nove dizne, verovatno je od toga. al ostali majstori tvrde da dizne nisu jer cim se auto ugasi ja ga odma upalim biz i malo verglanja u prazno. svaki savet bi mi dobro dosao.
[ pajapop @ 30.12.2012. 07:25 ] @

Mnogi majstori ne razmisljaju logicki, jer su se pretvorili u montere, i samo menjaju delove,za koje je ocigledno da ne valjaju. Treba razmisljati...zbog cega se motor uopste gasi.? Moze da se ugasi ako mu se mehanicki prekine dovod goriva ili ako se prekine sistem paljenja. Sobzirom da ga ti lako upalis posle prekida njegovog rada (na semaforu), znaci da je tebi problem u sistemu koji izaziva gasenje motora kao kad bi i sam hteo da ga ugasis okretanjem kljuca. Ne znam tacno, kavo je tu tehnicko resenje, verovatno neki elektroventil, ali mislim da treba traziti kvar u tom krugu, u sistemu "voljnog" gasenja motora, a ne u diznama, pumpi, filterima i sl. Znaci...problem je u struji, verovatno neki kontakt.
[ botr @ 30.12.2012. 09:51 ] @
Treba proveriti senzore polozaja radilice i bregaste, i po potrebi zameniti.
[ Zarko Silic @ 30.12.2012. 10:25 ] @
Ako dijagnostika kod ovakvih simptoma ne pokaze gresku, najveca verovatnoca je da su u pitanju dizne, ili prekid napajanja na elektricnoj instalaciji, odnosno sam motorni racunar. Ovo generalno vazi za sve automobile, a ne samo za ovog Japanca.