[ andre2000 @ 07.09.2012. 08:54 ] @
Postoji li negde ažuran spisak cena goriva po pumpama/lancima pumpi? Od relativno skoro vozim na plin, i cene plina variraju od pumpe do pumpe dosta, da ne pričam da variraju u toku godine i meseca. Na sreću, i pada cena, nije samo da raste kao kod benzina. Dok sam vozio na benzin, tada sam manje više znao cenu, negde bude dinar dva jeftinije nego drugde, ali je manje više cena standardna za sve. Voleo bih da mogu da vidim trenutnu cenu goriva na jednom mestu za većinu pumpi.
[ Lavlja_Jazbina @ 07.09.2012. 09:01 ] @
Variraju dosta ako se vracas iz Bosne i Hrvatske,ali sve sto si blizi gradu,mala je razlika.
Uvek je najgori kurs u menjacnici nekog super marketa,kome treba i ne gleda razliku.
[ bakara @ 07.09.2012. 09:52 ] @
Citat:
andre2000: Postoji li negde ažuran spisak cena goriva po pumpama/lancima pumpi?

Nema takvog spiska koliko znam, mada nista ne bi ni znacio kada i na pumpi istog prodavca umeju biti razlicite cene gasa.

Najjeftinije pumpe u Beogradu su obicno MBG i Euro petrol mada ni tu nema pravila.
[ Java Beograd @ 07.09.2012. 12:10 ] @
Definitivno na pumpama iste firme cene nistu iste. Europetrol u Bgd ima niže cene nego Europetrol na autoputu. Na autoputevima su cene nešto više nego u gradovima, ali nisam siguran da li to važi za sve brendove.
[ andre2000 @ 07.09.2012. 12:39 ] @
Upravo. Zato i pitam. Desi se da krenem na put u Šumadiju, i pred polazak sav srećan što sam točio po recimo 73 dinara, kao super, pala cena, a ono usput u recimo Topoli gas po 70 dinara.
[ test1234 @ 16.09.2012. 08:26 ] @
Evo u Beogradu odavno nisu bile ovako ujednacenene cene gasa, skoro Svuda su 76,90 din/l. +/- dinar.
[ Milojkovic @ 16.09.2012. 14:05 ] @
Sva sreca pa ce uskoro voznja na gas biti poptpuno nemoguca za vecinu krseva tako da ce cena biti potpuno marginalna.
[ Zlatni_bg @ 16.09.2012. 16:14 ] @
^ Mozes li da pojasnis sta si hteo da kazes?
[ Milojkovic @ 16.09.2012. 20:43 ] @
Tehnicki pregled nece vise moci da gleda kroz prste plindzijama i da tolerise korodirane cevi i nosace istih.Dalje radice se i test detekcije pustanja gasa u motornom prostoru gepeku i unutrasnjosti dakle nece smeti vise da se oseca onaj smrad plina ni najmanje .Morace se ugraditi jos dosta toga u vozilo cega sad nema izmedju ostalog i detektor gasa.Svi delovi plinskog sistema ubuduce morace da imaju racune i ateste ponaosob za svaku komponentu koja je ugradjena izvan originalnog sistema koji je atestiran sve ce biti pod plombama i zigovima i sve mora imati jasne oznake da su ti isti delovi prosli kontrolu koja ce biti orocena na odredjeni period.Dakle nema vise skidanja i budzenja cim nema plombe placas kaznu i naravno bivas iskljucen iz saobracaja.Uredice se i tacan rok koji je dozvoljen za eksploataciju uredjaja nakon cega sledi zamena kompletnog sistemaDakle nema vise Bubanj potok varijante i krpeza sa polovnim sistemima .Svaki gasni sistem ce morati da se ugradjuje u skladu sa strogim normativima koji ce ovog puta morati da se usaglase sa proizvodjacima doticnih vozila, dakle ako proizvodjac kaze da u njegova vozila ide samo taj sistem i samo na taj nacin nece biti moguce ubaciti nesto drugo, svaki automobil sa plinom morace u ovlasceni servis da se tamo rpegleda i da se od njih dobije potvrda( naravno i to ce da se placa)i to ce svakako da kosta poprilicno sto ce za vecinu plindzija biti nemoguca misija tako da ce morati da se okane plina kao goriva.Tehnicka kontrola za plindzije bice 2 puta godisnje.A cena iste takdoje sasvim prikladna opasnosti .Dakle odzvonice velikoj vecini sto je potpuno normalno jer su to sve budzevine.
[ test1234 @ 16.09.2012. 21:20 ] @
Jel ti stavarno verujes da je ovo primenjljivo u Srbiji?
[ Milojkovic @ 16.09.2012. 21:47 ] @
Verovao ti ili ne ali bice bas tako a ti mozes da verujes ili ne ali je zakon vec spreman i ceka se samo skupstinsko zasedanje i eto ga.Drzava se mora srediti i prilagoditi spram ostalog sveta a plindzije ce prve da dodju na udar.Novac od akciza za gorivo je ozbiljna stavka na koju se racuna ponajvise a benzin se slabo trosi sto se mora promeniti
[ test1234 @ 16.09.2012. 21:59 ] @
Zakon ce doneti I zahvatanja ce biti veca a sve ostalo ce manje vise biti isto, kao uvek do sada, ostalo je ne primenjljivo. Iskustvo nam tako govori.
[ codeNO @ 16.09.2012. 22:02 ] @
Sve je to tacno sto pricas....

A L I

secas se price o kamerama i direct link sa MUP-om na tehnickom pregledu..
[ boyan3001 @ 16.09.2012. 22:16 ] @
Citat:
Milojkovic:
Verovao ti ili ne ali bice bas tako a ti mozes da verujes ili ne ali je zakon vec spreman i ceka se samo skupstinsko zasedanje i eto ga.Drzava se mora srediti i prilagoditi spram ostalog sveta a plindzije ce prve da dodju na udar.Novac od akciza za gorivo je ozbiljna stavka na koju se racuna ponajvise a benzin se slabo trosi sto se mora promeniti

U tom ozbiljnom svetu koji pominjes ne postoje ni priblizno ovako rigorozna pravila o kojim pricas, nego drzave subvencionisu ugradnju plinskih sistema.
[ BokasaTzar @ 16.09.2012. 22:45 ] @

Mi NISMO ozbiljan svet, osvrni se oko sebe i vidićeš bantustan.

Tako da to što englezi daju subvencije za ugradnju gasnog uređaja (metan i da ne spominjem),
nema nikakve refleksije na ovdi'.

Oni (englezi), misle da im to omogućava žešće čistije i ekološkije izduvne gasove,
našoj državi - međutim, trebaju pare.

Realnost je da akciza i pdv čine jaku polovinu cene svakog goriva.
Država je mogla jednostavno da ne prodaje naftnu industriju uopšte - te bi sad imala novca za penzionere.

Ja lično kad se umorim od strave i užasa oko mene, gledam slike Brojgela i Boša na netu
i baš me razgale

[ KrkaCiC @ 16.09.2012. 22:58 ] @
@ Milojkovic Da nece mozda i ovi sti imaju euro3 da moraju da idu na detaljan pregled katalizatora i cega vec?
PS drzava treba novac od akciza,i to su resili tako sto podizu akcizu na plin i stvar je cista
[ Zlatni_bg @ 17.09.2012. 02:36 ] @
To da drzavi ne odgovara da ljudi sve vise voze na plin zaista jeste tako, ali ne verujem da ce sve to resiti na taj nacin. Prvo, mnogo je stavki u svemu tome sto si naveo, i neizvodljivo je. Moze da funkcionise u nekim idealnim uslovima, bez korupcije. Kod nas, ne moze. Reci mi samo, koliko znas ljudi koji su preko veze zavrsili tehnicki pregled? U mom slucaju, vise je onih koji su ga preko veze zavrsili, nego onih koji su otisli bilo gde i odradili ga. Da li zbog toga sto im rucna ne hvata na samom pocetku vec na trecem zubu, ili zbog toga sto im ne radi gomila stvari, zavrsavali su preko veze. Isto tako ce biti i ako se donese taj zakon o kom ti pricas, za koji ja nisam cuo. Molim te, postavi neki link do te informacije, a ne da imamo gomilu nabacanog teksta bez potkrepljivih cinjenica.

Da se vratim na prvu recenicu svog teksta, drzavi trebaju pare. Ali ne na taj nacin. Zasto od sirotinje koja se vec pomucila i dala stotine evra za ugradnju plina, da traze jos stotine evra, koji verovatno nece imati odmah da daju tolike pare, i da izgube potencijalne vozace? Mozda neko zaista nece vise imati para da vozi vise. Zato, resiti to na lepsi nacin, polako, bez preteranih, naglih troskova. Kao i sa benzinom. Akcize za plin, malcice na gore. Pa posle par dana opet, i tako u krug. Najednom, hop, cena plina 150 dinara, benzin 200, kad saberes i oduzmes, isto ti dodje da l' vozis na jedno ili na drugo. A drzava uzima pare bez donosenja ikakvih novih zakona i komplikacija, prevara na tehnickim pregledima, "davanja poklona saobracajcima" zarad skretanja pogleda od gepeka i tako dalje. I to uzima isto i za plin i za benzin. A ovo ce se desiti, i kako stvari stoje, vrlo brzo. Verovatno kad i PDV od 20% ne bude dovoljan, a to je vec sada.

Ali dobro, posle benzina i plina, ostaje nam metan, zar ne... Onda ce mucenici da pokupuju sklopove i boce vredne par hiljada evra (zaista nisam siguran koliko kosta ugradnja tog sistema, ali znam da je MNOGO skuplja od ugradnje plina i da tezi par stotina kilograma), i tako ce moci jeftino da se vozi na metan, dok naravno, oci dusmana i to ne primete, pa lupe akcize i na to. Ako do tada ne budemo svi vozili bicikle.
[ Java Beograd @ 17.09.2012. 07:35 ] @
Ovo šta je Milojković sve naveo nema nikakve veze sa realnošću. Možda u Norveškoj i Švajcarskoj, ali u Srbiji - jok.
Pa zaboga, i dalje automobili sa sva četiri zatamnjena bočna stakla glatko prolaze tehnički pregled, bez podmićivanja.
[ Zlatni_bg @ 17.09.2012. 17:51 ] @
... kako tehnicki, tako i saobracajne patrole