[ koki1992 @ 17.09.2012. 15:17 ] @
Pozdrav svima!
Imam Golf II TD i već nekoliko meseci mi sija lampica od ulja. Menjao sam oba davača, menjao ulje i filter, ali ništa se ne menja. Kad smanjim gas na ler - lampica se ugasi, ili jedva da svetli, a kad dodam gas - ona sija da izbije oči. Po tome bih rekao da uljna pumpa radi (inače bi do sad zaribao motor), ali kao da je, ili davač, ili neka elektronika u instrument tabli se okrenula za 180 stepeni, pa pokazuje kontra. Da li je neko imao sličan problem? Jedan majstor - električar mi je rekao da je neka dioda u instrument tabli i da treba promeniti instrument tablu.
[ cozmo_im @ 17.09.2012. 15:18 ] @
Ume kod njih da zeza ta dioda.

Nije mi jasno zasto ODMAH nisi izmerio pritisak ulja da skines sumnju s uljne pumpe?
[ vladd @ 17.09.2012. 18:26 ] @
Uljna pumpa je verovatno u redu, ali treba proveriti oring na osovinici vakuum pumpe, zna da obara pritisak.

Poz
[ pajapop @ 18.09.2012. 18:56 ] @
Citat:
koki1992:
Jedan majstor - električar mi je rekao da je neka dioda u instrument tabli i da treba promeniti instrument tablu.

A da li je taj majstor elekricar proverio da nije kabal od davaca u kratkom spoju sa masom. Kad das gas, pojaca sa vibracija motora pa osteceni kabl dodiruje masu i lampica sveti, Na leru mali gas, mala vibracija, i dodir je manji. I sam kazes da na leru jedva tinja, to ipak moze da ukazuje na neki dodir.
Treba da skines kabl sa davaca. Ako i dalje imas isti problem onda ti je sigurno kvar tu u instalaciji
[ goat @ 18.09.2012. 19:24 ] @
Citat:
vladd: Uljna pumpa je verovatno u redu, ali treba proveriti oring na osovinici vakuum pumpe, zna da obara pritisak.

Poz


Citat:
pajapop: A da li je taj majstor elekricar proverio da nije kabal od davaca u kratkom spoju sa masom. Kad das gas, pojaca sa vibracija motora pa osteceni kabl dodiruje masu i lampica sveti, Na leru mali gas, mala vibracija, i dodir je manji. I sam kazes da na leru jedva tinja, to ipak moze da ukazuje na neki dodir.
Treba da skines kabl sa davaca. Ako i dalje imas isti problem onda ti je sigurno kvar tu u instalaciji


... ili verovatno nije?.... problem je malo ozbiljniji da bi se nagađalo...


...osnovno pravilo u tom slučaju je prvo kod mehaničara da postavi manometar da bi pokazao pritisak ulja u vožnji u svim režimima (hladan/ topao motor, niski/visoki obrtaji)... pa tek onda kod električara ako bude potrebe...
[ vladd @ 19.09.2012. 17:36 ] @
S obzirom da se vozi vise meseci, "nesto ozbiljno" bi se odrazilo i pokazalo.

Moguce je i da je samo pokazivanje lose, a da je u motoru sve u redu. Instrument tablu je bolje zameniti nego se igrati sa komponentama i lemljenjem po foliji. I dioda i verovatno regulator napona..
Inace je instalacija kod G2 svojevrstan cirkus, kvazi modularnog tipa, pa se komotno moze reci "cudni su putevi struje".

Mozda je potez broj 1 da se promeni instrument tabla, i zatim krene da se "veruje" pokazivanju.

Poz
[ koki1992 @ 28.09.2012. 14:32 ] @
Hvala svima da odgovorima. Istražiću šta je pa ću vas obavestiti.