[ smradinjo @ 17.09.2012. 21:21 ] @
svako ko zna neku caku neki mali detalj kod svojih automobila nek pise,Mene konkretno zanima kuciste filtera i oni usisi za vazduh?koliko znaci da se usisne cevi za vazduh stave na mesto gde dolazi svezi vazdug,meni jedna ide pravo do isparivaca koji je vruc?
[ edi maj @ 17.09.2012. 22:07 ] @
Ti ono imaš auto na gas pa baš ne znam koliko je korisno za tu situaciju, ali kod golfa dvojke benzinca crijevo koje uzima topli zrak sa izduvne grane je jako korisna stvar. Ljudi ga obično zanemaruju i kada strada, misleći da ne treba, ne obnavljaju ga. Međutim, zato što ga nema, auto u zimskim danima nakon 30-45 minuta vožnje, zbog leđenja goriva u karburatoru, počinje da trza i da se guši dok se ne ugasi na sred puta. Zato, preporučuje se svakome da provjeri da li ima to crijevo za topli zrak i ako nema da ga ugradi. Naravno treba provjeriti i rad vakuuma i termo ventila koji regulišu rad klapne za topli zrak.
[ Zlatni_bg @ 18.09.2012. 01:35 ] @
Pa pazi, ja na 205ici imam kao "skretnicu" ispred filtera, da li cu da uzimam svez, hladniji vazduh koji se nalazi malo iznad resetke spojlera, ili cu da uzimam topao vazduh koji dolazi od motora. To menjas u zavisnosti od vremena, leti ti treba hladan vazduh da bi ti se sto manje palilo hladjenje, zimi ti treba topao vazduh da bi lakse zagrejao motor. Htedoh ja letos da malo izbusim prednju masku koja izgleda kao da ima praznog prostora izmedju nekih lajsni, ustvari je zatvorena,da bi ulazilo sto vise svezeg, hladnijeg vazduha, ali s konsultacijama oko svega toga, dodjoh do zakljucka "nije to za dzabe tako napravljeno", pa ti savetujem da to samo ostavis tako kako jeste.

Da nemam to ne znam kako bih vozio prvih 20 minuta na -10 :)

[Ovu poruku je menjao Zlatni_bg dana 18.09.2012. u 02:45 GMT+1]