[ NikolaKrsta @ 18.09.2012. 17:58 ] @
Ljudi pomazite ako mozete. Imam audi 90 2.3, sa K- glavom, vozim auto godinama samo na plin. Vec duze vreme pokusavam da ga pokrenem na benzin. Proverio sam pumpu ok je, nabavio drugu K-glavu i dizne. Auto sada pali na benzin, ali ne prima gas, i lose radi. Na auspuhu izbacuje dim, sto naravno na plinu ne radi i za 10 minuta rada u leru potrosi 5 litara benzina. Dovod je uredu i nigde ne vlazi benzin. Naglasavam da auto radi super na plinu. UNAPRED HVALA
[ pajapop @ 18.09.2012. 18:38 ] @

Prvo trerba da proveris da li ti mesa benzin i plin, tojest, da mozda ventil ne propusta gas kad pebacis na benzin. Ali pre ce biti da si upropastio ventile usled dugotrajne upotrebe gasa. Opste je pravilo, da se na odredjenu kolicinu gasa (oko 4 rezervoara) mora potrositi odredjena kolicina benzina (oko 1 rezervoar), da bi sve bilo u funkciji. Gas dugotrajnom upotrebom ostecuje ventile jer ih isusuje, narocito usisne.
[ NikolaKrsta @ 18.09.2012. 20:55 ] @
U tome ima istine, jer je auto stvarno dugo vozen na plinu, ali sam pre nekoliko meseci imao problem izgoreo mi je bio dihtung glave i kad sam to sredjivao glava je bila ok, ventili su dobro izgledali. Od tada nisam presao puno kilometara. Moguce da su ventili u medjuvremenu progoreli.Cudno je sto auto jako lepo ide na plinu. Hvala u svakom slucaju.
[ botr @ 18.09.2012. 21:05 ] @
Pitanje kakva je i ta druga k glava. Najbolje je da nadjes nekog ko ima petaka s k glavom, i kome auto radi na benzin, pa da probas. Ventili su ti dobri, ne stradaju oni tek tako.
[ pajapop @ 18.09.2012. 21:12 ] @
U stvari...sad sam bas hteo i ja da ti predlozim da malo bolje pogledas i nastelujes tu novu K glavu. Prvo kreni od toga, to je najbezbolnije
[ NikolaKrsta @ 18.09.2012. 21:16 ] @
Sa mojoj starom K-glavom nije hteo ni da upali, a s ovom pali. Recite mi jer postoji mogucnost da je problem u onom vakumu do kojeg idu dva creva iz K-glave?
[ vladd @ 19.09.2012. 17:42 ] @
Proveriti ispravnost K glave, a narocito obratiti paznju na bajpas otvor koji se busi zbog koriscenja plina. i rada na leru.
Vazduh je prisutan(ali mozda nekontrolisano), motor radi, radi na plinu(i ventili se ne isusuju i na ovom motoru nema jedenja siceva koriscenjem plina), ostaje gorivo i doziranje kroz sistem.

Poz
[ pajapop @ 22.09.2012. 15:46 ] @

Dobro...ako nije do ventila, onda ostaje samo sistem za ubrizgavanje goriva. Ne treba samo smetnuti s uma da benzin i plin nisu isti fluidi, nemaju istu specificnu tezinu ni hemijski sastav. Uopste mi nije jasno, kako senzori i kompjuter koji su napravljeni da prepoznaju karakteristike benzina, mogu da prepoznaju gas? To mi samo nije jasno ?


Citat:
NikolaKrsta:


Recite mi jer postoji mogucnost da je problem u onom vakumu do kojeg idu dva creva iz K-glave?


Kolko se, kao ja , razumem u princip rada ovog sistema, mislim da se cesto previdja propustanje vakuuma, sto dovodi do prodiranja neodgovarajuce kolicine vazduha u motor. Posto kompjuter "misli" da ovaj vazduh dolazi kroz uredjaj za regullisanje praznog hoda motora, pokusace da zatvori kanal na njemu To samo pogorsava problem i negativno utice na kvalitet mesavine. Stoga, kad se pojavi problem, treba proveriti da li je precistac za vazduh cist i da li vakuum propusta.
Sto se tice navedenih simptoma : ne prima gas, lose radi (verovatno na leru), dim na auspuhu, velika potrosnja, osnovni razlozi za to mogu biti: propustanje ubrizgivaca, nezaptivenost vakuumskog cevovoda, pogresno podesen senzor protoka vazduha, nepravilno podesen protok vazduha kod smase praznog hoda, zapusen precistac za gorivo, nizak pritisak u sistemu za dovod goriva, ometan dovod goriva, ometan rad precistaca za vazduh.
Brate...treba sve da se menja (
[ botr @ 22.09.2012. 17:34 ] @
Citat:
pajapop: Dobro...ako nije do ventila, onda ostaje samo sistem za ubrizgavanje goriva. Ne treba samo smetnuti s uma da benzin i plin nisu isti fluidi, nemaju istu specificnu tezinu ni hemijski sastav. Uopste mi nije jasno, kako senzori i kompjuter koji su napravljeni da prepoznaju karakteristike benzina, mogu da prepoznaju gas? To mi samo nije jasno :(?


NIkako. Kompjuter je "prevaren" ,recimo, emulatorom, pa ne pravi razliku. Kod ovog sistema ubrizgavanja, kompjuter je prost, a auto moze nesmetano da funkcionise i bez kompjutera.


Trebalo bi prekontrolisati i benzinske dizne.

Cini mi se, da kod ovog motora i tipa ubrizgavanja, plin ulazi kroz sistem za vazduh.
[ pajapop @ 22.09.2012. 18:45 ] @

EEE...stvarno smo dunsteri..od sume ne vidimo drvo. Pa i kod karburatorskog sistema gas se ne ubacuje kroz dizne nego direktno u grlo. Logicno je da se onda ni kod ovog sistema ne ubacije kroz dizne nego nekim putem za vazduh. A sta ce onda najpre da rikne od neupotrebe i toplote nego dizne. Eto...problem resen !
[ botr @ 23.09.2012. 14:05 ] @
A sad ja imam jedno pitanje za one koji poznaju ovaj sistem ubrizgavanja. Kako funkcionise k glava, i sta je njen cilj?
[ pajapop @ 23.09.2012. 21:25 ] @
Ja mislim da K-glava, obezbedjuje kontinualno ubrizgavanje goriva. Brizgaljke se otvaraju pod dejstvom pritiska goriva i ostaju neprekidno otvorene dok motor radi. Gorivo se neprekidno ubrizgava u usisne cevi ispred usisnih ventila, gde se mesa sa vazduhom, isparava i u taktu usisavanja ulazi u cilindre. Kolicina goriva se regulise promenom pritiska ubrizgavanja.


[Ovu poruku je menjao pajapop dana 23.09.2012. u 22:42 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao pajapop dana 23.09.2012. u 23:46 GMT+1]
[ NikolaKrsta @ 02.10.2012. 23:54 ] @
Znaci na autu sam promenio bukvalno sve sto spada u sistem za ubrizgavanje goriva. Stavio sam druge brizgalice koje sam pre toga proverio i nosio na pranje, promenio i filter vazduha, stavljao sam i K-glavu od istog audija koji radi super na benzin, ali na mom autu ista prica. Na leru radi da kazemo dobro, ali cim mu das gas opet ista prica, trokira, dimi. Za manje od 10 minuta rada na leru potrosio je 5 litara benzina. Jedino sto nisam promenio je onaj vakum.
[ vladd @ 03.10.2012. 13:54 ] @
Vakuum regulise kolicinu goriva, preko regulatora pritiska goriva.

Na leru, regulator je na minimumu, a kada dodas gas, povecan vakuum treba da srazmerno dozvoli veci pritisak goriva..

Mora da se proveri ispravnost svih elemenata i spojeva u grani vakuuma.

Poz
[ pajapop @ 03.10.2012. 17:44 ] @
Citat:
NikolaKrsta:
Jedino sto nisam promenio je onaj vakum.

Pa eto...vidis da nisi sve odradio.A mozda je bas to sto ti i pravi problem. Sredi taj vakuum pa ces onda videti :)