[ MILANAN @ 20.09.2012. 19:55 ] @
| Pozdrav.Ima problem sa gore navedenim autom,dok je hladan sve je super i lepo ide,cim se zagreje ne prima gas,jedva radi na ler gasu.Zamenjeno je sve sto je vezano za paljenje,akomutator stavljan od zastave 101 i opet isto.Ako je neko imao iskustvo molio bih za pomoc |
[ vidan kv @ 20.09.2012. 21:55 ] @
Pre svega bi valjalo da navedeš o kom se motoru radi kao i godište vozila....
[ pajapop @ 21.09.2012. 19:07 ] @
Moguce je da je do benzinske pumpe. Ona kad se zagreje hoce da pravi problem. Probaj da je polijes vodom i tako malo rashladis. Ako se stanje odmah malo popravi, onda ti je sigurno do nje i zameni je. ako nije do nje onda je do snabdevanja gorivom ili do kvaliteta smese. El ona ima karburator ili ubrizgavanje?
[ MILANAN @ 21.09.2012. 23:34 ] @
Ima ubrizgavanje-dizne.Neznam tacne podatke,godiste i ostalo.Samo sam na kratko razgovarao sa vlasnikom u nameri da kupim auto ali ne znam koliki je to problem sto neprima gas kad se zagreje.Mislim da ima elektricnu pumpu za gorivo
[ Zlatni_bg @ 22.09.2012. 01:52 ] @
Pa iskreno, da je mali problem, verujem da bi ga i sam resio pre prodaje... :)
[ pajapop @ 22.09.2012. 07:56 ] @
Pa...svaki problem je onoliko veliki koliko covek ima para..ako imas pare nista nije veliko. Nek nesto kosta i 1 dinar...ako nemas...veliko je.
Pa dobro...ako ima elektricnu potapajucu pumpu, onda sigurno nije do pumpe,(ona radi ili neradi), vec do podesenosti ubrizgivaca, ili nekog drugog sistema:
Za zaustavljanje motora i grub prazan hod kod sistema sa ubrizgavanjem goriva, osnovni uzroci mogu biti:
1.Ubrizgivaci goriva propustaju
2. Ubrizgicaci goriva ne funkcionisu
3. Nezaptiven vakuumski cevovod
4. Pogresno podesen senzor protoka vazduha
5. Zapusen filter goriva ( Hoce slab pritisak u dovodu goriva da pravi problem, al on bi bio stalan da je do pumpe)
6. Zapusen filter vazduha
Sobzirom da se motor gasi ipak kad je vruc, bice najpre da je zbog tacke pod 4.
Ako je sa ovim sistemom pak sve u redu...onda sigurno imas problema sa ventilima ili sa uredjajem za cirkulaciju uljnih i benzinskih isparenja, ili samo sa svecicama. (a, sad sam primetio da su zamenjene)
U svakom slucaju...mora se do majstora, da sve lepo pregleda, da izmeri kompresiju, i da se napravi dijagnostika, kao kod lekara.
Merenje kompresije ce ti pokazati stanje ventila i karika. Oni kad se zagreju normalno menjaju svoje karakteruistike. Ako je sa njima sve u redu tad je problem znatno manji, i treba ti samo dobar servis ubrizgavanja.
[Ovu poruku je menjao pajapop dana 22.09.2012. u 09:09 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao pajapop dana 22.09.2012. u 09:10 GMT+1]
[ MILANAN @ 22.09.2012. 09:59 ] @
Samo jos jedno pitanje,Da li takav auto ima lambda sondu ? moze li biti ona ako postoji u takvom autu ?
[ vladd @ 22.09.2012. 10:39 ] @
Ima lambda sondu i kvar se poklapa sa trenutkom kada ECU pocinje da je "osmatra" i ukljucuje u krug regulacije, ali kvar lambda sonde se ne manifestuje tako dramaticno.
Moguci su problemi na raznim mestima, istovremeno, uz veliku mogucnost neispravnog racunara.
Bolje promeni predmet interesovanja, tom autu treba ozbiljan generalni pregled gotovo svih detalja i opreme oko motora, i naravno popravku(bolje receno popravke).
Sto moze da uveca troskove nekoliko puta od vrednosti samog vozila.
Poz
[ pajapop @ 22.09.2012. 11:35 ] @
Na zalost Vladd je u pravu. Uostalom... a sta bi sa onim tvojim Audijem? Mislis da smo to zaboravili?
[ etjen @ 22.09.2012. 12:39 ] @
pre puno vremena imao sam Lanču Prismu sa 1.6 motorom i dve bregaste. U jednom trenutku je imala sličan kvar.
Nažalost, ne sećam se kako je tačno rešen ali znam da ga je majstor rešio za bukvalno 5 minuta (čini mi se da je bilo nešto do nekog falš vazduha)
Doduše, takvog majstora je ektremno teško naći, bio je bukvalno mag za Italijane i pravio je sam čitave sisteme za ubrizgavanje a kako sam rekao te motore je znao ''u dušu''.
Sad, koji je motor u toj Regati, ne znam. Verovatno i nije neki poseban kvar ali ti stari Italijani su stvarno problematični. Ja se iskreno ne sećam kada sam na ulici video neku Regatu ili Ritma. Bili su oni problematični i pre 15 godina a sada... brrrr, naježim se sav :)
Svakako je bolje takav auto zaobići.
A dodao bih-kada krenu da stavljaju delove od Keca na njega, to tek treba zaobići, veruj mi.
[ MILANAN @ 22.09.2012. 16:54 ] @
Hvala vam na savetima,to sam i ja mislio da zaobidjem.Audi vozim i dalje,taj se ne da,ide kao munja a ovog fijata sam mogao da uznem u nekoj kompenzaciji za da kazem jeftino ali videcu,sad mi taj javlja kao pumpa izgubi pritisak,ko zna...
[ vladd @ 22.09.2012. 18:00 ] @
Samo ako zaokruzis kompenzaciju tako da auto prosledis nekom trecem za trunku vise od jako malo novca i da se ne petljas sa popravkama, pogotovo ako nisi od onih koji svaki drugi dan zarone pod neku haubu .
Taman, za to novca sto bi potrosio na popravku fiata, mozes audija da dovedes u nijansu bolje stanje..ili da ga castis novim gumama..
Poz
[ MILANAN @ 23.09.2012. 11:23 ] @
Ma on sve ima samo trazi da se casti sa gorivo a plin nemam pa mi slabo ide cascevanje
[ MILANAN @ 26.09.2012. 21:52 ] @
Javio mi prodavac,kaze da pumpa izgubi pritisak kad se zagreje auto.Odustao sam ali pisem ovo ako nekog zanima,tj ako je uopste tacno to sto mi je rekao mozda nekom zatreba
[ etjen @ 26.09.2012. 22:34 ] @
koliko si uopšte trebao da mu daš za taj auto?
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|