[ mrcooler88 @ 24.09.2012. 20:21 ] @
Maloprije sam malo stisnuo golfa i nakon toga kad sam dosao kuci na leru upali mi se lampica od ulja. Prvo pomislim da ne valja sat jer sam drugi stavio danas, (uzeo onaj sa obrtomjerom). ali kad sam otvorio haubu vidjeo sam da je ulje procurilo na ovaj davac pritiska ulja (kako se informisah na internetu)... Jel moguce da je preko njega ulje iscuri vani i da tabla odmah javlja. Mjerio sam novo ulja, bio je kao i prije par dana, ne primjeti se da je nivo ista opao,a sa tim uljem sam presao oko 2000 km


[Ovu poruku je menjao mrcooler88 dana 24.09.2012. u 21:32 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao mrcooler88 dana 24.09.2012. u 21:32 GMT+1]
[ etjen @ 24.09.2012. 21:19 ] @
napravio neki kratak spoj...
Naravoučenije:
Nikad ne stiskaj mator auto!!!
[ vladd @ 24.09.2012. 23:48 ] @
Verovatno koristis "dobro" mineralno ulje koje se razbilo dok si gazio motor..

Retko ulje(da ne spominjemo gradacije, ovo se razredilo na pregrejanom, opterecenom motoru) je procurelo kroz zaptivac davaca..i verovatno jos poneki..
Sreca da nije dugo trajalo.

Kod sledece zamene, razmisli o sintetickom ulju, ako vec dobijas zelje za bicevanjm matorog konja..

Poz
[ Java Beograd @ 25.09.2012. 07:30 ] @
Rekao bih da to sa "stiskanjem" i "gaženjem" i "bičevanjem" nema mnogo potpore u realnosti.

1. Proveri nivo ulja.
2. Proveri pritisak ulja, kod majstora koji ima takav manometar. Ta informacija je krucijalna, tj. najbitnija

A) Akio je pritisak ulja dobar, onda
A.1. Proveri davač pritiska ulja (Onaj deo koji si uslikao) i zameni po potrebi
A.2. Ako je sve to u redu, onda je u pitanju elektrika / elektronika te lampice

B) Ako pritisak ulja nije dobar, onda
B.1. Zamena uljne pumpe

[ vladd @ 25.09.2012. 07:50 ] @
Pumpa je solidna(ne mogu da kazem dobra, nemamo merenja), i ne bi imala pritisak na leru. Pri vecim obrtajima pada pritisak..sto nije slucaj kod lose pumpe, upravo obrnut..nema pritisak na leru, a postize ga na obrtajima..

Sto moze da znaci vise stvari, ali sam predlozio najjednostavniju. Regulator pritiska mozda zahlavljuje(i vrlo realan kvar), mozda je filter za ulje neispravan..
Ali s obzirom kako se vrsi odabir ulja u svetu golfa 2, predlazem pristup iskustveno verovatnijem problemu..

Naravno da ce detaljni pregled oduvati svu maglu, i naravno da je dobra preporuka da se matori konji ne bicuju impulsivno ili po zelji, bez predhodnih priprema i pregleda..

Poz
[ Java Beograd @ 25.09.2012. 09:03 ] @
Svakako, filtera se nisam setio. Loš filter čuda čini !
[ mrcooler88 @ 25.09.2012. 14:54 ] @
kao sto vlad rece, pumpa ne bi imala pritisak na leru a ulje je izbacivala samo kad je motor bio u tom stanju. Nego, zamjenio sam davač pritiska ulja, i sad je sve ok. A pitao si koje ulje sipam, sipam Optima Sint Turbo, 15w40 na njemu pise da je polusintetika...
[ vladd @ 25.09.2012. 15:56 ] @
To nije uopste lose ulje, pogotovo za taj motor.

Ocito je davac bio pri kraju veka, pa je pritisak probio zaptivke i prosto pokazivac nije radio kako treba.

Sto je i najmanji i "najpovoljniji" kvar..posto kvarovi ne znaju da budu povoljni

Tako je to sa 20-ogodisnjim automobilima, cim se malo pritisne, neki "neodlucni" deo ispusti dusu..

Poz
[ mrcooler88 @ 25.09.2012. 16:57 ] @
ulje je izlazilo kroz njega, pustao na onom limicu gdje se stavlja buksna.
[ vladd @ 25.09.2012. 22:43 ] @
Tako i procuri. Unutra ima tanjirastu oprugu, kontakt prema konektoru i zaptivku na membrani izmedju gornje i donje polovine. Kad ostari zaptivka, vremenom, potpomognuto vrelim uljem, pocinje da curi na spoju izmedju kontakta i gornje polovine kucista.

Poz