[ valajbeg @ 04.10.2012. 16:03 ] @
Dijagnostika mi je pokazala gresku:

Motor zaklopke usisne cijevi - V157
neispravno
sporadicno

Kao sto napisah, radi se o autu Skoda Fabia 1.9 SDI

Kako sam prije imao cudnih iskustava sa dijagnostikom, tj da mi npr. kaze da je ABS pumpa u kvaru a ustvari pumpa ispravna ali 5-to amperni osigurac rikno, reko da pitam imal' ko iskustva sa ovim problemom.
[ vladd @ 04.10.2012. 16:52 ] @
Postoje dve verzije pojasnjenja za "V157", zavisno da li je greska 3101 ili 3102

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19558/P3102/012546
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19559/P3101/012545

MAda se svodi na isto..

Osim greske, da li postoje problemi u radu. Doticna klapna je zatvorena, kada je motor iskljucen i otvara se kada se da kontakt.

Uglavnom, sled operacija je provera osiguraca(Ross preporucuje i proveru kablova i kontakata), i provera rada klapne, cuje se kada se ukljuci kontakt, i kada se iskljuci.

Mozda se zaglavljuje povremeno, zbog naslaga, pa bi skidanje i ciscenje, malo prskanja sa na primer WD40 mozda resilo problem bez skidanja, ali ako se skine i otvore zupcanici, mozda bude jasnije zaglavljivanje.

Kao konacno resenje je zamena.

Mozda bi pre svega mogao da probas da resetujes greske, pa da posmatras da li ce se vratiti, ali to nije bas najbolja preporuka, da se ne bi dogodio "limp mode" u voznji na nezgodnoj lokaciji..

Poz
[ valajbeg @ 04.10.2012. 16:58 ] @
Drug, nisam ocekivao ovako brz odgovor.

Zaboravio sam KLJUCNU stvar da pomenem.

Inace sam otisao kod mehanicara jer:

1.
Inace je broj obrtaja ispod 1000 ali
NEKADA: dok auto miruje, obrtaji predju 1000 i lagano samo poskakuje kazaljka.

2.
Desava mi se nekada, da auto recimo pri brzini 80 na sat, samo na pola sekunde trzne i kao da se iskljuci motor.

Sto naravno pravi strasan trzaj.

p.s.

Jedino sto vidim na ovom ispisu jeste linija iznad ove greske:
19559 P3103 035


Upravo sada gledam ovaj sajt sto si naveo. Hvala ti za URL. Nisam znao gdje pogledati ove greske.

Nadam se da ce sve ostati na provjeri ovih kablova.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19559/P3101/012545
[ vladd @ 04.10.2012. 17:02 ] @
To lici na spojeve ili kablazu. Neki kontakt se pomeri, zbog vibracija vozila i postane nedefinisan, ili neka zica naleze na masu, povremeno, pa motor menja polozaj klapne.

Naravno, proveriti osigurac(mozda je u toj verziji isti sa osiguracem ventilatora klime), ali i kontakte na osiguracu. I kontakte "pod srafom", za svaki slucaj.

Poz

P.S.
Na konektorima treba proveriti pinove, da se slucajno ne klate. Imao sam slucaj gde konektor spolja izgleda dobar, ali je pin pukao u plastici, spolja se ne vidi, a kontakt se povremeno gubi.
[ valajbeg @ 04.10.2012. 17:15 ] @
hajd da vidimo i tu varijantu.

hvala majstore
[ Reno4 @ 04.10.2012. 21:55 ] @
Kod ovih motora ta klapna je slaba tačka. Čisto sumnjam da je do kablova, ali naravno proveri pre zamene.
[ vladd @ 04.10.2012. 22:32 ] @
Proverice vise puta, posto je nov deo par stotina evra..

Poz
[ valajbeg @ 04.10.2012. 23:06 ] @
Citat:
Reno4:
Kod ovih motora ta klapna je slaba tačka. Čisto sumnjam da je do kablova, ali naravno proveri pre zamene.


U biti, ta Fabia se DERALA 12 godina. Nema sta nije teglila i kuda nije vozila.. tako da.. nije mi je previse zao.

Pitanje je sad samo kako je se kutarisat :) Svaki novi skuplju dio otezava jer kad skrhas 200 eura u nesto onda kontas, ma hajd kad sam uvalio toliko para, daj jos po godine...