[ pisacc @ 07.10.2012. 21:25 ] @
Dal' nisam primetio ranije, ili se nešto pojačalo iz nekog razloga, ali u svakom slučaju auto (tdci) trese na (oko) 1250 obrtaja (dok stoji u mestu), a nešto manje (i duplo brže) trese i na (oko) 2380 obrtaja. (Inače, cifre su zaista baš te, stvarno nije duplo veći broj obrtaja nego nešto manje od duplo.)

E, sad, to me možda ne bi mnogo ni tangiralo, nego sam pre neki dan nekoliko puta verglao na suvo, i za vreme verglanja je cimao kao blesav. Onako, kao da je neki težak zamajac izgubio bar trećinu mase sa jedne strane. Pretpostavljam da se auto bar 5 cm cimao napred-nazad iako je bio zakočen (ručnom). Od kada je to tako (i da li je ikada bilo drugačije) pojma nemam, pošto auto inače uvek pali na pola ključa. Pre neku zimu sam imao 2 duža verglanja od po 4-5 sekundi, ali se zaista ne sećam da li je i tada cimao.

To tako treba, ili nešto ne valja?
[ pajapop @ 07.10.2012. 22:27 ] @
Verovatno ti je nosac motora oslabio.
[ vladd @ 08.10.2012. 18:41 ] @
Ili neki problem sa plivajucim zamajcem.

Poz

[ pisacc @ 26.10.2012. 17:24 ] @
Jako cima u trećoj brzini kada puštam ili dajem gas...

I ja sam počeo da sumnjam na nosač... mada auto nije prešao ni 100 000 km, ali možda to ima veze i sa uslovima eksploatacije (terorisanja) tokom tih kilometara
[ botr @ 26.10.2012. 18:07 ] @
Otvori vrata, izbaci iz brzine, i onda ga ugasi. Ako primetis da se zatrese auto, velika je verovatnoca da je plivajuci odplivao ;)
[ pajapop @ 27.10.2012. 10:03 ] @

Eeee...doslo ve vreme da pri kupovini bilo kog auta, razgovor sa prodavcem treba da pocne ovako: "Dobar dan...ima li ovaj auto "plivajuci zamajac?" Ima - do vidjenja!"
[ Zarko Silic @ 27.10.2012. 10:24 ] @
Citat:
pajapop: Eeee...doslo ve vreme da pri kupovini bilo kog auta, razgovor sa prodavcem treba da pocne ovako: "Dobar dan...ima li ovaj auto "plivajuci zamajac?" Ima - do vidjenja!" :(


Jok,

doslo vreme da se pri kupovini polovnjaka automobil uopste ne gleda vec samo prodavac u oči.
[ Lavlja_Jazbina @ 27.10.2012. 18:37 ] @
Poruka konstruktora je,Zamajac traje koliko i auto. Toliko o staroj praksi i 500k voznje nekog modela.
Mada vise setovi Luk i Saks nisu skupi,do 60k rsd. Neka pri kupovini kupac to kalkulise u kupovini.
[ pisacc @ 27.10.2012. 20:33 ] @
Vi ste ubeđeni da je zamajac? Možda i ima neke logike za ono cimanje u trećoj, ali ne deluje mi kao opravdanje za sve druge "oscilacije".

A možda je i zamajac i nosač
[ bakara @ 27.10.2012. 20:49 ] @
A meni cudi da ti to ne znas da resis?

[ Lavlja_Jazbina @ 27.10.2012. 21:33 ] @
Nisi naveo koji je auto u problemu. Da se ne ZAMAJAvamo jabe.
[ etjen @ 27.10.2012. 23:47 ] @
garant je neki Ford :)
[ Zarko Silic @ 27.10.2012. 23:48 ] @
Ocigledno da nas inspektor ne razgovara sa vrapcima.
[ pisacc @ 28.10.2012. 01:38 ] @
Citat:
botr: Otvori vrata, izbaci iz brzine, i onda ga ugasi. Ako primetis da se zatrese auto, velika je verovatnoca da je plivajuci odplivao


Ma zatresavao se oduvek, ali onako krajnje suptilno. I dalje je suptilan, tako da tu nema promene.

Nisam malopre mogao da izazovem ni cimanje u trećoj, samo u drugoj, ali to je takođe manje-više normalno.

Nosač je garantovano, jer već neko vreme imam neki osećaj da se stvari pod haubom mrdaju više nego što je bio slučaj. Taj osećaj je baš nekako vezan za pokrete automobila, a ne pokrete gasa i kvačila.

Nego, kako se to menjaju ti nosači u kućnoj/garažnoj varijanti?
[ Lavlja_Jazbina @ 28.10.2012. 06:06 ] @
Ako mislis da zamajac hoce da oprosti,grdno se varas. Ponasa se kao infarkt. Mislis da ti je dobro pa tras. Opruge menjaju polozaj u zavisnosti od tvog test rezima,pa je svaki put drugacije i vidjenje problema. Nosace zameni,nwce skoditi. Savete sa remontom ili zamenskim setovima izbaci odmah. Taj plivajuci mora biti tu i . E sad,cena. To vec ostavljam tebi.
[ vladd @ 29.10.2012. 17:23 ] @
Kakva cena?
Mislim da ce pre uslediti nova tema o "proracunu opruga i cvrstoci materijala".

Poz