[ Dejan Damnjanovic @ 13.10.2012. 18:21 ] @
Imam problem vec dana kako upalim momentalno se gasi i voznji cim oduzmem gas uvek se gasi,posto je u pitanju el. ler dizna dali mora druga da se nabavi ili moze da se ocisti. |
[ Dejan Damnjanovic @ 13.10.2012. 18:21 ] @
[ pajapop @ 13.10.2012. 18:55 ] @
Kao i svaka druga dizna, moze da se cisti. U stvari.. treba prvo proveriti da li je ispravna. Das kontakt, skines kabl sa dizne i lagano dodirujes kontakt. Ako je sve ispravno treba da se cije lako kliktanje. Ako nema kliktanja, mogu ce je da je elektroventil pregoreo, ili nema masu na karburatoru, ili nema + na kontaktu. [ Dejan Damnjanovic @ 14.10.2012. 09:10 ] @
Kao i svaka druga dizna, moze da se cisti. U stvari.. treba prvo proveriti da li je ispravna. Das kontakt, skines kabl sa dizne i lagano dodirujes kontakt. Ako je sve ispravno treba da se cije lako kliktanje. Ako nema kliktanja, mogu ce je da je elektroventil pregoreo, ili nema masu na karburatoru, ili nema + na kontaktu.[/quote]
Sada sam probao sa diznom kao sto si mi rekao i cuje se kao kliktanje sto znaci da je ispravna.Zanimljivo da sada kad sam upalio nije se gasio ali verovatno sto je bio pod elektronskim saukom! [ pajapop @ 14.10.2012. 13:25 ] @
Pa dobro...u svakom slucaju, mozes diznu skinuti i ocistiti. Ako i posle toga imas problema, (kad se motor normalno zagreje), problem i ne mora da bude samo u dizni. Tada ti treba servis karburatora, jer je zaprljan i rastelovan. U svakom slucaju, doko ne resis problem, mozes privremeno premostiti povecanjem broja obrtaja u leru, zakretasnjem srafa kojim se podesava polozaj leptira. To je onaj sraf koji prolazi kroz oprugu (po tome ces ga prepoznati). A mozda je i u tome problem. Vremenom od vibracija, sraf se po malo odvija, zatvara se leptir i dolazi do prirodnog gasenja. Probaj prvo sa tim...to je najbezbolnije :( [ Dejan Damnjanovic @ 17.10.2012. 09:27 ] @
ma probao sam i sa tim srafom ne pomaze nista,cak rasturo karburator ocistio one dve dizne i opet nista.Medjutim sada se kod ler dizne ne cuje kliktanje a kad direktno povozem na akumulator onda se cuje i po svemu sudeci morace neki ozbiljniji mehanicar da se pozabavi time
[ pajapop @ 17.10.2012. 16:19 ] @
Pa sa akumulatora direktno dovodis + i to znaci da ti elektroventil na dizni ipak radi. Treba kontrolnom lampicom da proveris da li dobijas + na kablu. Moguce je da negde gubi kontakt, u kablu ili od kontakt kljuca ili sa dozne sa osiguracima, ili ti je samo zenska klemica korodirala, pa moras samo nju da zamenis. Ako nemas + na klemici ubodi lampicom kabl kroz izolaciju da proveris da li imas struje do klemice. Ali i ja mislim da ipak moras u karburator-servis [ Dejan Damnjanovic @ 17.10.2012. 19:22 ] @
Pa sa akumulatora direktno dovodis + i to znaci da ti elektroventil na dizni ipak radi. Treba kontrolnom lampicom da proveris da li dobijas + na kablu. Moguce je da negde gubi kontakt, u kablu ili od kontakt kljuca ili sa dozne sa osiguracima, ili ti je samo zenska klemica korodirala, pa moras samo nju da zamenis. Ako nemas + na klemici ubodi lampicom kabl kroz izolaciju da proveris da li imas struje do klemice. Ali i ja mislim da ipak moras u karburator-servis :([/quote]
Deo problema sam resio,ler gas je namesten (malo je nestabilan ali se bar ne gasi)u pitanju je bila valjda neka dizna na karburatoru majstor je samo produvao kompresorom.E sada mislim da si u pravu i da mu treba podhitno karburator servis posto u voznji je katastrofa gusi se i neprima gas.Hvala u svakom slucaju! Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|