[ 3MAJ86 @ 20.10.2012. 22:36 ] @
Evo malo da se nasmejete
Stigao mi je mail od Telekoma, jer sam koristio njihove usluge da proveravam svoj račun za fiksni telefon preko weba. Obzirom da nisam koristio duže vreme, obavestili su me da moram da napravim novi nalog.
Evo kako su to uradili:

[ Count Zero @ 20.10.2012. 22:41 ] @
Hehe, isti slučaj, a pre neki dan još jedan sličan.
[ machiavelli @ 20.10.2012. 23:05 ] @
Ja dobio isti...Cudi me da subject nije bio "FW: FW: FW: FW: RE: FW: RE: FW: Nalog za pristup aplikacijama i portalima Telekoma Srbija" :)
[ neca @ 20.10.2012. 23:41 ] @
I ja dobio isti mail, samo sto ja portal koristim svakog meseca kad trebam da platim racune :-)

[ Java Beograd @ 21.10.2012. 07:59 ] @
Uzgred, svima je password "telekom".
[ Alexxandar @ 21.10.2012. 08:16 ] @
Ovo me podseća na biser 3D neta iz Pančeva kada su pre neku godinu svim korisnicima poželeli srećne novogodišnje praznike tako što su ih sve stavili u To ili CC polje email-a :D
[ DownBall @ 21.10.2012. 15:42 ] @
Aj što ovaj email ne kapiram, ali ni servis uopšte ne radi, znači žalosno šta su uradili.

Prođem kroz postupak registracije putem Šire korisnika, svi podaci su na mestu, unesem email adresu stigne privremena šifra i otvori stranicu sa uslugama. Nakon toga vise stranici nemogu da pristupim, kada hocu da promenim lozinku izbacuje non stop sistemska greska.

Kada pokusam sa privremenom lozinkom nece da radi, dali neko ima problem i savet kako ovo da resim.

Hvala
[ Backy @ 21.10.2012. 16:14 ] @
Citat:
Alexxandar:
biser 3D neta iz Pančeva


gde to beše objavljeno? sećam se da je neko imao skoro ceo sajt posvećen njima sa pričama iz firme i interesantnim načinima za rešavanje problema :D
[ Bojan Basic @ 21.10.2012. 16:27 ] @
Citat:
Backy:
gde to beše objavljeno? sećam se da je neko imao skoro ceo sajt posvećen njima sa pričama iz firme i interesantnim načinima za rešavanje problema :D

http://www.elitemadzone.org/t302885

Sajt s pričama više ne funkcioniše, ali može se naći u arhivu: http://web.archive.org/web/200...ttp://tridenet.com/radovi.html.
[ pisacc @ 21.10.2012. 19:16 ] @
Pazi kada sam primio mail ali uopšte nisam primetio ovo što piše u zagradi. Očigledno me toliko smaraju da nemam živce ni da pročitam pažljivo šta ponovo lupetaju
[ vilil1 @ 21.10.2012. 20:20 ] @
@DownBall

Radi dobro. Bar kod mene. Lozinka ti je ono sto si izabrao, ne ono sto su ti poslali. Ili probaj ponovo da se registrujes.
[ neca @ 21.10.2012. 21:56 ] @
Meni ne radi nijedan nalog. Nista mi nije jasno sta su zas*ali i ne pada mi na pamet da opet pravim naloge.
[ DownBall @ 21.10.2012. 23:15 ] @
Nema sanse, sve sam pokusao ali nece, nigde mi nije ponudilo opciju da izaberem lozinku, a kada hocu da zamenim staru, i pokusam da unesem novu non stop izbacuje Sistemska greška. Molimo pokušajte kasnije!

Strasno, poslao sam im email da vidim sta ce reci oni, i gde je ta famozna lozinka, i zbog cega stara ne moze da se promeni.

U svakom slucaju hvala na pomoci @vilil1
[ 3MAJ86 @ 22.10.2012. 07:52 ] @
Ja sam uspeo isto veče, bez problema da napravim novi nalog i izaberem lozinku. Koliko vidim, radi sve bez problema.
[ Sava @ 24.10.2012. 08:11 ] @
Ja sam korisnik Telekoma sa tri fiksna i jednim mobilnim brojem. Uspeo sam da za "Moj račun" registrujem jedan broj, ostale nisam jer neće da prihvati samo jedan broj mobilnog. Automat napiše da je taj mobilni broj već korišćen za registraciju i traži drugi mts broj. Znači da bi trebalo da imam onoliko mts brojeva koliko i fiksnih telefona. To znači da oni koji nemaju mts mobilni uopšte ne mogu ni da pristupe ovom servisu. Na 9813 ne znaju rešenje i upućuju na mail na koji sam i pisao i čekam odgovor. Tuga i žalost. To su ti naši mladi kompjuterski stručnjaci! Ne umeju ni da primene gotova rešenja!
[ Jbyn4e @ 12.11.2012. 08:01 ] @
Ovaj servis se baš čudno ponaša. Krenem ja danas da platim mob. i fiksni karticom. Vode se na dva naloga.
Prvo se ulogujem i obavesti me da će važiti još 30 dana, i da će mi dati mogućnost da se ponovo registrujem. Tu ja odem na web plaćanja, i on opet traži podatke. Ja dam ono neće. Ja ugasim, upalim, probam ponovo, prođe do kraja, vrati me na moj račun i traži opet logovanje. Ajd opet se ulogujem, piše plaćeno karticom, prenos novca u toku. Ajd, u redu. Vidim ja moj nalog link, krenem da napravim nalog, jer nisu napisali šta treba, dobijem šifru na mobilni, popunim podatke, tek kod korisničko ime - zauzeto. Pa neću novi nalog, hoću ovaj da koristim! Na "doregistracija" neće da mi primi stari username/password... i šta sad? Odustanem ja zasad, krenem na drugi nalog.

Sa drugim, za fiksni (nije na moje ime, pa ima drugi nalog), uloguje se, ali kad hoću da platim, tog naloga nema na web plaćanjima. Neće ni iz više pokušaja, samo sam dobio poruku da sam iskoristio maksimalni broj pokušaja, i da probam za 20 minuta. I kako ja sad da platim fiksni? Izgleda da ću morati preko e-bankinga, jer im je****ni portal ne radi niti ima uputstva šta i kako.
EDIT: više neće ni da se uloguje sa ovim drugim...

Ima li neko da je svoj stari nalog uspeo da iskoristi da postane novi na ovim telekomovim servisima i kako? Nemam adsl i iptv kod njih, a to nešto pominju na stranicama...

[ Vasastajić @ 12.11.2012. 08:30 ] @
^
Ma to jednostavno nije još preraslo principe naturalnog plaćanja, pa ti lepo njima natovari prikolicu stočnih tikava i repe, istovari im na vrata, pa neka se naplate.
[ Jbyn4e @ 12.11.2012. 09:40 ] @
Ma bi' ja, no nemam ti' stvari :)