[ Branko Santo @ 22.10.2012. 14:43 ] @
Ima jedna rekao bih mini klasa koja stoji negde izmedju C klase i CSUV i tokom pretrzivanja sam nasao samo mini MPV klasu koja mozda pogadja ta vozila. Ja bih rekao da su to ugojeni modeli iz C klase i glavna karakteristika je da se sedi malo podignuto sa boljom preglednoscu ali ipak ne ulaze u C-SUV i zadrzavaju nisku cenu koja pocinje vec oko 9-10.000e.

Cini mi se nekako da je tu primarna ciljna grupa zenski pol, jer sam se susretao sa mnogo devojaka/zena koje nisu rada da se isticu sa kojekakvim C-SUV/SUV kombinacijama, MPV je suvise velik a vole da imaju dobar pregled ispred sebe. Ima li osim sedenja/preglednosti i racunam nesto viseg gepeka jos neka prednost?

Kao primere bih stavio:

Honda Jazz




Opel Meriva




Kia Venga




Golf Plus



Suzuki SX4


[ Nebojsa Milanovic @ 22.10.2012. 15:59 ] @
U ovoj listi imaš uljeza, a to je Golf Plus. On po klasi tu ne pripada.

Ostali su slični, a lično mi se ne sviđa ni jedan :)

Mada, za ženu mogu biti OK, jer nude najveći unutrašnji prostor u odnosu na spoljašnje dimenzije, a na uštrb performansi, stabilnosti i buke.
[ Zarko Silic @ 22.10.2012. 17:51 ] @
U kakvo god drustvu da se nadje, Golf uvek ispadne uljez


Odlicna ideja. Odsad ga tako zovem.
[ prstic @ 22.10.2012. 18:11 ] @
„Nekome” se ne svidja izbor zato sto nema Hyundai-ja ?
[ Zarko Silic @ 22.10.2012. 18:22 ] @
Ja sam se malo nasalio, ali ovaj Golf+ po 2 osnova ne pripada ovoj grupi.

Jedan je taj sto je Golf + baziran na vozilu iz C segmenta dok se ostali baziraju na modelima iz B segmenta, a drugi je taj sto je ovaj Gof + stariji za najmanje jednu citavu generaciju (sada vec i dve) od pojedinih iz nabrojane grupe.
[ Nemanja @ 22.10.2012. 18:59 ] @
Pogledaj Seat Alteu ili Alteu XL. Meni se dopada.
[ Branko Santo @ 22.10.2012. 19:36 ] @
Nemam nameru da kupujem ovakav auto u ovom trenutku nego sam mislio da ovako javno kritikujem proizvodjace zbog manjka maste. :)
Ako je ocigledno da zene simpatisu ovakav auto, a to bi proizvodjaci mogli da znaju onda me cudi kako nema cvetnih dezena na presvlakama, vaza za cvece na komandnoj tabli i slicno. Proizvod treba da se proda razlicito, razlicitim ciljnim grupama. Ako se ne varam ovo je nekad radila buba.

P.S. Admini onda neka se C iz naslova promeni u B stvarno su svi oni nesto malo kraci od C klase, hvala :)

[Ovu poruku je menjao Branko Santo dana 22.10.2012. u 20:57 GMT+1]
[ Nemanja @ 22.10.2012. 20:09 ] @
Nemoj da se vlasnici bube uvrede
[ Branko Santo @ 22.10.2012. 20:24 ] @
Ja znam ovde samo jednog :D
Buba je cool auto, bas onako smekerski. Ona stara je po meni pravi hipi auto. Ova srednja je zenski dok je ova poslednja bas onako macho, dosta mi lici na neki porshe.
[ Zarko Silic @ 22.10.2012. 20:32 ] @
Pa i jeste Porshe.\\

i prva je bila Porshe.
[ Nemanja @ 22.10.2012. 20:33 ] @
Ta stara buba je dozivela maskimalni come-back kod nas kada sam ja bas punio 18 godina, onda su malo ocuvanije primerke prodavali za 1500-2000 DEM, to je bio "must have" za tinejdzera sa vozackom dozvolom koji pretenduje da bude frajer Mislim da posle par godina nisu mogli dobiti ni 1/4 te cene.
[ Zarko Silic @ 22.10.2012. 20:37 ] @
pa zavisi?

http://suchen.mobile.de/auto/v...ltOrder=DESCENDING&lang=de


dobro ocuvani, ili 0restaurirani proimesci umeju da kostaju podosta.
[ Nemanja @ 22.10.2012. 21:08 ] @
Nisam mislio na te kolekcionarske primerke, vec na one prosecne sto su malo doterani, da riba ne vidi odmah rdju kada se provozas pored nje ...
[ etjen @ 22.10.2012. 21:28 ] @
Citat:
Branko Santo:
Ima li osim sedenja/preglednosti i racunam nesto viseg gepeka jos neka prednost?




a šta bi još trebalo da bude od prednosti? Pozicija sedenja je nekima presudna stvar.

Dakle - imamo bolju preglednost, uglavnom ogromne staklene površine koje čine auto svetlim i velikim, puno prostora po visini što takođe daje mnogo veči utisak prostora, nešto veći gepek a performanse skoro iste kao kod niže braće.
I dizajn tih modela je često sasvim ok i zanimljiv. Meni se recimo skoro svi sviđaju iako nisam žena i ne volim cvetiće i nemam nikakvih dodirnih tačaka sa ženskim razmišljanjem, pa opet smatram da su ti modeli mnogo funkcionalniji i često lepši od ''niže braće''

I sam sam vozio Modusa koji je bio po skoro svim pitanjima fantastičan i kad sam kupovao novi auto jedini razlog zbog kojeg nisam kupio novog Modusa je taj što se kod nas ne uvozi i ne može se kupiti kao nov, inače se ni sekundu ne bih razmišljao - dok mi je Clio III poprilično nezanimljiv i bezveze.

Kod Modusa je npr, bilo neshvatljivo puno prostora za noge putnika pozadi zahvaljujući pomerajućem zadnjem sedištu

[ Branko Santo @ 23.10.2012. 07:35 ] @
Pa ne znam jel treba jos nesto zato i pitam :)
Vozio sam se u Xara Picasso a sedao sam u SX4 i Venga i mislim da je to sasvim pristojan koncept auta za grad i blizu okolinu za neku porodicu. Cene su im popularne i nisu uopste ruzni, neki su cak i simpaticni.
[ Nebojsa Milanovic @ 23.10.2012. 20:55 ] @
Izgleda da nisam pravilno shvaćen pa da preciziram:

Kada kažem da mi se neki auto ne sviđa, to ne znači da mi se ne sviđa estetski, nego da ga ne bih kupio.

U slučaju ovih auta to je iz razloga koje sam gore naveo, tj. što su im performanse slabije, nestabilniji su i bučniji nego njihovi pandani klasičnog oblika.

Sam izgled auta retko komentarišem i nisam preterano kritičan prema tome, tj. potrebno je da auto bude baš ružan pa da mi to zasmeta. Ovi nikako nisu ružni, rekao bih da su čak lepi, naročito Jazz, Meriva i Venga. Slažem se i da su to sasvim ok porodične varijante za grad i bližu okolinu.

Ali osim nabrojanih mana, verovatno najveći problem za kupovinu auta ovog tipa predstavlja njihova cena, koja je redovno reda veličine klase iznad.

Naime, za cenu svakog od ovih modela (osim Suzukija, ali on je zastareo), može se kupiti punokrvni auto C segmenta, što bih i ja uradio.

Pre bih uzeo novi Ceed ili I30 nego bilo koji od ovih, a ako mi treba veći prostor, uzeo bih karavan.