[ Dejan Damnjanovic @ 23.10.2012. 20:30 ] @
Problem je sto auto radi lepo na leru i prima lepo gas a u voznji cim mu dam jaci gas gubi snagu i nece da primi gas pa moram da ga vratim u nizi stepen.E sada jedan majstor mi kaze da je otisao vakum pa neotvara drugo grlo,a danas mi drugi rece da nije do karburatora posto lepo prima gas na leru pa sumnja na pumpu da nebaca dovoljno goriva!
[ vladd @ 23.10.2012. 20:58 ] @
Moguce je da je to, ali se to lako proverava, mada doticne simptome moze da pokaze i neispravan razvodnik, da ne pomera predpaljenje korektno.

Poz
[ pajapop @ 23.10.2012. 21:09 ] @

Prosto je neverovatno, da neko tako dugo vuce problem sa karburatorom. Koliko vidim, ti jos od zimus imas problem sa njim.
Razlozi "umaranja" motora mogu biti visestruki i dobra dijagnostika zahteva stvarno dobrog majstora. Razlozi mogu biti banalni kao sto je voda u gorivu, zaprljan filter goriva, nizak pritisak u pumpi za gorivo, a zatim malo slozeniji kao sto je zaprljan i lose podesen karburator ili nepravilno podeseno paljenje pa cak i uzupcenje bregase i radilice.. Najgore je ako imas problema sa ventilima, ako su istroseni ili izgoreli, istroseni klipni prstenovi, ili slomljene opruge ventila. Prvo...treba ti stvarno dobar i ozbiljan servis karburatora i to u nekom servisu za karburatore, a ne kod kojekakvih garaza majstora. Nemam nista protiv njih, naprotiv, ali oni nisu u stanju da kvalitetno odrade posao, jer ne mogu lepo da ga ociste, a nemaju ni odgovarajuce delove.
Zatim...treba da proveris tacnost uzupcenja i paljenje, kao i da se izvrsi merenje kompresije, stelovanje ventila naravno i zamena svecica, kablova (razvodna ruka i kapa..tja...bas ako mora...al ajd po potrebi...). Muka sa kolima...muka bez njih...
[ vladd @ 24.10.2012. 09:40 ] @
Na leru radi dobro i prima dobro gas dok motor nije opterecen. To su bitni detalji koji izbacuju vodu u gorivu..i jos neke mogucnosti..

Pritisak pumpe za gorivo treba proveriti i regulaciju predpaljenja, i mislm da dalje nece biti potrebe ceprkati..

Poz
[ Igor88 @ 24.10.2012. 13:18 ] @
Obzirom da imam isti automobili (ako se isti vise i moze nazvati tako :) ), iskontrolisi sljedece stvari, cisto da nekako suzis potragu:

1. Kad skines poklopac vazdusnog filtera na gornjoj strani karburatora (sa desne strane leptira-ona gornja) imas diznu. Odvrni je i uzmi 0,3 mm celicnu zicu i ocisti istu (ovo nije preporucljiv nacin ciscenja, ali ne moras ici serviseru da je otkuvava),
2. Provjeti ugao paljenja stroboskopom i ako nije -5 stepeni prije GMT - podesi,
3. Pokreni motor i dok radi na leru skini crijevo sa vakuma na razvodinku. Ukoliko nema primjetnog pada obrtaja, ne radi ti vakum pumpica i automatski nemas dobro predpaljenje pri povecanju obrtaja (tj nemas ga nikako) i moraces ili kupiti pumpicu (vrlo tesko za naci) ili korigovati paljenje (losija varijanta) - vrlo vjerovatno da je ovo kvar!!
4. Zamijeni benzinsku pumpicu, ne kosta mnogo a njima relativno brzo membrana postane porozna (msm ovim danasnjim "originalnim").

Toliko sa moje strane.

Poz..



[Ovu poruku je menjao Igor88 dana 24.10.2012. u 15:56 GMT+1]
[ pajapop @ 24.10.2012. 17:34 ] @
Mili, nista od toga on ne moze niti ume da uradi. Problem je u tome sto on ipak ide kod kojekakvih majstora, koji sigurno znaju( ili neznaju? ) kako se ispituje razvodnik ( vakuumski i centrifugalni regulator paljenja). I to je ono sto zbunjuje...dal je moguce da posle i toliko vremena jedan banalan problem ne moze da se resi, makar dijagnosticki???
Uzgred...postoji procedura kako se proverava vakuumski i centrifugalni regulator, i kad motor radi i kad ne radi kako se ponasa vakuumski regulator.
Ako je uopste i problem do paljenja...onda on ima kasno paljenje, a razlozi za to mogu biti: u startu je pogresno osnovno podesavanje paljenja, Ili je do razzvodnika a to znaci da tegovi centrifugalnog regulatora zaglavljuju; ili membrana vakuumskog regulatora ili vakuumsko crevo propustaju, zatim ploca "platinske dugmadi" se zaglavljuje u kucistu razvidnika i jos kojesta. Samo treba dobar majstor...
EEE...samo da pojasnim ako nekom nesto nije jasno...vakuum u usisnoj grani, koji nastaje pri "putnim brzinama" zahteva dodatno povecanje ugla pretpaljenja. Obzirom da je vreme koje preostaje za sagorevanje kratko, povecanje pretpaljenja koje obezbedjuje vakuumski regul;ator nije dovoljno. Ovo je momenat kada stupa u dejstvo mehanicki centrifugalni regulator. Efekti vakuumskog i mehanickog regulatora su kumulativni. U osnovi, vakuumska i mehanicka regulacjija su tako uklopljene da daju mnogo vece povecanje ugla pretpaljenja nego svaki od ovih sistema pojedinacno.


[Ovu poruku je menjao pajapop dana 24.10.2012. u 18:47 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao pajapop dana 24.10.2012. u 18:47 GMT+1]
[ Dejan Damnjanovic @ 11.11.2012. 19:54 ] @
Evo da se i ja javim posle duzeg vremena,problem je resen ugradnjom karburatora od zastave 101 i mogu reci da sada imam skroz drugi auto.Hvala puno svima na pomoci i savetima!
[ mugi junuzovic @ 12.11.2012. 13:39 ] @
Je li 100% odgovara ili se moraju neke preinake raditi??????
[ Lavlja_Jazbina @ 12.11.2012. 17:12 ] @
Pa mora se zameniti podnozje karburatora (nosac).Mislim da je od golfa 1.
[ Dejan Damnjanovic @ 12.11.2012. 20:08 ] @
Je li 100% odgovara ili se moraju neke preinake raditi??????[/quote]
Pa mora da se uradi medjuploca i jos neke sitnice koje svaki majstor zna da uradi!