Prosto je neverovatno, da neko tako dugo vuce problem sa karburatorom. Koliko vidim, ti jos od zimus imas problem sa njim.
Razlozi "umaranja" motora mogu biti visestruki i dobra dijagnostika zahteva stvarno dobrog majstora. Razlozi mogu biti banalni kao sto je voda u gorivu, zaprljan filter goriva, nizak pritisak u pumpi za gorivo, a zatim malo slozeniji kao sto je zaprljan i lose podesen karburator ili nepravilno podeseno paljenje pa cak i uzupcenje bregase i radilice.. Najgore je ako imas problema sa ventilima, ako su istroseni ili izgoreli, istroseni klipni prstenovi, ili slomljene opruge ventila. Prvo...treba ti stvarno dobar i ozbiljan servis karburatora i to u nekom servisu za karburatore, a ne kod kojekakvih garaza majstora. Nemam nista protiv njih, naprotiv, ali oni nisu u stanju da kvalitetno odrade posao, jer ne mogu lepo da ga ociste, a nemaju ni odgovarajuce delove.
Zatim...treba da proveris tacnost uzupcenja i paljenje, kao i da se izvrsi merenje kompresije, stelovanje ventila naravno i zamena svecica, kablova (razvodna ruka i kapa..tja...bas ako mora...al ajd po potrebi...). Muka sa kolima...muka bez njih...