[ Lag @ 15.11.2012. 11:14 ] @
Pozdrav!

Ja sam deo tima koji razvija stratešku brouser igricu sa posvećenijim igračima, ali i igračima koji vole dobru priču, kao ciljnom grupom. Igra se zova AEON7 i postavljena je u svemir, daleko u budućnost. Mi jako volimo igre kao što su Company of Heroes, Dawn of War, Shogun Total War, Starcraft, Civilization, Call of Duty, Quake, Baldur’s Gate, Fallout, ali i Travian, Tribalwars, OGame itd., tako da smo odlučili da proširimo svoje delatnosti sa isključivog pravljenja igre za klijente i da započnemo razvoj i izradu naših spostvenih igara.

Neću ovde puno pričati o gejmpleju, samo ću nabrojati na koje načine smatramo da će naša igra biti drugačija od drugih strateških brouser igrica: samo jedan svet – tj. jedan server, kompleksna mehanika bitke, kompleksan sistem istraživanja i razvoja, nekonvencionalni sistem trgovine i, najvažnije, razvijena priča kojoj posvećujemo puno vremena i pažnje. Na linku [url]http://www.aeon7.info[/url] možete naći istoriju prva tri Aeon-a, dobima koja prethode dešavanjima u samoj igri.

Svaka podrška je, naravno, dobrodošla. Ako ste raspoloženi za to, možete iskoristiti nasu Facebook aplikaciju ([url]apps.facebook.com/aeonseven/[/url]) da lako pozovete prijatelje koji bi mogli biti zainteresovani. Napravili smo i Facebook stranicu koju možete pratiti da vidite sve AEON7 vesti i novine, da vidite koncept art, skrinšote iz igre i da komentarišete stvari koje postavljamo.
[B]Link je: https://www.facebook.com/aeonsevenhub[/B]


Evo i par primera stvari koje ćete moći da vidite na AEON7 Facebook stranici:

Republican Science Lab - ovde će igrači obavljati svoje istraživanje, koje otključava nove tehnologije. Razvoj tehnologija odvijaće se u drugim zgradama, takozvanim Tech Lab-ovima.


Light Fighter - oslonac svake flote i odličan kao pratnja za trgovačke brodove. Igrači će biti u mogućnoti da podese na njega različite oklope, oružja, elektroniku i skinove.


Republican Ground Shipyard - Kolosalne i produktivne kao i uvek, ove građevine mogu da proizvode brodove Fighter i Destroyer klase, ali i neke manje transportne brodove koji mogu da prenose Fighter brodove i druge vrste tereta.


Igra je trenutno u alfa fazi. Zatvorena beta počinje uskoro i trebaće nam pomoći oko testiranja kako bi smo postavili zdrav balans u igri i kako bi smo našli i ispravili greške u kodu. Ako je neko zainteresovan da učestvuje u beta testiranju možete se prijaviti slanjem mejla sa naslovom „Beta application“ i imenom na adresu [email protected].

Hvala na pažnji! :)
Miloš
[ Shomi Li Jones @ 19.11.2012. 21:32 ] @
Meni je fenomenalno da se neko kod nas bavi Game developmentom. U opštem slučaju bih vam preporučio da pratite serijal Extra credits gde će te naći mnogo super saveta o game developmentu uopšte a u nekim epizodama se baš dotiči u browser based igara. Najbolje je da pogledate sve episode od prve, značiće vam nešto sigurno a vrlo je zanimljivo.

Što se tiče vašeg konkretnog projekta ja sam par puta pokuša da igram Ogame i postoji razlog zašto nikad nisam to uzeo daigram. Mene je mnogo nerviralo što je uspešnost igri skoro isključivo u funkciji uloženog vremena bez neke ograničenja za ove koje nemaju pametnija posla u životu. Odnosno ako sam hteo da prodam dušu igrao bih WoW.

Uvek sam nekako mislio da je ideja da se prolazak vremena u tim igrama kvantizuje (nisam baš proveravao da li je to neko uradio već) odnosno da se sve što čekš/narediš desi usključivo na od strane servera predodređeno vreme na primer u 15:00 CET ili 12:00 i 00:00 CET ili neka tri termina kako bi bilo tri vremenska intervala u igri. Mislim da bi to uklonilo ona preračunavanja koja sam video kada likovi izračunajo tačno da im neprijatelj uleti na praznu planetu (a ne može da uništi građevine) i onda se oni vrate 2 sekunde kasnije i osvoje planetu kada ovaj ode odatle.

Takođe mi je nekako smetao (bar u Ogame-u) neki manjak prostorne taktike/strategije

Ovo su samo neke moje misli, činjenica je da su te igre našle svoju veliku publiku kojoj ja ne pripadam i da im to nije nimalo zasmetalo :)
[ Lag @ 20.11.2012. 11:39 ] @
Hvala na preporuci, meni će lično značiti da odgledam tako nešto. Što se tiče ostalih stvari koje si naveo - većinom se slažemo sa tobom. Recimo jedna od mehanika koja nas je oduvek iritirala jeste ta tačnost za koliko neka vojska, ili trgovački karavan mogu stići negde. Kod nas će postojati element neodređenosti, neki +/- na svaki ETA. Što je flota veća to je veći +/- raspon tj. veća neodređenost kada flota stiže. Takođe, udaljenost dodaje još neki procenat na grešku. Samim tim smanjuje se mogućnost za snajpovanje koje ume biti toliko naporno u brouser strategijama, a pobede nad nekom flotom zasnivaju se više na boljoj strategiji, ili brojčanoj nadmoćnosti, a manje na abjuzovanju nelogične mehanike igre.
Što se prostorne taktike tiče tu smo (čini nam se) u nekoj prednosti u odnosu na druge brouser strategije. Iako neće svaka jedinica u floti imati svoje mesto, same jedinice biće organizovane u skvodove. Flota će moći da ima određeni broj skvodrona (prisustvo admirala podiže broj skvodrona) i reprezentacije skvodrona u obliku ikonica kretaće se u 3d prostoru koji će igrač moći da posmatra, okreće itd. Za sada neće moći da upravlja bitkom u ril tajmu jer je teško nešto takvo implementirati na način koji bi bio fer prema igračima koji nisu za računarom (tj. u prilicu da vode svoju flotu), a bivaju napadnuti od strane igrača koji mogu da upravljaju svojim jedinicama. Ipak, na neka "default" ponašanja moći će se uticati podešavanjem naklonosti admirala pre bitke, "dodeljivajem" abilitija i bonusa određenim skvadivma preko čipova kojima se admiral može opremiti itd.
Eto, nadam se da smo te zainteresovali da probaš našu igru kada za to dođe vreme. :)
[ Lag @ 27.11.2012. 09:59 ] @
Uradili smo intervju za srpski onlajn IT portal PC Axe u kom možete videti sliku Prodigium-a, republičkog Admirala, koji će imati važnu ulogu u pripremama za bitku i formiranju strategija.
Intervju možete pogledati ovde:
http://www.pcaxe.com/rubrike/r...sa-yellow-quince-timom-nov2012
[ Lag @ 18.01.2013. 13:53 ] @
Nakon duže pauze postavljeno je i sledeće poglavlje u loru AEON7 univerzuma.



U četvrtom AEON-u parazitska zaraza pod imenom “Rot” hara naseljenim delom Mlečnog Puta i čovečanstvo je suočeno sa mogućim istrebljenjem. Evo kratkog odlomka:

"A number of events that took place were later celebrated as great victories that lead to the destruction of The Leviathan - The Setting Sun’s Charge, Firefly’s Kiloton Sting, The Final Verdict, The Defense of Abd-Ghullad and so on. These produced a number of awarded heroes to come out of the Bloodbath, like Julius Mordaine (for whom the “Mordaine Scar” got its name), Natala Protakova, Snit “The Judge” Broome and many more. Yet the reality was that the Million Suns battle was a struggle shaped by oversights, miscommunication, and unfortunate skirmishes in which inexperienced pilots and gunfighters quickly met their gory ends. Having that in mind, it could be said that the true heroes were the countless grunts and operatives who entered battle knowing they were facing certain death."



Možete naći ostatak AEON 4 priče, kao i prethodna tri AEON-a, na sledećem linku:
http://www.aeon7.info/index.php?title=AEON_4
[ Lag @ 27.02.2013. 16:02 ] @
Ovog puta imamo tri uzbudljive nove AEON7 vesti koje želimo da podelimo sa vama:

[U]Prva vest[/U] - zadovoljstvo nam je da podelimo sa vama skrinšot iz naše strateške brouser igre AEON7, koji prikazuje igrački interfejs.



Skrinšot prikazuje meni za izgradnju u okviru kog će igrač upravljati izgradnjom i kolonizacijom, ali i raspoređivati dronove kako bi ubrzao proizvodnju resursa, komponenti i sl. Sam interfejs je većim delom dizajniran za drag-and-drop funkcionalnost, čineći upravljanje državom lakim i zabavnim.

[U]Druga vest[/U] - odlučili smo da je krajnje vreme da podelimo sa vama još jedan od naših 3d modela brodova. Ovi modeli biće vidljivi u info fid-u za vreme borbe, u rezultatima posle bitke, u pregledu flote, kao i u meniju za prototajpovanje brodova. Igrači će moći da kupe i osvoje unikatne skinove, a vremenom i 3d modele koji će značajno promeniti izgled njihovog omiljenog broda. Ovaj brod je Komandni Kruzer (Command Cruiser), a njegov dizajn je spoj Republičkog i Saatachi dizajna. Izdrživ, ali slab u pogledu vatrene moći, ovaj brod pruža podršku skvadronu u kom se nalazi kroz upotrebu specijalizovane opreme.



Možete videti i trodimenzionalan prikaz broda na sledećoj adresi:
[url]https://www.facebook.com/photo.php?v=10200149367509601&set=vb.550830254932709&type=2&theater[/url]

I treća vest[/U] - AEON 5 priča je postavljena, a postavljene su i propratne "lore" slike! U ovom aeon-u se utopijska država Olisio polako urušava usled nove, rastuće borbe za moć.



[B]AEON 5 priču, kao i priču iz prethodna 4 aeon-a, možete naći na sledećem linku:[/B]
[url]http://www.aeon7.info/index.php?title=AEON_5[/url]

Nadamo se da vam se sve ovo dopada koliko i nama. Kao što vidite, radimo naporno kako bi smo što pre omogućili učestvovanje u otvorenoj beti. Vidimo se u AEON-u 7 uskoro! :)
[ Lag @ 01.04.2013. 16:32 ] @
Sa ponosom vam predstavljamo prvi tizer video u kom možete videti deo gejmpleja, kao i do sada neprikazan materijal iz igre (uključujući i 3d modele Standard Battleship-a i Heavy Destroyer-a).


https://vimeo.com/63077106

Preporučujemo vam da video gledate u hd-u i nadamo se da će vam se svideti!
[ mmix @ 19.04.2013. 15:44 ] @
Odlicna je ideja, svaka cast.
[ Lag @ 11.03.2014. 12:13 ] @
Hej, hej! Bili smo vredni na AEON-u imamo nekih novih stvari na kojima smo radili da vam pokažemo!




Prvo, tu je veliki apdejt AEON7 priče – šesti eon. Pored glavnog članka ubacili smo i mnogo manjih članaka za sve one koje zanima nešto više o frakcijama, Admiralima, tehnologijama, značajnim događajima i drugim stvarima koje se tiču i samog sedmog eona, i sve to ispraćeno lore slikama.
www.aeon7.info/index.php?title=AEON_6




Takođe smo uradili i blagi, ali važan redizajn našeg interfejsa. Kao što vidite pozadinska slika je promenjena da bolje odgovara atmosferi Eona, a sam interfejs je prilagođen potrebama igrača, kao i priči (možete pročitati više o Neuralnim Interfejsima na našoj Wiki stranici).






Radimo i na našem sistemu bitke. Napravili smo nekoliko izmena kako bi smo napravili iskustvo bitke zabavnijim, a dok radimo na završavanju i tog sistema podelili bi smo sa vama još nekoliko slika novih brodova koje smo napravili.

Republican Light Fighter

Republican Heavy Destroyer

Republican Troop Ship

Republican Colony Ship



Ovo je do sada bila jako zabavna vožnja, a uskoro Hvala svima koji su se interesovali za razvoj Eona u proteklih par meseci. Aplikacije za betu su i dalje otvorene i svako ko je zainteresovan da se prijavi može poslati mejl na [email protected].
Vidimo se uskoro u AEON7 svetu!
PS trenutno smo u procesu zapošljavanja ilustratora i programera. Više informacija možete naći na sledećim linkovima:
https://www.facebook.com/yquince/posts/664813400244224
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=669179376474293