Video sam na TV-u danas ali nisam "uhvatio" od pocetka tako da ne znam tacno kako se zove proizvod. Mogu samo da opisem sta sam video a ucinilo mi se da je zanimljivo a moguce i korisno, narocito zimi...
DakleM, akumulator prazan dovoljno da nece ni da "okrene". Uzmes nesto sto izgleda kao pola limenke sa gajtanom na vrhu i prikljuckom za upaljac (u kolima, naravno). Utaknes to umesto upaljaca, ukljucis spravu prekidacem koji je na njoj i za "tren oka" se akumulator napuni toliko da moze da se upali automobil. Jos sam zapazio da ta sprava moze da se puni u toku voznje. Izgleda bas kao pola neke limenke soka/piva a i moze da stane u drzac za limenke u kolima.
Pa sad, meni se ucinilo zanimljivo a nisam imao vremena da pogledam sve ili da cekam kad ce opet to da bude emitovano. Ako je to nesto sto postoji odavno i svi znaju za to, ja se izvinjavam. Ja sam to video prvi put u zivotu danas.
Nisam razmisljao kako to radi i sve mane i prednosti toga, samo mi se dopala fora iako ja nikada u zivotu nisam imao problem sa akumulatorom.
Pozdrav!
[ Dr.sima @ 16.11.2012. 09:20 ] @
car battery booster ...
[ Java Beograd @ 16.11.2012. 09:27 ] @
Ja mislim da je ovo samo još jedna "mamipara" u nizu prevara i prodaje "genijalnih izuma". Činjenica je da se ispražnjen akumulator može napuniti, kao što je i činjenica da se istrošeni (propali) akumulator može samo baciti.
Sa energijom je veoma jednostavno, ne možeš je stvoriti, ne možeš je uništiti. Ako je akumulator bio toliko prazan, da nije mogao da pokrene motor, onda je sva energija za pokretanje motora u akumulator mogla doći samo i jedino iz te "limenke". I to preko utikača za upaljač. (?!) Inače, pogledaj koliko debelim kablom je spojen anlaser. Zašto ? Zato što u momentu pokretanja motora vuče struju od oko 100 A i više.
[ Predrag Supurovic @ 16.11.2012. 09:40 ] @
Nije mamipara, mada na tržištu ima svakakvog đubreta.
Naravno da ovaj uređaj ne puni akumulator u automobilu, nego sadrži mali akumulator spsooban da u kratkom vremenu da dovoljno struje da se pokrene motor. Kapacitet je dovoljan da se dva-tri puta zavergla motor.
Bolje je spajati ga na kleme akumulatora nego preko priključka za upaljač.
[ Lavlja_Jazbina @ 16.11.2012. 09:51 ] @
To nije moguce preko upaljaca.Istopio bi kablove.Varijanta sa direktnim spajanjem na akumulator,da.Mada pitanje je kapaciteta
te limenke.Da to nije kontra od namene za paljenje,nego da napaja elektroniku dok se menja akumulator.
Java....je naglasio amperazu koja je potrebna,a to presek kabla na upaljacu nije ni blizu.
[ jnk @ 16.11.2012. 10:14 ] @
Moguće je viđao sam to.
[ Lavlja_Jazbina @ 16.11.2012. 10:40 ] @
Ispade moguce.
[ Deep|Blue @ 16.11.2012. 11:05 ] @
Ma da .. moguće je ..
ti tkz. car battery boosteri su uglavnom poprilično veće od limenke piva, a i poprilično su teže, jer u stvari predstavljaju akumulator manjeg kapaciteta.
i naravno da se spaja na kleme umesto na upaljač
[ vladd @ 16.11.2012. 11:20 ] @
Moguce je naravno, ali problem treba posmatrati(kao i dosta stvari u zivotu i tehnici) sa energetskog aspekta.
Na raspolaganju su 8-10A iz utikaca za upaljac ili "spare" prikljucka 12V..mozda i vise, zavisno od osiguraca u toj grani.
Zakljucak je da ne moze da ozivi bas "crknuti" accu, i znaci da ima jako mali opseg mogucnosti za pomoc(dubine potonuca glavnog accu)..ako je glavni accu zanemocao(izgubio kapacitet) nekoliko amper sati ispod potrebnog minimuma za startovanje. Za sva dublja praznjenja, potreban je znacajno snazniji izvor za pomoc..
I tih nekoliko desetina nedostajucih W potrebnih za startovanje vozila su i opseg u kojem se prave prezentacije "mogucnosti" rada takvog uredjaja..
Poz
[ vilil1 @ 16.11.2012. 11:28 ] @
[ Zarko Silic @ 16.11.2012. 12:00 ] @
magla.
[ Lavlja_Jazbina @ 16.11.2012. 13:30 ] @
Lol. Nisam videodebilniju reklamu. Mada ne vidim svrhu sem amerikanaca i automatskog menjaca.
Dobar booster kosta od 100 pa na gore evra. Bolje preventivno da kupim akumulator.
[ Java Beograd @ 16.11.2012. 13:55 ] @
Citat:
Zarko Silic:magla.
Upravo tako, iz mnogo razloga.
Zapravo ovo ima smisla samo ako je akumulator sasvim ispravan, i slučajno se ispraznio preko noći, ali samo do neke granice. Onda, istovremeno, ovaj buster koji stoji mesecima u kolima (gde bi inače stajao ?) mora da bude pun, kao da je juče napunjen. I onda je moguć transfer električne energije, tj. punjenje akumulatora nauštrb pražnjenja bustera.
Ovo neće da radi
- ako je glavni akumulator već za bacanje
- ako je glavni akumulator ispražnjen preko određene granice (da ne kažem potpuno)
- ako buster nije potpuno napunjen
- ako buster nije potpuno ispravan, jer da ne bude zabune, i buster je akumulator koji ima svoj vek trajanja !
[ KrkaCiC @ 16.11.2012. 14:56 ] @
Pametnije je kupiti najjeftiniji akumulator i to najmanji i drzati ga u gepeku kao backup,a i mislim da je jeftinije
PS dok nisam zamenio accu u gepeku mi je stajao punjac,nikad mi nije trebao ali nije bio na odmet jer je accu bio slab
[ pbenka @ 16.11.2012. 15:18 ] @
Ako je akumulator na izdisaju, mnogo je bolje u gepeku nositi kablove za startovanje. Naći ćeš već nekog da se spojiš na njegov akumulator dok startuješ motor. Ali je onda vreme i da se razmišlja o kupovini novog akumulatora.
[ botr @ 16.11.2012. 15:41 ] @
Noviji automobile se bas nesto i ne slazu dobro s kablovima. Mnogo su vece sanse da sve prodje ok, ali ko ce ga znati, bolje nov akumulator nego nov ECU, i ko zna sta jos.
[ Lavlja_Jazbina @ 16.11.2012. 15:56 ] @
Citat:
Naći ćeš već nekog da se spojiš na njegov akumulator
Slazem se,ali da li si ti video u reklami onog sto ti daje spojku kakav ima kez a tek taj slasni kruzni pokret jezika..
Ko zna sta bi bilo u sumici.
[ Lavlja_Jazbina @ 16.11.2012. 17:04 ] @
Mali off...
Da li se secate motor up proizvoda,kada su ljudi odusevljeni sa time da im temperatura sada manja posle sipanja,
motor vise ne trese,maltene ne treba menjati ulje.Takva je i ova sa busterom.
Kako to prolazi ne znam ali ima toga koliko hoces.Krenes na kop i akumulator oslabi,buster posao ne obavi.
Koga da tuzis.
[ Zlatni_bg @ 17.11.2012. 18:18 ] @
A osigurac ne bi iskocio da to pokusate? Ovo bi mozda radilo, ali sa slabijim protokom struje, i onda biste bukvalno "punili" akumulator poduze vremena, pre nego sto biste mogli da uopste jednom zaverglate. Koristio sam booster par puta od drugara, 2x kad mi je akumulator bio "skoro" prazan, mogao je da pokusa da zavergla ali priguseno onako, i jednom kad je bio potpuno prazan da nista nije radilo. U tim prvim slucajevima je uspevao nesto da uradi, ali kada je ak. bio potpuno prazan, booster nije nista pomogao i morali smo "akumulator na akumulator" da stavljamo. Da napomenem, booster je isao direktno na kleme, a ne na upaljac. Prosto ne mogu da zamislim tanke kablove da se koriste za paljenje automobila, kao sto je na ovim klipovima sa upaljacem.
[ Sceka @ 17.11.2012. 21:09 ] @
Sve u svemu, samo reklama i nista vise. Moram priznati da nisam to nikada video a nisam ni cuo za tu varijantu. Mozda zato sto se nisam interesovao jer nikada nemam problem sa akumulatorom. Menjam ih na prvi znak "nemoci", ma koliko je proslo vremena od kupovine.
Steta, mislim na to da bi to ipak bilo vrlo prakticno. Lepo zamisljeno ali sve su prilike da je zamisljeno vise kao varijanta za uzimanje para nego bilo sta drugo. Bar se meni tako cini.
Pozdrav!
[ vladd @ 18.11.2012. 00:55 ] @
U tim spravama(imam jednu razbucanu kao sa filma) se nalazi 11 akumulatorskih baterija(sveukupno manje od desetak Ah), koje nisu ni malo jeftine. Cela sprava je placena oko 40$, i slabo je pomagala, i dok nisu iscureli par komada.
Poprilicno je jednostavna, sadrzi i prekidac za ugradjenu lampicu, a punjenje se obavlja preko PTC-a, st je suvise prosto i nepogodno resenje, narocito za ne bas jeftinu spravu. Znacajno smanjuje vek accu baterija, smanjuje i broj od 1000 predvidjenih ciklusa praznjenja.
Za te pare, u Srbiji, skoro da se moze nabaviti obican, olovni accu od 45Ah, jedino sto nije "dzepno" izdanje sprave..tako da licno mislim da je "booster" masno bacanje novca..