[ Lavlja_Jazbina @ 24.11.2012. 07:06 ] @
Izrada alata za lego, pa coveka zaboli glava.Da li ovoliko alata u auto industriji opavdava sistem i vecu
cenu kostanja vozla sa ovim sistemom.Izgleda da ce u praksi biti dobra lova od odrzavanja,ili popravke
posle sudara.













[Ovu poruku je menjao Lavlja_Jazbina dana 24.11.2012. u 11:45 GMT+1]
[ vladd @ 24.11.2012. 09:49 ] @
Multilink je "mnogo bolje" sa manjim troskovima odrzavanja, ali sa vecom inicijalnom cenom.
Caure u osloncima su jeftine(i jednostavne), dugo traju, sile su rasporedjene na vise oslonaca(pa su caure rasterecenije), geometrija hoda tockova je bliska savrsenoj.
Zavisno od afiniteta konstrukcije i namene vozila, konstruktor moze varirati jedan parametar, bez pogorsanja drugih.

Znacajno poskupljuje akciju prerade skrsenog vozila u skalameriju zvanu "kao casa"...sto jest jest
Pa se balkan boys kostrese na jednu vrhunsku, savrsenu konstrukciju automobilske industrije

Poz
[ Lavlja_Jazbina @ 24.11.2012. 10:48 ] @
Dobro,ovo dodje kao kabina na kamionu,a sta kazes za 9 klip i taj vazdusni osecaj cele karoserije.koliko je
guma sada ta koja sve to treba drzati na kolovozu,i koliko se trosi,vise ili isto.
[ vladd @ 24.11.2012. 17:27 ] @
Da li je osecaj vazdusast, to zavisi od opruga i amortizera.

Vesanje samo obezbedjuje oslonac tocka i odredjena kretanja gore dole, ili po zelji, i naravno mogucnostima vesanja.

Opruge, gasne kugle i amortizeri su ono sto obezbedjuje udobnost, pritisak gume na tlo i ublazavanje oscilacija gume, a vesanje je zaduzeno za poziciju i lokaciju tocka, naravno potreban hod u potrebnim ravnima..

Nadmoc se cesto vidi i pri spustanju trapa, nadmoc multilinka prema torzijama, i njihovim mogucnostima.