[ DusanSukovic @ 26.11.2012. 09:38 ] @
Sta paziti prilikom kupovine? :) Pozdrav. |
[ DusanSukovic @ 26.11.2012. 09:38 ] @
[ vidan kv @ 26.11.2012. 10:57 ] @
..............da mu neko u međuvremenu nije izvadio dušu!
[ DusanSukovic @ 26.11.2012. 11:03 ] @
auto je 2008 godiste, nije valjda?
Salu na stranu, koji su tipicni kvarovi za ovaj model? [ vladd @ 26.11.2012. 11:13 ] @
U Srbijii, pucanje radilice, ili drugi vitalni delovi motora, a generalnu slabo znaju da urade.
Sto i ne mora da bude problem, posto je jednostavniju kupiti i uvesti repariiran motor.. Poz [ jnk @ 26.11.2012. 11:14 ] @
Gledaj onaj sa 150 ks znatno je bolji.
[ etjen @ 26.11.2012. 17:08 ] @
Saaba kupi isključivo ako baš voliš taj auto, tj tu marku.
Ne znam šta se kvari na njemu ali znam da je za servisiranje i delove uvek tražio dodatne živce. Na post prodaju nemoj ni da računaš. Trebalo bi neko da kaže neku reč za taj dizel motor- to je valjda Opel koliko ja znam... a ovde ih ima dosta koji znaju o Opelu. Daleko bolji su Saabovi benzinci ali su oni preko 2000 ccm, pa je problem registracija. [ Nemanja @ 26.11.2012. 18:34 ] @
I uzmi obavezno kasko zbog limarije, jer nema zamenska ... doduse sada sa prestankom proizvodnje, ne znam ima li i originalna ?
[ Nocni @ 27.11.2012. 23:21 ] @
Citat: etjen: Trebalo bi neko da kaže neku reč za taj dizel motor- to je valjda Opel koliko ja znam... a ovde ih ima dosta koji znaju o Opelu. Daleko bolji su Saabovi benzinci ali su oni preko 2000 ccm, pa je problem registracija. To je fiatov motor a ne opelov... Isti je kao u fiatu cromi, ima taj od 120 ks i onaj jaci sa 16 ventila od 150 i umjesto JTD nosi oznaku TiD kod saab-a... Ovo sto su pominjali pucanje radilice ja nisam nikada vidio, to se moze desiti ako se uspe neko fals ulje npr. ali u principu su to odlicni i pouzdani motori... Ja sam na nekoliko tih 9-3 radio izbacivanje dpf filtera i softversku prepravku da auto radi bez njega... to je u kombinaciji sa nasim gorivom jedan od problema koji moze da se desi... Nebi ti preporucio da uzimas taj auto sa automatskim menjacem a svakako bi ga trebalo barem pregledati i zakaciti na dijegnostiku prije kupovine... [Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 08.12.2012. u 16:26 GMT+1] [ vladd @ 28.11.2012. 10:01 ] @
Ja sam spominjao dotican slucaj, na par komada, dok sam razgledao, pomazuci prijatelju da kupi auto. Cetiri meseca su se mlatiili po raznim radionicama, dok nije kupljen repariran motor. Za to vreme pazaren je drugi auto.
Ne tvrdim da je pravilo, niti sam ulazio u sustinu problema, da li su pokusavali nesto da zakrpe sa minimumom troskova(kakva je klasicna preprodaja u Srbiji), ili su kombinovali delove iz par motora, zaista nisam zeleo da se mlatim, kada osim tesko raubovanih postoje i normalno raubovani. Mislim da je problem bio sto su neki "uvoznici", davali svojim "saradnicima", "dilerima" da voze i koriste kola nekoliko meseci dok ih ne "udaju". A tudje je tudje, to se orgija, divlja, prelaze hiljade kilometara..i to za 2-5 meseci.. Poz [ pajapop @ 28.11.2012. 16:59 ] @
Koliko ja znam...SAAB spada u najkvalitetnije evropske automobile. Mada nikad nije bio popularan auto na ovim prostorima, tj. nije se masovno vozio, sem u sporadicnim slucajevima. Iako sam iz Beograda, ja nikad nisam video nekog ovlascenog dilera ili uvoznu kucu (mada se nisam ni trudio da saznam - ali makar "onako u prolazu"). Nikada nisam video prodavnicu rezervnih delova, a samo znam za 2 servisa, koji, pored ostalih se reklamiraju da rade i njih. Ja bih licno uvek zaobisao takav auto, samo iz tih razloga (a mozda i gresim, najbolje da ovo prokomentarise neko ko vozi SAAB-ove.) [ etjen @ 28.11.2012. 21:33 ] @
Citat: pajapop: Ja bih licno uvek zaobisao takav auto, samo iz tih razloga (a mozda i gresim, najbolje da ovo prokomentarise neko ko vozi SAAB-ove.) misliš svih njih desetoro [ HoT_Steppa @ 29.11.2012. 15:15 ] @
SAAB kupi samo ako imas viska para. I zivaca. Nisi napisao odakle zelja za ovom markom? Da bi se razlikovao ili nesto drugo?
[ DusanSukovic @ 30.11.2012. 10:19 ] @
Citat: HoT_Steppa: SAAB kupi samo ako imas viska para. I zivaca. Nisi napisao odakle zelja za ovom markom? Da bi se razlikovao ili nesto drugo? Pa dopada mi se design, bezbednost automobila.. [ pajapop @ 30.11.2012. 19:00 ] @
Ma to je dobar i kvalitetan auto, u to nema sumnje, samo mislim da mu je servis problematican, jer je mali izbor distribucije delova pa ce biti "lupanja po usima" i od strane prodavaca i od strane majstora. Sad sam se setio...jedan poznanik vozi novijeg SAAB-a dizelasa, cim ga prvi put budem video raspitaci se kod njega...pa javljam njegova iskustva. [ Flo33 @ 01.12.2012. 15:45 ] @
Moj poznanik, inače solidan i ovlašćen serviser za Škodu vozi 9-3 2.2 tid. Bez problema vec 2 godine. Tako da može i on da ti radi Saaba, a može ti i preporučiti nekoga. U krajnjem slučaju idi kod njega i pitaj ga šta te zanima. Ako želiš javi se na pp za telefon i adresu. Pozdrav (bg je u pitanju)
[ Nocni @ 01.12.2012. 18:19 ] @
^Taj 2.2 TiD nikako ne treba kupovati, veoma je los... mada je on i prestao da se proizvodi jos prije 8 godina...
1.9 je duplo bolji motor a za njega je i pitano u naslovu teme... ta dva motora nemaju nikakve slicnosti jedan sa drugim... taj 2.2 ima ozloglasenu klasicnu bosch pumpu kao kod vektre C a ovaj 1.9 je fiatov common rail motor... [ Flo33 @ 02.12.2012. 09:13 ] @
Ne znam, nisam upućen u motore ni saaba, ni opela, samo sam čoveku preneo informacije meni dostupne. Šasija je ista?
[ DusanSukovic @ 02.12.2012. 09:25 ] @
Citat: Nocni: ^Taj 2.2 TiD nikako ne treba kupovati, veoma je los... mada je on i prestao da se proizvodi jos prije 8 godina... 1.9 je duplo bolji motor a za njega je i pitano u naslovu teme... ta dva motora nemaju nikakve slicnosti jedan sa drugim... taj 2.2 ima ozloglasenu klasicnu bosch pumpu kao kod vektre C a ovaj 1.9 je fiatov common rail motor... Koliko ovaj 1.9 common rail motor moze da predje pre nego sto izdahne? 300.000 ili vise km? [ jnk @ 02.12.2012. 10:16 ] @
Moj drug prešao 300 iljade pa ga prodao. Remontovao je turbinu a i dizne su mu bile za remont.
[ HoT_Steppa @ 02.12.2012. 10:18 ] @
Citat: DusanSukovic: Koliko ovaj 1.9 common rail motor moze da predje pre nego sto izdahne? 300.000 ili vise km? To ti je Fiatov JTD, pegla taj i preko 800 000. [ Flo33 @ 02.12.2012. 10:29 ] @
Zašto se uvek gleda dugovečnost motora, kada je to deo auta koji je najpouzdaniji. Pa za 300k km skoro pola auta zameniš dok ne dodje motor na red. Ja bi gledao trenutno stanje auta, podvozje, limariju, enterijer, jer to je ono što možeš sa sigurnošću da utvrdiš, a motor, možeš na dijagnostiku, ali je pitanje šta može da se očekuje u bližoj budućnosti. Ako je to fijatov jtd ne treba da se brineš puno, samo gledaj da je 16v varijanta od 150ks, dosta je agilniji nego 8v,a potrošnja skoro ista.
[ etjen @ 02.12.2012. 11:28 ] @
to gledanje koliko može da pređe je i meni apsolutno besmisleno. Ljudi kupe auto sa 200 tinak hiljada star deset godina i misle da će preći još 600kkm sa tim autom?!?! Pa to je besmislica. (na kraju pređu još 30kkm za par godina)
Kao što je Flo rekao, ima da promeniš 3 takva auta do te kilometraže u delovima. Takve velike kilometraže prelaze samo pojedini primerci raznih marki u posebnim uslovima vožnje - tipa shared taxija i nekih firminih vozila(i to za par godina samo). Svi ostali koji pređu i preko 400kkm u normalnim eksploatacionim uslovima (dakle u nekom razumnom periodu za tu kilometražu, tipa 10-15 godina) se mogu skoro na prste nabrojati. Ogroman broj automobila i ne doživi da pređe 200kkm u svom životnom veku. Motor im ostane zdrav a sve ostalo od starosti, sudara i neodržavanja potpuno propadne. Moj lični primer je da su moji uzeli novog Renoa 14, '79 godine. Vozio se svaki dan i svuda, i po Jugoslaviji i po Evropi. Raspao se negde 88-89 godine, više nije bio nizašta. Motor je bio u super stanju i prešao je negde oko 260kkm, na kraju je dat u zamenu za CD plejer [ pajapop @ 02.12.2012. 14:38 ] @
Pogledajte ovaj sajt www.oldtajmeri.rs/. Na kraju tog clanka ima nesto lepo o SAAB-u, mozda ce nekoga interesovati. Evo, jos sam nesto izguglovao pogledajte: B92 - Automobili - Polovnjak - Saab 93 2.2 TiD. Mozda ce pomoci, verujem da sve vazi i za 1.9 [Ovu poruku je menjao pajapop dana 02.12.2012. u 18:10 GMT+1] [ DusanSukovic @ 02.12.2012. 18:18 ] @
Sta mislite o ovom modelu? Mislim da je prodavac pogresio da je 150000 km umesto 15000 :)
http://www.mojauto.rs/polovni-automobili/956797_Saab_9_3_2008_god [ etjen @ 02.12.2012. 22:03 ] @
šta misliš zašto mu prodavac nije zamenio levi retrovizor nego ga ostavio ovako?!?
A - Jer ga mrzelo B - Jer ga je nemoguće naći C - jer je preskup D - kombinacija B i C [ bakara @ 03.12.2012. 09:47 ] @
Retrovizoru nije nista, fali mu samo spoljna plastika koju mu je verovatno neko maznuo
[ etjen @ 03.12.2012. 16:27 ] @
pa da, uvek može da je zameni izolir trakom
[ sasa022 @ 03.12.2012. 17:11 ] @
@DusanSukovic
Ovu ponudu treba zaobici u sirokom luku - 10k € moze pametnije da se ulozi. [ etjen @ 03.12.2012. 17:28 ] @
meni je dovoljna činjenica da treba da dam 10k eura za auto sa polomnljenom plastikom retrovizora, pa da apsolutno ne razmišljam o tako nečem.
[ DusanSukovic @ 04.12.2012. 05:22 ] @
Citat: etjen: meni je dovoljna činjenica da treba da dam 10k eura za auto sa polomnljenom plastikom retrovizora, pa da apsolutno ne razmišljam o tako nečem. Ma dobro, to su prodavceve zelje tih 10.000, koliko ovaj auto realno vredi odokativno? [ vladd @ 04.12.2012. 09:18 ] @
Pa ako je presao 15000km, treba konstatovati tacno sa se desavalo proteklih godina. Nekada je premala kilometraza na velikom broju godina uzrok specificnih problema.
A ako je stamparska greska, 150000 je neka "omiljena" vrednost koju koriste oni sto vracaju kilometraze, nebitno sa koliko visokog broja..moze da bude i 450kkm..ili mnogo vise... Ako se uz tih 10000 evra pruzi dovoljno uverljivih informacija, o istoriji i "zivotu" vozila do prodaje, mozda bi to bila nekakva prihvatljiva cena, inace, realna mu je oko 5000, plus minus 500 evra.. Poz [ pajapop @ 06.12.2012. 14:06 ] @
Citat: pajapop: Ma to je dobar i kvalitetan auto, u to nema sumnje, samo mislim da mu je servis problematican, jer je mali izbor distribucije delova pa ce biti "lupanja po usima" i od strane prodavaca i od strane majstora. Sad sam se setio...jedan poznanik vozi novijeg SAAB-a dizelasa, cim ga prvi put budem video raspitaci se kod njega...pa javljam njegova iskustva. Evo kao sto sam obecao...Taj moj poznanik, preporucuje taj auto svakom. On vozi 2.2. Jeste registracija veca (500evr) od 1.9(300evr), ali taj motor je Opelov, manje zahtevan, ima manje senzora, jeftiniji je za odrzavanje i sto kaze "ako ne das na mostu, daces na cupriji". Nema ovlascenih servisa, al kaze " i sta ce mu , samo da ga opaljuju po usima", ima dobrog majstora koji radi te automobile, nije problem za delove, uvoze se iz Madjarske po narudzbini, pristupacne su cene itd. Sada takav moze da se nadje za 4-5000evr. I eto ...sta znam..egzotika [ BB308 @ 06.12.2012. 22:50 ] @
Jesam ja to dobro procitao i razumeo?Gde to ima SAAB 9-3 tid 2008 godiste sa 150 000km za 4-5000e ???
[ sasa022 @ 06.12.2012. 23:13 ] @
@BB308
pajapop je preneo saznanja o 2.2 tid i takvi 2004-2005 godiste su u Srbiji 4-5000€. Posto nisu bas omiljena marka i kubikaza im je preko 2000 kubika,veoma se tesko prodaju. [ jesus alejandro @ 09.12.2012. 19:15 ] @
Citat: BB308: Jesam ja to dobro procitao i razumeo?Gde to ima SAAB 9-3 tid 2008 godiste sa 150 000km za 4-5000e ??? Nema nigde :D Čak i na zapadu ta vozila sa pređenih 150-200000km isto godište idu od 7500 pa na gore, u zavisnosti od stanja vozila, to samo kod nas neko može da kaže da ovakav auto vredi 5000e. [ Nemanja @ 09.12.2012. 21:31 ] @
Nisu isti srpski i zapadni Km ... u Srbiji je i put relativan, nije samo vreme.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|