[ Atilapeglica @ 27.11.2012. 16:33 ] @
da li moze da se ugradi elektronsko paljenje na fiat 126p 89 godiste, i sta treba ja da kupim? hvala unapred..... |
[ Atilapeglica @ 27.11.2012. 16:33 ] @
[ vladd @ 27.11.2012. 16:37 ] @
Moze, naravno, ali prvo prelistaj temu o peglici na ovom forumu, mislim da je spominjano, pa da se ne ponavljamo..
http://www.elitemadzone.org/t306119-Peglica-FIAT Poz [ Atilapeglica @ 27.11.2012. 16:41 ] @
eeee hvala. jer imam ja jedan problem. juce sam zavrsio generalku na peglicu, nove karike, lezajevi platinsko... ma sve skoro.... i extra ustelujem paljenje, ali nema ler. ima malo lufta u razvodnik. jel to moguce uzrok toga... inace peglica ide jako lepo.....
[ vladd @ 27.11.2012. 16:58 ] @
Moguce
BTW, nasao sam post http://www.elitemadzone.org/t306119-17#2492408 Rade i linkovi. Luft u razvodniku(na osovini) dovodi do variranja lera, mozda i gasenja. Da li imas duplu bobinu ili jednostruku sa razvodnom rukom? Sa razvodnom rukom je jos osetljiviji na luft u osovini razvodnika. Poz [ pajapop @ 27.11.2012. 19:17 ] @
Citat: Atilapeglica: eeee hvala. jer imam ja jedan problem. juce sam zavrsio generalku na peglicu, nove karike, lezajevi platinsko... ma sve skoro.... i extra ustelujem paljenje, ali nema ler. ima malo lufta u razvodnik. jel to moguce uzrok toga... inace peglica ide jako lepo..... Stvarno je "maler" da posle generalke auto ne radi na leru. Moguce je da je zbog razvodnika, da je pojedena osovinica ili lezaj pa ima vece oscilacije pri malom broju obrtaja pa razvodna ruka nije dobro nacentrirana i ne baca tacno varnicu na kontakt razvodne kape, ali ako je radila pre generalke, onda ce pre biti da je zbog karburatora koji nije dobro nastelovan. Podesi leptir karburatora malo bolje i treba lepo nastelovati karburator. Sto se tice razvodnika...moguce je jos da nije dobar zazor platina, a mozda su i kablovi losi ili zazor svecica. Sto se tice prelaska na elektronsko paljenje, treba ti odgovarajuci komutator, elektronski razvodnik, elektronske bobine i odgovarajuci set kablova za povezivanje komutatora i razvodnika. Iskreno... i pored svih pogodnosti elektronskog paljenja, ne znam koliko ti se to isplati da u nju vise ulazes nego sto je potrebno, ali... [ vladd @ 27.11.2012. 20:14 ] @
Mislim da sam vec to rekao u temi o peglici, peglici ne treba elektronsko paljenje.
S obzirom na dva cilindra, i solidno zagrejanu glavu motora, s obzirom na vibracije i temperaturu(razvodnik je u struji vazduha za hladjenje), najpouzdaniji je mehanicki sistem. Sa druge strane, ima dovoljno veliki dwell angle, ugao "punjenja" bobine, tako da joj dodatna energija varnice nije potrebna. Naprotiv, visak energije na svecici dovodi do brzog raubovanja svecice. Velika je slabost razvodna ruka(mada i previse pouzdana za taj motor), pa je dupla bobina idealno resenje, sa jednim VN kablom manje.. Poz [ Atilapeglica @ 28.11.2012. 09:28 ] @
a gde bi ja mogao nabaviti dobar razvodnik? i kako krece cena?
[ pajapop @ 28.11.2012. 17:23 ] @
Eeeee...eto ti ga sad...uradis tako veliku stvar na kolima a onda pitas za takvu banalnost. Pa valjda tamo gde si kupio i ostale delove. Ako oni nemaju, mozda znaju gde ima. Sad sam se setio...znam da u Novom Sadu, ima jedan majstor sa autoservisom, koji radi samo peglice. Milsim da moze da se izgugla. Ajd,... sa cu da probam pa javljam... [ pajapop @ 28.11.2012. 17:29 ] @
Evo...iscackao sam nesto...saljem ti PP Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|