[ Branko Santo @ 11.12.2012. 13:31 ] @
Nekako mi nije jasno za sta to sluzi krovni prozor kad se kroz njega ne gleda niti je kljucna kolicina svetlosti koja ulazi kroz njega.
Koliko utice na buku (mozda fijuce vetar) i temperaturu pod uslovom da je prozor ispravan u automobilu?
[ Nemanja @ 11.12.2012. 13:59 ] @
Pa kako bi inace izasao do pola , sa uzdignuta tri prsta i zastavom prilikom doceka sportista, politickih mitinga i ostalih kulturno drustvenih manifestacija ?

Mislim moze i da visih sa bocnih prozora, ali nije onda to to ... vidi se da samo pokusavas ...

A i u filmovima je to veoma bitna stavka za akcione scene.
[ andre2000 @ 11.12.2012. 14:01 ] @
Nije mi baš jasno da li misliš na šiber ili na baš otvor u krovu tipa spaček? Ako misliš na šiber, imao sam u prošlom veku neki matori Audi sa prozirnim šiberom, dobra je stvar za cirkulaciju vazduha u kabini ako nemaš klimu, i nekako je skroz drugačiji osećaj kada je kabina svetlija zbog prirodnog svetla.
[ Branko Santo @ 11.12.2012. 15:18 ] @
Pa ne treba mi bas ko spacek :)
Mislim na ono sto valjaju sa moNdernim (a i starijim) automobilima taj siber iznad vozaca/suvozaca. Veliki sam protivnik klime u svim oblicima pa tako i u kolima pa razmisljam za ventilaciju koliko je efikasno, da li stvara puno buke (tipa kao prozori) i taj osecaj koji si naveo sa prirodnom svetloscu u automobilu.

Nemanja sto se tice filinga sa krovom onda definitivno jedan Hummer jerbo bih mogao trbusinu da proguram :D
[ Nemanja @ 11.12.2012. 15:48 ] @
Ja sam vise protivnik promaje nego klime :) Ali ima drugacijih ljudi, zato ih i prave...Cini mi se da je to vise bila moda 80-tih ... Ne secam se kada sam video nov automobil sa tim otvorom !?
[ Lavlja_Jazbina @ 11.12.2012. 16:21 ] @
.
[ Nemanja @ 11.12.2012. 16:33 ] @
Na slikicama moguce, ali ovako na parkingu ne pamtim da sam vidjao.
[ Lavlja_Jazbina @ 11.12.2012. 16:53 ] @
To zadovoljstvo kosta.Za druge firme nisam gleda oopremu ali za VW bukvalno kao da je svaki model
zasebna porudzbina.Ne mozes ih uhvatiti ni za glavu ni za rep.
[ etjen @ 11.12.2012. 17:14 ] @
šiber je fenomenalna stvar a panorama krov još bolja. Vredi svaki dinar koliko god da košta više.

Osećaj je prelep kad je lepo vreme a zimi ako pušiš možeš da držiš ''na kip'' otvoren šiber. Izvlači dim, a ne duva :)
[ Branko Santo @ 11.12.2012. 17:32 ] @
@Etjen
Kakva je razlika izmedju sibera i panoramskog krova?

Ovo je panoramski krov, jel se to otvara?



[Ovu poruku je menjao Branko Santo dana 11.12.2012. u 18:43 GMT+1]
[ etjen @ 11.12.2012. 17:44 ] @
šiber uglavnom zovemo ovo što je na slici iznad na Golfu(onom crnom), a pan. krov je skoro celom širinom krova (uglavnom. Može biti i nešto manji) i uglavnom je providan, tj. stakleni. E, sad, tu ima i onih koji se otvaraju a i onih koji su samo zbog svetla i pogleda tu. Naravno, glasam za ove otvarajuće

za taj primer što si ti stavio ne znam. Treba pitati u predstavništvu
[ Branko Santo @ 11.12.2012. 18:39 ] @
Kombinacija u Jeti, izgleda cool.





[ Nemanja @ 11.12.2012. 19:30 ] @
Samo proveri da li ti odgovaraju dimenzije :)
[ codeNO @ 11.12.2012. 22:08 ] @
Panorama krovovi sve vise potiskuju siber. To ti je kao da imas kabriolet a nigde ti ne duva kada je zatvoren a prirodne svetlosti koliko hoces, a kad je otvoren opet je prijatnije nego u kabriu. Mada kod VW Eos-a imas pola pola. Moze da ima i panorama krov a moze da bude i potpuni kabriolet
[ Zarko Silic @ 11.12.2012. 23:18 ] @
Citat:
Branko Santo:
Nekako mi nije jasno za sta to sluzi krovni prozor kad se kroz njega ne gleda niti je kljucna kolicina svetlosti koja ulazi kroz njega.
Koliko utice na buku (mozda fijuce vetar) i temperaturu pod uslovom da je prozor ispravan u automobilu?


Krovni prozor ili schiebedach kako Svabe kazu, je jedna od najvecih gluposti na danasnjem savremenom automobilu, a najveca je glupost postao onda kada su se masovno pocele ugradjivati klime u serijske automobile.

Bezbroj mana a ni jedna korisna stvar (ako se konverzacija sa komsijom ne smatra za nesto korisno),

Mane:

1. Nepotrebno kada postoji klima
2. Neprijatno kada bije sunce (zato postoje dodatne roletne koje vremenom pocinju da zvekecu),
3. Pravi buku kada je otvorena.
4. Vremenom popuste kederi pa prokisnjava.
5. Opasna kod nezeljenih saobracajnih udesa.
6. ...
[ Branko Santo @ 12.12.2012. 08:21 ] @
Tako nekako sam i mislio, hvala. :)

Offtopic: Zare moram da pitam ali jel popustaju kederi i na VW:D
[ tdusko @ 12.12.2012. 08:28 ] @
Mene nesto hoce ti siberdahovi, valjda zato sto kupujem stalno polovna vozila pa bih iskjlucivanjem svih koji imaju siber znatno suzio izbor. Inace ga ne podnosim. Upravo zbog ovoga sto je Zare napisao, a dodao bih jos i to da je popravka istih komplikovana i cesto preskupa. Astru G moju kad vozim desna ruka mi je vise uprta u gore-pomenute roletne nego na volanu jer na odredjenom broju obrtaja motora cvrci, zuji, skripi i dovodi me do ludila. Tek kad se pritisne rukom to prestaje. Inace sam ga otvorio svega par puta kada sam se nalazio u nekoj aleji gde pri spoljnoj temperaturi od cca 25 C i brzini do 80 Km/h stvarno predstavlja zadovoljstvo. U gradu je apsolutno neupotrebljiv jer em pojacava i ovako ogromnu buku od saobracaja, em sto pri cestim zaustavljanjima na semaforima od Sunca progori mozak. Na autoputu je takodje neupotrebljiv osim ako neko ne voli da krstari istim na 80 Km/h :)

I za kraj poslastica, zadnji put kada sam ga koristio prilikom zatvaranja neki delic mehanizma koji spusta onaj gumeni vetrobran je puko' tako da vise ne mogu da ga zatvaram iz kabine vec moram jednom rukom da drzim prekidac, a druom odozgore da guram vetroban. Probajte da zamislite taj polozaj :). Sad na BMW-u opet imam siber, ali mislim da necu nikada da ga koristim. Sto je sigurno-sigurno je :)

P.S. Ipak nije sve tako crno u vezi sibera. Moj dobar prijatelj mi je nedavno rekao da se jedne vedre letnje noci dovezao na liticu sa zenskom i da mu je dusa plakala sto nema siber jer nisu mogli da gledaju zvezde iz auta. Kaze da ga je imao(siber) mnogo bi mu bolji ucinak bio :)
[ Nemanja @ 12.12.2012. 08:34 ] @
Citat:
Zarko Silic:

5. Opasna kod nezeljenih saobracajnih udesa.
6. ...


A koji su zeljeni saobracajni udesi ?

Inace, salu na stranu, znam za jednog tipa koji je pri saobracajki proleteo kroz siber A8-ice , sa suvozackog mesta, a kada bi ga covek pogledao jadnika pre nesrece reklo bi se da nema sanse da prodje.
[ Zarko Silic @ 12.12.2012. 09:20 ] @
Citat:
Branko Santo:
Tako nekako sam i mislio, hvala.

Offtopic: Zare moram da pitam ali jel popustaju kederi i na VW


Taj film tesko da ces gledati.

Ali, ja bih ipak zaobisao sibedah, ako je to ikako izvodljivo. Posebno bih se trudio da zaobidjem razne panorame i pokretne polukrovove.

Ako bi me neko puskom terao da biram izmedju dve nesrece: pokretnog krova i automatskog menjaca, izabrao bih ubogi menjac
[ Branko Santo @ 12.12.2012. 09:30 ] @
Cek pa mozemo i da otvaramo temu o upotrebljivosti i manama automatika i to me interesuje :)
[ etjen @ 12.12.2012. 10:02 ] @
auu, koliko se Žare i ja ne slažemo oko osnovnih stvari

Meni je pan. krov, kao što sam već napisao, fenomenalna stvar. Evo, recimo, nasuprot ovde pročitanom, kod jednog najobičnijeg starog Twinga takav krov se ne čuje uopšte.

Takođe, automatski menjač obožavam Postoje tu, naravno, lošija i bolja rešenja aut. menjača, ali generalno je prava stvar.


Sad, pretpostavljam da Žare gleda na to sa strane majstora, pa mu sa te strane može predstavljati problem, ali automatski menjač je uživancija prava
[ Zarko Silic @ 12.12.2012. 10:10 ] @
Nije samo sa strane majstora. Moja baba je bila odusevljena kada je videla taj panorama krov

Ako se automobilom vozas kao u karucama, mozda necemu i sluzi taj krov. Onog momenta kad pocnes voziti automobil malo ozbiljnije i na malo zesce ture vrlo brzo shvatis besmisao takvih i slicnih djakonija. Vrlo brzo neke druge stvari postaju znacajnije od panorama krova.

Posebno je zanimljiv momenat kada automobil sa takvim krovom zakoraci u godine

Ne znam zasto ali kad god se spomene plivajuci krov ja se uvek setim Clarksonovog Morgana