Psy - gangam style fenomen, kako, zasto. Sta vi mislite o tome? Jos malo pa milijardu pregleda na jutubetu. UN Secretary-General Ban Ki-Moon, Djokovic, glumci, voditelji, svi su jahali nevidljivog konja i mahali lasom. Wft?
[ boxxterr @ 19.12.2012. 00:46 ] @
[ boxxterr @ 19.12.2012. 00:49 ] @
[ PhoenixRising @ 19.12.2012. 11:27 ] @
Verovatno se ljudima smučilo jedno te isto non-stop, a ovaj lik je uradio nešto čega se niko do sada nije setio. Slično kao makarena ili lambada svojevremeno. Trajaće to neko vreme dok se opet svima i to ne smuči.
Svakako da u tome ima i nekog dubljeg smisla. Nešto u tim pesmama je potrefilo neke ljudske instikte, želje,osećanja nešto što je verovatno sve vreme bilo ispod granice svesnog, željno da nađe svoju ekspresiju. Interesantno je da su jezici tih pesama Španski, Portugalski i sada Koreanski. Što dosta naginje ka ideji da postoji dublji nivo komunikacije nego što je razgovor zajedničkim jezikom da bi se prenele ideje i emocije ili da su one barem u velikoj meri univerzalne u ljudskoj rasi (možda i šire?!) nezavisno od kulture. Tematika sve tri pesme je ljubav, zaljubljenost, seks, tako da nije čudno da povlači određene okidače u ljudskoj svesti. Takođe sve tri pesme imaju karakterističu koreografiju i igru koja ide uz pesmu. Verovatno da je ta kombinacija potrebna da bi izazvala takav globalni fenomen.
[ su27killeryu @ 19.12.2012. 19:40 ] @
Marketing.
[ Miroslav Jeftić @ 19.12.2012. 20:14 ] @
Citat:
PhoenixRising: Tematika sve tri pesme je ljubav, zaljubljenost, seks, tako da nije čudno da povlači određene okidače u ljudskoj svesti.
Netačno, Gangam style ima potpuno drugu temu
[ plus_minus @ 19.12.2012. 20:26 ] @
Koliko sam ja načuo, gangam je neko mesto tamo u koreji u nekom gradu (ili kvart, whatever) gde ima mnogo novopečenih bogataša/mafijaša i svi su poprilično teške - selje ili seljačine. Tako ih bar psy doživljava, što ga je i nateralo da osmisli taj glupavi geg/dance stil koji treba da asocira na njihovu plitkost. A ni on sam inače nije sanjao da će dostići toliku popularnost zbog te jedne pesme.
[ etjen @ 19.12.2012. 20:33 ] @
ma to je znak da nam dolazi smak sveta. Pokajte se što pre!!!
OT.
melodija je pevljiva i laka. Spot je interesantan i u HD-u (ima i dosta zgodnih riba)
Verovatno je krenulo obično a kasnije je dodato i malo marketinga tu i eto. Ništa specijalno posebno, samo pravi trenutak
[ Miroslav Jeftić @ 19.12.2012. 20:43 ] @
U svakom slučaju nije to ništa toliko novo - i mnogo pre pojave interneta i modernih medija se dešavalo da neka pesma, album ili knjiga postanu daleko popularniji nego što je bilo ko mogao da pretpostavi.
[ boxxterr @ 20.12.2012. 00:35 ] @
Jel jahao papa nevidljivog konja? Ili Barack Obama. To nisam ispratio.
If you wanna ride...ride invisible horse...
[ boxxterr @ 20.12.2012. 00:39 ] @
AJde kazite iskreno jel ste probali da jasete nevidljivog konja onako na kvarno al iskreno kazite, ja jos nisam probalo al me vuce pomalo.
[ boxxterr @ 20.12.2012. 00:47 ] @
Zbog ucestale anglofobije i rusofilije, pocecu da govorim iskvareni ruski, kao sto svi pricaju iskvaren engleski.
Hy 4to eto? Pizdec. Dro4it. He podnimaju. Small dick revenge.
Well it could be a typo of 'wtf' = what the fck, but i like to think of it meaning 'well fck that' :D
Made comical by the online flash cartoon 'the end of the world', when a meteor is about to hit earth, and decides not to, and is just like 'well fck that'.
Pay you £1000 for this piece of crap? wft!
[Ovu poruku je menjao boxxterr dana 20.12.2012. u 02:02 GMT+1]
[ milosbeo @ 20.12.2012. 02:09 ] @
Evo i ovi nasi paori hoce po onoj, nije bitno sta se pise, samo da je velika slika.
Verovatno se ljudima smučilo jedno te isto non-stop, a ovaj lik je uradio nešto čega se niko do sada nije setio.
Sta se bre nije setio, ovde nema niceg novog osim sto je doslo odakle je doslo :)
Jednostavno, neka stvar ponekad ubode pravi trenutak i napravi svetski hit, a onda padne u zaborav.
[ boxxterr @ 23.12.2012. 11:37 ] @
Opet ganja stajl. Kad smo kod trenutka o cemu se radi ovde?
Od dvadesetih godina proslog veka, globalna inspirisanost muzikom nema prekida. A i ranije epohe i decenije su obelezili umetnici poput, Bacha, Mozzarta...
"Main stream" je nekada bio potpuno drugaciji.
Imali smo epohe koje je obelezio Jazz i njegove varijacije.
Decenije u kome su ljudi izrazavali svoje emocije i stavove i obelezili neko doba putem soul muzike ili swinga ili bilo kod drugog izraza koji je bio inspirativan.
Onda sezdesete godine pocetak rock`n roll-a.
Sedamdesete hard rock, hipi pokret.
Osamdesete new vawe i punk.
--------
Devedesete: Null
Dvehiljadita: Null
Dvehiljadedvanaesta; Gangam style?
[ boxxterr @ 23.12.2012. 11:45 ] @
Sve se ubrzalo. Interesatno je da niko vise nema vremena da obrati paznju na dobru pesmu, kvalitetan sadrzaj, bilo da je umetnost ili nauka u pitanju.
Fast food doba je donelo i potrebu za instant emocijama. Globalno odusevljenje dubinom i sadrzajem je utihnulo. Trazi se trenutno zadovoljstvo, instant heroinski flash.
[ Igor Gajic @ 23.12.2012. 11:55 ] @
Devedesete: dance, trance, rave i sl...
[ boxxterr @ 23.12.2012. 12:03 ] @
Citat:
Igor Gajic: Devedesete: dance, trance, rave i sl...
Da, tvoj neodredjen odgovor upravo potvrdjuje ovo sto sam rekao.
Taj dance, trance, rave, rap, je i danas main stream i aktuelan. Dakle nije karakteristican i nije obelezje tog vremena. Sam pecat pokreta neke epohe je do sad odrzavao neki stav, nebitno da li su to bili hipici, ili anarhisti sedamdesetih i osamdesetih godina, izrazavalo se filozofsko lutanje i nedoumica, i trazenje smisla.
Sada je sa tim zavrseno. Instant zabava je jedina definicija savrsemenog doba.
Nije bitno ni da li je covecanstvo trazilo pravi put u baroku, ili impresionalizmu, izraz muzike je imao posledicu i u arhitekturi i u knjizevnosti.
Da ne budem pogresno protumacen, nije ovo zal za proslim vremenima, mene to ne zanima.
Interesantan je plastican opis epoha i tog fenomena u filmu " Midnight in Paris".
[ 3way @ 23.12.2012. 20:22 ] @
Ovo je odredjen odgovor?
Citat:
Onda sezdesete godine pocetak rock`n roll-a.
Sedamdesete hard rock, hipi pokret.
Osamdesete new vawe i punk.
Stvar je u tome da djubreta uvek ima, pogotovo kada se govori o main strimu, bez obzira da li se govori o filmu, muzici, knjizevnosti ili cemu god hoces. Onaj deo stvaralastva koji je "najbolji" uglavnom je dolazio negde 'sa strane' van tog mainstrima, a ta scena je manje vise ista tokom godina i tu nije bilo znacajnih promena.
Tako da jeste - to o cemu ti govoris jeste zal za proslim vremenima.
[ Miroslav Jeftić @ 23.12.2012. 20:49 ] @
Citat:
boxxterr: Taj dance, trance, rave, rap, je i danas main stream i aktuelan. Dakle nije karakteristican i nije obelezje tog vremena. Sam pecat pokreta neke epohe je do sad odrzavao neki stav, nebitno da li su to bili hipici, ili anarhisti sedamdesetih i osamdesetih godina, izrazavalo se filozofsko lutanje i nedoumica, i trazenje smisla.
Uf, filozofsko lutanje i traženje smisla Recimo disko je svojevremeno bio ultra popularan, a nemu tu nikakvog naročitog stava. Takođe jedan od najpoznatijih hitova 70-ih, "Smoke on the Water" govori o tome kako je neko zapalio muzički studio, ali su na kraju uspeli da dovrše snimanje u nekom hotelu - stav?! Koji stav izražava Bahova Tokata i fuga u d-molu ili Bumbarov let od Korsakova?
[ sad_ste_face_jel @ 24.12.2012. 02:24 ] @
Kad tako neki mozgovi pocinju da pominju Baha Betovena i ostale mumije meni se smuci! Pa sta sad momci i devojke trebaju njih da slusaju?Muzika je kao moda odece,obuce,mobilnih telefona.Gotovo svake godine nastane neki novi modni hit bilo to odece,obuce ili muzike,i vecina prati taj hit jer je tamo neki "umetnik" to izmislio ili sta vec.Pesma GANGNAM STYLE nema neki dobar ritam niti reci da mozete reci da je pesma hit nego je tu spot sa specificnom igrom odigrao glavnu ulogu ali kasnije nam se i zasvidjala.Eto ja sad ne mogu da podnesem opersku muziku niti Baha i Betovena pa nikom nista i zabole me sto muzika koju ja slusam nema neku istorisku vrednost niti ima dobre reci jer se brzo zivi ljudi sad pretezno vole dobar ritam reci su sada najmanje bitne.Tako se i onaj retardirani Ekrem proslavio ne zbog pesme vec zbog gluposti.
Stvar je u tome da djubreta uvek ima, pogotovo kada se govori o main strimu, bez obzira da li se govori o filmu, muzici, knjizevnosti ili cemu god hoces. Onaj deo stvaralastva koji je "najbolji" uglavnom je dolazio negde 'sa strane' van tog mainstrima, a ta scena je manje vise ista tokom godina i tu nije bilo znacajnih promena.
Tako da jeste - to o cemu ti govoris jeste zal za proslim vremenima.
Dolazimo do sumanute situacije da se raspravljamo o opste poznatim, prihvacenim i utvrdjenim stvarima. Prosle dekade su imale svoje specificnosti i karakteristike, od devedesetih na ovamo opste poznata cinjenica je da su bezlicne i prazne.
Krajem osamdesetih se desio fenomen koji je bio neprihvatljiv i nezamisliv ranije. I to se desilo prvi put u istoriji muzike. Posle pojave prvih sintisajzera u new wave, ekspanzijom masinske muzike, doslo je do pojave grupe mili vanili, gili-gili, gde su dva homoseksualca u iscepanim farmerkama samo otvarali usta, cak uopste nisu ni ucestvovali u studijskom stvaranju pesme.
I postali su main stream, koji su u prethodnim dekadama drzali dzezeri, vrhunski izvodjaci, pocev od dvadesetih godina, pa do Elvisa, Beatles, Stinga itd.
Dakle doslo je do situacije da uopste nije bitno nista vise. To vreme su kasnije naledili ljudi koji pustaju ploce, koji uopste ne sviraju nijedan instrument. A vrhunski hitovi od devedesetih pa na dalje su bili tekstovi tipa: oooohh....uhhhh....I wanna....I wanna.....mmmmmmm...yeah!
Ovo nije kriticki pogled na tu muziku niti zal za vremenima, nego forenzicko posmatranje razvoja stvari.
Citat:
Miroslav Jeftić: Uf, filozofsko lutanje i traženje smisla :D Recimo disko je svojevremeno bio ultra popularan, a nemu tu nikakvog naročitog stava. Takođe jedan od najpoznatijih hitova 70-ih, "Smoke on the Water" govori o tome kako je neko zapalio muzički studio, ali su na kraju uspeli da dovrše snimanje u nekom hotelu - stav?! Koji stav izražava Bahova Tokata i fuga u d-molu ili Bumbarov let od Korsakova? :)
I disko je odrazavao odredjenu poruku i stil i nacin zivota, i gledanja na stvarnost. Mislim da nisi svestan koliko muzika ima globalan uticaj. Neki muzicki pravci su u direktnom sukobu i iskljucuju jedan drugog kao uopste mogucu opciju. Jedan od disko bendova je bio i hot chocolate, ali koliko god muzika bila i tad zabavljacka, i samo za igru, uslov je bio autenticnost i dobro izvodjenje.
Taj globalni hit "smoke on the water" je neprevazidjen poznati fenomen, zbog toga sto ko god uhvati gitaru, bilo da je iz Koreje ili Kanade, prvo pokusa tu stvar da odsvira.
A sama pesma kao i pravac nosi beskonacno filozofiranje kao i dugacke session delove i improvizacije koje i jesu karakteristika mentaliteta tog vremena. Tekst nije opskuran nego interna zezalica sa Frenk Zappom koja nosi i dublji smisao.
Sto se tice Baha i Korsakova, na izmaku snage tvrdim ti da i Bah i Korsakov izrazavaju svoj stav u svojim delima u nepreglednoj dubini kompleksnosti.
Citat:
sad_ste_face_jel: Kad tako neki mozgovi pocinju da pominju Baha Betovena i ostale mumije meni se smuci! Pa sta sad momci i devojke trebaju njih da slusaju?Muzika je kao moda odece,obuce,mobilnih telefona.Gotovo svake godine nastane neki novi modni hit bilo to odece,obuce ili muzike,i vecina prati taj hit jer je tamo neki "umetnik" to izmislio ili sta vec.Pesma GANGNAM STYLE nema neki dobar ritam niti reci da mozete reci da je pesma hit nego je tu spot sa specificnom igrom odigrao glavnu ulogu ali kasnije nam se i zasvidjala.Eto ja sad ne mogu da podnesem opersku muziku niti Baha i Betovena pa nikom nista i zabole me sto muzika koju ja slusam nema neku istorisku vrednost niti ima dobre reci jer se brzo zivi ljudi sad pretezno vole dobar ritam reci su sada najmanje bitne.Tako se i onaj retardirani Ekrem proslavio ne zbog pesme vec zbog gluposti.
Te mumije su temelj intelektualnosti i razuma covecanstva. Niko ne tera momke i devojke da ih slusaju, sve je pitanje licnog izbora. Jedina zajednicka opcija za svaku muziku je sloboda.
Ja nijednu vrstu muzike ne omalovazavam, svako ima pravo da slusa sta hoce. Ovo je jedna obicna retrospektiva dogadjaja.
A te slobode su osvajane preko muzike. Tako je za covecanstvo bio shock malo duza kosa beatlesa, i uopste priblizavanje istocne i zapadne filozofske tradicije.
Nesporan uticaj muzike na globalne promene se ogleda i u protestima protiv vijetnamskog rata, a i protivljenje protiv robovlasnistva i aparthejda gde je direktno uticaj muzike imao na promenu svetske politike.
Tako je i Bachova 12-tonska oktava ostavila posledice na sav buduci razvoj i pravac muzike, da ne pominjem nacin sviranja Franca LIsta i sasvim drugaciji pogled na stvarnost i senzibilitet.
Mi mozemo da srozamo ovaj razgovor jos nize, da bude jos mucniji i isprazniji. Ali zbog postovanja koje imam prema vama, to uopste ne ocekujem. Mislim da ovo nisko posmatranje na stvari u stvari i nije vas izbor, nego nametnuta logika da u stvari uopste nista i nije bitno.
Moramo da prihvatimo cinjenicu da danasnju muziku sviraju masine i kompjuteri.
Covek se sve vise odstranjuje iz muzike i njegova inspiracija, koja moze izrazavati stav da treba biti slobodan i improvizovati u skladu sa trenutnim osecanjima, ili ici do krajnje granice kompletnosti harmonije, ili jednostavno prihvatiti da je sve samo zabava, i ne dotaci pitanje zivota i smrti ili bilo kakvu dubinu.
Ti mozes da ne podnosis ni Baha ni Betovena, i bas te zabole za sve, ali da li mozemo da ignorisemo da su najveca knjizevna dela inspirisana nekom muzikom i obratno, i da ignorisemo same temelje nase intelektualnosti?
[ sad_ste_face_jel @ 24.12.2012. 05:29 ] @
Svi ti najpoznatiji "umetnici" su bili i ostace opiceni ljudi.Ljudi zive slobodno i slusaju ono sto se najvise servira.I ja nekada nisam slusao stranu muziku ali pesmu po pesmu i evo sada pretezno slusam stanu muziku jer ovo domace njesra:Mc Stojan,Cvija i ostali debili pokusavaju nesto da kopiraju a ostali pevaju neke gluposti da ti se zgrozi.Jednostavno niko ne trazi vise kvalitet vec basove i ljudima to odgovara i briga ih sto neko peva ah,jea,idemo itd.
[ boxxterr @ 24.12.2012. 11:52 ] @
Citat:
sad_ste_face_jel: Svi ti najpoznatiji "umetnici" su bili i ostace opiceni ljudi.
Tvoja definicija je surova. Svako utvrdjuje svoja merila vrednosti. Na toj skali, ti ces naravno uvek biti normalan, a oni ce uvek biti i ostace opiceni ljudi. Mozda su to i opsta merila i percepcija. Ok.
Citat:
sad_ste_face_jel: I ja nekada nisam slusao stranu muziku ali pesmu po pesmu i evo sada pretezno slusam stanu muziku jer ovo domace njesra
Dobro.
[ boxxterr @ 24.12.2012. 14:32 ] @
Evo malo osvezenja da ne bude previse sumorna tema.
[ 3way @ 25.12.2012. 06:57 ] @
Citat:
Krajem osamdesetih se desio fenomen koji je bio neprihvatljiv i nezamisliv ranije. I to se desilo prvi put u istoriji muzike. Posle pojave prvih sintisajzera u new wave, ekspanzijom masinske muzike, doslo je do pojave grupe mili vanili, gili-gili, gde su dva homoseksualca u iscepanim farmerkama samo otvarali usta, cak uopste nisu ni ucestvovali u studijskom stvaranju pesme.
To o cemu ti govoris je alat, a alat odlicno moze da napravi perfektnu stvar, a jos bolje totalnu glupost, bez obzira da li se radi o elektricnoj gitari ili tamo nekoj 303ojci ili necemu slicnom...
Stvar je u tome da danas zivimo i vremenu u kojem nam, za razliku od pre 20-30 godina, dostupno sve zivo, pocev od gomile amatera koji se plasiraju po YT, do 'ozbiljnih' muzicara...a i jednih i drugih ima vise nego ranije. Naravno, ovi losi su glasniji i vrlo cesto dominiraju scenom.
Mada, cinjenica je da se ljudi i dalje secaju i dalje slusaju muziku koja se nalazila na top listama 70ih i 80ih, dok je ono sto je bilo u tim top 10 hitovima 90ih godina zaboravljeno vec naredne godine.
Za ovo si potpuno u pravu, priznajem da je moja tvrdnja bezobrazluk i na granici uvrede. Mada je smatram je opstim mestom i utiskom.
Citat:
3way: To o cemu ti govoris je alat, a alat odlicno moze da napravi perfektnu stvar, a jos bolje totalnu glupost, bez obzira da li se radi o elektricnoj gitari ili tamo nekoj 303ojci ili necemu slicnom...
Stvar je u interakciji coveka i instrumenta. Nekada je bio pez posrednika. Iskljucivo u "live performance", do pojave prvih snimaka. Taj sinteticki izraz je presedan, i cesto iskljucuje inspiraciju, zbog toga sto programirane masine vec proizvode varijacije bez interakcije coveka, po utvrdjenom algoritmu. To jeste daleko od vestacke inteligencije, onoliko koliko je vestacka inteligencija daleko od prave inspiracije. Dakle to nije alat nego simbioza.
Citat:
3way: Mada, cinjenica je da se ljudi i dalje secaju i dalje slusaju muziku koja se nalazila na top listama 70ih i 80ih, dok je ono sto je bilo u tim top 10 hitovima 90ih godina zaboravljeno vec naredne godine.
Ne samo da je zaboravljeno, nego izaziva netipicnu bol razotkrivenog trika i prevare. Ne da se ne slusa, nego je nepodnosljivo. Vise je kao kazna.
Moram da budem jasniji da nemam nista protiv bizarne parodije u pesmi "Gangam", i karikiranje novopecenih bogatasa je ostavilo utisak na veliki broj ljudi kojima je to blisko. To je multimedijalni izraz koji ne iskljucuje vizuelnu prezentaciju.
Izgleda da natrceni novopeceni biznismeni u kratkim sakoima koji blesavo igraju nikom nisu strani. Ocajan i jeftin ukus je postao fenomen sub-kulture i neobjasnjive bliskosti sa milionima ljudi koji mazohosticki uzivaju u toj perverziji.
Svaki muzicki pravac posle nekog vremena dozivi zasicenje. Zbog toga sto nosi filozofske poruke i definisanost. Oni muzicki pravci koji do sad nisu doziveli odgovor na postavljeno pitanje, i dalje su aktuelni. I na kraju svi dolaze u usku ulicu domena Jezza. A tu je vec igra bez milosti i prastanja. "Hard core" vestine i razuma.
[ boxxterr @ 25.12.2012. 09:26 ] @
Citat:
Miroslav Jeftić: Uf, filozofsko lutanje i traženje smisla :D Koji stav izražava Bahova Tokata i fuga u d-molu ili Bumbarov let od Korsakova? :)
Veza izmedju muzike i matematike je pitanje harmonije i duboke kompleksnosti. To moze da ti potvrdi i dr. Bojan Basic sa ovog foruma, koji dobro poznaje tu temu.
Ne znam koliko su nauka i muzika izdvojive od filozofije i smisla.
Ne znam ni koliko je prevodiva Bahova muzika u matematiku, ali stav iskazan u njoj, izkljucuje slucajnost.
[ boxxterr @ 25.12.2012. 11:43 ] @
Citat:
3way:
Citat:
Krajem osamdesetih se desio fenomen koji je bio neprihvatljiv i nezamisliv ranije. I to se desilo prvi put u istoriji muzike. Posle pojave prvih sintisajzera u new wave, ekspanzijom masinske muzike, doslo je do pojave grupe mili vanili, gili-gili, gde su dva homoseksualca u iscepanim farmerkama samo otvarali usta, cak uopste nisu ni ucestvovali u studijskom stvaranju pesme.
To o cemu ti govoris je alat, a alat odlicno moze da napravi perfektnu stvar, a jos bolje totalnu glupost, bez obzira da li se radi o elektricnoj gitari ili tamo nekoj 303ojci ili necemu slicnom...
Stvar je u tome da danas zivimo i vremenu u kojem nam, za razliku od pre 20-30 godina, dostupno sve zivo, pocev od gomile amatera koji se plasiraju po YT, do 'ozbiljnih' muzicara...a i jednih i drugih ima vise nego ranije. Naravno, ovi losi su glasniji i vrlo cesto dominiraju scenom.
Mada, cinjenica je da se ljudi i dalje secaju i dalje slusaju muziku koja se nalazila na top listama 70ih i 80ih, dok je ono sto je bilo u tim top 10 hitovima 90ih godina zaboravljeno vec naredne godine.
Citat:
Jednostavno niko ne trazi vise kvalitet....
Kako ko.
Inace sto se tice grupe "Milli Vanilli", mislim da im je u Engleskoj dozivotno zabranjeno bavljenje muzikom. A nakon povlacenja gremi nagrade, trazeno je da se vrate pare svima koji su kupili album zbog toga sto su prevareni.
After these details emerged, at least 27 different lawsuits[9] were filed under various U.S. consumer fraud protection laws[10] against Pilatus, Morvan and Arista Records. One such filing occurred on November 22, 1990 in Ohio, where lawyers there filed a class-action lawsuit asking for refunds on behalf of a local woman in Cuyahoga County who had bought Girl You Know It's True; at the time the lawsuit was filed, it was estimated at least 1,000 Ohio residents had bought the album.[10] On August 12, 1991, a proposed settlement to a refund lawsuit in Chicago, Illinois was rejected. This settlement would have refunded buyers of Milli Vanilli CDs, cassettes, records, or singles. However, the refunds would only be given as a credit for a future Arista release.[9] On August 28, a new settlement was approved; it refunded those who attended concerts along with those who bought Milli Vanilli recordings.[11] An estimated 10 million buyers were eligible to claim a refund and they could keep the refunded recordings as well.[11] The deadline to claim refunds passed on March 8, 1992.[12]
In a March 1990 issue of Time Magazine, Pilatus was quoted proclaiming himself to be "the new Elvis", reasoning that by the duo's success they were musically more talented than Bob Dylan, Paul McCartney and Mick Jagger.[6]
[Ovu poruku je menjao boxxterr dana 25.12.2012. u 19:02 GMT+1]
[ Marenović Slaviša @ 26.12.2012. 11:51 ] @
boxxterr, ako jos nisi nasao dobre country muzike, potrazi ovo:
"Rose Garden" - Lynn Anderson (1970) Nekad je bila hit.
Mada ti od srca preporucujem "ganja stajl".
[ boxxterr @ 26.12.2012. 12:39 ] @
Citat:
Marenović Slaviša: boxxterr, ako jos nisi nasao dobre country muzike, potrazi ovo:
"Rose Garden" - Lynn Anderson (1970) Nekad je bila hit.
Mada ti od srca preporucujem "ganja stajl".
Evo odma cu da potrazim to. Daj jos neku dobru kaubojsku, sad sam nesto u tom fazonu. Al` da pevaju kaubojke. Msm, ne kaubojske cizme, nego zenske kauboji.
[ boxxterr @ 26.12.2012. 12:46 ] @
Interesantno je kako neke pesme imaju emotivni naboj jedne zivotne situacije, i jednostavno cekaju neke sledece generacije da ih pronadju, i nadju utehu u njima.
If you miss the train I'm on, you will know that I am gone...
Woody Guthrie Cocaine Blues The Asch Recordings Vol. 4 (1944)
Early one mornin' while makin' the rounds
I took a shot of cocaine and I shot my woman down
I went right home and I went to bed
I stuck that lovin' .44 beneath my head
Got up next mornin' and I grabbed that gun
Took a shot of cocaine and away I run
Made a good run but I ran too slow
They overtook me down in Juarez, Mexico
Late in the hot joints takin' the pills
In walked the sheriff from Jericho Hill
He said Willy Lee your name is not Jack Brown
You're the dirty heck that shot your woman down
Said yes, oh yes my name is Willy Lee
If you've got the warrant just a-read it to me
Shot her down because she made me sore
I thought I was her daddy but she had five more
When I was arrested I was dressed in black
They put me on a train and they took me back
Had no friend for to go my bail
They slapped my dried up carcass in that county jail
Early next mornin' bout a half past nine
I spied the sheriff coming down the line
Ah, and he coughed as he cleared his throat
He said come on you dirty heck into that district court
Into the courtroom my trial began
Where I was handled by twelve honest men
Just before the jury started out
I saw the little judge commence to look about
In about five minutes in walked the man
Holding the verdict in his right hand
The verdict read murder in the first degree
I hollered Lawdy Lawdy, have a mercy on me
The judge he smiled as he picked up his pen
99 years in the Folsom pen
99 years underneath that ground
I can't forget the day I shot that bad bitch down
Come on you've gotta listen unto me
Lay off that whiskey and let that cocaine be
dutchdeuce 1 month ago
hu he makes gangster rappers look like pussies
[ VlaK @ 26.12.2012. 21:20 ] @
Ja sam onaj koji ponavlja, ono što je davno smišljeno. Iako je ona poznatija verzija mnogo bolja, tj ima više emocija, nije original.
a i ovaj Kris nije original.
[ boxxterr @ 27.12.2012. 11:24 ] @
Cudna kombinacija techno i kantri muzike na top listama. Egzotican dizajn kao u filmu "kauboji i vanzemaljci".
Da. To su "no mercey" parodije. Karikiranje "redneckova", "white treseva", ili "hilbilisa". U urbanim sredinama shvataju kao neminovni intelektualni progres. I pomeraju granicu gde je uopste i moguce raspravljati o degutantnosti.
To je dobro opisano u filmu " A Good Old Fashioned Orgy", gde na pocetku filma organizuju zurku sa "white trash" tematikom. I tu se nasao neko ko nije hteo da stavi "Halid Muslimovic" periku sa satiranim repovima, i dobio je interesantan odgovor.
Mi cak nemamo ni ime za to, osim pezorativnog znacenja reci - seljak. "Dziber" nema dovoljnu tezinu da bi opisao seljacinu. Kada nemamo ime za neku pojavu koja nedvosmisleno postoji, znaci da je ignorisana. To je zbog toga sto su seljaci kod nas sveti, i posteni, i do skoro se sumnjalo samo u postenje intelektualaca. Naravno i radnike ne treba dirati. Mislim da nismo ni svesni koliko je to tvrdo uporiste.
Zato je progres dinamicniji u takvim drugim sredinama, zbog toga sto stvarnost gledaju ocima deteta, i igraju se, kao sto je to ucinjeno u pesmi "ganja stajl". Ustezanje koje se kod nas smatra kao odraz opste kulture je samo prikrivanje strahova.
[ X Files @ 27.12.2012. 16:38 ] @
Ja sam za ovaj "fenomen" saznao na ES-u.
Prethodno sam tu muziku čuo tu i tamo u prolazu, video sam Novaka Đokovića kako izvodi "nešto" na kraju meča, čak je i moj klinac kod kuće počeo da ponavlja neki refren te pesme. Konačno, kada sam i na ES-u video temu, sabrao sam 2 i 2 i ukapirao da je to jedno te isto :)
Prethodno sam tu muziku čuo tu i tamo u prolazu, video sam Novaka Đokovića kako izvodi "nešto" na kraju meča, čak je i moj klinac kod kuće počeo da ponavlja neki refren te pesme. Konačno, kada sam i na ES-u video temu, sabrao sam 2 i 2 i ukapirao da je to jedno te isto :)
UMZ value. xD
I ja sam na ovoj temi saznao o poreklu pesme "500 miles", i odusevljen sam. Hedy West je autor te pesme, i ovako zvuci u originalu. ;P
"The simple repetitive lyrics offer a lament by a traveler who is far from home, out of money and too ashamed to return."
Fantasticno.
[ boxxterr @ 27.12.2012. 16:52 ] @
1890- Sleeping Beauty Waltz - Tchaikovsky
1891- The Laughing Song - George W. Johnson
1892- Daddy Wouldn't Buy Me a Bow-Wow - Dan W. Quinn
1893- Good Morning to All (Happy Birthday) - Patty Hill
1894- I've Been Working On The Railroad - Unknown
1895- King Cotton March - John Philip Sousa
1896- When The Saints Go Marching In - Katherine E. Purvis & James M. Black
1897- Stars and Stripes Forever - John Philip Sousa
1898- The Rosary - Unknown/Robert Cameron Rogers?
1899- Maple Leaf Rag - Scott Joplin
1900- Strike Up The Band (Here comes the sailor) - Unknown
1901- Yale Boola! (March and two step) - Unknown
1902- The Entertainer - Scott Joplin
1903- Any Rags? - Unknown
1904- I'm a Yankee Doodle Dandy - George M. Cohen
1905- I Love a Lassie - Harry Lauder
1906- The Grand Old Rag - George M. Cohen
1907- Harrigan - George M. Cohen
1908- Take Me Out to the Ball Game - Jack Norworth & Albert Von Tilzer
1909- Swing Low Sweet Chariot - Fisk, Jubilee Singers
1910- America The Beautiful - Unknown
1911- Some of These Days - Sophie Tucker
1912- Frankie and Johnny - Unknown
1913- When Irish Eyes Are Smiling - Chauncy Olcott
1914- St. Louis Blues - W.C.Handy
1915- Carry Me Back to Old Virginny - Alma Gluck
1916- I Ain't Got Nobody - Roger Graham, Dave Peyton & Spencer Williams
1917- Livery Stable Blues - The Original Dixieland Jazzband
1918- Tiger Rag - The Original Dixieland Jazzband
1919- Swanee - Al Johnson
1920- Crazy Blues - Mamie Smith
1921- My Man - Fanny Brice
1922- Sally Gooden - Eck Robertson
1923- Down Hearted Blues - Bessie Smith
1924- Rhapsody In Blue - George Gershwin
1925- St. Louis Blues - Bessie Smith
1926- Bye Bye Blackbird - Gene Austin
1927- Star Dust - Hoagy Carmichael and his pals
1928- West End Blues - Louis Armstrong
1929- Wildwood Flower - The Carter Family
1930- Mood Indigo - Duke Ellington
1931- Minnie The Moocher - Cab Calloway and his Orchestra
1932- Take My Hand - Reverend Thomas A. Dorsey
1933- Stormy Weather - Ethel Waters
1934- Tumbling Tumbleweeds - The Sons of the Pioneers
1935- Can the Circle Be Unbroken (Bye and Bye) - The Carter Family
1936- Cross Roads Blues - Robert Johnson
1937- Sing, Sing, Sing - Benny Good Man
1938- God Bless America - Kate Smith
1939- Strange Fruit - Billie Holiday
1940- In The Mood - Glenn Miller & His Orchestra
1941- Frenesi - Artie Shaw
1942- White Christmas - Bing Crosby
1943- Paper Doll - Mills Brothers
1944- Swinging on a Star - Bing Crosby
1945- Sentimental Journey - Les Brown with Doris Day
1946- The Gypsy - The Ink Spots
1947- Heartaches - Ted Weems
1948- Buttons and Bows - Dinah Shore
1949- (Ghost) Riders In the Sky - Vaughn Monroe
1950- Goodnight Irene - Gordon Jenkins & The Weavers
1951- Too Young - Nat King Cole
1952- Blue Tango - Leroy Anderson
1953- Where is Your Heart (Moulin Rouge) - Percy Faith
1954- Little Things Mean a Lot - Kitty Kallen
1955- Cerezo Rosa (Cherry Pink and Apple Blossom White) - Perez Prado
1956- Heartbreak Hotel - Elvis Presley
1957- All Shook Up - Elvis Presley
1958- Nel Blu Di Blu (Volare) - Domenico Modugno
1959- The Battle of New Orleans - Johnny Horton
1960- Cathy's Clown - The Everly Brothers
1961- I Fall to Pieces - Patsy Cline
1962- Roses Are Red (My Love) - Bobby Vinton
1963- Surfin' USA - The Beach Boys
1964- I Want To Hold Your Hand - The Beatles
1965- I Can't Get No Satisfaction - The Rolling Stones
1966- The Ballad of the Green Berets - Sgt. Barry Sadler
1967- To Sir With Love - Lulu
1968- Hey Jude - The Beatles
1969- Aquarius - Fifth Dimension
1970- Bridge Over Troubled Waters - Simon & Garfunkel
1971- Joy To The World - Three Dog Night
1972- The First Time I Ever Saw Your Face - Roberta Flack
1973- Tie A Yellow Ribbon Round the Ole Oak Tree - Tony Orlando & Dawn
1974- The Way We Were - Barbra Streisand
1975- Love Will Keep Us Together - The Captain and Tanille
1976- Silly Love Songs - Paul McArtney and Wings
1977- Tonight's The Night (Gonna Be Alright) - Rod Stewart
1978- Shadow Dancing - Andy Gibb
1979- My Sharona - The Knack
1980- Call Me - Blondie
1981- Bette Davis Eyes - Kim Carnes
1982- Physical - Olivia Newton
1983- Every Breath You Take - The Police
1984- When Doves Cry - Prince
1985- Careless Whisper - George Michael
1986- That's What My Friend Are For - Dionne Warwick, Elton John, Glady Knight
1987- Walk Like An Egyptian - The Bangles
1988 - Faith - George Michael
1989- Look Away - Chicago
1990- Hold On - Wilson Philips
1991- (Everything I do) I Do It For You - Bryan Adams
1992- End of the Road - Boyz II Men
1993- I Will Always Love you - Whitney Houston
1994- The Sign - Ace of Base
1995- Gangsta's Paradise - Coolio
1996- Macarena - Los Del Rio
1997- Candle In the Wind - Elton John
1998- Too Close - Next
1999- Believe - Cher
2000- Breathe - Faith Hill
2001- Lady Marmalade - Christina Aguilera, Lil' Kin, Mya & Pink
2002- A Thousand Miles - Vanessa Carlton
2003- Crazy In Love - Beyoncé Knowles feat. Jay-Z
2004- The Reason - Hoobastank
2005- We Belong Together - Mariah Carey
2006- Bad Day - Daniel Powter
2007- Irreplaceable - Beyoncé Knowles
2008- Low - Florida feat. T-Pain
2009- Boom Boom Pow - Black Eyed Peas
Jupiii poruka na UMZ! Sad cu da proucim link sto si postavio.
[ boxxterr @ 29.12.2012. 14:33 ] @
Non-English language number-ones
"Nel Blu Dipinto Di Blu (Volare)" — Domenico Modugno (Italian - August 18, 1958 for five non-consecutive weeks )
"Sukiyaki" — Kyu Sakamoto (Japanese - June 15, 1963 for three weeks)
"Dominique" — The Singing Nun (French - December 7, 1963 for four weeks)
"Rock Me Amadeus" — Falco (English/German - March 29, 1986 for three weeks)
"La Bamba" — Los Lobos (Spanish - August 29, 1987 for three weeks)
"Macarena (Bayside Boys Mix)" — Los del Río (English/Spanish - August 3, 1996 for fourteen weeks)
Interesantno. Pitam se koliko ce vremena proci dok broj pregleda na youtube ne bude validan parametar za popularnost i slusanost u formi top liste.
I am so not alowed to answer your post. I mah banned so manny times, not welcomed on this forum :(. Sry. So much to tell, but I mah executed (To put to death, especially by carrying out a lawful sentence.) :(.