[ Nebojsa Milanovic @ 19.12.2012. 01:16 ] @
Po ugledu na temu o C segmentu otvaram diskusiju i o kupovini vozila B segmenta.

Tu je po mom mišljenju situacija prilično izjednačena i kada bih morao da se opredelim za nekoga kao jedini auto u porodici, to ne bi bilo lako. Kandidati bi bili Ford Fiesta, Mazda 2, Hyundai I20, Fiat Grande Punto, Škoda Fabia, itd.

Međutim, ako bih birao auto B segmenta kao drugi auto i kući, to bi sasvim sigurno bio Suzuki Swift, pa neka on bude moj pulen za ovu klasu.

A ako bih birao budžet auto ove klase, to bi bila Zastava 10.
[ tdusko @ 19.12.2012. 09:23 ] @
Evo prilike da nam Zare detaljnije predstavi Peugeot 208. Vec ga je hvalio 2 puta, znaci mora da ga je vozio :). Ja nisam imao prilike da ga vozim, jedino sam sedeo u njemu. Auto mi se izuzetno svidja, ali ono sto sam video kao problem jeste totalno blesav polozaj volana koji zaklanja kompletnu instrument tablu. Pomerao sam sediste i volan 5 puta i nije bilo sanse da namestim da mi sve odgovara. Ne znam koliki bi mi to bio problem u toku voznje.

Inace, ovaj model je u proseku 110 Kg laksi od 207, malo je kraci, uzi i nizi, ali sa jednakim medjuosovinskim rastojanjem, vecim gepekom i vise mesta za noge na zadnjoj klupi. Tako je Peugeot vratio B klasu ispod 1t tezine i 4m duzine kako po mom misljenju i treba da bude. Videcemo koliku ce popularnost imati ovaj model, a ja posebno zeljno iscekujem kabrio verziju :).



[ etjen @ 19.12.2012. 10:15 ] @
meni se čini da u ovom segmentu ipak sada vodi novi Clio.
Smatram da je pristojne veličine za put (ukoliko je u pitanju porodica sa 1 ili 2 dece) a ne preveliki za grad.

Ima zanimljive malolitražne turbo motore i već poznate dizel agregate.

Takođe ima veoma dopadljiv izgled i ne tako veliku cenu koja će verovatno sa vremenom i pasti.




sledeći izbor bi mi bio kao i Nebojši Suzuki Swift (mada sam tu dosta subjektivan)
Generalno najveći problem Swifta je njegova veličina, tj, veličina gepeka.
[ Branko Santo @ 19.12.2012. 10:31 ] @
Mozda sam ja sakat ali nisam nikako mogao udobno da se namestim u Swiftu na vozackom mestu (u salonu). 188cm sam i ~100kg tako da nisam bas prevelik inace mi je skroz cool autic.
Ovaj Clio bas dobro izgleda :)
[ etjen @ 19.12.2012. 10:44 ] @
Branko, baš me čudi to za Swifta da nisi mogao normalno da sedneš. Par mojih prijatelja tvoje građe je probalo Swifta i nije im ništa smetalo, šta više, sedište može dosta da se spusti i mesta za glavu ima koliko hoćeš
[ Branko Santo @ 19.12.2012. 10:55 ] @
Za glavu i ledja mi je bilo pristojno OK, tu ne mogu da se pozalim.
Nezgodna mi je bila pozicija volana oko nogu, poprilicno sam butinama udarao u volan, mozda sam samo nogat :)
[ etjen @ 19.12.2012. 11:02 ] @
trebao si da digneš volan, mada opet, ko zna, možda ti jednostavno nije bio dan :)
[ Branko Santo @ 19.12.2012. 11:07 ] @
Hehehehe pazi kad se ne secam da li sam cackao volan, ladno moze biti mada to mi je uvek druga stvar koju pomeram (1. sediste napred nazad, 2. volan gore, 3. visina sedista)
[ djoka_l @ 19.12.2012. 11:14 ] @
Ha, ha, ista situacija kao kod Branka - nisam mogao da stanem u Suzuki.
U stvari, uzeo sam (doduše za ženu) jedini auto u koji sam mogao komforno da sednem na vozačko mesto - Ford Fiestu.
[ tdusko @ 29.06.2013. 18:48 ] @
U temi o Peugeot 208 sam najavio da cu da prenesem utiske sa test voznje. Medjutim, sobzirom da sam uz put testirao jos jedan automobil ovog segmenta mozda je bolje da napisem ovde kad vec postoji tema.

208 1.2 vti 82 ks

Nazalost izvisio sam za hdi 92 ps pa su mi dali atmo benzinca 3 cilindra 82 PS i 5 brzina manuelni menjac. Posto mi je potrosnja bitan faktor, napravio sam rutu od 40-ak Km gde je grad 20 Km, van grada 10 i auto put 10. Tu rutu sam izvozao i sa drugim autom, a vozicu je i sa svakim sledecim koji cu da probam. U gradu sam vozio normalno kao i svoj auto sto vozim, van grada 80-100, a auto put 130-150. Potrosnja na kraju probne voznje je bila 6.6 l po bordu. Otprilike, bmw 116i atmo benz. koji sada vozim bi tu potrosio oko 8.5 l. Bord na 120 Km/h pokazuje potrosnju od 5l.

Na autu su gume Michelin 185/65/15 i ponasanje auta sa tim gumama je fantasticno. Potrebno je dooobro se potruditi da se ovaj auto izbaci iz takta, a kocnice rade perfektno. Ne znam koliki je kocioni put sa 100 na 0, ali mora biti dobar jer se auto zaustavlja gotovo momentalno, rekao bih bolje od mog bmw-a koji verovatno i nije na 100% fabrickog, ali odlicno koci.

Sto se motora tice, za moje pojmove jako slabo. Ispod 2000 obrtaja ne postoji sansa da se ovaj auto vozi, a ni preko toga ne pokazuje mnogo znakova zivota. Ono sto je interesantno jeste da je ovaj motor(valjda jer ima samo 3 cilindra) najbucniji na 2000-2500 obrtaja. Posle toga je dosta tisi sto i objasnjava zasto je ovaj auto mnogo lepse voziti na visim brzinama nego u gradu. Na 150 je savrseno stabilan, nije bucno u kabini i skroz bi mogao da zamislim da vozim tako satima sto se za gradsku voznju ne bi moglo reci jer em sto se motor dere kao magarac, em kvacilo nije bas najmeskse i hvata previsoko. Salter takodje bi trebao biti dosta bolji. Dosta je bucan tokom baratanja, a ima i dosta lufta kada je ubacen u brzinu. Volan nema ni malo otpora prilikom okretanja.

Sto se prostora tice, za mene od 178 sasvim dovoljno. Nisam imao nikakvih problema ni sa sedistem, ni sa nogama, a i pozadi se sedi komotno iza mene. Gepek isto izgleda korektan. Mislim da je peugeot izvukao maksimum s obzirom da je auto ispod 4 metara duzine.

Enterijer ne deluje jeftino i tu isto nemam zamerki nikakvih. U voznji apsolutno nista ne zvecka, pucketa, cvili ili cici.






















[Ovu poruku je menjao tdusko dana 29.06.2013. u 20:12 GMT+1]
[ tdusko @ 29.06.2013. 18:59 ] @
Kia Rio 1.4 109 ks, 6 brzina manuelni menjac

U odnosu na peugeot, primetno vise mesta u kabini. Generalno, auto odaje utisak da je puno veci od segmenta kome pripada. Enterijer isto tako deluje solidno dok je motor nemoguce cuti u kabini u leru. Doduse, trebao bih probati i 208 sa 4 cilindra motorom, ali utisak mi je da je rio tu bolji. Kvacilo je mekse i hvata puno nize dok volan odaje prirodniji osecaj nego 208 jer ima malo otpora. Salter je takodje dosta bolji.

Motor i menjac su potpuno drugacije podeseni od pug-a pa sam auto sve vreme u gradu drzao izmedju 1500 i 2000 obrtaja. Prenosni odnosi su jako kratki pa se tako sesta brzina jako cesto koristi u gradu dok kod 208 mislim da nisam stigao dalje od cetvrte. Pri istoj brzini, kod ria se dva stepena prenosa razlikuju za svega par stotina obrtaja pa tako se iz trece brzine i 2500 obrtaja moze odmah ubaciti u 6. brzinu, a obrtaji ne padaju ispod 1500. Na tim obrtajima se motor uopste ne buni. Nazalost, sve se to plati na auto putu gde mi je trebala vecnost da se dovucem do 150.

Dok je peugeot kao zalepljen za asfalt na 150, rio posle 120-30 uopste ne deluje tako. Minimalna poskakivanja i pomeraji volana uz dosta buke stavljaju do znanja da ovaj auto nije za takvu voznju. Uz to, kocnice su jako lose, a rekao bih i da gume Minerva 195/55/16 sa kojima ovaj auto dolazi nisu bas najbolje za vlazan kolovoz. Kisica je padala dok sam ga vozio, a ABS mi se ukljucio na prvo ostrije kocenje. Generalno, sklonost ovog automobila ka podupravljanju je tolika da stvarno mislim da sa gumama nesto nije u redu. Kao sto rekoh, oba auta sam vozio istom trasom, istim krivinama i razlika u tome kako reaguju na dodavanje gasa u krivini je ogromna. I jos jedna stvar, rio ima neki uzasan zvuk ili bolje receno fijuk koji se konstantno cuje i pojacava se sa rastom obrtaja motora. Ne znam da li je to do ovog primerka ili karakteristicno za ovaj motor, ali cinjenica je da je jako neprijatno na vecim brzinama.

Na kraju probne voznje, potrosnja ria za nepoverovati - 6.6 :)

























[Ovu poruku je menjao tdusko dana 29.06.2013. u 22:11 GMT+1]
[ tdusko @ 29.06.2013. 19:00 ] @
Sve u svemu, mogao bi jedan dobar auto da se sklopi od ova dva :D. Salu na stranu, rio je puno bolji utisak ostavio na mene u gradskoj voznji dok je pug bolji na putu. Imam utisak da bi hdi mogao da bude pun pogodak. Za dve nedelje ce imati i hdi kao test vozilo pa cu uraditi jos jednu probnu voznju. Rio kod mene nema sanse da izvadi utisak sa crdi-jem jer preko losih kocnica i loseg vladanja na otvorenom putu ne mogu da predjem. Posebno kad sednem iz bmw-a, prva krivina sa rio-om bi svaki put bila visoko rizicno iskustvo :D

Za kraj cene ovde u DE, pug je oko 13500, a rio 11400. Oba imaju bas dosta opreme, s tim sto rio ima gume 16-ice i alu felne, a pug ima elektro sklopive retrovizore i parking senzore.

[Ovu poruku je menjao tdusko dana 29.06.2013. u 20:19 GMT+1]
[ Nebojsa Milanovic @ 29.06.2013. 23:05 ] @
Hvala Duško na ovim utiscima, eh da je više ovakvih članaka od onih koju su (zaista) vozili ono o čemu pišu, ovaj forum bi bio još kvalitetniji.

Nisam probao ni jedan od ova dva auta, ali sam Rio iz znatiželje jednom dobrano pogledao iznutra i mesta unutra nema baš puno. Drugim rečima, ako ga u 208 ima još manje, onda je on prilično mali, dok je 207 recimo još manji, uprkos prilično velikim spoljašnjim dimenzijama.

Loše držanje na putu kod Ria ne treba da čudi, i drugi vozači su to primetili. Što se tiče buke, ona potiče od aluminijumskog bloka motora koji ima znatno slabija dampirajuća svojstva od od onog rađenog od sivog liva. Ali ne treba zaboraviti da je aluminijumski dosta lakši i brže se zagreva pa mu hladni startovi kraće traju.

Sve u svemu, i ja bih između ta dva birao 208 ali sa (mnogo) jačim motorom, ali se realno ne bih odlučio ni za jedan od njih, između ostalog i zbog razloga koje si naveo. U B segmentu ima boljih kupovina od oba ova.

[ tdusko @ 30.06.2013. 08:41 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:Nisam probao ni jedan od ova dva auta, ali sam Rio iz znatiželje jednom dobrano pogledao iznutra i mesta unutra nema baš puno. Drugim rečima, ako ga u 208 ima još manje, onda je on prilično mali, dok je 207 recimo još manji, uprkos prilično velikim spoljašnjim dimenzijama.
U 208 recimo dok vozim, leva noga (podkolenica) mi se naslanja na rukohvat od vrata. Sobzirom da sam vise vremena proveo u gradu pa je leva noga radila i nije bio problem, ali cenim da bi na duzem putovanju to bio problem. Ja definitivno ne spadam u one sa velikim nogama, ali sumnjam da bi neko sa 190 mogao da se smesti za volanom. Kod ria recimo tu ima puno vise prostora, a moja konstatacija da rio odaje utisak veceg auta se u stvari ne zasniva na iskustvu sedenja u velikom broju danasnjih auta B segmenta vec na cinjenici da je veci od 208 i da nije nista manji od mog bmw-a. Doduse, prva generacija bmw jedinice je valjda bio auto sa najmanje prostora u klasi. Mislim da cu probati sigurno jos i fijestu i grande punto pa cu moci bolje da uporedim.

Citat:
Nebojsa Milanovic:Sve u svemu, i ja bih između ta dva birao 208 ali sa (mnogo) jačim motorom...
Meni je prosto neverovatno da se ovaj 208 nudi cak i sa slabijim motorom od ovog koji sam vozio. Mogu da zamislim kako se to tek vuce po putu. BMW-ov od 120 ks sigurno malo popravlja utisak, ali ono sto bi bilo interesantno je probati sa novim turbo benzincem koji se ocekuje.
[ mozdasamjaamozdainisam @ 30.06.2013. 15:42 ] @
Ajde posto i ja trenutno vozim B klasu, da napisem i o Seat Ibiza-i (pre redizajna, jedina promena su malo ostriji detalji spoljasnosti i novi okviri obrtometra / brzinometra).

Biografija:
Seat Ibiza ST 1.2 TDI, 3 cilindra, 75 konja
Oprema Style sa dodacima:

- kozna sportska sedista;
- naslon za ruke napred;
- 'zimski' paket (grejanje sedista, grejaci prskalica za sofersajbnu, peraci farova);
- zatamnjena stakla od B stuba.

Godiste 2011
Presao 113123 kilometara.

Vozac:
1.82m
72 KG

====

Pre svega automobil me je u Style verziji iznenadio opcijama koje ima. Na primer, 4 eletro podizaca prozora, sva 4 sa automatskom funkcijom, tempomat, automatska svetla + senzor za kisu i senzor za zatamnjivanje retrovizora. Zatim prilikom paljenja automobila, dovoljno je okrenuti kljuc i pustiti ga; kada se (kod dizela) zagreju grejaci, automobil ce sam upaliti. Ponekada to traje i 3-4 sekunde (zimi) i zanimljivo je videti da se automobil sam pali. Zatim su tu hill holder (drzi kocnicu jos 2 sekunde na uzbrdici). Ali isto tako, ako je menjac u rikvercu, a stojim na nizbrdici, hill holder takodje odradi svoj posao. Tu su i start / stop sistem, koji gasi motor kada vozilo stoji u mestu, menjac u neutralnom polozaju i kvacilo pusteno. Za vreme dok se ubaci u prvu brzinu, motor se automatski (pritiskom na kvacilo) upali. Svetla se automatski pale kada se vozi brze od 150 km/h, vozilo se samo zakljucava preko 20 km/h. Tu su naravno i 4 vazdusna jastuka, ABS i ESP (koji se moze iskljuciti). Radio ima standardno podrsku za bluetooth te je handsfree razgovor moguc bez ikakve dodatne opremen. Sve u svemu poprilicno 'sitnica' za vozilo B klase.

Voznja
Moja Ibiza je spustena nekih 15mm i nosi zaista odlicne Dunlop Sport 15" gume. Po gradu je pomalo 'nervozna' i oseca rupe / neravnine, dok na auto putu pruza osecaj sigurnosti i upravljivosti do maksimalne brzine od nekih 185 km/h. Volan ima progresivni servo i (kozni) volan daje dovoljno informacija od guma / puta da se stekne osecaj sta vozilo radi.
Zbog spustenog i tvrdjeg ogibljenja lezi u krivinama kao vrela pegla na svili. Jos nisam (u normalnom) saobracaju osetio bezanje preko nosa niti bilo kakvu nesigurnost u krivinama, kako na suvoj tako ni na mokroj podlozi. Samim Dunlop gumama dajem dobar deo ovog osecaja, poucen iskustvom losijim gumama na drugim vozilima.

U gradu je automobil dosta okretan, iako nije uopste startan i sa time se jednostavno mora voditi racuna. Na autoputu, dovoljan je za voznju do nekih 300 do 400 kilometara. Nakon toga osecam potrebu za pauzom i protezanjem nogu. Najvise se paznje pak mora posvetiti ocajnim ubrzanjima od 80 do 120 km/h. Motor jednostavno nema dovoljno snage za 'sigurno' preticanje. Nakon par stotina kilometara sam se medjutim naucio koliko snage motor moze da isporuci, te sam se prilagodio tome.

Unutrasnjost
Konzola je dosta spartanski uradjena. Komande radija su na rucici iza volana, i iako su vrlo jednostavne bolje bi pasovale na samom volanu. Sve komande su na logicnom i pristupacnom mestu, te odvajanje ruku od volana skoro da nije neophodno.
Ja kao vozac, pogotovo u sportskim sedistima mogu da pronadjem odlican polozaj za volanom. Sam volan je podesiv po dubini i visini. Sediste se moze podesavati i po visini, te je lako moguce pronaci odgovarajuci polozaj. Kao dodatnu opciju sam uzeo naslon za ruke, na koji sam se u prethodnim automobilima do te mere navikao da jednostavno ne zelim vise bez njega. Naslon, iako veoma jednostavan je dovoljan, sa prostorom ispod naslona za sitnice. Moze se u potpunosti podignuti za one koji taj 'luksus' ne vole.

Kada ja, kao vozac podesim sediste za sebe (a poprilicno sam nogat i volim da vozim 'zabacen'), na zadnjoj klupi nema mesta ni za dete, a kamoli za odraslu osobu! Ovo je po meni strasan minus ove B klase. Ja se moram potpuno u naprad pomeriti kako bi iza mene odrasla osoba mogla uopste da sedi. Kada recimo moja devojka vozi, onda ja mogu komotno da sedim iza nje. Na zadnjoj klupi realno ima mesta za 2 odrasle osobe, treca ce vec biti u klincu.

Takodje jedan od 'nedostataka' (ali to je 'cena' B klase) jeste to sto ne postoji svetlo za zadnju klupu, te nocu pogotovo na slabije osvetljenom parkingu u kombinaciji sa zatamnjenim zadnjim prozorima je nemoguce videti bilo sta na zadnjoj klupi.

Buka u unutrasnjosti do 150 km/h je vrlo dobro izolovana. U gradskoj voznju je jasno prisutan trocilindras, dok pri 120 km/h se moze komotno razgovarati bez podizanja glasa.

Za kraj, grejanje kabine je ocajno. Zbog cinjenice da je motor veoma efikasan toplota koja se 'ne trosi' skoro da ne postoji. Zimi, kada je temperatura oko -2 stepena je potrebno bezmalo oko 20 minuta da se pocne osecati toplota u kabinskom prostoru. Srecom, imam grejace sedista, te se ovo moze malkice nadomestiti, ali definitivno veliki promasaj Seat-a (takodje i VW-a i Skode, jer su u Polu tj Fabia-i identicni problemi).

Gepek
Iako imam karavan verziju, gepek nije previse velik. Moze da stane tacno jedan veliki putni kofer + jedan manji putni kofer. Raspodela kofera je dobro osmisljena i postji dupli 'pod'; na mestu rezervnog tocka, posto imam tecnost za popravku tocka mogu da ostavim sve sitnice, koje bi inace tumbale po gepeku za vreme voznje. Ne iz licnog iskustva, ali od drugih sam cuo da decja kolica srednje velicine mogu komotno da stanu u gepek. Pak, auto je za maksimalno porodice sa jednim detetom, jer stvari za dvoje vec nece stati kompletno u gepek. Za to je opet potreban gepek na koferu.

Potrosnja
Jedan (ako ne i najbitniji) razlog od nabavke trocilindraskog dizela jeste potrosnja, za koju VW grupacija navodi 31 kilometar po litru dizela (3,1 litar na 100 km). Naravno, ovo je 'sarena' laza koja je ostvariva samo u situacijama blizu idealnim.
U realnoj voznji, stvari stoje ovako:

Jedna do dve osobe, bez dodatnih stvari / kofera;
gradska voznja oko 5,5 litara na 100 kilometara;
auto put, do 120 km/h oko 4,8 litara na 100 kilometara.

Pod punim opterecenjem, 5 odraslih osoba (od koja je jedna u klincu ;-)) + solidno natovaren gepek pri 120 km/h trosi oko 6,5 litara na 100 km.

Medjutim, zbog cinjenice da motor nema 'zalihe' snage sa svojih veoma skromnih 75 konja, cak i najmanji ceoni vetar, ili kisa ili 'pogorsani' uslovi voznje rezultuju u drasticnom povecanju potrosnje. Tako nije neobicno da zimi, uz vetar vozilo pri 100 km/h trosi i do 6 litara na 100 kilometara samo sa vozacem.

Zakljucak
Proverena tehnologija (preko 75% delova su VW, kako ispod haube, tako i u kabini), pristojan dizajn i solidan osecaj u voznji, ovo vozilo bi preporucio pre u benziskoj varijanti ili sa minimum 1.6 dizelom. 1.2 TDI sa 3 cilindra je vise mucenje nego sto pruza blagodeti. Za osobe koje imaju maximalno jedno dete ili za mladje ljude koji zapocinju zajednicki zivot. Takodje smatram da bi bilo dobro drugo vozilo u porodici, za gradsku i prigradsku voznju.





[ Flo33 @ 30.06.2013. 17:31 ] @
Jako lepi opisi! Zanimljivo je da si zadovoljan sa Dunlop sport gumama. Ja sam dosta razočaran u njih u kišnim uslovima. Doduše 17'..
[ cika dacha @ 30.06.2013. 20:00 ] @
mozdasamjaamozdainisam@ ima 75ks a maksimalna brzina 185km/h ??? jesi li siguran?
[ Flo33 @ 30.06.2013. 20:45 ] @
Možda na satu, ja sam mog Pola sa 92ks naterao na 198, gps pokazivao 190.Kilaža je tu negde.
[ tdusko @ 30.06.2013. 20:55 ] @
@mozdasamjaamozdainisam

Odlican opis i lep autic :). Sedista izgledaju bas dobro na slikama.

Max brzina je koliko sam ja uspeo da nadjem 168 Km/h.

Inace, sto se potrosnje ovog motora tice, pre neki dan sam bio zaludan i na spritmonitoru sam procesljao vecinu onih koji voze ovaj motor, bilo da su polo, ibiza ili fabia u pitanju. Ima ih bas puno koji imaju prosek oko 4l/100 Km. E sad, kako voze mozemo samo da nagadjamo. Nasao sam jednog koji zivi u Holandiji, prelazi ogromnu kilometrazu i koji pise da nikad ne vozi preko 90 i da uvek vozi iza kamiona kako bi otpor vazduha bio sto manji :D. Svremena na vreme potrosnja mu skoci na skoro 6 litara i tada pise da je isao na odmor u Nemacku :D. Ako se dobro secam, prosek mu je oko 4.3

[Ovu poruku je menjao tdusko dana 30.06.2013. u 22:13 GMT+1]
[ mozdasamjaamozdainisam @ 01.07.2013. 08:48 ] @
@Flo33: ja sam bas u kisnoj Holandiji i vrlo sam zadovoljan Dunlop gumama. Jutros sam promenio prednje pneumatike, prethodni su presli ~90.000 kilometara i mogli su jos 10.000 (da sam ih vozio privatno prevalio bi 100.000 sa njima, ovako sam 'morao' da ih zamenim). Uzmi takodje u obzir da moj motor ima svega 75 konja, tako da do nekog proklizavanja prilikom ubrzavanja ni teoretski ne moze da dodje. Pak utisak u krivanama, na pravcu pri vecoj brzini cak i po jakoj kisi mi je veoma dobar sa ovim gumama.

@cika daca:
U knjizici stoji da je VMax 173 km/h; po GPS-u sam ga vozio najvise 188 km/h, doduse na blagoj nizbrdici. Iskustvo me naucilo da svaki dizel ima vecu maximalnu brzinu nego sto mu je deklarisano :)

@tdusko: sedista su zaista dobra. Cinjenica da je autic mali dovodi do toga da se umoris posle 300-400 kilometara. Jedino sto sam naucio, nikada vise kozna sedista :) Zimi ti se smrznu... a leti izgore :) Ok, ovo nije neki kvalitet koze, onoliko koliko to moze biti u ovom segmentu, ali sam se pokajao sto su kozna. Na zalost, nije bila opcija sportska sedista bez koze :(

Sto se tice potrosnje, auto _moze_ da se vozi sa prosecnom potrosnjom do 3,5 litara na 100 kilometara. Probao sam i znam da moze. Ali tada moras imati zivce od celika, jer svaki put mnooogooooo dugo traje :( Moja dnevna marsuta je 190 kilometara, od cega oko 175 po auto putu. Cisto zanimacije radi, jedan pun rezervoar sam vozio kao uplaseni penzioner, kao lik iz tvog opisa - 90 km/h po auto putu, iza kamiona, bez naglih ubrzavanja i slicno. Sa 51 litara dizela sam presao 1.440 kilometara, to jest oko 3,5 litre na 100 kilometara. Ali veruj mi da sam jedva cekao da ispraznim taj rezervoar da se ponovo vozim ko covek. Prosecna potrosnja je realna u letnjim uslovima oko 5,5 zimi oko 6,5 litara.
[ cika dacha @ 02.07.2013. 11:27 ] @
i dacia konja za trku ima ! nije los autic za te novce! mada opet je to dacia :-)
http://www.b92.net/automobili/...13&mm=07&nav_id=727892
[ CoyoteKG @ 02.07.2013. 12:52 ] @
radio sam godinu dana u Renault-Nissan salonu automobila kao manager prodaje, i moje misljenje je da se ne moze bas reci samo "Dacia je Dacia".
Jednako su dobre kao Renaulti, jedino sto su ruzne...
Ajd ta Logan je bila ruznjikava, ali posle nje su sve lepse i lepse.

Mislim da je dovoljan dokaz to sto su ih u KG, verovatno i drugim gradovima, masovno kupovali taksisti. Prelazili po 100-150K godisnje i nisu se zalili...
[ Nebojsa Milanovic @ 02.07.2013. 13:30 ] @
Lično mislim da je Dacia kao brend i uopšte koncept vozila pun pogodak.

Nema sumnje da to misli i konkurencija, čim je VW, praktično najviše zbog Dacie, najavio svoj potpuno novi low-cost brend pod (starim) imenom Wartburg.

Što se tiče Dacie konkretno, jedinu veću zamerku imam što je miris plastike i gume iznutra prilično nepijatan, barem je tako bilo kod komada koji je bio izložen na sajmu.
[ žutokljunac @ 10.07.2013. 15:43 ] @
Cao Nebojsa. I ja sam se kao i ti dvoumio izmedju Mazde 2 i Suzuki Swifta i pre par dana sam uzeo Swifta.
Nisam ga jos provozao, ali citao sam komentare i koliko vidim to je izrazito kvalitetan auto.
S'tim da sam ja uzeo 2 godine star, tako da je lim dosta kvalitetniji ( laksi a cvrsci ).
Jako jeftin auto, izuzetno kvalitetan i siguran.
Japanci pa onda svi ostali.
[ janjam @ 11.07.2013. 14:37 ] @
Isto to i Fiat planira da uradi i da ozivi brend Autobianchi, a Nissan da ozivi Datsuna :-)
[ drajver2 @ 11.07.2013. 15:34 ] @
Citat:
žutokljunac:
Cao Nebojsa. I ja sam se kao i ti dvoumio izmedju Mazde 2 i Suzuki Swifta i pre par dana sam uzeo Swifta.
Nisam ga jos provozao, ali citao sam komentare i koliko vidim to je izrazito kvalitetan auto.
S'tim da sam ja uzeo 2 godine star, tako da je lim dosta kvalitetniji ( laksi a cvrsci ).
Jako jeftin auto, izuzetno kvalitetan i siguran.
Japanci pa onda svi ostali.



Tek ces videti koliko si se usrećio sa Hungary Japancem.Imao sam ga doskoro s tim što sam ga ja kupio novog i prodao posle 2 godine i oko 50000km pređenih km. Nije taj auto ni prošao pored Japana,al opet ko zna,možda su ovog mog sklapali neki pijani majstori u III smeni...
[ etjen @ 12.07.2013. 20:58 ] @
aj ne truj čoveka bez veze. Ja sam kupio novog Swifta i nemam ni jednu jedinu zamerku, a u Mađarskoj se proizvodi za celu Evropu.

Prvi put čujem da je neko sa Suzukijem imao problema, ali prvi put... Izuzetan auto za svoju cenu kod nas. Bilo gde preko, Suzuki nije uopšte toliko jeftin kao kod nas nov...

[ drajver2 @ 13.07.2013. 13:16 ] @
Pazi ovako sinak,za svojih 70 leta sam promenio više novih auta nego neko čarapa i nijedan nisam vozio duže od 2-3 godine.Ovo je moje lično iskustvo sa Suzukijem,a ti što nisi čuo da je neko imao problema...pa šta da ti kažem,verovatno se slabo krećeš. Gotovo sva nova auta su imala poneki problemčić u garanciji sem jednog Vw-a(nije bitno o kom se modelu radi da ne bi posle bilo da sam Vw fan),a bilo je tu podosta Japanaca,Nemaca,poneki Francuz i nijedan Italijan.Da auto nije zadovoljio neke moje kriterijume potrebno je da u garantnom roku ima više od 3 reklamacije,a ovaj Svift ih je imao 5 za 2 godine.Ponavljam da se možda zadesio loš primerak,a nisam ih imao više komada kao nekih drugih primeraka u svojoj firmi.
[ etjen @ 13.07.2013. 14:31 ] @
da verovatno se ja slabo krećem, jbga ipak nemam iskustvo od 70 godina, puni respekt za to.
S'obzirom da imaš toliko godina, svaka dalja priča je izlišna, pa ne bi više polemisao ''sinak''
[ Flo33 @ 13.07.2013. 15:02 ] @
Swift sport je 13.500€ u Sloveniji, s tim što je uvoznik pukao, i ne može se nigde kupiti tim putem. Retko se gde vide kritike, osim da nema puno servisa.

A sad, mogući su izuzetci, ali izuzetak nije pravilo..

Žutokljunac, kada uzmeš auto, molio bi za utiske, možda i na ovoj temi.

LP
[ etjen @ 13.07.2013. 16:01 ] @
ima par kritika na Suzukija ali zaista jako, jako malo, jedan od retkih gde se zaista praktično ne mogu naći problemi korisnika na netu.
Smešno je praviti generalizaciju na osnovu jednih kola. Naročito što je čovek već napravio pazar. Treba mu čestitati i poželeti sreću a ne odma ''videćeš ti...''
[ Nemanja @ 13.07.2013. 16:02 ] @
@drajver2 Mene, a verovatno i auditorijum, bas interesuje koji je to VW ?
[ žutokljunac @ 13.07.2013. 16:53 ] @
Citat:
etjen: aj ne truj čoveka bez veze. Ja sam kupio novog Swifta i nemam ni jednu jedinu zamerku, a u Mađarskoj se proizvodi za celu Evropu.

Prvi put čujem da je neko sa Suzukijem imao problema, ali prvi put... Izuzetan auto za svoju cenu kod nas. Bilo gde preko, Suzuki nije uopšte toliko jeftin kao kod nas nov...


Skoro svi mali japanci se proizvode izvan Japana. Izuzetak je Mazda 2 ( Hirosima ).
I ja stvarno prvi put cujem da je neko imao problema sa Swiftom. Bas zbog toga sam ga i uzeo. Ruku na srce, ne svidja mi se dizajn, ali je ovaj auto na glasu bas zbog pouzdanosti i kvaliteta. Nikada i nigde nisam procitao na nasem Internetu nijednu zamerku za ovaj autic. Jedino sto se ljudi bune da mu je mali gepek, i to je otprilike to.
Citat:
Flo33
Žutokljunac, kada uzmeš auto, molio bi za utiske, možda i na ovoj temi.

LP


Hocu, naravno. Ja sam ga vec uzeo i stoji u garazi. Ali utisci tek u septembru, jer se tek u avgustu vracam za Srbiju, pa posle sa njim idem u Gr.
[ Nebojsa Milanovic @ 14.01.2015. 13:07 ] @
Evo dugoočekivanog igrača u B segmentu:

Izašao je cenovnik nove Škode Fabie koja u Srbiji startuje od 8350 evra.

Komentari su standardno protivrečni, neko kaže jeftino, neko kaže skupo, neko kaže ružno, itd. Što se mene tiče, voleo bih da imam nekih 11k da uzmem jednu 1,2 TSI Ambition i da se po gradu, i ne samo po gradu, vozim sasvim lepo.
[ bakara @ 14.01.2015. 13:32 ] @
Ova fabija bar lepo izgleda jer je prethodna izgledala ocajno...ali realna cena je ipak 9500 jer ne verujem da ce u opste nuditi auto bez klima uredjaja, radio aparata i sa dobos kocnicama...


A najveci hit im je ovaj spisak Active (gola ko pistolj) opreme koji nisam mogao da odoliom da ne prokomentarisem:

-Spoljašnji retrovizori ručno podesivi iznutra... znaci ne mogu da se pokvare

-Tri naslona za glavu pozadi...znaci napred nema?

-Tri sigurnosna pojasa pozadi...znaci napred nema?

-Prednji sigurnosni pojasevi podesivi u tri tačke...to je bolje nego u 2 tacke

-Halogeni farovi...nemam ideju sta da zamerim ovome

-Sklopiva i nedeljiva zadnja klupa... jos bolje bi bilo da je nesklopiva i nedeljiva

-Zadnji brisač... prednji je u standardnoj opremi

-Tonirana stakla

-Prednja pepeljara...istina, kod drugih se doplacuje, zadnju ne pominju.

Na kraju samo 2 air baga cak i u najvisem paketu opreme???


Inace fabia combi je najzad postao vrlo lep i atraktivan automobil!
[ vladd @ 14.01.2015. 14:24 ] @
Preuzimaju ulogu modernog golfa2:)

Oprema je uvek bila zona skrtarenja VAG grupe, i zona na kojoj su drugi proizvodjaci sticali veliku prednost. Uz veliku doplatu, sitni gadgeti.

Za gradsku voznju i niske proseke brzina, svakako je bitnije da je dizel, i da je sa start-stop sistemom, ako je potrosnja goriva imperativ.

Fabija inace i dalje drzi dobar renome auta za nase, siromasno podneblje. Tu pomalo lezi problem, i prednost(udaljena je od "socijalistickog" izgleda Skode), sto je pod VAG grupom, i cenama njihove logistike...
[ jnk @ 14.01.2015. 14:30 ] @
Činjenica je da kod nas opada prodaja škode na račun volkswagena a ova fabija će samo da nastavi tu priču jer mi se čini da 1.2 tsi sa nekom solidnom opremom košta nepunih 500e manje od polo-a i u tom slučaju će se teško naš kupac odlučiti za fabiju.
[ Nebojsa Milanovic @ 14.01.2015. 14:58 ] @
Nisam siguran da je Polo u ovom trenutku bolji auto od nove Fabije.

Stara mi se nikako nije sviđala, ali nova je nova u svakom pogledu i treba dobro razmotriti šta se dobija a šta gubi prelaskom sa Škode na VW, i obrnuto.
[ Zarko Silic @ 14.01.2015. 23:32 ] @
Ne znate vi sta je go auto.

Vecina japanaca nema pola od toga sto ovde predstavljate kao go auto.

Na primer dobos kocnice ima Grand Vitara koja je od Fabie 3 puta skuplja i kosta 25.000 eura, itd da sad ne kvarim temu.

Prethodna Fabia je dobro zadrmala B segment, a od ove se moze ocekivati i po koji nokaut.
[ Nebojsa Milanovic @ 07.04.2015. 21:47 ] @
Evo još jednog igrača u koga se mnogi verbalno kunu, ali kada treba da istresu 11,5k € za nov auto sa 75 KS (!?), ili 18k za solidniju verziju, cenim da će im u džepu biti ljuta guja...

http://www.b92.net/automobili/...15&mm=03&nav_id=971737
[ Zarko Silic @ 07.04.2015. 22:36 ] @
Broj novih Mazdi na putevima Srbije iskljucivo zavisi od broja doniranih vozila od strana japanske vlade.
[ etjen @ 08.04.2015. 13:25 ] @
Mazda 2 je mnogo lepa ali besmisleno skupa...
[ Zarko Silic @ 08.04.2015. 15:15 ] @
Ako se nastavi deprecijacija eura vrlo brzo ce se stici do apsurda kada ce se u istom cenovnom rangu pronaci Mazda 3 sa BMWom serije 1 i sa Mercedesom A klase. Od A3 ce biti skuplja.

Ova Mazda 2 diesel je trenutno cenovnom rangu Golfa 7 diesel +-5%
[ Nebojsa Milanovic @ 25.05.2017. 15:47 ] @
Suzuki Swift je uvek bio popularan kod nas a upravo startuje njegova nova generacija, što je odličan razlog da se nakon dve godine pokrene ova tema. Meni lično se dizajn i dalje ne sviđa, ali i cena turbo modela mislim da je previsoka.


Citat:
Novi Suzuki Swift „startuje“ sa 9.900 evra

Originalni „Japanac“, novi Suzuki Swift, kreće u pohod na srpsko tržište: Euro Sumar, uvoznik, prodavac i serviser Suzuki vozila u Srbiji, upravo je formirao cene ovog automobila koji će, uprkos činjenici da dolazi pravo iz Japana, pa su u cenu ukalkulisana i carinska davanja (12,5%), ovdašnji kupci moći da kupe već za 9.900 evra, koliko, sa PDV-om (u dinarskoj protivvrednosti), košta verzija 1.2 Dualjet 5v Comfort (90 KS). Reč je o verziji sa nemetalik bojom, dok je za metalik boju potrebna doplata od 450 evra.

Zavisno od paketa opreme, vrste menjača (petostepeni ručni ili automatski – sa kontinualnom promenom stepena prenosa - CVT), pogona samo na prednje ili na sve točkove (posle dužeg vremena ponovo u ponudi) i boje – nemetalik, metalik ili SO Color, za ovaj model opremljen pomenutim motorom potrebno je između već navedenih 9.900 i 14.000 evra sa PDV-om.

Najjeftinija verzija ima Comfort paket opreme u kome su, između ostalog, klima-uređaj, servo u upravljačkom mehanizmu, putni računar, daljinsko centralno zaključavanje svih brava, radio sa CD-om, MP3, USB i AUX priključcima i četiri zvučnika, audio komande na kolu upravljača, automatska dnevna svetla, "guide me home" funkcija svetala, kožom presvučeno kolo upravljača, Bluetooth, podešavanje kola upravljača i vozačkog sedišta po visini, šest vazdušnih jastuka, ABS, ESP, TCS, kontrola pritiska u pneumaticima, itd.

Premium paket, dodatno na već pomenuti Comfort, sadrži i aluminijumske naplatke od 16 inča, multimedijalni sistem sa ekranom osetljivim na dodir, kameru za vožnju unazad, grejače prednjih sedišta, prednja svetla za maglu, grejanje spoljašnjih retrovizora itd. Uz Elegance paket sledi i navigacija sa mapama cele Evrope, kompletno led osvetljenje – u prednjim farovima i stop svetla, automatski klima-uređaj, tempomat i adaptivni tempomat, limiter brzine, radarska asistencija u kočenju, laser za praćenje pešaka, radar za praćenje saobraćajne trake, startovanje motora pritiskom na taster itd.

Ovaj automobil, dužine 3.840, širine 1.735 i visine 1.495 mm (u varijanti 2WD), odnosno 1.520 mm (4WD), ima međuosovinski razmak od 2.450 mm, što garantuje solidan komfor putnika. Minimalni prečnik okretanja, prema fabričkim podacima, iznosi 4,8 m, a odstojanje od tla 120 mm. Novi Swift pokreću dva benzinska motora: četvrocilindarski DUALJET s četvoroventilskom tehnologijom radne zapremine 1.242 cm3 sa 90 KS/66 kW i maksimalnim obrtnim momentom od 120 Nm pri 4.400 obrtaja u minutu, koji se isporučuje sa petostepenim manuelnim ili CVT menjačem i BOOSTERJET trocilindarski zapremine 998 cm3 sa 111 KS/82 kW i maksimalnim obrtnim momentom od 170 Nm pri 2.000 do 3.500 obrtaja u minutu, kada je automobil opremljen petostepenom ručnim menjačem, odnosno 160 Nm pri 1.700 do 4.000 o/min kada se oprema šestostepenim automatskim menjačem koji je identičan onom iz Vitare.

U ponudi je i Swift u verziji Smart Hybrid Vehicle by Suzuki - SHVS, sa „blagim“ hibridnim pogonom. Ta tehnologija koristi integrisani starter-generator (ISG) čime pomaže motoru pri svakom ubrzavanju. Takođe, tokom kočenja proizvodi regenerativnu električnu energiju, što pogonsku grupu čini efikasnijom od klasičnih, koje koriste konvencionalne alternatore. U verziji sa DUALJET motorom, pogonom na svim točkovima i Elegance paketom opreme, ovaj automobil košta od 14.700 do 15.500 evra (zavisno od nemetalik, metalik ili So Color boje), a identične su cene i automobila pokretanog BOOSTERJET motorom, s istim paketom opreme i pogonom na prednje točkove.

Inače, raspon cena za Swift-a opremljenog BOOSTERJET motorom, zavisno od opreme, kreće se od 12.490 do 15.900 evra sa PDV-om.

PR saopštenje – Euro Sumar
[ etjen @ 27.05.2017. 13:06 ] @
na slikama novi Swift deluje neubedljivo, posebno enterijer, ali uživo je potpuno druga priča.
Bio je sad na sajmu pa sam se uverio. Verujem i da je izuzetnih voznih karakteristika jer je i prethodnik bio odličan.
Jedini problem koji ja vidim je cena, jer se uvozi iz Japana (više se ne proizvodi u Mađarskoj na žalost) i na cenu ide 12% carine.

Po meni, taman tih 12% čine da ispada iz konkurencije bilo koji model sa jačim motorom ili opremom.
Mada, da napomenem, ako je u osnovnoj verziji motor koji je bio u prethodniku to i nije tako loše, nego sad pominju neki 1.2 od 90konja, a prethodnik je
imao 94, pa me to malko buni...osima ako nije izgubio par konja zbog ekologije)
[ Nebojsa Milanovic @ 01.07.2017. 16:07 ] @
Uprkos ogromnim izdacima VW-a za dizelgejt za koje mi i dalje nije jasno odakle ih plaćaju, po mom mišljenju novi vladar klase

http://automobili.dnevnik.hr/n...-polo?fotoID=86010#image-86010

Važna stvar je i cena za koju je najavljeno da će biti ispod cene sadašnjeg modela (?!)... Sa 1.0 TSI motorom biće nepobediv, vrlo univerzalan auto.
[ vladd @ 03.07.2017. 07:25 ] @
Ne znam sta da kazem na tvoje neskriveno odusevljenje VW-om, ali slabo se to zapatilo na ovim terenima, sto je i vreme pokazalo, jos od zaretovih kiselih komentara. Naravno, nije bio u pravu, kao sto se i ocekivalo da ne bude u pravu.

Davati 13000 evra za maleni autic A segmenta(u temi o B segmentu) i motorice od 65ks, baznom opremom(citaj bednom) mislim da nece lako proci, sada i fiat panda ima 69ks i vise opreme u benzin verziji, da ne spominjem fiat 500, prosli mesec ga je kolega uzeo na kredit za 12kevra, sa 1.4motorom...

Znaci, imace polo prodju, ali samo kod davno oslepelih ljubitelja VW.
[ superbaka @ 03.07.2017. 12:37 ] @
ovo mi dodje kao prica sa iPhone-om, kvalitetno, pouzdano, ali opet prenaduvano, sa bazom korisnika koja nece da potrazi alternative za isti segment...
[ Nebojsa Milanovic @ 03.07.2017. 17:38 ] @
Što se mene tiče, tražio sam alternative, nalazio ih i pregledao detaljno.
Kada se podvuče crta i uzme sve u obzir, stvari izgledaju i jasnije nego na prvi pogled.
[ sasa022 @ 03.07.2017. 21:48 ] @
@Nebojsa Milanovic

Sto onda vozis treceg Punta po redu , kada je Polo toliko savrsenstvo ???
[ vladd @ 03.07.2017. 22:02 ] @
Alternativa za Pola?

Ima ih kao pleve, pa bas ako je ceznja da seplacaju nebulozne cene za vw sektor, etoraznih skoda za te pare
Tih 12k evra je polo kostao i pre 10god, pa kada je uzeto 5 kom za rent-a-kar, ispade 8000 bez pdv-a..

Ja razumem da neko ljubav ostvari kupovinom polovnjaka, pa da trpa delove sa otpada i berze, nikako nove ili oem, ali da se upusti u nov, precenjen autic, objektivno i kilav i ogoljen, samo zato sto ima znacku vw, to je posebna vrsta opijenosti..

Eto, moze nov fiat 500 treking, sa antislip diferencijalom i dosta opreme(i zadnjim vratima bez doplate), za 12k evra..
[ vladd @ 03.07.2017. 22:07 ] @
Izvinjavam se, klima je u opciji

[Ovu poruku je menjao vladd dana 03.07.2017. u 23:18 GMT+1]
[ Nebojsa Milanovic @ 04.07.2017. 22:12 ] @
Nisam rekao da je Polo savršenstvo, naročito iz prethodne decenije. Samo sam rekao da mislim da je najbolji.

Da bi bio savršenstvo, trebalo je i tada da ima u ponudi jedan manji turbo-motor. Imao je tada samo 1,8T za koji se može reći da je za njegovu karoseriju overkill.

Postoji, doduše ne velika, mogućnost da u narednom periodu detaljnije ispitam Polo iz tog doba. Najviše bih voleo 1.6 16V BTS, a možda bude i 1.4 16V.

1.8T sam vozio i mnogo je jak.
[ vladd @ 09.07.2017. 09:46 ] @
U VW korporaciji se jasno razlikuje dosta stvari.
Postoji socijalni segment, neke opcije Skode, Seata, i postoji ono drugo, sam VW koji je jedino povoljan uvezanim licima u VW korporaciju..i nekima sa izrazito visokim standardom.

I oni imaju 5 miliona uvezanih lica koji prave inicijalni i solidan promet, i ne zadrzavaju vozila n>5 godina..

Ja tu slabo vidim prosecnog i malo prosecnijeg balkanca, da se uklapa u sistem sadasnjeg VW-a, niti pouzdanog niti trajnog, a pride preskupog.
A pokazivanje ili prezentovanje standarda, kao omiljenog sporta, nesto slabo ide preko malenog pola, to mu vise dodje kao feminizirani autic za do posla ili zujkanje po gradu...

Sta je to kod njega "povoljno"? Kada je odrzavanje izuzetno skupo, delovi jezivi, trap osetljiv na ove ulice, istina sa nesto manje jama, ali sa vise klececih policajaca..
[ Nebojsa Milanovic @ 10.07.2017. 08:14 ] @
Ako uspem da zatvorim finansijsku konstrukciju uskoro ćemo na ESu imati priliku da pričamo o ovom komadu

1,6 16V BTS iz Švajcarske, oprema SE Comfortline, 10 airbagova, itd.



[ sasa022 @ 10.07.2017. 13:55 ] @
@Nebojsa Milanovic

Izvini , ali sta ima da raspravljamo i komentarisemo kada smo vec zakljucili da kod tebe "ne bira pamet nego srce" ???

Mozemo samo da pozelimo da te dobro sluzi ako ga kupis....
[ Nebojsa Milanovic @ 10.07.2017. 14:00 ] @
Pa sad, pamet, srce, nije ni mnogo bitno..

Malo mi je samo žao što se nisam ranije upuštao u takve stvari a bilo je prilika...nisam imao snage, vremena, ko će ga znati...
[ mjanjic @ 10.07.2017. 17:49 ] @
Kolega prošle sedmice pazario (poslednji primerak, kako kaže) Hyundai i30, za ispod 12k, ne znam šta ima sve od opreme, ali za taj novac izgleda i vozi se bolje od Pola.

Naravno, svi bismo voleli da, kao komercijala na 5-6 kupljenih Fabia, dobijemo Rapid sa 1.6tdi za 9900€ (sa klimom), što je jeftinije nego Polo benzinac...
[ vaske2 @ 11.08.2017. 19:07 ] @
@Nebojša
Šta bi,jesi li uzeo ovog Pola? Ajmo malo detaljnijih informacija o autu ako si ga uzeo...bolo bi lepo...
[ Nebojsa Milanovic @ 11.08.2017. 20:08 ] @
Nisam ga još uzeo ali radim na tome.

Nisam stigao da realizujem sve "pripremne radnje", a i bio sam na odmoru sa kog sam se tek sinoć vratio.

Stay in touch...:)
[ Nebojsa Milanovic @ 22.09.2017. 18:26 ] @
Koja smejurija od auta

http://www.vrelegume.rs/test/mazda2-g90-takumi/

Bruka, ali bukvalno...
[ Nocni @ 23.09.2017. 00:33 ] @
Teško da ima bilo šta ljepše i bolje za 9.900 od novog citroena C3. Možda sačekati još 3 mjesecs pa uzeti 2018 godište...




[Ovu poruku je menjao Nocni dana 23.09.2017. u 01:45 GMT+1]
[ botr @ 23.09.2017. 11:12 ] @
Ova Mazda je preskupa, cenom ulazi u visi segment i mislim da je to kljucna mana.
[ Nebojsa Milanovic @ 23.09.2017. 13:23 ] @
Evo sa istog mesta, od istog autora, teksta o značajno jeftinijem autu jednog drugog brenda.

http://www.vrelegume.rs/test/seat-ibiza-tsi/

Iako mi Seat nikada nije previše prijao oku, utisak i zaključak je više nego jasan.

[ Java Beograd @ 23.09.2017. 16:27 ] @
Tekstovi Piroškog prepuni su subjektvinih opisa.
[ bakara @ 23.09.2017. 21:40 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Koja smejurija od auta

Svi su ti automobili smesni pored onog citroena sto je nocni okacio.

[ Nebojsa Milanovic @ 23.09.2017. 23:58 ] @
Kad bih imao lovu/švalerku, razmotrio bih možda da njoj kupim tako nešto...

Ja to da vozim - teško...
[ vladd @ 24.09.2017. 06:50 ] @
Omatorilo se.
[ Nocni @ 24.09.2017. 16:11 ] @
Citat:
vladd: Omatorilo se.:)


Vidi kakav je ključ od novog bmw-a petice
[ Lavlja_Jazbina @ 24.09.2017. 19:41 ] @
Cuj daljinski,a parkiranje;),

Od ovog seata je bolja ova corsa,mada jajoksi traze 1k€ za sistep protiv ceonog sudara.


[ Bradzorf012 @ 25.09.2017. 21:00 ] @
Ne znam, nekada mi se dopadao opel, a ne ford. Opela danas, u poslednjih desetak godina ne bih ni pogledao. Nova fiesta je trenutno vrh vrhova, naročito st, prava bomb(on)a. Polo nije loš, ali ne volem vagena. Hondin džez je ok, ali i njemu nalazim manu, postoji samo verzija sa pet vrata. Jaris ne bih uzeo u razmatranje ni pod razno. Francuzi su ok, klio i 206 su superiška. Da imam novca, razmišljao bih i o AR mito ili još bolje DS3.

Kao što rekoh, znam da je jedan od razloga jeftinija proizvodnja, ali mi nikako nije jasno zašto proizvođači poslednjih godina naglo odustaju od trovratnih hečbek modela, kako u b, tako i u c segmentu. Gledam sivik za američko tržište, postoji i trovratna, kupe verzija. Za evropu samo 4/5 vrata što je baš bzvz. Megan, 308, c4 isto. Fokus isto.
[ Lavlja_Jazbina @ 25.09.2017. 21:09 ] @
I ova corsa kao i taj seat imaju dobos ( opel od 1.6 diskove) stim sto seat jos ima elektricni servo.Corsa za zensku populaciju fin gradski auto i cena pocinje

od 10600€.16" tockovi se doplacuju i tako.Daju kredit,mala kamata.
[ Java Beograd @ 26.09.2017. 07:12 ] @
Citat:
Bradzorf012: Polo nije loš, ali ne volem vagena.
Evo još jedan koji gaji intimne emocije prema brendu. Doduše, ovaj put su emocije negativne.
[ Bradzorf012 @ 26.09.2017. 20:00 ] @
Javo grešiš, šta drugo da ti kažem. To nije isto kao da ženi, detetu, mami ili tati kažeš `ne volim te`. Prosto, da li se radi o komadu garderobe, mobilnom telefonu ili kolima, ako su približno istog kvaliteta, pouzdanosti, trajnosti i cene izabraću ono što mi se više dopada. Da li je u pitanju dizajn, boja ili nešto treće nebitno je, biram jer mi se može, pa onda kažem `ne volim` ili `ne dopada mi se`. Vagen je u toj kategoriji, koliko god da ga napucaju opremom, koliko god da mu je mehanika savršena, meni on deluje jeftino, čak prejeftino.

Eto, kao što sam rekao u drugoj temi, izbor je toliko veliki da za svakoga ima nešto. Mene za sada zeza samo nedostatak desetak kila para za neku baznu, klot verziju ili dvadesetak za neku napucanu opremom, ali to je neka druga tema.