[ rodjam @ 20.12.2012. 17:12 ] @
Interesuje me model sa 1.9jtd motorom,ovako lep autic,cuo sam da strada trap. Kakve su ove po nasim autoplacevima?Slican cena je i u inostranstvu tj. da li nesto vrredi da se doveze iz inostranstva?Ima li neko iskustva sa ovim kolima?
Hvala
[ botr @ 21.12.2012. 10:20 ] @
Takav auto nije za dizel!
[ rodjam @ 21.12.2012. 15:23 ] @
Pa ne znam bas ovaj dizel sa 150 KS je najprodavanij i dosta ljudi ga hvale...
[ botr @ 21.12.2012. 16:27 ] @
Pa mozda ga hvale, ali ne ide dizel u takav auto. Za takav auto je neki v6 benzinac :)

Ono sto ti je bitno, to je da 80% delova deli sa 156-icom, dkale kompletna mehanika je preuzeta sa 156 i 147.
[ HoT_Steppa @ 21.12.2012. 20:44 ] @
Danas u bilo kog Italijana ako ne stavis 1.9 JTD promasio si momenat i poentu. Vreme neekonomicnih benzinaca je iza nas.
[ milivoje t @ 21.12.2012. 22:51 ] @
dobar mali auto, nema sta da brines, sem sto je uvezen iz italije.
kako je to bila ubitacno lepa alfa kad se pojavila...
enterijer je mnogo kvalitetniji nego u 47 i 56.
turis italijanski dizlo motor i vozi.
[ botr @ 22.12.2012. 07:39 ] @
Gde ces sportski kupe sa dizelom?! Ne ide to. Mnogo je lepse kad grmi neki benzinac pod haubom. Tabla u Alfi gt je ona iz 147-mice, tako da enteijer nije nista kvalitetniji. Slaba tacka te table je kvaka kasete, koja se cesto lomi.
[ Flo33 @ 22.12.2012. 13:30 ] @
Ja sam u alfi imao i benzinca v6 i dizlo. V6 je odlican, dizlo je dva puta ekonomicniji u svakom pogledu. Nek ti to bude faktor odluke. (A benzinjer nije duplo bolji) ako si vecinom po gradu dizel bez dvoumljenja, ako je autoput i magistrala vecina, ja bi benzinca birao.
[ milivoje t @ 22.12.2012. 16:17 ] @
Citat:
botr: Gde ces sportski kupe sa dizelom?! Ne ide to. Mnogo je lepse kad grmi neki benzinac pod haubom. Tabla u Alfi gt je ona iz 147-mice, tako da enteijer nije nista kvalitetniji. Slaba tacka te table je kvaka kasete, koja se cesto lomi.

:)
lepo je cuti V6...ali u najmanju ruku razmisli zasto je preko 90% tih automobila sa dizel motorom ?
ako hoces impresivni zvuk i performanse V6 onda je najmanji takav motor koji se pakuje u gt-a onaj od 3.2 litre.
JTS benzinac sa direkt ubrizgavanjem nema taj zvuk, ne ide na plin...
1.8ts je od atmosferaca jos i najpouzdaniji alfin benzinac...
ali ti manji motori nisu za dranje.

1.9 multidzet u toj konkurenciji pobedjuje, izdrzvljiv, dovljno jak, jos jaci kada se cipuje, potrosnja...

sto se tice sportske note, vecina vozaca takvih automobila su ipak pozeri koji ne voze sportski.
GT je posebno pozerski auto, jer je prelep.

enterijer nije isti. tabla je kao na 147, ali je kvalitnije izradjena, bolja je plastika i ukplapanja.
sve ostalo u enterijeru je razlicito. pocev od kvalitetnijih sedista, do tapacirunga...

mozda neke 147 ali u iskljucivo top opremi imaju isti kvalitet eneterijera, obicne ne.

vozacka pozicija u GT je neuporedivo bolja nego u 147, meni licno.

ja sam se davno nosio mislju da kupim taj auto, vozio ih par i odustao.
pa u neku ruku pisem iz prve ruke.
[ HoT_Steppa @ 22.12.2012. 16:36 ] @
Citat:
botr: Gde ces sportski kupe sa dizelom?! Ne ide to.


Ako moze u Porsche da ide dizel zasto ne bi mogao u Alfu? Sportski kupe benzinac je samo izraz, nista vise.
[ Flo33 @ 22.12.2012. 16:43 ] @
Pa ne moze Bertone da nacrta ruzan auto :) mada bi ja pre(ako je cilj zezanje i uzivanje u voznji) uvek uzeo gtv v6 turbo. To leti kao ludo, i stvarno je nenormalan auto, a motor samo da je odrzavan ( trosi skoro litarulja na milju, fabricki) i nema problema sa njim.

Citat:
HoT_Steppa: Ako moze u Porsche da ide dizel zasto ne bi mogao u Alfu? Sportski kupe benzinac je samo izraz, nista vise.


Slazem se. Mnogi i danas zive u vremenu pumpa-dizna motora. Samo da ne bude 8v, on je pa sporiji dosta od 16v
[ rodjam @ 22.12.2012. 18:52 ] @
Hvala svim na odgovorima ...jos uvek gledam,merkam nista jos zvanicno oko kupovine....mada mi se svidja ova alfica(gledao sam o toyotu celic 2001- mada ne znam ni sam vise).... ako nije tajna milivoje t zasto si odustao?
[ milivoje t @ 23.12.2012. 02:32 ] @
gtv ima samo jednu manu, pravljen je za hobite tj. italijane, sto mu dodje isto :).
kada sam prvi put seo u taj auto, razocarao sam se, jer kao da sam seo na sediste uzdignuto sa 2-3 jastuka.
nije da nema mesta, vec je sediste nerazumno previsoko postavljeno, kao na hoklici da se sedi.
...

stari 8v jtd uopste ne ide tako lose.
posebno zbog cinjenice da daje vise snage na nizim obrtajima od novijih multidzetova 16v, nekome ce se ucitini da je cak snazniji-dok se vozi po gradu.
slicna je prica sa tdi motorima razlicitih generacija...


@rodja
kada sam ja gledao, bila je jako mala ponuda tih autmobila samo par primeraka u oglasima, uz bezobrazne cene...
nisam se pronasao u toj matematici i maloj multiprakticnosti tog lepog auta.
[ Boris Tadić @ 23.12.2012. 09:07 ] @
Middle age crysis.
[ AstralPro @ 23.12.2012. 09:30 ] @
Nadji odrzavanu i kupi i uzivaj. Prelep auto u moru korsi,punta,kia i sl.
[ Dule 021 @ 03.01.2013. 08:09 ] @
Ja bih razmislio i o ovakvom automobilu jer je i on realno jako lep.
Sto se tice odvala uzmi V6 benzinca ili Turbo benzinca sve to lepo zvuci ali jeli iko od vas pomislio koliko to trosi?
Ako mama i tata placaju gorivo onda ok ali imajte u vidu da 2.0T V6 u Alfi po fabrickoj specifikaciji trosi 17L benzina.
Iz tog razloga je dizel trenutno mnogo zahvalniji jer ide veoma dobro i trosi do 8L sto je skroz prihvatljivo.Neko trose i manje ali uzeo sam neku makslimalnu potrosnju u obzir i za motore do 2000 ccm. Ova Astra je sa 1,7 CDTI motorom od 100 ks i ide sasvim pristojno tj skoro 190 km/h a ubrzanje je po fabrici 12,3s i ne vidim sta ce vam vise pored ogranicenja.E sad da se zvuk benzinca ne moze zameniti-ne moze i tu je dizel pao ali ima svoje navedene prednosti.
[ botr @ 03.01.2013. 10:56 ] @
Za takav auto je potreban i adekvatan motor. Ne moze i jare i pare.
Npr. koliko trosi Ferrari? 20 litra.
Auuuu kume mnogo!
Ja hocu samo da poziram, daj ugradi mu nesto do 1.6.
[ Flo33 @ 03.01.2013. 15:08 ] @
@dule ja sam imao taj v6 turbo i trošio je 17l, doduše sam sam plaćao, i nije mi žao ni jedne litre. Jedino što je rezervoar mali, pa je autonomija bila problem. Cipovan je, i sa 205ks je na 235. Ali je u 3ćoj (subjektivni osećaj) vukao bolje od bilo čega što sam vozio, a vozio sam ihahaj konja. Kao što botr kaže, ne može i jare i pare.
[ Cezar Corolla @ 03.01.2013. 15:24 ] @
Opasno lep auto, sa bolesno skupim originalnim delovima.
[ Dule 021 @ 03.01.2013. 21:51 ] @
Flo koliko vidim ti si iz Slovenije a kod vas su plate mnogo vec nego u nasoj Srbiji gde je prosek 250 eura.I kako taj covek da placa 17L na 100km?
Imao sami ja Astru Bertone Turbo koja je isla nezdravo dobro za te pare jer je bila cipovana i svasta nesto ali 15-16L benzina nije za ovo vreme.Sad vozim dizel koji mi u gradu trosi 6,5L i uzivam a pogotovo sto vise nema sustizanja nevolja jer sto si brzi brze su i nevolje.Zato imam motocikl koji ide da nijedan auto tako ne ide i tu je izduvni ventil i veruj mi da je to bolja kombinacija.
Da se razumemo jos nesto,danasnji dizeli su veoma podesni za chip tako da i oni mogu jako dobro da idu a da opet trose duplo manje od benzinaca slicnih karakteristika.Jedino ce faliti visoki obrtaji i zvuk ali ce novcanik biti deblji a izgled automobila je isti.
[ vladd @ 03.01.2013. 22:09 ] @
To je namenjeno za one gradjane Srbije koji imaju prosek 250evra a mesecno trose 500-600..

Poz
[ Zarko Silic @ 03.01.2013. 22:14 ] @
To je namenjeno za one gradjane Srbije koji zaradjuju 0 eura, a od tate i mame potrazuju 500 eura mesecno
[ KrkaCiC @ 03.01.2013. 22:23 ] @
Mislim da doticni V6 benzinac moze trositi dosta manje od 17 litara,ali naravno ne silovitom voznjom. Auto sa tim motorom ide opasno i naravno da je uzivanje da se vrti u visoke obrtaje,pa zato i trosi.
Vozite taj motor kao sto se voze dizelasi i trosice mnogo mnogo manje
Ja ga sigurno ne bih vozio kao dizela (penzionerski )

Citat:
Zarko Silic:
To je namenjeno za one gradjane Srbije koji zaradjuju 0 eura, a od tate i mame potrazuju 500 eura mesecno


Sa ovim se slazem. U mom kraju ima jedna,a vlasnici roditelja su via Wien
[ Cezar Corolla @ 03.01.2013. 22:30 ] @
Citat:
Zarko Silic:
To je namenjeno za one gradjane Srbije koji zaradjuju 0 eura, a od tate i mame potrazuju 500 eura mesecno :(


Ili, najbolja kombinacija, imati takav auto za sluzbeni, pa da firma tankuje i odrzava.
[ KrkaCiC @ 03.01.2013. 22:37 ] @
Citat:
Cezar Corolla: Ili, najbolja kombinacija, imati takav auto za sluzbeni, pa da firma tankuje i odrzava.


Cini mi se da je telekom imao sluzbene 166 V6
[ Flo33 @ 03.01.2013. 23:42 ] @
AR v6t sam vozio u Bg, ne u Slo. Imao sam i dizle ja, bmw i 159ku. Sve ok, ne kazem ja nista za dizela. Svako ima period u zivotu kada mu nesto drugo odgovara. A pruzi se koliko si dugacak, bio ti u srb, slo, ili wien.

@krkacic, moze, na magistrali, ili autoputu, normalnom voznjom, na 12-ak litara, po guzvi tesko ispod 15. Ako ga kidas, nebo je granica :)

Zadnji put kada sam isao za bg pre mesec dana, isao sam prema bg negde oko 170-200km/h i cayenne mi je trosio oko 20. (Bez kazne) haha kada sam se vracao, isao sam ceo put 130-140 i drzao je na 16l. Tako da se ne isplati "krstariti" sa takvim autima.

Ko sta voli..

Ja sam i tako osmekao sledeci autic, koliko ove godine fiata pandicu :)
[ rodjam @ 04.01.2013. 00:00 ] @
@vladd i zarko

Nije stvar da se hvalisam koliko zaradjujem mesecno i koliko trosim,tema je misljenje o ovim kolima....ja priznajem da sa se malo zezao u vezi onih audijevima(ima teme na mom profilu pa vidite i vi ostali) ali ipak mislim da to nije razlog da ovde sada pricamo o tome ko koliko zaradjuje i da li moze da priusti sebi neki auto.

ja licno bih kupio onu sa 3.2 motorom, ali kakve su situacije u Srbiji danas sto se tice registracije i potrosnje to nema logike...

tako da Vas jos jednom molim da lepo kazete kakva su iskustva sa kolima, a ne vredjanje drugih.
[ botr @ 04.01.2013. 08:25 ] @
Poenta je da se takav auto ne kupuje ako nes para da ga odrzavas i napojis kako treba. U taj auto ne mozes da sipas za 1.000 din i da vozis dok kazaljka skoro ne dodirne nulu.

Za ovaj auto, shodno nasim uslovim, 1.8 ts ili 19 mjet, dok je prava masina 3.2, kad se vec nije ugradjivao 2.5.
[ Zlatni_bg @ 04.01.2013. 13:05 ] @
Druze, mogu li da te pitam da li si i sta vozio pre namere da kupis ovu alfu 3.2?
[ Flo33 @ 04.01.2013. 13:14 ] @
Citat:
rodjam:
@vladd i zarko

Nije stvar da se hvalisam koliko zaradjujem mesecno i koliko trosim,tema je misljenje o ovim kolima....ja priznajem da sa se malo zezao u vezi onih audijevima(ima teme na mom profilu pa vidite i vi ostali) ali ipak mislim da to nije razlog da ovde sada pricamo o tome ko koliko zaradjuje i da li moze da priusti sebi neki auto.

ja licno bih kupio onu sa 3.2 motorom, ali kakve su situacije u Srbiji danas sto se tice registracije i potrosnje to nema logike...

tako da Vas jos jednom molim da lepo kazete kakva su iskustva sa kolima, a ne vredjanje drugih.



A zasto mislis da je drugde bolje? Pun kasko, bez popusta za porsche cayenne turbo 2004 je u slo 4000€ ;) i 500 putarina
[ rodjam @ 04.01.2013. 16:09 ] @
@Zlatni_bg trenutno imam Golf II GTI , nisi me razumeo,nemam nameru da kupim Alfu sa 3.2 motorom,nego onu sa 1.9 dizel :)

@Flo33 ja sam mislio da je bar kod vas u Sloveniji bolji standard i da su registracije manje(odnos cene i plate) nego ovde u SRB :)
[ AstralPro @ 04.01.2013. 17:49 ] @
Nije tesko kupiti "visokobudzetni" mocan auto od 3000 kubika vec treba uvek imati bar nekoliko hiljada evra u dzepu za slucaj kvara. Registracija i gume i neko iole redovno odrzavanje kostaju na godisnjem nivou jos oko 4000 evra za prosecan auto vise klase.

U ova teska vremena jedini logican izbor za alfu GT je 1.9 JTD jer onaj ko ima pare da vozi 3.2 V6 benzinca uzece nesto bolje od alfa romea.

[ Tyler Durden @ 04.01.2013. 18:16 ] @
Ja samo znam da bi volio da probam taj 3.2. Preskupo za moj džep, i nikad ga ne bi uzeo samo iz tog razloga ali samo jednom da ga povezem van grada... :-)

I znam da će Alfa vjerovatno biti moj sljedeći auto, jer i sad kad sam nedavno uzimao, druga opcija je bila Alfa 159 samo što nisam mogao da nađem dobar primjerak. Te 159-ke sve krševe uvoze :-[
[ botr @ 04.01.2013. 18:54 ] @
159-ke se obicno uzimaju o policije "na kilo", zato su i takve kakve jesu. Isti slucaj je bio i za 156-icama, pre jedno 8-10 godina.
[ KrkaCiC @ 04.01.2013. 19:44 ] @
Pa samo pogledajte cenu Nove 159 i stvar je jasna.
Ako nova kosta 25+ dobra polovna je itekako skup auto
I da,da se upisem i ja na listu zelja,nebitan motor

Citat:
AstralPro: Nije tesko kupiti "visokobudzetni" mocan auto od 3000 kubika vec treba uvek imati bar nekoliko hiljada evra u dzepu za slucaj kvara. Registracija i gume i neko iole redovno odrzavanje kostaju na godisnjem nivou jos oko 4000 evra za prosecan auto vise klase.


Po mojoj logici bolje je kupiti auto sa mnogo kubika od prvog vlasnika jer je taj sigurno imao para da ga odrzava cim ga je kupio novog i dao gomilu para.
Sa druge strane,neko ko kupi isti takav auto sa slabijim motorom (manje ccm) sigurno ce gledati da ustedi na necemu-kad je vec stedeo kod izbora motora

Citat:
AstralPro:
U ova teska vremena jedini logican izbor za alfu GT je 1.9 JTD jer onaj ko ima pare da vozi 3.2 V6 benzinca uzece nesto bolje od alfa romea.


Sa ovim se ne slazem i mislim da se ne moze generalizovati. Kad bih imao standard,naravno izbor bi bio taj V6
A ako bih imao 100k evra jurio bih 8C,eventualno 4C kad izadje
No to je moj izbor.

Sto se tice teme,apsolvirano je da 1.9 mjtd spada u dobre,i ako se predje preko fizickih "nedostataka" (nizak auto,malo mesta pozadi itd) Alfa GT je dobar izbor. Dobar za momka,mladji par,eventualno nekog u srednjim godinama sa extra novcem za drugi auto