[ Weifert @ 23.12.2012. 21:15 ] @
| pomoc
Imam pezoa 106 1.1 1995god vozim ga na plin.
Pre neki dan sam udario karterom na kamen i slomio uljnu pumpu i to se desava kada je kamen zatrpan snegom a vi ga ne vidite (poludeo sam), majistor mi zamenio pumpu i to radi ok.
Nego posto sam preuzeo auto od majistora odmah sam primetio da se upalila K zuta lampica i sija neprestano. Do sada mi se palila povremeno na nekoliko sekundi kada vozim recimo petom na manjem gasu i onda cim presaltam i povecam broj obrtaja motora ona se ugasi. Ali sada sija stalno, auto ide normalno nista se ne primecuje samo ona sto sija. Sta moze biti uzrok tome, pomagajte? hvala |
[ Weifert @ 24.12.2012. 12:44 ] @
MIL lampica, rece mi kolega da se ta zuta K lampica tako zove. I da je to neka greska. Zna li neko koja greska, kako, sta treba da uradim? Auto ide kao vetar.
[ gti2 @ 24.12.2012. 12:59 ] @
Odes na dijagnostiku da iscitaju gresku?Mozes da proveris da li je mozda ostecen kabel od lambda sonde prilikom udarca u kamen ili je mozda majstor raskacio dzek prilikom popravke pa zaboravio da vrati...
[ Zlatni_bg @ 25.12.2012. 00:05 ] @
Evo gledam po netu na stranim sajtovima sto se tice te K lampice... I gde god sam procitao da neko ima isti problem i da je bio na dijagnostici, svi kazu da nisu dobili nikakve kodove gresaka.
Vecina kaze da se lampica pali na gubitku snage motora, tipa voznja u previsokom prenosu za trenutnu brzinu. Koliko sam shvatio, sluzi da pokaze da nesto nije u redu sa snagom automobila, tacnije da postoji previse potrosaca u kolima, a premalo struje (uzmi ovo sa rezervom). Kazu da ta K slicica ima i sliku motora na sebi ili tako nesto. Valjda se pojavljuje u slucaju kada motor ima problema sa radom (u ovom slucaju moguce opterecenje zbog premale brzine), i ne nalazi se u servisnom uputstvu. Sta od ova dva i kako je povezano ne znam, to su sve informacije koje sam uspeo da pronadjem.
Najbolje da pitas u ovlascenom servisu za svaki slucaj, sta ta lampica zaista znaci, pa da onda vidis da li nesto mozes sam ili zaista mora na dijagnostiku.
[ Weifert @ 25.12.2012. 07:11 ] @
Otvorim juce haubu cisto da vidim otkud znam da se nije nesto pomerilo od udara u kamen. I mrdnem malo kablice koje sam uspeo da vidim, osigurace proverim. I upalim auto kad ono ne sija K lampica. Pomislim dobro je super nesto se pomerilo pa ja sad mrdnuo kako treba. Ali opet mi se u voznji deslilo da se upali, sija malo duze pa se ugasi.
[ Zlatni_bg @ 25.12.2012. 15:30 ] @
Jel si primetio pri kojim obrtajima obicno to bude?
[ pajapop @ 25.12.2012. 22:22 ] @
[ Weifert @ 27.12.2012. 17:59 ] @
Nemoguce je zakljuciti ovako sta je uzrok paljenja lampice, nekada se upali na vecim nekada na manjim brojevima obrtaja. Recimo danas od 20km voznje sijala je 5km pa zatim ugasila pa oet upalila i sve tako.
[ Flo33 @ 27.12.2012. 18:10 ] @
A karter jesi zamenio?
[ Weifert @ 27.12.2012. 21:20 ] @
Karter ne, nije se probusio...
[ Flo33 @ 27.12.2012. 21:25 ] @
Ako je ostao udubljen moze praviti problem zbog nedovoljnog protoka ulja, jer je preblizu one papučice, kako li se već zove to.
[ pajapop @ 27.12.2012. 21:26 ] @
Citat: Weifert:
Nemoguce je zakljuciti ovako sta je uzrok paljenja lampice, nekada se upali na vecim nekada na manjim brojevima obrtaja. Recimo danas od 20km voznje sijala je 5km pa zatim ugasila pa oet upalila i sve tako.
Na adresi koju sam postavio, mislim da je dosta toga objasnjeno. Mozda ne na takav nacin da se odmah da zakljuciti sta je u tvom konkretnom slucaju, ali ako se studiozno iscita mogu se steci neki zakljucci, makar o nacinu kako sistem funkcionise. U svakom slucaju, to je nesto sto ti ne mozes sam resiti, vec zahteva intervenciju majstora koji imaju dijagnostiku i koji to umeju da iscitaju i da odrade.
[ Flo33 @ 27.12.2012. 21:29 ] @
@pajapop, postoji dijagnostika za auta tih godista?
[ Weifert @ 27.12.2012. 22:51 ] @
Citao sam po nesto iz ove literature ali ne mogu otkriti sta bi moglo biti, trebao bih malo detaljnije al u svakom slucaju tesko da mogu sam reriti problem.
Sto se tice kartera, majistor ga je ispravio e sad to oko protoka da li ima dovoljan usis ulja ne znam. Uglavnom karter je sada ovalan na dole posle peglanja cekicem. Vozicu ovako jos malo, ako se nista ne promeni vozicu ga na dijagnozu.
[ Cezar Corolla @ 29.12.2012. 11:02 ] @
Nedovoljan protok ulja, a samim tim i pritisak, palio bi drugu lampicu, koja je za to predvidjena.
[ Weifert @ 30.12.2012. 15:26 ] @
Da i to si u pravu...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|