[ inobradovic @ 24.12.2012. 10:37 ] @
zanimaju me vasa misljena za i protiv za ova 3 modela Mitsubishi Outlander, ASX i Nissan Qashqai,
zelo bi da prvo pricamo o kvalitetu,lepoti,prostoru, intervalu servisa i takvim stvarima, a kasnije da i o motorima kazemo po nesto.
[ Branko Santo @ 24.12.2012. 12:41 ] @
Qashqai je jedini od ta tri koji se prodaje u nekom vecem broju. U obicnoj verziji nazad osoba od 188cm ne moze da se ispravi. Tek u verziji +2 koja je duza 22cm ima opcija obaranja samo srednjeg zadnjeg sedista koje je pogodno za nosenje dugackih stvari.
[ inobradovic @ 24.12.2012. 14:41 ] @
stavio sam ova 3 modela jer su slicna cenovno i po izgledu i po funkciji, a u pravu si da ih nema mnogo na putevima,zato i pitam malo za vise info.

hoces da kazes da ovi modeli ne mogu da obaraju zadnja sedista sem Q+2 ?
[ Branko Santo @ 24.12.2012. 15:16 ] @
Mogu ali gledaj koji obaraju 60/40 a koji 40/20/40 obican qashqai ima prvu verziju + ima drugu verziju tako da i dalje mogu komotno 4 odrasle osobe da sede a da imas nesto dugacko unutra.
[ inobradovic @ 24.12.2012. 16:18 ] @
kako ti se cine po kvalitetu izrade ?
[ Branko Santo @ 24.12.2012. 16:30 ] @
Sta ja znam nisam ga vozio samo sam pipkao i pomerao, pristojno, nista posebno. Dobra mu je vidljivost iz kabine, cini mi se da je vidljivost nazad malo slabija ako se dobro secam bilo je to pre 6 meseci.

Na ove dve teme imas malo vise o slicnim vozilima.
http://www.elitemadzone.org/t455352-0#3166208
http://www.elitemadzone.org/t3...0-Crossover-segment-nova-klasa
[ inobradovic @ 24.12.2012. 18:01 ] @
ok,ove teme sam procitao ali prica se svela kako ide po pesku i van peska haha,

nista kontkretno.
[ etjen @ 24.12.2012. 18:12 ] @
ASX mi je najlepši od svih i ima najviše šmeka(pošto si napomenuo i da diskutujemo o lepoti)
[ inobradovic @ 24.12.2012. 18:31 ] @
i meni je nekako najlepsi.
[ Branko Santo @ 24.12.2012. 19:17 ] @
Kad si vec kod japanaca i kad ti igra Outlander koji je medju skupljima pogledaj i Mazda CX-5 koji je po mom ukusu za koplje ispred ovih po izgledu :)
[ cozmo_im @ 24.12.2012. 19:19 ] @
Ja sam vozio Qashqai i osoba od 190cm MOZE da se uspravi pozadi. Vozio sam ga dosta, a najbolji odnos za ulozeno ima verzija sa 1.6 dci motorom. U Nissanu bez problema sede 4 krupne odrasle osobe. Veoma je udoban, savrseno upija neravnine, pogotovo po traktroskim putevima i ovim nasim kraterima, lako se vozi, ekstremno tihu kabinu ima, kvalitetno je odradjen a sve decije bolesti su ispravljene (lupanje i buka zadnjeg trapa i losi zadnji amortizeri). 4WD pogon odlicno radi, to kod Nissana ne moze da omane.

I meni je ASX lepsi, ali je i skuplji, skuplji i za odrzavanje, slabija servisna podrska, skuplji su delovi, pa bih ovde isao vise razumom nego za lepotom i mozda za nijansu vise prostora u ASX-u.

Nissan je dokazan, ima solidnu servisnu podrsku, nizu cenu servisa i odrzavanja, Renaultov motor 1.6dci se dosad pokazao kao odlican (veoma tih, kultivisan, snazan - 130KS i 320 Nm).

A da ti docaram koliko je udoban i tih, evo kratkog video zapisa voznje preko kolskog puta (ovde bi posle 10 metara voznje posteno razbio svaki "obican" auto):

http://www.youtube.com/watch?v=z2jx67dEcDg

Ovde su rupetine ogromne i duboke (skoro je ortak na Puntu vozeci 10kmh ovuda istog sekunda odvalio auspuh), vozi se i preko kamenja a kao sto se na snimku vidi Nissan ne mari za to vec je udobnost kao na magistralnom drumu.

[ etjen @ 24.12.2012. 19:24 ] @
Citat:
inobradovic:
i meni je nekako najlepsi.


jedini problem (ako kupuješ novog) je što se sevisna mreža svodi na jedan ili dva servisa i to ti je to i na uvoznika koji je počeo da radi pre par godina. Meni je to bio jedan od većih razloga što se nisam odlučio za Micubiši...

Ranije je bio VelAuto a posle njega dugo niko nije bio zvanični uvoznik Micubišija, tek pre par godina se pojavio INOTO.
Nekako mi to ne uliva poverenje, šta znam... Mada je Micubiši jedan od najkvalitetnijih japanskih brendova i ne bi trebalo da se kvari, ali ako ipak nešto nesvakidašnje krene kilavo a imaš samo jedno mesto gde možeš da odeš... Nekako mi je to nesigurno.
[ Zarko Silic @ 24.12.2012. 19:48 ] @
Naprotiv,
servisna mreza je ubedljivo na strani Outlendera. Narocito nakon isteka garancije. Servisira se u svakom VAGovom servisu bez problema.


I vecina ostalog je na strani ovoj mitsubichia.


Dizajn generalno ne komentarisem osima ako nije u funkciji prakticnosti, a jedino sto mogu reci da mi se ovaj outlender najvise dopada bas zbog tog kutijastog oblika.

Renoovi motori su slabi za ovu vrstu vozila. Ni 2.0TDI koji se nalazi u Outlenderu nije prejak, ali je i jaci, izdrzljiviji i jednostavniji za odrzavanje
[ inobradovic @ 24.12.2012. 20:49 ] @
mene servisi ne interesuju u ovoj prici po tome gde se nalaze jer kroz prozor gledam u njih, mozda zato sto gledam u njih sam i pokrenuo ovu temu
vise me brine koliko cesto cu ih posecivati da li je vremenski interval za servis 15 ili 30ooo km, i tako razne druge sitnice na koje treba da se covek pripremi pa kada sve to otprilike saberem u svojoj glavi onda poseta salonu i voznja za konacnu odluku,mada sam ja vise za benzince.
neko rece mazda cx-5 ok je ona ali je i skuplja.
i mislim da ovi koji nisu 4x4 ne treba gledati i mislim da su u oba micubisija isti motori .
po dimenzijama su skoro pa isti sva tri.


[Ovu poruku je menjao inobradovic dana 24.12.2012. u 22:13 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao inobradovic dana 24.12.2012. u 22:14 GMT+1]
[ etjen @ 24.12.2012. 21:23 ] @
sad sam tek video da si iz .ch. Onda zaboravi moj prethodni post
[ Flo33 @ 24.12.2012. 22:18 ] @
Prosle godine sam se i ja razmisljao za Qashqai-ja, i jedino sto me je odvratilo je kabina, previse je obicna. Ne znam kako bi drugacije nazvao to. U modelu kojeg sam ja gledao je bila neka siva tabla, i kvalitet kao u Cliu. Panorama krov je jedino sto mi je bilo dobro.

Ne znam u ch, ovde u Slo, slicnu cenu ima i ix35 i pokon dodatni set zimskih guma trenutno.

Njemu je kabina pa previse futuristicka, ali bar nije dosadna. Motor je isto 1.6 dizel, sa 100kw valjda, i 2wd. Life paket. Znaci dosta slicno ulaznom Qashqaiu.

Nissan je proveren, i sazreo, ali mislim da Hyndai nista ne zaostaje tu. jedino sto ima pa bar 20x vise servisa.

Znam da nije u opcijama, ali sto da ne, predlog.

Pozdrav
[ cozmo_im @ 24.12.2012. 22:30 ] @
Citat:
Zarko Silic:

Renoovi motori su slabi za ovu vrstu vozila. Ni 2.0TDI koji se nalazi u Outlenderu nije prejak, ali je i jaci, izdrzljiviji i jednostavniji za odrzavanje


Jesi li vozio pa da znas da su slabi? Mali 1.6 dci ne da rastura kako ide nego me je odusevio. Gura Nissana kao da je perce. Malisa radi ko sat.
[ Zarko Silic @ 25.12.2012. 00:26 ] @
Ako kupuje u CH, mala je verovatnoca da ce u ponudi biti dizelas i ako kupuje nov, nece dobiti 2.0TDI. U novoj generaciji Mitsubicuja nije postignut dogovor sa VAGom.

Ako kupuje polovnjaka 2.0 sa 140 ks onda je rec o VAGovom motoru koji LF servisni interval u CH ima na svakih 50.000 km. Svajcarci umeju da ga ustroje na 30.000 km ali i to je sasvim ok.

Outlender je prilicno popularan u nasem kraju. Delom zbog relativno niske cene kostanja, a delom jer je jednostavan, dobar i praktican automobil. Pozanajem lika iz neposrednog komsiluka koji mu je vec nabacio 350.000 km. (i to cipovanih 350.000 km ).


Qashqai je trenutno hit u celoj Evropi i prodaja mu je odlicna.


P,S. Vozio sam onaj 1.5DCI sa 103 KS i to je slab motor za ovakvo vozilo (slab je i nakon tuninga). Treba gledati 2.0 dci pa na njega cip.


Ako bih kupovao vozilo ovog tipa, pre bih kupio Yeti ili jos bolje Tiguana sa 2.0 TDI motorom ili jacim benzincem, ili nesto od Hy/KIA ponude mada su i kod njih ovi mali motori slabi pa treba uzeti 2.0 CRDi sa 184 KS.


[ inobradovic @ 25.12.2012. 11:02 ] @
Yeti ili Tiguan mi se ni malo ne svidjaju,
a sta mislite da li je bolje nov ili godinu dve star sa max 50oookm, zbog cega ovo pitam nov recimo 1.6 benz 2wd osnovni model kosta isto koliko i 2.0 dizel 4wd sa max paketom opreme a jos su u garantnom roku
mislim ova 3 modela su po mom ukusu a mozemo dodati i qasqai +2

[Ovu poruku je menjao inobradovic dana 25.12.2012. u 12:32 GMT+1]
[ Java Beograd @ 25.12.2012. 11:24 ] @
Činjenica je da veći i skuplji automobili najviše izgube na vrednosti za prvih par godina. Ali izgube jedva malo upotrebne vrednosti i pozdanosti. Stoga, nije loše razmisliti i o toj opciji.
[ Zarko Silic @ 25.12.2012. 11:31 ] @
Ako kupujes automobil a na prvom mestu je to da ti se vozilo svidja ili ne svidja onda je malo bez veze postavljati ovakvo pitanje, sta je bolje kupiti.

Jos je nezahvalniji savet za kupovinu polovnjaka jer polovnjak moze biti i dobar i jako los bez obzira o kom se proizvodjacu i modelu radi. Jedino sto je zajednicko za sve plovnjake je to da se za male pare ne moze kupiti dobar polovnjak pa neka ti to bude orjentir pri kupovini. Drasticno manja od cene novog vozila treba biti signal da je tu nesto poremeceno, a o cemu je tacno rec, pre kupovine treba pazljivo izanalizirati. Postoji vise stvari sto uticu na tako drasticno manju cenu.


Postoje razlozi tako male cene koji mozda buducem vlasniku i nisu tako vazni. Na primer, veliki broj predjenih kilometara novom vlesniku ne mora biti od presudnog znacaja ako ne misli automobilom prelaziti veliku kilometrazu. Isto tako, na primer ako je automobil havarisan pa je zbog toga jeftin, buducem vlasniku koji vozilom namerava preci veliku kilometrazu za relativno kratko vreme, nije toliko vazno jer posledice takve havarije nece stici da dodju do izrazaja, itd.
[ inobradovic @ 25.12.2012. 12:46 ] @
normalno da kupujem vozilo koje mi se svidja, ja sam nabrojao vozila koja mi se svidjaju i sad su drugi faktori o kojima pricamo tu da se donese odluka,
a ti onda ubacujes u ovu pricu neke druge marke auta i ovu temu odvlacis u drugom pravcu i pominjes male pare i male cene a jos do tog dela teme nismo ni dosli.


jos nismo razradili koji je auto najkvalitetnije uradjen, koji najprakticniji,najmanje gubi cenu, i jos mnogo naj naj...
posle cemo kada od ova 4 svedemo na 2 da pricamo o izboru motora, mislim da ovo nije bas laka i prosta tema da moze u par postova da se resi.
[ Singleton @ 25.12.2012. 13:37 ] @
Sto se tice Mitsubishi-a i njegova dva modela koja si napomenuo Outlander i ASX, dele istu platformu (donji stroj), sto ce reci da imaju isti medju osovinski razmak, a to zanci da im je prostor unutra prilicno slicnih gabarita iako je ASX kraci za 35 cm. Zato je gepek kod ASX-a osetno manji.

Inace ASX ima najveci medju osovinski razmak u poredjenju sa konkurentima (IX35, Sportage, Qashqai, Tiguan itd.),a najkraci je 429,5 cm.

Servisni interval za dizel varijante Mitsubishi-a je 15000km/1god.

ASX je 100% japanac (ukljucujuci i motore) jer se jedino tamo sklapa (ovu cinjenicu mozes uzeti i kao pozitivnu i kao negativnu zavisi kako posmatras) ... Outlander za evropu, koliko ja znam, se sklapa u Holandiji (i ugradjuju VAG-enove motore). Qashqai se proizvodi u UK.

[ inobradovic @ 27.12.2012. 22:53 ] @
Qashqai+2 je za 30cm duzi od obicnog i ima malo veci medjuosovinski razmak, a ipak je kraci od Outlandera,

predlazem malo glasanje za ova 4 modela, 1.lepota 2.kvalitet/zavrsna obrada(ne pricamo o motoru) 3.udobnost/nivo buke u kabini
pa ce mo kasnije o motoru i voznim karakteristikama.
[ Sceka @ 27.12.2012. 23:11 ] @
^
1. Qashqai+2
2. Qashqai+2
3. Qashqai+2

To je moje misljenje/glasanje.


Pozdrav!
[ cozmo_im @ 28.12.2012. 12:21 ] @
Qashqai - najbolji odnos cene i kvaliteta i odnosa ulozeno - dobijeno.
[ inobradovic @ 28.12.2012. 21:46 ] @
ne ocenjujemo cenu trenutno o tome ce mo kasnije, mene recimo najvise nervira ides u 5 brzinu 130km a motor se vrti 4000 i bruji.
nekako mi je najlepsi asx.
[ Zarko Silic @ 28.12.2012. 22:24 ] @
Citat:
inobradovic: ne ocenjujemo cenu trenutno o tome ce mo kasnije, mene recimo najvise nervira ides u 5 brzinu 130km a motor se vrti 4000 i bruji.
nekako mi je najlepsi asx.


Pazi, ako te to nervira, nemoj gledati ni jedan SUV (osim eventualno Q7 ). Svi, generalno imaju kratke menjace, i svi su bucni pri povecanim brzinama. Za duza putovanja autoputevima, SUV je daleko od idealnog resenja.
[ etjen @ 28.12.2012. 22:34 ] @
Citat:
Zarko Silic: Pazi, ako te to nervira, nemoj gledati ni jedan SUV (osim eventualno Q7 :D). Svi, generalno imaju kratke menjace, i svi su bucni pri povecanim brzinama. Za duza putovanja autoputevima, SUV je daleko od idealnog resenja.


slažem se. Ako te zanimaju duga putovanja, za to su limuzine.
[ inobradovic @ 28.12.2012. 23:00 ] @
ovi navedeni modeli se prave sa 5 i 6 brzina, mislim da ovi sa 6 brzine se ne vrte toliko i nisu toliko bucni ko ovi sa 5 sta mislite ili ima neko iskustva ?


drugar ima c5 limuzinu 2.0 benzinac 2010god slicna prica je on na 80km ubacuje u 5 jer ga nerviraju veliki obrtaji i isto se krece oko 130km 4000 obrtaja,
ista prica je i kod 307 2.0 benz karavana, zafire,pikasa...
[ Zarko Silic @ 28.12.2012. 23:20 ] @
Nesto si pobrkao.

SUV moze imati i 26 brzina pa su opet brzine kratke. Nebitan je broj stepeni prenosa vec je bitan prenosni odnos i naravno, izlolacija. Ovi jeftini SUVovi nemaju nista od ova dva.

Ne znam koliko ima taj C5 ali je 4000 previse za brzinu kuju si naveo (moj benzinac sa 5 stepeni pri 4000 obrtaja ide 160 po GPSu), pa ako ti smeta buka u C5, sasvim sam siguran da ces u SUVu pocupati kosu.
[ Lavlja_Jazbina @ 29.12.2012. 08:26 ] @
Ako bih mogao ovde pitati,a nije dalje od teme.
Zarko....To sa prenosom si u pravu.Ja sam svoj auto iste firme kao i tvoj testirao
iz nekih razloga i na 4200 uz bubanj potok pokazivao 180 i to je nesto slicno ovome sto si ti rekao.
Malo je manje po gps-u sigurno ali to sad nije vazno.
Da li obrtaji auta kao recimo sada na 4000 su svuda isti *ostale marke* u prenosu i imaju tu brzinu ili ne.
I kolika je ta razlika na SUVu od putnickih vozila,i da li je to zbog same tezine koju ima.
[ Nebojsa Milanovic @ 29.12.2012. 08:36 ] @
O važnosti prenosnih odnosa govorim već godinama, a to je nešto što se često zanemaruje.

Svi SUV-ovi, nevezano od toga koje su marke, imaju znatno kraće prenosne odnose od pandan limuzina, i meni lično je već to eliminatoran faktor za kupovinu.

Naročito je tako kod onih koji imaju bolje off-road osobine. Tako kod njih mora biti jer su SUV-ovi znatno teži, veći i imaju veći otpor vazduha nego limuzine iz kojih su izvedeni.
[ inobradovic @ 29.12.2012. 09:37 ] @
i ja mislim da je za 130km 4000 obrtaja mnogo, to kod tebe je super 160km pri tim obrtajima ali kao sto sam naveo u mnogim autima je tako,
sto sam pomenuo 5 i 6 brzina, recimo senik njega sam probao ima 6 brzina i kad ga ubacim u 6 samo suste lepota jedna, dok je pikaso uzas ima 5 brzine i vrti se motor u velike obrtaje, a oba auta su ista klasa ne mesamo limuzine i dzipove pa IMA velike razlike,

zato pitam da li je mozda kod nekih od ovih modela slicna prica na kolko se vrte recimo pri 130km ?

[Ovu poruku je menjao inobradovic dana 29.12.2012. u 11:21 GMT+1]
[ Nocni @ 29.12.2012. 10:07 ] @
Menjaci se konstruisu prema snazi i konstrukciji motora i prema tezini i namjeni vozila... Nemaju svi 8 brzina + rikverc kao lexus ls460 pa se u jeftinijim varijantama gleda da se izvuce najbolje...
Prenosni odnosi se ne mijenjaju sa povecanjem snage... ako vozilo ima 100ks i ide brzinom od 100 km/h pri 2.000 obrataja, ako ga pojacate na 200 ks ono ce isto ici 100 km/h pri 2.000 obrtaja...
Dakle ono na sto svakako treba obratiti paznju prije kupovine je namjena vozila... drugo, pogresno je misljenje da je motor bolji ako ima snagu odmah na niskim obrtajima jer je on tada mnogo vise opterecen fizicki kroz razne pritiske i optrercenje materijala... ovo se najbolje moze vidjeti posle duze konstantne voznje uzbrdo, motor koji je vozen na malim obrtajima ce popaliti sve ventilatore itd...
Najbolji je uvijek optimalan broj obrtaja koji najvise odgovara uslovima voznje i konstrukciji motora... svako auto ima svoje "zeleno polje obrtaja" kao kod kamiona... znaci niti prenisko niti visoko... sto se velikih obrtaja i natezanja motora tice to opet nekim motorima uopste ne smeta a za neke je pogubno...
[ vladd @ 29.12.2012. 15:51 ] @
BAs tako, ako se posmatra konstruktorski.

Medjutim, trziste postavlja marketinske zaheve, i lako se odustaje od razumnih i opravdanih konstrukcija i vise se okrecu kupcima koji jednostavno posmatraju vozilo, mislim po jednostavnim parametrima..

Tako da im opsta konstrukcija ne govori nista, ALI, ako motor ima 150-200ks, to "nesto" znaci, ili 6 brzina..ubedjeni su da ce auto ici brze i bolje od nekog koji ima neku "manju" brojku..

Kada plate vozilo, naknadno se iznenade, kako nije bas sve u prezentaciji, nesto je i u realnosti..

Poz
[ inobradovic @ 29.12.2012. 15:59 ] @
pa zato i pricamo da bi bilo realno, zato sam i pitao na koliko se obrtaja vrte ovi motori pri 130km ?
[ Zarko Silic @ 29.12.2012. 19:04 ] @
Citat:
inobradovic: pa zato i pricamo da bi bilo realno, zato sam i pitao na koliko se obrtaja vrte ovi motori pri 130km ?


Kod Mitsubishi Outlandera 2.0 Di-D pri brzini od 130 km/h, motor se vrti sa 2800 obrtaja.
[ etjen @ 29.12.2012. 19:44 ] @
ne razumem zašto toliko insistiraš na tome na koliko obrtaja se vrti motor pri kojoj brzini. Ako ti je bitan konfor, sedi u svaki od njih i provozaj ga po autoputu pa vidi da li ti je bučan ili nije. Kakve veze ima da li se vrti na 2500 ili 3500 obrtaja pri 130?
Valjda ti je bitno koliko je bučan i koliko udoban i naravno koliko troši, a to sve zavisi od još dosta faktora.

Da me ne shvatiš pogrešno, jeste bolje kada se vrti na manjim obrtajima ali to nikako nije presudna stvar da li će on biti konforan ili ne.

U svakom slučaju, SUV-ovi nisu automobili za velike brzine.
[ inobradovic @ 29.12.2012. 20:12 ] @
pa zar je 130 velika brzina ?

ima li negde gde moze da se vidi merenje buke u vozilima ?
[ etjen @ 30.12.2012. 20:07 ] @
naravno da nije, to sam rekao uopšteno. Svakako da treba da probaš svaki auto i proceniš šta ti daje najbolji utisak.
Džabe podaci na papiru, uživo to može biti potpuno drugačije