[ Johnatan Arcer @ 24.12.2012. 21:34 ] @
Zdravo svima,

Problem je smrad izuvnih gasova u kabini kada je ventilacija otvorena.
Smrad nije neizdrziv ali se prilicno oseca.
Najvise je izrazen kada stojim na semaforu, idem sporo ili u rikverc. (u brzini je u redu)

Proverio sam ceo auspuh kod majstora i nigde ne pusta.
Kada dignem haubu sa upaljenim motorom, ili kada dajem gas, ne primeti se nikakvo dimljenje iz motora.
Ako to ima nekakve veze sa tim, primetio sam da mi je antifriz na minimumu iako sam ga sipao pre mesec dana?

auto je fiat seicento 1.1s




[ etjen @ 24.12.2012. 21:41 ] @
da li si proverio i izduvnu granu?
[ Johnatan Arcer @ 24.12.2012. 21:45 ] @
Mogu li to nekako sam da proverim ili da idem u servis?
[ etjen @ 24.12.2012. 22:21 ] @
pa ne znam kako možeš sam. Najbolje bi bilo da odeš do servisa. U principu sada kad je hladno, i kad ga upališ ujutru pogledaj oko izduvne grane da li se vidi para kako izlazi (ili bilo gde oko motora)
Ali i ako ne vidiš dim, to ne znači da sve dihtuje kako valja.

Generalno to nije čudno na tim motorima, može biti do izduvne grane (dihtunga ili same grane) ili možda ako duva na ''iberlaufu'' pa gasovi malko beže oko kućišta filtera za vazduh. Samo kućiste kod njih zna da bude labavo i da beže gasovi oko motora tj, karburatora ili monopointa zavisi šta ima.

U principu retko kad možeš da osetiš te gasove ako sam otvorip haubu i nagneš se nad motor, jer se sve prirodno ventilira i nalaziš se na otvorenom a kada uključiš grejanje on ubacuje vazduh u kabinu i više se oseti.

To je nezgodan problem i nije baš jednostavan za rešavanje(naročito ako duva na ''iberu'')
[ Flo33 @ 24.12.2012. 22:30 ] @
Imao sam slican problem na staroj kockici e30 2.0 benzinac, ispod haube ne osetis nista, u kabini kao gasna komora pri viskokim obrtajima, naravno, izduvna grana je bila, i nekako je ventilacija vukla gasove unutra.
[ Zlatni_bg @ 24.12.2012. 23:27 ] @
Izduvna grana korodirala, pa ju je pojela rdja, ili si negde zakacio auto ispod, pa je pukla... u sustini, nema do cega drugog da bude. Ako imas negde kanal da mozes da pogledas auto, mozes i sam da proveris (ne znam bas da li mozes bez njega da se zavuces pod auto). Verovatno na njemu imas rucni sauh, povuci ga do kraja, pa onda kada gasovi budu mnogo jaci nego na cistom leru, moci ces bolje da pogledas.

Kada si menjao lonce/izduvnu granu poslednji put?
[ Zarko Silic @ 25.12.2012. 00:50 ] @
Nema Seicento rucni saug. U Seicentu se nalaze motori sa euro4 normom jos od 2001. godine . Poseduje katalizator sa dve sonde i soft koji podrzava euro4. Nejasno je zasto se deklarise kao euro 3.

Mana im je dihtung na ventil dekli, cesta potreba za promenom auspuha i naprsnuce rezervoara. Smrad benzina verovatno dolazi ispod zadnjeg sedista.
[ pajapop @ 25.12.2012. 22:30 ] @
Citat:
Johnatan Arcer:

Ako to ima nekakve veze sa tim, primetio sam da mi je antifriz na minimumu iako sam ga sipao pre mesec dana?

Ako taj "smrad" osecas u toku tih mesec dana, najverovatnije je to od antifriza, koji kaplje negde i vlazi motor, pa od toplote isparava. Ne verujem da moze da bude izduvna grana, koja vrlo retko, progoreva a brate...culo bi se, usi bi otpadale. Kako bilo...moras taj gubitak antifriza pod hitno da resis
[ Johnatan Arcer @ 27.12.2012. 07:31 ] @
RESENO!

gazda paja je bio u pravu, antifriz je probijao na vodenoj pumpi, pumpa promenjena i smrada vise nema.
Sada mogu i bez stipaljke na nosu da vozim :)
[ pajapop @ 27.12.2012. 17:09 ] @

Eh...sta ces...i nas matore je muka nucila koje cemu. Nego, sreca sto nisi otisao kod "onih" majstora koji su hteli onomad da ti menjaju dihtung glave i jos koje sta. Ko zna sta bi sad dijagnostikovali?