[ ahmo88 @ 15.01.2013. 01:48 ] @
| dali neko zna odakle dolazi struja na vakum ventil na karburator 2e2 pierburg i na onu pecurku grijac sto se nalazi na vakum pumpi, na tom grijacu namam nikako struje a na ventilu kad dam kontakt cuje se da cvakne i tad ima struja, cim upalim auto ona se gubi i nema je sve dok se auto ne stisa na 800 obrtaja kada se ponovo cuje da cvakne ventil
interesuje me jer sada mi je vakum direktno doveden na pumpu i ona se uvuce cim se auto upali i nema nikakvu funkciju vise, kao ni taj ventil i grijac pa bi zelio to spojiti kako treba |
[ vladd @ 15.01.2013. 10:51 ] @
Trebalo bi sa osiguraca br 17, ali bi dobro bilo da se zna i godiste i model, posto su razne opcije u igri.
Neko to prosto poveze na grejac usisa, duplom klemom, ili na ventil gasenja.
Prakticno "zivih" 12V, sa kontakta..
Poz
[ ahmo88 @ 15.01.2013. 12:48 ] @
golf 2 88godiste 1,6 benzinac, struja sauga i grijac grane, kao i grijac goriva posjeduje 12v, samo ventil kao sto sam napisao kad se da kontakt dodje 12v cim se upali on gubi struju i nema je dok se auto ne stisa na 800 obrtaja onda opet cvakne i dodje struja, a na grijacu vakuma nema nista mrtvo. Da nemaju veze s tim ampule na crijevu od vode jer osigurac je ispravan
[ vladd @ 15.01.2013. 13:33 ] @
Ja samo ovako mogu da pomognem
F26- termoprekidac saug
F35- termoprekidac predgrevanja usisne grane
N1- automatski saug-bimetal
N51- grejac usisne grane
N52- grejac usisnog kanala u karb.
N68- cut-off idling ventil, za gasenje
N69- termovremenski ventil
J81- rele predgrevanja usisa
D- kontakt brava..ostalo nije vazno, davac nivoa goriva i parking svetla..
[ veselinovic @ 15.01.2013. 22:17 ] @
To je regularna funkcija ler dizne.
Pali se samo na niskim obrtajima motora - u leru kao sto joj ime i kaze.
Sluzi i da nizbrdo zatvori dotok goriva i tako stedi benzin i okolinu.
[ miki069 @ 16.01.2013. 12:00 ] @
Da ne otaram novu temu.
Golf II 1.3 benzinac 1991 godište.
Nema obrtomer pa sam kupio nov Teleoptikov.
Po uputstvu sam vezao strujni + i masu, "logički" + obrtomera na + na boboni.
Ne radi ispravno. Kad se auto upali pokazuje mnogo manje.
Dok se dodaje gas kazaljka pokazuje ispravno i ide do 5.500 obrataja na punom gasu.
Čim se pusti gas padne na nulu i kraj.
Na Jugiću obrtomer radi apsolutno ispravno.
Očigledno da na Golfu ne znam gde da povežem "logički" + od obrtomera.
Ili taj obrtomer ne može ni da radi na ovom Golfu?
[ veselinovic @ 16.01.2013. 13:05 ] @
Na drugi izvod bobine. Sada kupis samo smetnje i sumove a ne signal.
[ miki069 @ 16.01.2013. 15:56 ] @
Stavljao sam prvo na minus od bobine.
Na minusu se tako i ponaša.
Na plusu se uopšte i ne ponaša.
Izgleda da je razlog što Golf ima tranzistorsko paljenje i nema platinsku dugmad.
Jugo na kome sam ga probao ima platinsku dugmad.
Ovaj Teleoptikov obrtomer izgleda radi samo sa platinskim dugmadima.
Ili je meni neispravno nešta oko bobine?
Golf regularno pali i ne gasi se ni u leru ni u vožnji.
[Ovu poruku je menjao miki069 dana 16.01.2013. u 17:18 GMT+1]
[ vladd @ 16.01.2013. 16:30 ] @
U tom Teleoptikovom obrtomeru je kolo LM2907(u nekim verzijama LM2917), generise napon zavisan od frekvencije, koji pokrece kazaljku.
Kolo sadrzi tzv "diodnu pumpu", dioda ispravlja impulse i puni mali kond...
E sad, kod platina je signal drugaciji nego kod komutatora, pa bi oko ulaznog dela obrtomera trebalo uraditi prilagodjenje, preraditi signal da ga kolo korektno ucitava.
Ako uspem da iskopam semu, mozda ce biti pomoci, ako je u pitanju hall senzor, trebace pojacanje signala, obrtomer trpi signal 0-12V, a ako je na ulazu par volti sa senzora, nece raditi..
Poz
[ miki069 @ 16.01.2013. 17:00 ] @
Obrtomer je ovaj: http://www.insa.rs/item_files/item_326/Elektricni%20obrtomer.pdf
Znači koji radi na platine ne radi na elektronsko i obrnuto.
Jel postoji model obrtometra koji radi na obe vrste paljenja?
[ vladd @ 16.01.2013. 18:53 ] @
Pa uglavnom je takva situacija. Obrtomeri rade sa specificiranim ulaznim impulsima, da li od platina, halovog senzora ili nekog recimo optickog, je samo stvar prilagodjenja izvora signala.
Obrtomer "za platine", obicno imaju razdelnik napona na signalu, i eventualno ogranicavac napona. Sa nekim drugim senzorom(davacem) nije neophodan ovaj sklop.
Kod ovog IC u obrtomeru, ulaz je na pinu 1. Sa verovatno razdelnikom ili limiterom. Razdelnik bi trebalo ukloniti, otkacinjanjem otpornika koji ide prema masi.
Takodje bitan pin je pin 8, drugi ulaz internog pojacavaca(u okviru LM2917), koji je kod obrtomera sa platinama verovatno vezan na + napajanja, a za slucaj hallovog senzora ili magnetog pikapa, trebao bi da je na masi (-).
I ta sitna prepravka bi omogucila da obrtomer proradi.
Poz
[ Lavlja_Jazbina @ 16.01.2013. 21:24 ] @
Zar impuls za obrnometar ne ide sa alternatora?
[ miki069 @ 16.01.2013. 23:51 ] @
Otvarao sam obrtomer.
Nema u njemu nikakvo integrisano kolo.
Ima po nekoliko kondenzatora, otpornika, dioda i tranzistora. Magnet, namotaji i teg.
To je sve.
Sad mi ništa nije jasno.
[ vladd @ 17.01.2013. 09:33 ] @
Jedino da slikas plocicu, pa da vidim sta su radili. Insa je preuzela deo programa, dokumentacije i proizvoda, i nesto malo zaposlenih od Teleoptika, pa su verovatno nesto inovirali.
Prakticno moze sa svakog izvora impulsa, koji su u nekoj korelaciji sa obrtajima motora. Manje ili vise tacno..
Kod novijih automobila je to senzor okretanja radilice..ionako se vuce signal do ECU-a, i sto se ne bi prosledila informacija postojecim kanalima. A podatak je konzistentan i tacan, za razliku od kaisnog prenosa alternatora.
Poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|