MOra se skinuti cela balans stangla, a gumice se navlace. Pre nego sto skines stare, olovkom ili nekim rezacem obelezi polozaj starih da bi ti to posluzilo kao reper pri navlacenju novih. Kad skines stanglu i obelezis polozaj, zbog ustede vremena stare gumice slobodno iseci nozem. Zatim, zbog lakseg navlacenja, stanglu operi, zicanom cetkom sastruzi rdju, nakvasi i
nasapunjajcelu stanglu. Mozes i gumice (
ali nikako nemoj da mazes uljem). Pri navlacenju, verovatno ces morati i da ih zakreces. A da...pre skidanja, verovatno ces morati da rasturis ceo trap, da skines oscilijuca ramena, da bi mogao da izvuces stanglu. Da bi to lakse uradio, moraces i da olabavis centralne srafove na glavcini, jer zbog skidanja ramena mora se ceo tocak sa amortizerom lateralno pomerati, pa da ti poluosovina ne bi ispala iz diferencijala, bolje da olabavis ili skines centralni sraf, tako kad pomeras stub amortizera sa glavcinom, poluosovina ostane na mestu. Kad obrnutim redom vratis stanglu lagano stegni selne, pa kad namestis tockove i spustis auto, lagano zaljuljaj prednji kraj, da sve lepo "legne", pa tek onda stegni selne na prednjem veznom limu. Kasnije centriranje trapa...pa ako ti ne vuce ni na jednu stranu onda ne mora, ali...to inace poivremeno nije lose uraditi. Tada ce ti taj majstor inace prekontrolisati ce trap. Mada mislim da je najbolje da ti to on odmah uradi, jedino ako hoces da imaz zadovljstvo da si nesto sam uradio oko kola.