[ ahmo88 @ 18.01.2013. 19:29 ] @
Dali neko zna detaljno namjestanje suga na pierburg-u 2e2, na hladno kolko se mora otvorit leptir, kolko vakum mora otvorit leptir. cito sam tamo neko rusko upustvo al nisam bogzna pofato puno kako to ide. |
[ ahmo88 @ 18.01.2013. 19:29 ] @
[ vladd @ 18.01.2013. 20:08 ] @
Imas na ovom sajtu dosta dokumentacije, jedino je malo problem ruski jezik, bar meni.
http://vwts.ru/page03_carb.html Poz [ ahmo88 @ 18.01.2013. 20:33 ] @
Daj sta sto razmjemo
[ Lavlja_Jazbina @ 18.01.2013. 20:49 ] @
Mozes dosta toga naci ako budes malo pretrazivao ES arhivu.
http://www.google.com/cse?cx=p...rg%20karburator&gsc.page=1 [ pajapop @ 18.01.2013. 20:49 ] @
Da li je ovo malo jasnije? ebookbrowse.com/pierburg-2e2-service-man Eh...nece da otvori. Ukucaj u Guglu Pierburg 2e2 i na prvoj stranici pod ovom adresom imas sve u PDF formatu na Engleskom [ edi maj @ 19.01.2013. 07:44 ] @
Prevod 2e2 servisnog uputstva
[ ahmo88 @ 19.01.2013. 16:21 ] @
Hvala ti care za ovo punoo:) Ovaj zazor "A" manji jel to da leptir uvjek mora viti na hladno otvoren za 1mm
[ edi maj @ 19.01.2013. 18:59 ] @
NE. Vidiš da na početku tog poglavlja piše "Uvjeriti se da se leptir sauga potpuno zatvara u startnoj poziciji leptira gasa". Dakle, upravo se A mjeri i šteluje da bi se obezbijedila njegova potpuna zatvorenost.
Zimi, kada je motor hladan, leptir sauga mora biti potpuno zatvoren. Ali treba da budu ispravni i termo-vremenski ventil i vakuumski korektor sauga. Auto se pali sa potpuno zatvorenim leptirom sauga. Kada se auto upali, vakuum korektor sauga otvara leptir sauga za 1,8 +- 0,15 mm. Ako je ispravan termo-vremenski ventil i vakuum crijeva, klip za kontrolu leptira gasa potpuno izlazi naprijed i gura leptir gasa tako da broj obrtaja skače na 3.000 o/min. To povećava vakuum i leptir sauga se otvara na 4 +- 0,2 mm. Nakon nekoliko sekundi termo vremenski ventil se zatvara, krivuljari preuzimaju kontrolu štangasa, a grijači, električni i rashladna tekućina, griju tijelo sauga i leptir se počinje još više otvarati. Kada kazaljka temp. rashladne tečnosti izađe iz crvenog polja, klip voštanog elementa je dovoljno naprijed i krivuljar više nije u funkciji, vijak liježe na klip kontrole rada leptira gasa koji preuzima kontrolu štangasa, a leptir sauga je potpuno otvoren. [ ahmo88 @ 19.01.2013. 23:15 ] @
Sad mi je sve jasno. hvala puno
[ edi maj @ 20.01.2013. 22:26 ] @
Još malo prevoda za 2E2 ako kome treba.
[ ahmo88 @ 21.01.2013. 17:25 ] @
[quote]edi maj:
Zimi, kada je motor hladan, leptir sauga mora biti potpuno zatvoren. Ali treba da budu ispravni i termo-vremenski ventil i vakuumski korektor sauga. jel na termovremenskom smije biti uvjek napon jer na njemu nemam nista pa da uzmem sa bombine + ili s neceg drugog de ima napon kad se da kontakt, ili da uzmem struju od grijaca grane ili bimetalne opruge ako nesmje biti stalno napajanje na termo-ventilu sad mi ne ide vakum preko termo-vremenskog u crijevo je ubacen ekser, valjda sto on ne funkcijonise, takodje kad upalim auto neidu mi obrtaji na 3000 nego 1400 kolko ga drzi vosani element. [ edi maj @ 21.01.2013. 18:41 ] @
Upravo to što vakuum crijeva nisu spojena na termo-vremenski ventil ne dozvoljava da obrtaji skoče na 3.000 jer je on prvih par sekundi otvoren i ne dozvoljava da vakuum povuče klip vakuumskog regulatora sauga. Izgleda da je napon na termo-vremenskom ventilu stalan i dolazi sa iste žice koja ide na grijač goriva štangasa (grijač grla karburatora) tako da ti onda možda ni on radi.
Provjeri osigurače. [Ovu poruku je menjao edi maj dana 21.01.2013. u 21:13 GMT+1] [ ahmo88 @ 21.01.2013. 22:34 ] @
sve sam danas ispito. malo mi jest bio povruc motor ali moglo se utvrdit sta ima a sta nema,
odem u auto dam kontakt i zadam se s prob lampom: grijac grane ima napon grijac PTC ili grijac grla takodje ima napon na ventilu vakumskom ima napon grijac bimetaln opruge nije imo al kad se motor jos malo hladno doslo je i na njemu samo na termovremenskom ventilu nema a sto se tice ventila vakumskog, on mi cudno radii, kad dam kontakt ima na njemu struja, cim upalim auto nema struje sve dok auto nesidje na 800-850 obrtaja tad ponovo se ukljucuje znaci ono cuje se da cvakne. jel tako on itreba da radi. pozz [ edi maj @ 22.01.2013. 08:03 ] @
Ispod 1.200 obrtaja treba da ima napon, a iznad toga ne.
[ ahmo88 @ 23.01.2013. 18:04 ] @
eh hvala ti i na ovom pomogo si mi puno, struju za termovremenski, uzecu sa grijna sauga ako nerjesim u cemu je broblem ostalo mi je sve super, na karburatoru je sve ocisceno utegnuto, i zadihtovano nevuce nigdi fals vazduh,
e kad smo pocel raspravu jel auta s ovim karburatorima inace nemaju normalan ler uvjek malo trzucka motor, tako kodmene, evo i u mog komsije isto na ovom 2e2, jel im to mana ili kompresija motora utice na to. sto se tice karburatora sve je zadihtovano od usisne grane i njenog dohtunga do plastike. [ edi maj @ 23.01.2013. 19:25 ] @
Struju za termo-vremenski ventil ne bi trebao uzimati sa sauga, jer ona dolazi preko termo-prekidača, što znači da bi nakon određenog vremena kada se motor malo zagrije, termoprekidač isključio struju termo-vremenskom ventilu, on bi se ohladio i broj obrtaja bi skočio na 3000. Struju moraš uzeti sa stalnog izvora. U svim šemama ista struja se račva na grijač grla karburatora i na termo-vremenski, tako da mi nije jasno kako na grijaču grla imaš, a na termovremenskom nemaš struju. Proprati gdje se račvaju pa do termo-vremenskog. Ako ništa onda povuci struju sa grijača grla karburatora, ali nikako sa sauga i grijača usisne grane. Ali prije nego se namučiš sa strujom vidi je li ispravan termovremenski. Možeš li za hladnog vremena duvati kroz njega. Možeš li duvati kroz crijevo koje vodi od njega do karburatora, jer se crijeva, T-komadi, prelazni komadi i dizne znaju začepiti.
Što se lera tiče i kod mene nije bio zakovan 100% ali nije bilo ni nekih oscilacija. Ono, kao da bi svaki minut preskočila jedna svjećica pa bi broj pao za 20-30 obrtaja. Ne znam da li je do karba, struje ili motora. [ ahmo88 @ 23.01.2013. 20:26 ] @
ispravan je ventil to sam se uvjerio jer sam ga probo grijajuci tako sto sam direktno doveo sa akumulatora + i - ne prolazi. i onda ohladio prolazi, nije problem za struju zacas cu ja dovest stalni s kontakta, samo nisam bio siguran jeli najemu uvjek struja.
Kod mene na leru radi na 800-850, obrtaja i ima nekih oscilacija, mjerio sam kompresiju i nije mi ista na 1 klipu 10,2; 2klip 11bar; 3klip 11bar ; 4klip 12bari najvjerovatnije je zbog toga, a sto se tice gasa lijepo reze i kad se uzme kolko je motor star a nikad nije radjen ja sam prezadovoljan [ pajapop @ 23.01.2013. 21:04 ] @
Sto se tice kompresije, na prvom cilindru ti je skoro na granici. Najmanja ocitana vrednost mora da bude veca od 75% najvece ocitane vrednosti. Znaci... 75% od 12 je... 9, a tebi je 10,2...znaci u redu je... ali i prilicno blizu. Treba utvrditi samo da li je niska kompresija na tom cilindru posledica loseg stanja ventila ili klipnih prstenova. A to je vec trebao majstor koji ti je merio da utvrdi. Ako nije...izem ti majstora
[ ahmo88 @ 23.01.2013. 21:47 ] @
Ma kakav majstor sve to ja sam radim, moguce je da su sjedista ventila losa a zafrko sam se sto ih neocisti kad sam skido glavu i mjenjo dihtung. jbg
al vako radi otkad znam zasebe ne znam kakvi su danasnji djelovi, al orginal je orginal pa dokle izdura sa 7bari kompresije benzinac radi provjereno [ pajapop @ 24.01.2013. 18:37 ] @
Strasna ordinarna greska. Nakon svakog, ali svakog, skidanja glave, vrsi se ravnanje glave. Samim tim se u tom postupku obradjuju lezista ventila, menjaju vodjice, gumice i proverava stanje svakog ventila ponaosob, i onda se menjaju po potrebi. Neznam, kakva ti je tu usteda...??? Jesi li siguran da si glavu propisno zategao kilo-kljucem, i da li si obratio paznju na redosled zatezanja srafova na glavi?? Kad se skine glava, vide se i cela klipova, moze se proceniti u kakvom su stanju i odluciti za dalji postupak prema njima? Sumljiv mi je taj tvoj posao. [ supermario @ 28.01.2013. 21:29 ] @
Odlican materijal, ima li nesto ovakvo i za 2E3?
[ ahmo88 @ 28.01.2013. 22:05 ] @
Moj prika naje*o sam s glavom tom ko niko. Diftung mi je otiso najedanput, pocelo je ulje curiti niz blok motora i pomjeso je ulje i vodu. Majstori su trazili poi 200KM da to srede i ja odluci sam da uradim poso
Skinem ja glavu stim sa sam slomio saraf sto drzi izduvnu granu i reko nije to strasno hajd drzace ostali sarafi. Glavu odnesem u servis, i pitame tamo covjek sto sam doso. Reko poravnaj glavu i zamjeni teflone, i vidi ventili dali treba mjenjat. covjek zamjeni teflone(gumice) i kaze dobri su ventili kaze oculi je ispitat, reko ispitaj ako je djaba,,hehe,, kaze on uredu je nije dobila hidro udari poravna je i gotovo. kodnjeg uzmem i diftunge sve Ć(glave, usisne grane i izduvne grane) Kad sam poceo montirat slomim jos jedan brezon na izduvu ito naporedo s onim sto sam prije slomio tako da nema sta drzat diftung, Sreca moglo se navarit na onaj ostatak matica i uspijem odvrnuti, Raspored stezanja sarafa glave ima nacrtano na dihtungu sto kupis, stego sam ih prvo po 5kila pa onda na 10kila i tako mi radi evo vec godina nit trosi ulja sad niti vode, prije mi je ulje uzimo radi teflona. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|