[ icemanbg @ 19.01.2013. 22:54 ] @
Sta mislite za konverziju dizel motora sa tečnim naftnim gasom.
Tj koliko sam shvatio, motor i dalje radi na dizlel, ali mu se smanji ubrizgavanje dizela na 75%,
a ostatak ubrizga sa gasom, tako da motor radi na mešavini ova 2 goriva.
Navodno se dobija bolje sagorevanje dizela, sto rezultuje:
Povećanjem snage motora i smanjenjem goriva.
Da li je neko ugradio ovako nešto, kako mu radi motor i da li ima stvarnih ušteda
ili je ovo još u razvoju?

http://www.flogas.co.uk/190/diesel-lpg-fuel-mix

http://www.dccnewenergy.com/14/lpg

[Ovu poruku je menjao icemanbg dana 20.01.2013. u 00:12 GMT+1]
[ etjen @ 20.01.2013. 12:48 ] @
ja mislim da je jednostavno neisplativo i nisam čuo da kod nas neko radi tako nešto

i na linku koji si dao cena je od 8000-9500 funti!!! pa ti sad vidi da li ti se isplati
[ KrkaCiC @ 20.01.2013. 14:05 ] @
Cini mi se da se ti sistemi ugradjuju na kamione,sa velikim snagama i kubikazama
Pa kamion umesto 28 trosi recimo 88+10lpg i eto ustede. Zvuci malo,ali pomnoziti prosecnu mesecnu kilometrazu slepera i eto ustede
[ botr @ 20.01.2013. 14:21 ] @
Radi se i kod nas. Ne znam tacno koja firma radi, ali tvrde i da se smanjuje potrosnja. Npr. ako je kamion trosio 30 l, trosice 27 l mesavine. Moguce je isto uraditi i na autu, samo mislim da je neisplativo na maloj km.
[ codeNO @ 20.01.2013. 15:41 ] @
MAZ autobusi na nekoliko linija u BG rade na TNG. Imaju specijalne CUMMINS-ove motore i jedino je problem prvo paljenje zimi. I Ikarbus ima jedan koji je vec godinama na GAS na probama ali je i dalje ostalo na probama. Potrosnja je oko 30kg na 100km
[ icemanbg @ 20.01.2013. 15:57 ] @
Citat:
etjen:
ja mislim da je jednostavno neisplativo i nisam čuo da kod nas neko radi tako nešto

i na linku koji si dao cena je od 8000-9500 funti!!! pa ti sad vidi da li ti se isplati


Sad nadjoh ovako nesto kod nas

http://www.lpgdiesel.rs/

Ne znam kolika je cena ugradnje.
I da li ova tehnologija može za putničke automobile manje kubikaže?
[ etjen @ 20.01.2013. 16:08 ] @
i da može za automobile ostaje pitanje isplativosti. Dakle, isplati se komercijalnim vozilima koja prelaze preko 50000km godišnje(ugrubo), jer je investicija velika