[ v_branko @ 20.01.2013. 17:25 ] @
Potreban realan i hitan odgovor !

Pozdrav svima, imam ponudu da kupim Audi A4 1.8T sa 175000. Kupljen je nov kod nas i ima serv. knjigu. Crvena boja .
Ja trenutno vozim Opela (1.8 92 kW) i nemam iskustva sa Audijem, quattrom, delovima,majstorima i tome slicno ... brinu me troskovi odrzavanja, kradja auta, potrosnja goriva, delovi, trap ..

Zaista bih bio zahvalan ako bi mi neko ko ima ovaj automobil ili ga je imao, ostavio neki realan komentar da li da uzimam to ili ne ? Svaki konkretan odgovor je dobar.
Cena za koju ga dobijam jeste drugarska i u par kombinacija me mozda ispadne oko 7800 eur.

Hvala svima unapred.
[ HoT_Steppa @ 20.01.2013. 20:02 ] @
Da li imas garazu?
[ codeNO @ 20.01.2013. 20:03 ] @
A koje ti je godiste?

1.8T su fini motori a 4x4 bi trebalo da traje dugo, jedino sto se habaju brze i zadnje gume. Sve zavisi kako je vozen
[ vladd @ 20.01.2013. 20:20 ] @
To je odlicna cena.
Samo se spremi za znacajno skuplje odrzavanje.

Ono sto dobro ide, i odlicno se ponasa na putu, a zove se Audi, kosta pri odrzavanju.

Delova ima, kao i majstora, ali ih treba kontrolisati.

Pojedini delovi olako kostaju nekoliko stotina evra, tipa ventilatora kabine, nekih senzora, seta kvacila..daleko da je "opusteno" odrzavanje.
Dramaticna razlika u odnosu na Opela.

Poz
[ v_branko @ 20.01.2013. 20:23 ] @
Citat:
codeNO:
A koje ti je godiste?

1.8T su fini motori a 4x4 bi trebalo da traje dugo, jedino sto se habaju brze i zadnje gume. Sve zavisi kako je vozen


2006 godiste. Gume su dobre...
[ v_branko @ 20.01.2013. 20:26 ] @
Citat:
vladd:
To je odlicna cena.
Samo se spremi za znacajno skuplje odrzavanje.

Ono sto dobro ide, i odlicno se ponasa na putu, a zove se Audi, kosta pri odrzavanju.

Delova ima, kao i majstora, ali ih treba kontrolisati.

Pojedini delovi olako kostaju nekoliko stotina evra, tipa ventilatora kabine, nekih senzora, seta kvacila..daleko da je "opusteno" odrzavanje.
Dramaticna razlika u odnosu na Opela.

Poz



Hvala na odgovoru,
samo je pitanje koliko cesto se zadesi kvar .. koja su iskustva ....
[ Nebojsa Milanovic @ 20.01.2013. 20:34 ] @
Vozim auto sa tim motorom i dosta sam ovde o njemu govorio, možeš da potražiš.

Po meni 1,8T je bez prave konkurencije best buy u klasi jakih motora, posebno što je ova cena za auto 2006. godište vrlo dobra.

Lično bih više voleo da nije 4x4, zbog jednostavnosti i manje težine, ali ako nema drugih mana, odluka za kupovinu je laka.

Inače, A4 tog godišta generalno spada u jednu od najboljih kupovina uopšte, jer danas nije previše teško naći primerak otprilike tog godišta u odličnom stanju, što imajući u vidu koja je snaga i kvalitet tog auta, može da predstavlja dugotrajno rešenje za vrlo udobnu i efikasnu vožnju.
[ v_branko @ 20.01.2013. 20:51 ] @
Slazem se Nebojsa, komfor, handling, ubrzanje, prostor, kvalitet interijera su realno super uradjeni ! Mislim da je kilometraza OK obzirom da je prava...mada ti bolej znas ako ti auto ima vise od ovoga.... Nisam ocekivao takvo ubrzanje po snegu pre neki dan .

Pogledacu tvoje postove za 1.8T. Da li imas neki savet, predlog sta da pogledam na kolima, imaju li neke "fabricke mane" na sta da se fokusiram ?

Sto se awd tice, i tu se slazem i mislio sam da se gasi kao na starijem 80-tici modelu 2.0 iz 1991 -92, ima dugme i oces/neces. Ovde trt, non stop upaljeno. Sto se samog odrzavanja tice, dosta mi je ljudi reklo da to nije bas veliki problem, sem potrosnje goriva i guma....
[ Nebojsa Milanovic @ 20.01.2013. 23:58 ] @
Provera prilikom kupovine se ne razlikuje od uobičajene, što više stvari proveriš tim bolje.

Ja nemam nekog iskustva u popravkama jer praktično ništa nisam popravljao (ulje i filtere ne računam), ali iz onoga šta sam pričao sa majstorima i "majstorima", nisam zadovoljan kako poznaju taj motor.

Naravno, mnogi će ti reći da su "doktori" za njega, ali već kada kreneš sa malo delikatnijim pitanjima vidiš da ne vladaju materijom, a mogu da zamislim kako bi bilo kada bi nešto trebalo da se popravi. Poznavanje 1,8T kod naših majstora je daleko slabije nego TDI PD motora, ali to je i razumljivo jer je odnos broja TDI i 1,8T otprilike 100:1, možda i više.

Po godištu tog A4 praktično sam siguran da mu je model motora među poslednjima tj. najsavršenijima, što je odlično (takav je i moj, obrati pažnju da 1,8T motora ima preko 50 tipova), ako želiš reci tačnu šifru motora pa ću ti reći neke tehničke detalje kojih nema u zvaničnim podacima.


edit: slovne greške

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 21.01.2013. u 01:21 GMT+1]
[ vladd @ 21.01.2013. 07:36 ] @
Sto se majstora tice, situacija je ipak natprosecna.
Nije za ocekivati da bas sve znaju, ali dosta znaju i imaju visegodisnja iskustva.

Ali, ne treba im dozvoliti da serijski menjaju delove, zarad nekakvih sumnji ili ne daj boze nagadjanja, vec se sve lepo moze proveriti, na racun "majstorskog" vremena, a ne po ceni skupih rezervnih delova.

To je moja primedba za majstore koji se dohvate 1.8T motora, koji ima nekoliko varijacija, pa stoga treba biti obazriviji sa majstorima.
NJima je "sve to isto"

Poz
[ v_branko @ 21.01.2013. 08:40 ] @
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Provera prilikom kupovine se ne razlikuje od uobičajene, što više stvari proveriš tim bolje.

Ja nemam nekog iskustva u popravkama jer praktično ništa nisam popravljao (ulje i filtere ne računam), ali iz onoga šta sam pričao sa majstorima i "majstorima", nisam zadovoljan kako poznaju taj motor.

Naravno, mnogi će ti reći da su "doktori" za njega, ali već kada kreneš sa malo delikatnijim pitanjima vidiš da ne vladaju materijom, a mogu da zamislim kako bi bilo kada bi nešto trebalo da se popravi. Poznavanje 1,8T kod naših majstora je daleko slabije nego TDI PD motora, ali to je i razumljivo jer je odnos broja TDI i 1,8T otprilike 100:1, možda i više.

Po godištu tog A4 praktično sam siguran da mu je model motora među poslednjima tj. najsavršenijima, što je odlično (takav je i moj, obrati pažnju da 1,8T motora ima preko 50 tipova), ako želiš reci tačnu šifru motora pa ću ti reći neke tehničke detalje kojih nema u zvaničnim podacima.


edit: slovne greške

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 21.01.2013. u 01:21 GMT+1]


hvala ti za ovaj info. Mislio sma i ja da je tako ali sta cu uvek sam voleo te van-standardne modele .....
Poslacu ti br motora pa mi reci sta sve vidis (kao da gledamo u dlan ).

Dodatno pitanjce, koga majstora mi preporucujes da mi ovih dana danas/sutra pregleda ipak taj auto malo bolje? Deo grada Zemun / NBG. Moze i na private ako je protiv pravila foruma.
Thnx
[ v_branko @ 21.01.2013. 08:42 ] @
Citat:
vladd:
Sto se majstora tice, situacija je ipak natprosecna.
Nije za ocekivati da bas sve znaju, ali dosta znaju i imaju visegodisnja iskustva.

Ali, ne treba im dozvoliti da serijski menjaju delove, zarad nekakvih sumnji ili ne daj boze nagadjanja, vec se sve lepo moze proveriti, na racun "majstorskog" vremena, a ne po ceni skupih rezervnih delova.

To je moja primedba za majstore koji se dohvate 1.8T motora, koji ima nekoliko varijacija, pa stoga treba biti obazriviji sa majstorima.
NJima je "sve to isto"

Poz



svakako thnx za odgovor ! Ja uvek budem tu kada nesto cackaju i na opelu od 4k eur i na A od ~8k eur... Ne volim majstore u pm ali najverovatnije ni oni mene
[ Nocni @ 22.01.2013. 01:45 ] @
Najbolja stvar na tom audiju je upravo ono sto si rekao da ti smeta i da bi da iskljucis a to je taj kvatro pogon... Audi kvatro i onaj sa samo prednjom vucom su 2 svijeta a ti, uslovno receno, jaci motori su jos mnogo bolji tako jer prejak auto sa samo prednom vucom ima dosta problema u voznji u krivinama sa samim upravljanjem...
Sto se tice kvarova na kvatro pogonu oni se desavaja veoma rijetko i cak i u tom malom broju kvarova krivac je ljudski faktor... npr. stavljanje razlicitih guma naprijed i pozadi i sl...
[ HoT_Steppa @ 22.01.2013. 13:41 ] @
Garaza je pomenuta jer se Audi vise nego redovno krade, misli o tome.
[ vladd @ 22.01.2013. 15:45 ] @
Naravno, u ovakvog, povoljnog, sledi zeder, lav i gepard, ako treba..pogotovo sto je primamljivo niska cena.

Poz
[ v_branko @ 23.01.2013. 08:59 ] @
auto havarisan, nije vredan ...hvala svima ljudi !!
Pozdrav