[ slobodan1234 @ 13.02.2013. 23:07 ] @
Imam problem na mercedesu 124 sa brisacem.Kada ga upalim krene da mi radi i na sredini sofersajbne mi uspori naglo, kao da ga nesto muci i onda kada predje taj deo opet se spusti na pocetno mesto.Sta bi to moglo biti?
[ pajapop @ 14.02.2013. 14:32 ] @

Koliko se secam, on ima jedan brisac i kad dodje na sredinu malo"putuje" na gore, znaci ide ekscentricno. El` tako? Al to je malo bitno. To "zaribavanje" moze da bude zbog lose gume brisaca (sto je malo verovatno al` culo bi se i drljanje), zaribanosti poluznog mehanizma ili je neki problem u samom motoru. Treba izvrsiti eliminaciju: Prvo malo odigni metlicu brisaca i pusti da radi. Ako radi normalno onda je do metlice brisaca. Ako se problem ponavlja, treba otkaciti poluzni mehanizam i ukljuciti motor i posmatrati kako radi. Ako radi bez usporavanja, onda je poluzni mehanizam zaribao, treba ga skinuti i podmazati. Ako motor i otkacen usporava, onda je problem u njemu i ako nije problem u cetkicama najverovatnije treba zamena celog motora. Verovatno se i taj problem moze resiti ali mislim da je najeftinije zamena celog motora.
[ Cezar Corolla @ 14.02.2013. 14:54 ] @
Treba to rastaviti i dobro podmazati. To im je sitna boljka, samo je treba resiti sto pre, da ne strada motor.
[ slobodan1234 @ 16.02.2013. 09:30 ] @
Bio sam kod majstora i rekao mi je odmah da je to motor u pitanju.Rekao je da je polovan oko 4 000 din + ugradnja. To i nije toliko skupo s' obzirom da je predhodni motor radio 24 godine. :-)
Ne verujem da je gumica brisaca u pitanju. Ne cuje se nista, ali izgleda kao da nema snage u tom polozaju. Da li je to komplikovano promenuti...mislim da li vremenski dugo traje?
[ pajapop @ 16.02.2013. 10:08 ] @

Pa sad...to zavisi od dve stvari: polozaja motora (pristupacnosti) i od samom majstora. Ako je motor sa spoljne stane karosaerije odmah ispod zastitne plastike, onda je pristupacan i zamena se brzo obavi. Ako je smesten unutra ispod kokpita onda je to veliki posao, jer treba skinuti kokpit i otkaciti gomilu zica i prekidaca i volan da bi moglo da mu se pristupi. (Ja sad ne znam njegov polozaj u konkretnom slucaju ali znam kakav sve moze biti polozaj kod raznih drugih tipova kola). A onda tu je i faktor majstor...dal mu se zuri, pa moze da telefonira...ispija kafice...pusi...
[ slobodan1234 @ 16.02.2013. 13:29 ] @
Moze malo pojasnjenje za to "ispitivanje" brisaca.Kako da ga podignem, drzim i upalim da radi.Da se nece nesto slomiti?