[ Miladinbos @ 16.02.2013. 15:33 ] @
| Postovani,
vozim skodu fabiu (combi) 2004.god, sdi, 1.9 i imam problem sa elektronikom.
Naime, nesto trosi struju i prazni akumulator, akumulator je testiran i 100% ispravan ali nesto se povremeno pali i izvuce struju iz njega.
Bio je par dana kod autoelektricara i testiran je da li nesto trenutno trosi, ali nista nije pronasao jer se to ponekad upali i potrosi struju , vratio je auto bez pronadjenog kvara.
Dakle, ostavim auto preko noci u garazu i ujutru ga jedva upalim.
Majstor je stavio novi akumulator preko noci i ujutru ga je jedva upalio, a proveravao ga je i nije nista davalo signal da trosi jer se to samo u neko vreme upali.
Kaze da je jedino resenje da se autu kompletno pogledaju instalacije sto, predpostavljam traje dugo = mnogo novca.
Da li je neko imao slican problem i da li me moze upuiti na nesto sto bi mogli biti uzrok ovog "famoznog" trosenja struje.
pozdrav |
[ Almir87 @ 16.02.2013. 16:02 ] @
moze i da auto kastofon povremeno vuce struju,e sad ne vjerujem toliko da ne moze da upali...
[ Miladinbos @ 16.02.2013. 16:08 ] @
I da napomenem jos, radjen je alarm pre malo manje od godinu dana, onaj dvosmerni tj. koji salje signal preko pejdzera dakle nije onaj jednostavan koji samo pisti.
ali nisam koristio alarm uopste u poslednje vreme bas zbog tog problema ali i dalje isto.
Mozda i on vuce, izvadio sam plocicu od audio/cd radija pa cemo videti.
[ Nocni @ 16.02.2013. 18:37 ] @
To je poznati kvar na fabiji, ali da nebi sad tebi objasnjavao kako to treba popraviti posto ti nisi majstor, najlakse je da kazes odakle si pa da te uputimo na nekog ko ce ti to popraviti...
Nece to biti skupo... pedesetak eura...
[ pajapop @ 16.02.2013. 18:40 ] @
Pa malo toga se moze reci, posle majstora. Najgori si ti "skriveni kvarovi" jer iziskuju mnogo vremena za otkrivanje. Ocigledno je da ces morati sam da dodjes do odgovarajuceg zakljucka. Da sam na tvom mestu ja bih uradio sledece: moras uraditi eliminaciju moguceg potrosaca. Prvo vidi koliko imas potrosaca koji su pod stalnim naponom struje. To je na primer sirena, radio, alarm i sl. Svi potrosaci koji imaju dovod struje sa doze osiguraca pod oznakom +30 su pod stalnim naponom. Vidi koliko imas takvih osiguraca. Zatim povadi te osigurace. Ako ujutru nemas problem sa startovanjem, onda je moguce da si iskljucio neki potrosac koji je pravio problem. E sad polako svaki put vrati po neki osigurac. Ako se problem pojavi, onda problem pravi potrosac sa tog osiguraca koji si poslednji vratio. Sada je lako utvrditi koji je to potrosac i pola posla si vec uradio. Sledece je popravka tog potrosaca ili dela njegove instalacije. (Ali, pre svega treba obrattiti paznju na mozda skriveno svetlo u npr. gepeku).
[ Nocni @ 16.02.2013. 18:50 ] @
Ovo sto ga savjetujes je OK nacin, moze se to i brze provjeriti spajanjem ampermetra kod akumulatora pa iskljucivanjem potrosaca ali na fabiji je vjerovatno problem u samoj instalaciji i na taj nacin nece rijesiti nista...
Najjednostavnije je da kaze odakle je pa da ga uputimo na nekog... bice potrebno nekoliko zahvata koje vjerovatno ne moze uraditi sam...
[ botr @ 16.02.2013. 19:04 ] @
http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=94329
Citat: Remove the covers from the battery mounted fuse box. Run the engine for a while with a high electrical load and feel the crimped tag connection to the heavy black wire running to the fuse box. This is the alternator main output cable.
If the crimp is discoloured or is running hot, you have the absolutely standard VAG fault (which the dealers seem to know nothing about) of a high resistance joint at this point which requires rectification. A poor connection here will play havoc with the alternator and also cause heavy consumers such as the power steering pump motor to malfunction.
Get an intelligent independent auto electrician to make a proper repair as required. A dealer fitting new VAG parts will not address the design deficiency and this will simply result in a recurrence of the trouble. They will also take the opportunity to inflict disproportionate financial damage.
This is another example of a relatively trival VAG design fault (Passat water ingress is another) which any honest vehicle supplier would both fix and retro-fix. The parts costs involved for each job is a few pence. Instead, much difficulty and expense to their customers is caused.
Do VAG actually like their customers?
659.
Edited by 659FBE on 02/01/2012 at 14:27
Dakle, problem sa instalacijom i kontaktima.
[ Nocni @ 16.02.2013. 19:27 ] @
^Nece rijesiti ovako... nema veze sa osiguracima na akumulatoru a nema veze ni sa alternatorom...
Ne pricam napamet da mora kod majstora... on je vec bio kod jednog majstora kome nebi promakla takva banalnost kao sto ti kazes a sad ce morati i kod drugog... Nacicemo mu mi majstora iz komsiluka... rekao bih da je Novi Sad u pitanju a tu je nas moderator blizu koji ce to da rijesi dok kazes "skodilak"...
[ botr @ 16.02.2013. 19:49 ] @
Nisam mislio da je problem konkretno an tom mestu, nego da je nesto slicno. Naravno da ne moze da resi bez elektricara
Inace, ovde se tvrdi da je problem sa konektorima i delovima instalacije gde je otpor preveliki, pa to pravi probleme.
U svakom slucaju, nesto slicno je u pitanju.
[ Miladinbos @ 17.02.2013. 15:34 ] @
Hvala vam ljudi na pomoci!
Pokusao sam da te kontaktiram Nocni, ali ne znam da li ti je stigla poruka.
[ Almir87 @ 17.02.2013. 23:38 ] @
skini - klemu sa akomulatora i seriski vezi brifer za 12V..onda vadi jedan po jedan osigurac kad stane da gori brifer to je..i vidis od cega je..
auto kastofon vuce struju zbog memorije ali u vrlo malim kolicinama,e sad moze da vuce i puno..ali treba ga otkaciti sa napona,ili izvaditi osigurac,ovo prvo sto sam ti naveo,probaj tako..
mozda i elektronika...koja ce biti najprije..treba samo viditi od cega..
[ Miladinbos @ 20.02.2013. 09:11 ] @
Ljudi, evo vec par dana vozim sa izvadjenom plocicom od radija i pali kako treba. Ne koristim radio uopste, dakle izgleda da je bio problem u tome da kad stavim plocicu on vuce vise struje, to nije bilo primetno leti jer je bilo toplo, no sada po ovoh hladnoci izgleda da to vuce struju.
[ Lavlja_Jazbina @ 20.02.2013. 09:41 ] @
Pored svih ovih saveta,deluje smesno da je jedna plocica skriveno aktivirala radio.
[ Almir87 @ 21.02.2013. 00:29 ] @
pa bio sam u pravu..servisiram kastofone,dosta je slucajeva da vozi bateriju a on iskljucen..jos ako je akomulator slab..skroz ga unisti..
[ codeNO @ 21.02.2013. 00:31 ] @
Da li znas kako ti je spojen radio jer to i jeste problem. Radio ne treba da imas da bi ga skidao nego da uzivas u zvuku, taj koji ti je ugradjivao nije dobro ili je sam radio pokvaren
[ Miladinbos @ 22.02.2013. 07:50 ] @
Licno sam spajao radio, nije mi prvi put, al eto sad se desilo da je to problem.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|