[ botr @ 22.02.2013. 20:30 ] @
Šta mislite o ovakvom čišćenju dizni? Po meni, veliki nedostatak je sto se dizne u tom slucaju ne prolaze kroz proces kontrole, a prednost to sto se cisti kompletan sistem ubrizgavanja goriva.

[ botr @ 23.02.2013. 20:52 ] @
Nije valjda da niko nije radio ciscenje dizni ovim metodom?
[ Zarko Silic @ 23.02.2013. 21:13 ] @
2 puta sam probao ciscenje u nadi da cu postici nekakav rezultat, i nakon toga sam odustao od ove metode. Mislim da je rec o magli.

Ako neko ipak zeli ovako nesto obaviti, treba da zahteva od izvodjaca ovakve operacije merenje izduvnih gasova i da napomene da ce platiti samo onda ako rezultati pokazu korisnu razliku. Ako serviser prihvati ove uslove, onda pristanite i vi.

Ja sam radio jedno ciscenje na 100.000 km i jedno nakon 200.000 predjenih kilometara. U oba slucaja su rezultati bili nepromenjeni. I pre i nakon tretmana instrumenti su pokazali identicnu vrednost, ili tacnije, vrednost koja se nalazila u okvirima statisticke greske.

I jos nesto, od servisera zahtevajte da za merenje koristi istu sondu i isti istrument pre i nakon tretmana, i gledajte da se na tom polju ne dogodi nekakva manipulacija.
[ Java Beograd @ 23.02.2013. 21:54 ] @
^ Ovo ima logike.

Ja sam jednom čistio dizne, ali sa vađenjem dizne iz motora, pa rasklapanje dizne (delimično) pa u ultrazvučnu kadicu, pa brisanje, pa sklapanje ... Naravno, sve vreme sam kibicovao šta majstor radi.

Ko jednom vidi kako izgleda dizna kad se izvadi iz motora i šta je sve potrebno da se uradi da bi bila čista (i kako izgleda kad je čista), shvatiće da ovaj i svi slični aditivi i preparati mogu samo jedno: da uzalud olakšaju novčanik naivnog kupca.
[ botr @ 24.02.2013. 08:08 ] @
Ok, znaci da radim klasicno ciscenje. Hvala na odgovorima!
[ anon70939 @ 24.02.2013. 23:05 ] @
Citat:
Java Beograd:
^ Ovo ima logike.

Ja sam jednom čistio dizne, ali sa vađenjem dizne iz motora, pa rasklapanje dizne (delimično) pa u ultrazvučnu kadicu, pa brisanje, pa sklapanje ... Naravno, sve vreme sam kibicovao šta majstor radi. :)

Ko jednom vidi kako izgleda dizna kad se izvadi iz motora i šta je sve potrebno da se uradi da bi bila čista (i kako izgleda kad je čista), shvatiće da ovaj i svi slični aditivi i preparati mogu samo jedno: da uzalud olakšaju novčanik naivnog kupca.


Koliko te kostalo za tvoj JTD?
[ Java Beograd @ 25.02.2013. 07:16 ] @
60 EUR
[ vladd @ 25.02.2013. 10:29 ] @
I kada se lepo ociste i testiraju na probnom stolu, nakon nekoliko hiljada km se moze uraditi ovo(ili neko drugo) elegantno i udobno "prociscavanje", da se pomalo speru naslage, ako se ima viska para.

Inace, nakon vise desetina hiljada km, tesko da moze da pomogne neka povrsna metoda.

A kao drugo, nakon ovakvih "ispiranja" dizni, zasigurno treba promeniti ulje, koje je drasticno napadnuto solventima, i verovatno gubi znacajan deo svojih sposobnosti.

Poz
[ Java Beograd @ 25.02.2013. 10:46 ] @
Citat:
vladd: I kada se lepo ociste i testiraju na probnom stolu, nakon nekoliko hiljada km se moze uraditi ovo(ili neko drugo) elegantno i udobno "prociscavanje", da se pomalo speru naslage, ako se ima viska para.
Da, to tamo može i ima smisla. Kad su naslage stare šest meseci do godinu dana, i mere se mikronima.