[ Mondeo1.6-16v-Zetec @ 24.02.2013. 19:38 ] @
Mondeo 1.6 16v Zetec.....skala za temperaturu.Ima zelena kockica pa ispisano NORMAL pa crvena kockica.....e sada on nikad ne dize preko te zelene kockice,da li je to normalno?Grejanje radi solidno.
[ vidan kv @ 24.02.2013. 19:51 ] @
........zameni termostat i antifriz,isperi sistem za hlađenje motora....
[ pajapop @ 24.02.2013. 20:08 ] @
El to nesto ovako? MOze da bude da ti je termostat stalno otvoren pa da je motor podhladjen ali ne verujem da bi bas toliko skala bila nisko. Moguce da ti termodavac na bloku nije u redu. Skini zicu sa njega i dirktno stavi na masu/ ako skala skoci do kraja, znaci da je sat dobar a ne valja termodavac. Ako i dalje ostane u istom polozaju onda ti nesto nije u redu sat.
[ sasa022 @ 24.02.2013. 21:34 ] @
@Mondeo1.6-16v-Zetec

Koji mondeo MK2 - MK3 ? U stvari nebitno - ne valja da kazaljka ode skroz u crveno jer to znaci da je "motor prokuvao".
Ako se kazaljka mrda u smeru kazaljke na satu i dostize neki polozaj blizu crvenog onda je sve OK.
Ako je blizu pocetnog polozaja ili samo stize do sredine posle duze voznje onda nesto nije u redu.
[ Mondeo1.6-16v-Zetec @ 25.02.2013. 18:32 ] @
Da al sada mi posle minut rada motora sam smanji na 800-900 obrtaja,dok pre nekoliko dana nije hteo.I posle 2-3 sata stalne voznje kada bih pustio na leru radio bi na 1200 obrtaja konstantno.Takodje grejanje je bilo mlakasto.A sada radi normalno na 800-900 obrtaja i grejanje je dobro,medjutim skala i dalje ostaje na istom mestu......neki kazu kao da moze termostat da zaglavi ponekad,eto sada mi je sve ok sa grejanjem i obrtajima ali skala od temperature i dalje stoji na priblizno istom mestu.
[ pajapop @ 25.02.2013. 19:31 ] @

Prvo..nisi rekao osnovne stvari. Koliko dugo vozis taj auto i koliko ga poznajes. Ako ga vozis od skoro onda se nisi upoznao sa njegovim "naravima". Prvo kad je hladan i ne zagrejan, a narocito po ovom hladnom vremenu, normalno je da prvih nekoliko minuta radi sa povisenim ler gasom, pa kasnije kako se voda zagreva da smanji broj obrtaja na normalu. To sto je pre radio na 12oo, moguce je da leptir zaglavljuje, a sad se u medjuvremenu se odglavio pa drzi broj obrtana na normali. I ja sam slican problem imao na Mazdi jesenas, al sam razradio leptir. Nisi uradio osnovni test koji sam ti naveo, da izvrsis diferencijalnu dijagnozu, da li ti ne valja termodavac ili nije u redu sat. Ne verujem da je do termostata, jer i da je stalno otvoren(zaglavljen), posle nekog vremena bi morao da podigne temperaturu (ne vozis ga u Sibiru na -50).