[ AstralPro @ 03.03.2013. 21:55 ] @
Pozdrav svima,

zanimaju me iskustva vlasnika i servisera sa Golfom 5 motor 2.0 tdi godiste recimo 2008-2009.

Kako se pokazao, sta su fabricke greske i na sta treba obratiti paznju pri kupovini ovog polovnjaka?
Da li je cena od 9000e korektna za GT model? Navodno ima 130.000 km na satu.
[ Zarko Silic @ 03.03.2013. 22:11 ] @
Ne moze se korektan GTD iz 2008. godine kupiti za 9.000 eura, bez obzira na predjenu kilometrazu.

Nesto se krije iza ove cene.


Ovako nesto, ili slicno

http://www.elitemadzone.org/t460948-0
[ vladd @ 03.03.2013. 22:39 ] @
Proveriti da li je lupan jezivo ili sastavljan iz vise komada. Sto nije tesko nekome ko se razume u detalje.

I prestati gledati kilometraze, vec gledati vozilo.

Svaka kilometraza se odrazi na detalje.

Poz
[ sasa022 @ 03.03.2013. 23:27 ] @
Kilometraza ( stvarna ) mu je bila bar 100.000 veca.

"Standardni" primerci 2008-mo sa 200-350kkm su oko i preko 6000€ u EU.
[ vladd @ 04.03.2013. 10:23 ] @
Neko ko kupuje dizela, ne zeli da ga parkira u dnevnoj sobi. 130kkm za 5, 6 godina je 20-25kkm godisnje, sto je 70-80km dnevno...

Sto deluje neisplatljivo, za prvog vlasnika, pogotovo sto je model sa tim motorom medju najskupljima.

Dao je oko 6000 za gorivo, jos jedno 3-4000 za servise, i na ceni "izgubio" jos 12-ak hiljada evra...

Uz takse i registracije, ispada da ga je(prvog vlasnika), "prelazenje" 130kkm kostalo 23do 24 hiljade evra..pet kilometara za evro..?

Na 250-300kkm bi vec imao znacajno bolji skor..

Poz

P.S.
Jako gruba racunica, ali cisto da se obrati paznja, na neke kilometraze i troskove
[ Nocni @ 04.03.2013. 12:20 ] @
Treba ga lagano zaobici i uzeti neki drugi auto... dosta bolji i mladji za isti novac. Vecina modernih dizela ima prilicno bolje i pouzdanije motore od tog 2.0 kao npr. JTD, D4-D ili HDI...
Problemi su na starijim godistima bili vezani za uljnu pumpu, plivajuci zamajac, turbinu, postojala je i serija sa losim glavama motora... Na novijim ima jos vise problema, tu je "guzva" od 4 venila i pumpa dizna na jednom cilindru, jos veci problemi sa kvacilom zbog jos vece snage, tu su problemi sa dp filterom cestica, problemi sa regulacijom pritiska turbine, egr ventilom, potrosnjom ulja, silent blokovima, dizne crkavaju od losijeg goriva, razni problemi sa elektronikom koja je generalno komplikovana itd...
[ Zarko Silic @ 04.03.2013. 14:04 ] @
Dobar a jeftin polovan Golf ne postoji.

Bez obzira o kom motoru je rec.
[ inobradovic @ 04.03.2013. 21:02 ] @
Citat:
Nocni:
Treba ga lagano zaobici i uzeti neki drugi auto... dosta bolji i mladji za isti novac. Vecina modernih dizela ima prilicno bolje i pouzdanije motore od tog 2.0 kao npr. JTD, D4-D ili HDI...
Problemi su na starijim godistima bili vezani za uljnu pumpu, plivajuci zamajac, turbinu, postojala je i serija sa losim glavama motora... Na novijim ima jos vise problema, tu je "guzva" od 4 venila i pumpa dizna na jednom cilindru, jos veci problemi sa kvacilom zbog jos vece snage, tu su problemi sa dp filterom cestica, problemi sa regulacijom pritiska turbine, egr ventilom, potrosnjom ulja, silent blokovima, dizne crkavaju od losijeg goriva, razni problemi sa elektronikom koja je generalno komplikovana itd...



zare ako ovoliko problema pravi jos je gora varijanta ako ga skupo platis.
[ Nebojsa Milanovic @ 04.03.2013. 21:09 ] @
Ne bih nikada kupio taj auto, ni nov ni polovan, bez obzira na vizuelno stanje i cenu.

On je bio ekstremno skup kao nov, i kao polovan ne može biti jeftin, a ono što daje ne opravdava tu cenu.
[ supermario @ 04.03.2013. 21:28 ] @
Citat:
Nocni:
Treba ga lagano zaobici i uzeti neki drugi auto... dosta bolji i mladji za isti novac. Vecina modernih dizela ima prilicno bolje i pouzdanije motore od tog 2.0 kao npr. JTD, D4-D ili HDI...
Problemi su na starijim godistima bili vezani za uljnu pumpu, plivajuci zamajac, turbinu, postojala je i serija sa losim glavama motora... Na novijim ima jos vise problema, tu je "guzva" od 4 venila i pumpa dizna na jednom cilindru, jos veci problemi sa kvacilom zbog jos vece snage, tu su problemi sa dp filterom cestica, problemi sa regulacijom pritiska turbine, egr ventilom, potrosnjom ulja, silent blokovima, dizne crkavaju od losijeg goriva, razni problemi sa elektronikom koja je generalno komplikovana itd...



Odlican auto sem par "sitnica"...
[ AstralPro @ 05.03.2013. 10:34 ] @
Hvala na informacijama,prekosutra cu pogledati auto pa ako mi se svidi doteracu kod Zareta da pogleda on je ekspert za golfove. Ne zuri mi se sa kupovinom, ovaj auto sam kupio posle 9 meseci obilazenja placeva i oglasa i na kraju kupio po preporuci od prijatelja.
Preko 9 hiljada je glupo dati za polovnu peticu kad je sedmica vec od 14000 a novo je novo.
[ vladd @ 05.03.2013. 11:14 ] @
Pa neki ekspert za golfove, recimo Zare, bi trebao da te upozori, da to sto gledas, polovno od 9000, NIJE uopste slicno doticnom vozilu od 14000 koje se samo jako slicno zove "golf"

Tog od 14000 mozes lakse da posmatras kao "Megana" ili "Punta", vise na njih lici nego na tog polovnjaka od 9000.

Pregledaj dobro auto, sa nekim ko se bas razume(a ne samo da ih obozava i licka), proveri donji postroj(koji ce sam ispricati kilometrazu), proveri gepek i opremu koja mu pripada, pregledaj elektricnu instalaciju, narocito oko klime i ventilatora...i jos po neka mesta, ali to ce vec znati onaj ko zna da "gleda"

Pa ako je sve besprekorno, mogao bi da razmisljas dalje o tom vozilu. 9000 evra nije malo, ali pristojno vozilo mora da ima neku cenu. To je ipak oko 40% od pune cene novog(ne "onog" od 14k€)

Poz
[ Zarko Silic @ 05.03.2013. 12:18 ] @
Kupovina automobila od komsije ili rodjaka nije losa kupovina. Narocito je pozeljno poznavati istoriju vozila, kao i psihologiju vlasnika i njegov odnos prema automobilu.

AstralPro napominje da je za dobrim primerkom tragao 9 meseci. otprilike je to to. Ja sam nekoliko puta napomenuo da se dobar primerak koji se zeli zadrzati u posedu jedno duze vreme, treba cekati po nekilko meseci; neretko i vise od godine.

P.S. Da li je to mozda ona plava metalik petica?
[ vaske2 @ 05.03.2013. 17:17 ] @
Citat:
AstralPro:
Hvala na informacijama,prekosutra cu pogledati auto pa ako mi se svidi doteracu kod Zareta da pogleda on je ekspert za golfove. Ne zuri mi se sa kupovinom, ovaj auto sam kupio posle 9 meseci obilazenja placeva i oglasa i na kraju kupio po preporuci od prijatelja.
Preko 9 hiljada je glupo dati za polovnu peticu kad je sedmica vec od 14000 a novo je novo.


Za 14500e ima sedmica ali sa najslabijim motorom benzincem i preko Porše lizinga što znači da će cena na kraju biti značajno veća...

U Autokomercu imaju još uvek novog Golfa 6 iz 2012 god i cena 1.6 tdi od 105ks u paketu opreme Flash(po meni ima sve što treba) je trenutno 16600e,dok se za sedmicu sa sličnim motorom treba izdvojiti oko 21000e...
[ AstralPro @ 05.03.2013. 19:04 ] @
Citat:
Zarko Silic:
Kupovina automobila od komsije ili rodjaka nije losa kupovina. Narocito je pozeljno poznavati istoriju vozila, kao i psihologiju vlasnika i njegov odnos prema automobilu.

AstralPro napominje da je za dobrim primerkom tragao 9 meseci. otprilike je to to. Ja sam nekoliko puta napomenuo da se dobar primerak koji se zeli zadrzati u posedu jedno duze vreme, treba cekati po nekilko meseci; neretko i vise od godine.

P.S. Da li je to mozda ona plava metalik petica?


Nije, ova je crna sa 5 vrata.Covek garantuje za stanje i kilometrazu. Drugi je vlasnik i auto je kupljen nov kod nas. Mada ja kad vidim vlasnika nekog auta tj prodavca pola price mi bude jasno, tacno po coveku mozes da procenis kako se odnosi prema kolima.
[ AstralPro @ 05.03.2013. 19:12 ] @
Citat:
vladd:
Neko ko kupuje dizela, ne zeli da ga parkira u dnevnoj sobi. 130kkm za 5, 6 godina je 20-25kkm godisnje, sto je 70-80km dnevno...

Sto deluje neisplatljivo, za prvog vlasnika, pogotovo sto je model sa tim motorom medju najskupljima.

Dao je oko 6000 za gorivo, jos jedno 3-4000 za servise, i na ceni "izgubio" jos 12-ak hiljada evra...

Uz takse i registracije, ispada da ga je(prvog vlasnika), "prelazenje" 130kkm kostalo 23do 24 hiljade evra..pet kilometara za evro..?

Na 250-300kkm bi vec imao znacajno bolji skor..

Poz

P.S.
Jako gruba racunica, ali cisto da se obrati paznja, na neke kilometraze i troskove


Pozdrav, ova racunica mozda jeste gruba ali je sasvim realna. Sto je auto skuplje placen kao nov vise se na njemu izgubi i to je tako. Kad bi se uradila kalkulacija za ovaj auto koji sad vozim izadje da je cena oko 2 kilometra za 1 evro ako odbijem sadasnju trzisnu vrednost. Strasno skupo ali tako je. Takvo je trziste.


[ AstralPro @ 07.03.2013. 20:45 ] @
Video sam golfa danas. Sto se tice spoljasnjeg izgleda sve je na svom mestu nije lupan ni sastavljan.
Ima zatamljena stakla na bar 50% folije su neke losije, i veliki crni vizir preko soferke. Felne 17" aftermarket ali ne po mom ukusu. Ovo dodatno mi se ne svidja lepsi bi bio da je fabrika. Ako se vec radi styling na takvom autu onda idu npr neke vw ili audijeve 17x9J + gewinde itd itd. Ima sporske opruge i amortizere fabricki pa je nizak ali nista posebno, na 17" relativno neudoban za voznju.

Enterijer jako dobro ocuvan na satu 139000 km, tako i izgleda. Sedista prljava ali nisu izguljena,rucica menjaca ok, volan ok, sve radi. Ima dosta opreme.

Sto se tice motora vlasnik kaze da je danas dosuo ulja oko 400ml i toliko je potrosio motor na 4000km od zadnjeg malog servisa. Malo prosutog ulja oko cepa kad je dosipao castrol 5w full sintetika. Motor nije masan niti pusta ulje negde. Da li je ok da potrosi 400ml na 4000 km? Ispod haube nalepnica za zamenu ulja porsche novi sad, na sto i neku hiljadu km.

Kad sam prvo seo u auto utisak je kao da sam u nabudzenom Polu ( valjda zbog vizira i sedista).Sto se tice sedista imaju neke plastike sa strane ne znam da li su fabricke ali jako smetaju i sedista su jako neudobna. Kao na astri 2. Jel tako na svakoj petici?


Opsti utisak je da nisam odusevljen. Mnogo para za nesto sto nije wow. Jeste auto u odlicnom stanju ali...
Za GTI se nema para.

Vlasnik je korektan, otvoren i normalan, garantuje za stanje auta i da je redovno odrzavan.




[ Zarko Silic @ 07.03.2013. 21:11 ] @
Potrosnja ulja je relativna. Normalno je da trosi i vise od ovoga sto si naveo. Kod TDI motora novije generacije (od 2001. pa na ovamo) postoji posebna uljna procedura gde je dozvoljena i relativno veca potrosnja (LF rezim).

Vlasnik ne moze biti korektan ako je tacno ono sto si u prvom delu posta naveo.Da je korektan, nikada ne bi stavljao aftermark.
[ milosbeo @ 07.03.2013. 22:47 ] @
Svaka tebi čast ako das 9k za golfa sa kineskom felnom i bugarskom folijom na staklima. Koji bi to normalan covek stavio? Mogu da zamislim da je ceo u originalnim delovima sa "bubnja". Sad ce jos malo dizne, ako je prava kilometraza...
Pricam iz iskustva sa premium Audijem A3, 2.0tdi, placen kao dve nove G7-ice, ove na akciji.

[ etjen @ 07.03.2013. 23:35 ] @
beži, bre, od te budževine. Meni je bio ogavan samo iz ovako letimičnog opisa. Kad bih ga video, samo bi se okrenuo.
[ Zarko Silic @ 07.03.2013. 23:39 ] @
Dobro je ako su dizne i toliko izdrzale


Citat:
Širom Srbije uhapšeno devet osoba: Lož ulje prodavali kao dizel



Citat:
Oni se sumnjiče da su kao ovlašćena lica, direktori i zaposleni u preduzećima "Slobex OIL" iz Šida, "LPM Termil" iz Šida, "Hadži invest" iz Niša, "Exalibur Pro" iz Niša, "Bavardi" iz Beograda, "Selection Point" iz Novog Beograda, "Nikđor" iz Paraćina i "NN Trejd" iz Svilajnca, za količinu od 7.914.293 litara lož ulja koje su u promet pustili kao evrodizel i dizel d2 i pritom izbegli plaćanje akciza, poreza na dodatnu vrednost i porez na prihod građana, stekli protivpravnu imovinsku korist u iznosu od 790.101.566 dinara i oštetili budžet Republike Srbije za iznos od 315.561.988 dinara.


http://www.blic.rs/Vesti/Hroni...a-Loz-ulje-prodavali-kao-dizel

Nemojte misliti da su ovi uhapseni jedini koji su to radili.

Isto vazi i za sve ostalo: od ulja pa nadalje.

Koliko je samo steta koju su naneli gradjanima zbog prouzrokovanih kvarova?
[ vladd @ 08.03.2013. 12:46 ] @
Dobro, ali zna se ko je kupovao takvog lozaka, najcesce G2 i ostali sa "srodnim" masinama, koje su to progutale samo tako.

Ko ceni auto 9000 evra, taj bi trebao da sipa dobro gorivo, ili da daje garanciju..ili da mu se trazi garancija z neke delove.
Kada cepa cenu, neka guta i odgovornost.

Mislim da je presudno nesto drugo
Citat:
Kad sam prvo seo u auto utisak je kao da sam u nabudzenom Polu
..

Kada se ima takav osecaj, onda ne treba kupovati vozilo, da se ne bi covek unesrecio sugavim osecajem pri ulasku u kola i bacenim parama.

Potrosnju ulja mislim da ne znas, znaces tek kada ga budes vozio, ako je ispricana doticna potrosnja, bez dodatnih detalja, tu su moguci problemi..koji su resavani nekim "gustim" uljima, kako to vole pajseri da resavaju.

I jos jedna napomena, novi golfici sa manje od 140KS(pa i onaj od 122ks) imaju zadnju gredu(torziju, kao G2) kao osovinu, za razliku od ove petice, sa nezavisnim zadnjim vesanjem, sto je takodje bitna stavlka za poredjenje..naravno, u korist snazne "petice".

Poz
[ Zarko Silic @ 08.03.2013. 16:49 ] @
Citat:
vladd: Dobro, ali zna se ko je kupovao takvog lozaka, najcesce G2 i ostali sa "srodnim" masinama, koje su to progutale samo tako.

Dobro, ali zna se ko je kupovao takvog lozaka, najcesce G2 i ostali sa "srodnim" masinama, koje su to progutale samo tako.


Nisi pazljivo procitao clanak: doticni lozak se prodavao kao euro dizel, ne kao loz ulje.


Citat:
vladd: Kada se ima takav osecaj, onda ne treba kupovati vozilo, da se ne bi covek unesrecio sugavim osecajem pri ulasku u kola i bacenim parama.


To zavisi od toga u kakvom se automobilu prethodno vozio.

Ja imam slican osecaj kada pocnem da vozim,... sad vec znate na sta mislim, da ih ne spominjem bas svaki put, jer mi svi oni redom deluju kao da su pokvareni.

Do toga da se priupitam kakva im je zanja greda, ni ne stignem, jer me uopste ne zanima ako ne valja ono sto prvo treba da valja.
[ Lavlja_Jazbina @ 08.03.2013. 17:41 ] @
Pa koje je boje na kraju taj lozak.Ako je zute,za automobile nije bilo stete,sem za drzavu,koja ne dozvoljava kradju.
Moze samo ona.
Ovo sa vladd se slazem,po pitanju prvog osecaja,a to treba da vozis odredjen period.U zivotu su slicn situacije,
pa i sa zenama.Ako ti se ne svidi na prvi pogled,a posle je ozenis,kajanje do kraja zivota.Tak i sa g5.I jedan svez detalj.
Meni nije jasno sta je to u konstrukciji novih motora,ali novi passat,i moja kako niki kazu,baraka,dala pre 1h lekciju toj
novoj makini od koliko,30k €.On 180 ja isto,on 190 ja isto.Na 200 smo ostali,on verovatno moze vise,ja mislim ne.Tako,da i tu se moses
razocarati ako mislis da je g5 makina koja deli lekcije kao svemoguca a neki deda te pretekne.

P.s.Moja zena se meni odmah dopala,pa evo guramo 27 godinu.Ne mislim da toliko zadrzis auto,cisto nekog poredjena radi.
[ vladd @ 08.03.2013. 19:54 ] @
Meni je petica bila tvrda u voznji. Ali nisam imao bas osecaj da je kao u polu, bio je nov auto, a nov je nov, postoji bas odredjen osecaj.

Kod polovnjaka mora da se auto zalepi za gazdu, kao pas, inace ostaje uvek nelagodnost.

Poz
[ AstralPro @ 11.03.2013. 15:39 ] @
Citat:

Mislim da je presudno nesto drugo
..

Kada se ima takav osecaj, onda ne treba kupovati vozilo, da se ne bi covek unesrecio sugavim osecajem pri ulasku u kola i bacenim parama.

Potrosnju ulja mislim da ne znas, znaces tek kada ga budes vozio, ako je ispricana doticna potrosnja, bez dodatnih detalja, tu su moguci problemi..koji su resavani nekim "gustim" uljima, kako to vole pajseri da resavaju.

I jos jedna napomena, novi golfici sa manje od 140KS(pa i onaj od 122ks) imaju zadnju gredu(torziju, kao G2) kao osovinu, za razliku od ove petice, sa nezavisnim zadnjim vesanjem, sto je takodje bitna stavlka za poredjenje..naravno, u korist snazne "petice".

Poz


Tacno tako, nisam se zalepio za njega!
npr fiat mareu weekend sam se zaleteo pri kupovini, vozio je daj boze 2 meseca pa kad sam video da mi ni po cemu ne odgovara prodao ispod cene i izgubio 1000 evra zbog ulaganja,isteka registracije itd itd. Necu opet da bude isto.
Mondea vozim vec par godina, odlican mi je i necu ga nikad prodati ni menjati za noviji. Cak cu kupiti jos jednog takvog istog za posao ako bude trebalo.

Kod petice me odbilo tih par budženih aftermarket detalja,sumnjiva potrosnja ulja tj dosipanje ulja i naravno neudobna sedista sa plastikom sa strane.







[ vladd @ 11.03.2013. 15:49 ] @
Mogu ti after market detalji da budu izuzetni, i lepi i skupi, ako nisu kupovani po najlon pijacama, za minimum novca..

Poz
[ AstralPro @ 11.03.2013. 15:50 ] @
Citat:

To zavisi od toga u kakvom se automobilu prethodno vozio.

Ja imam slican osecaj kada pocnem da vozim,... sad vec znate na sta mislim, da ih ne spominjem bas svaki put, jer mi svi oni redom deluju kao da su pokvareni.

Do toga da se priupitam kakva im je zanja greda, ni ne stignem, jer me uopste ne zanima ako ne valja ono sto prvo treba da valja.



Vozim se u svemu, ponekad u jugu ili golfu 1 ne mislim da sam nešto posebno zahtevan. Ali od različitih auta imam različita očekivanja.

Poz
[ AstralPro @ 11.03.2013. 15:51 ] @
Citat:
vladd:
Mogu ti after market detalji da budu izuzetni, i lepi i skupi, ako nisu kupovani po najlon pijacama, za minimum novca..

Poz


To i ja mislim, ako je neko stavio folije od 200 dinara ako stedi na tome ko zna kakve diskove stavlja, kakvo ulje u motor itd itd.
[ milosbeo @ 11.03.2013. 16:15 ] @
Citat:
AstralPro: To i ja mislim, ako je neko stavio folije od 200 dinara ako stedi na tome ko zna kakve diskove stavlja, kakvo ulje u motor itd itd.

Pošto na tržištu postoji gotovo svaki turski deo za dotično vozilo, velika je verovatnoća da dotični gospodin nikada nije ugradio ni jedan originalni deo.
I onda ti treba da se primiš na model i pljuneš 9 soma za "turčina"
Turbo dizel je takva mačka u džaku, još kad vidiš da je lik "turski tjuner", bež' od toga.