|
[ Malaga1994 @ 16.03.2013. 20:14 ] @
| Radi se o benzinskom motoru 1800kubika,66kw,obicna glava sa karburatorom...posedujem ovaj auto skoro 14godina,i nikad se nije desio ni jedan kvar...ali od prosle godine polako poceo deo po deo da odlazi...
Nosaci motora,svecice,amortizeri,spone....od skora je imao problema sa pregrevanjem,pa se i glava iskrivilia...pa zamenjene sonde,pa ravnjana glava,i menjani ventili,sve je uradjeno,kola su lepo isla i sve,ali se ventili jednostavno cuju i zuje,iako su novi u cemu je problem?
____________________________________________________________
Nego glavni problem se desio od pre nekoliko dana, odjednom je poceo da dize ler na 2000obrtaja,radi nemirno u leru... i kad dam gas,on se veoma polako vraca na manje obrtaje...takodje nece da se gasi?!?! okrenem kljuc,on trokira seca pola minuta i samo se cuje puf iz karburatora i ugasi se? do cega to moze biti?
Takodje,jos odavnasnji problem dok je radio ,,normalno" kad se obrce volan u mestu smanjuje se broj obrtaja |
[ X Files @ 16.03.2013. 21:24 ] @
Dok ti se ne javi neko stručniji...
Proveri termodavače (termootpornike), koji su kod Passata B3 (1800cc/66kw/monojetronic), bili na grani vodenih creva, uz motor:
Jedan je od tih davača (bilo ih je mislim tri) je bio direktno odgovoran za ler gas. Ukratko, od vrednosti temperature vode, određuje i veličinu gasa. Testiranje je jednostavno. "Iščupa se kabl" i auto će treba da uzme defualt vrednost kompjutera, umesto pogrešne vrednosti.
A pogledaj i temu:
http://www.elitemadzone.org/t341153
[ Malaga1994 @ 16.03.2013. 22:02 ] @
Sad sam pogledao...ima ih dva komada kod mene....
Sutra cu probati
Nego jel oba da ,,iscupam" u isto vreme? i jel dok motor radi,ili dok je ugasen/
[ X Files @ 16.03.2013. 22:24 ] @
Jedan po jedan, da bi se utvrdilo koji ne radi.
U mom slučaju, majstor ih je "čupao" dok je auto bio u radu. Odmah je ler gas pao na "srednju vrednost". Ipak, ovo verovatno može da zavisi i od načina rada ugrađenog računara. Možda računar ne uzima ovu informacuju svake sekunde. Nekada je potrebno resetovati računar, recimo skidanjem klema (i čekanjem par desetina minuta) ili na neki drugi način propisan za određeni model.
Zato je bolji način (nakon skidanja kabla) izmeriti otpornost termodavača. Orijentaciono, kod Pasata B3 vrednosi su trebale da budu od 300 oma (zagrejan auto) do oko 3300 oma (hladan auto ili neki minus). Neispravan termodavač je pokazivao 14 000 oma. Jednostavan zaključak.
Čak sam vršio i eksperimente "dekadom za merenje otpora" (dok nisam pronašao fabričke podatke o otporima), da ustanovim koje su normalne i očekivane vrednosti otpora ovog davača, dok ne kupim original deo, pa mi je kolega privremeno sklepao trostepeni prekidač, da mogu da premostim vreme do kupovine dela.
I posle svega, razmisli da li ćeš da zadržiš auto. Moj je bio '88, i počeo je da se polako raspada na svim poljima.
[ Malaga1994 @ 17.03.2013. 08:09 ] @
evo...po ovoj hladnoci jutros upalio kao mina,malo pod sauhom radio,i kad sam ga spustio radio je normalno na 1000obrtaja,samo prede...ja sam se zacudio
Vozio sam ga nekoliko kilometra i kad se zagrejao na 90 stepeni,ler je porastao na 1700-2000obrtaja...
na onom prvom termootporniku sam skinuo zicu,cekao nekoliko minuta,i nista...krenuo na drugi,kad prc ono zice i ne mogu da se skinu,povezane sa srafom...
Takodje i kad se zagreje opet nece da se ugasi,okrenem kljuc, ono tr,tr,tr,tr i puf iz karburatora i ugasi se posle 15sekundi...
Tako da lepota u svakom slucaju :D
[ X Files @ 17.03.2013. 09:04 ] @
U vezi lakog jutarnjeg paljenja, kada je ujutru hladno - kada crkne termootpornik (termodavač), povoljnije je da je napolju veći "minus" jer je otpornost neispravnog termodavača u debelom plusu. Ovoga se dobro sećam, na sopstvenom slučaju - auto lako palio na hladnoći, slabije na normalnoj temperaturi.
Sledeći uzroci koje sam imao, sa simptomima praktično identičnim ovim tvojim su pomenuti ovde ( lambda sonda, pocepana prirubnica karburatra, ...):
http://www.elitemadzone.org/t163334-0#1063050
Posle svega, ostaje i ono najpametnije - da se obratiš dobrom majstoru za tu vrstu vozila.
[ Malaga1994 @ 18.03.2013. 15:35 ] @
evo sve sam probao,ali nista nisam uspeo...prvo jel ovo termodavac?
http://www.yuauto.rs/sites/default/files/termodavac-dzek.jpg
e na njega,pokaziuje oko 1500oma
a na onom drugom
https://static.elitesecurity.org/uploads/3/0/3001075/thjt1.jpg
pokazuje kratak spoj,t.j beskonacnu vrednost...
sta je sad ovo?
sad cu da skinem i kleme i lambda sondu,to je onaj crveni kabl na + polu ?
[Ovu poruku je menjao Malaga1994 dana 18.03.2013. u 16:55 GMT+1]
[ Malaga1994 @ 18.03.2013. 18:16 ] @
X Files i ostali,plz javite se :)
[ Zlatni_bg @ 18.03.2013. 18:37 ] @
Unimerom si merio? Kako vidis tu beskonacnu vrednost? Ili ne postoji spoj izmedju te 2 stvari, tj nema nikakvog otpora, ili je otpor veci od onog koji si podesio na unimeru kao referentni? Kratak spoj bi video tako sto bi vrednost bila oko 1-10 oma, zavisno od kvaliteta vodova, materijala provodnika itd.
U svakom slucaju, pogledaj cene termootpornika, pa probaj da ga zamenis, za pocetak...
[ Malaga1994 @ 18.03.2013. 20:01 ] @
Da,unimerom sam merio....kao sto sam rekao,na onom termootporniku lepo pokazuje oko 1500 oma,
a na ovom drugom termoprekidacu,kratak spoj,t.j. kao kad uzmem sastavim one dve dve zice od unimera? prikazuje -1,takodje sam ga podesavao na razlicite opsege inista,ono na pocetku pise 1,i kad stavim na termoprekidacu,ono skoci vrednost i prikaze -1...
[ Malaga1994 @ 19.03.2013. 14:49 ] @
Covece....morao sam da odem kod majstora...
Odmah je covek uvideo problem,karburator je bio u pitanju,skroz se zaprljao iznutra....ocistio je dizne,vratio,nastelovao...mada posle je malo trokirao,nastelovao je razvodnu kapu....
sada radi kao doksa...
[ X Files @ 21.03.2013. 19:26 ] @
Sorry, bio sam zauzet ovih dana. Drago mi je da si rešio problem! Ako ništa, barem si malo bolje upoznao auto :) Ja sam B3 obožavao. Ipak, godine čine svoje, morao je da ode ...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|