[ pedjam @ 21.03.2013. 12:41 ] @
Doslo vreme da se obnovi vozni park, pa tako i za slatke muke oko izbora :-)

U opticaju su sledeci modeli:

Audi A3 Sportback 1.9 tdi 105ks
Audi A3 Sportback 2.0 tdi 140ks
BMW 3 1.8d 140ks

U pitanju je godiste 2007.-2008.

Kriterijumi za izbor su sledeci:
Pouzdanost (ucestalost kvarova, a narocito skupih kvarova)
Troskovi redovnog odrzavanja (veliki servis, trap i sl.)
Brzina/ocuvanje vrednosti kasnije prodaje automobila

Interesuje me vase misljenje, zasnovano na iskustvu sa pomenutim modelima.

Hvala unapred
[ milosbeo @ 21.03.2013. 13:29 ] @
A3 Sportback 140ks, full oprema, odlicno sve, ali motor je patka. To je pumpa dizna motor koji je gurao vw do skoro i taj 2.0 pokazuje probleme sa diznama na manje od 200k km. Mehanicki odlican, nema habanja enterijera, sem znaka na volanu koji je plastican.
[ AstralPro @ 21.03.2013. 16:26 ] @
BMW trojka E90 – (2005–2011) je tesan unutra i nije nesto posebno lep (osim kabrioleta).
Audi A3 je solidan auto. Uzmi njega.
[ Flo33 @ 21.03.2013. 16:49 ] @
A i cena kasnije prodaje ide u prilog Audiju.
[ sasa022 @ 21.03.2013. 17:30 ] @
A3 1.9TDI - vidi sa Zarkom koji moze najlakse da se cipuje na 130+ KS.
[ Nemanja @ 21.03.2013. 17:49 ] @
Ne mogu se polovni automobili preporucivati kao novi ... Kod polovnjaka sve zavisi od stanja pojednicnog primerka ... Tako da koji mozes naci u najboljem stanju, taj uzimaj.
Sva druga filozifija ti ne moze puno pomoci.
[ pedjam @ 23.03.2013. 08:46 ] @
Hvala najlepse svima na odgovorima i pomoci.
Pozdrav
[ Zarko Silic @ 23.03.2013. 14:25 ] @
Ako se odlucis za Audi, gledaj da NE bude sa sport paketom.
[ vladd @ 23.03.2013. 15:16 ] @
Ja mislim da je veliko razmisljanje o "kasnijoj prodaji" veliki promasaj u startu, kada se radi o nabavci POLOVNOG vozila.

To je potpuno nebitan parametar, u smislu onoga sto je Nemanja rekao. Opste stanje vozila je vaznije, i faza u kojoj se nalazi polovnjak.
Kvarovi mogu da budu toliko teski i skupi, da posedovanje vozila postaje besmisleno, bez obzira koliko ce se za par godina(mozda) dobiti 1000 ili dve evra vise...
Tih par hiljadica mogu da pojedu par sklopova za kratko vreme.

Bolje je obratiti paznju na istoriju i stanje vozila, na UREDNOST motorskog prostora i izgled svih dosadasnjih intervencija na vozilu, nego lepota rucice za menjac, pedala, naslona za ruku ili patosnica, sto jeste lepo, ali kosta, novo, realno smesno male pare.

Ali, kopanje po instalaciji, razne budzevine, neuredni servisni intervali, katalizatori ili DPF filteri, razni "premosceni" senzori, ili zalepljeni sklopovi(farovi, klima, unutrasnja ventilacija, brave, trap, menjac) kostaju visestruko skuplje, da mnogostruko skuplje.

Posle nekog perioda, odrzavanje i popravka vozila postaje iracionalna po ceni, pa je to prakticno jedini parametar koji treba proceniti i sracunati, pri odabiru polovnog vozila.
A ne razmisljati(previse) koliko ce se mozda dobiti novca ako se pojavi na trzistu za tri ili pet godina, pod uslovom da se zadrze sve trenutne okolnosti, cene, kreditne linije, ekonomske krize, opsta smanjenja cena vozila...


Poz
[ pedjam @ 25.03.2013. 09:14 ] @
Nemanja, vladd, slazem se sa vasim komentarima. Auto u sto boljem stanju je prioritet i to odredjuje finalnu kupovinu.

Citat:
Zarko Silic: Ako se odlucis za Audi, gledaj da NE bude sa sport paketom.


Zarko, odluka je pala na A3 u opremi Ambiente ili Ambition (sport paket).
Koji se problem javlja kod verzije sa sport paketom?
[ Zarko Silic @ 25.03.2013. 09:43 ] @
Citat:
pedjam: Nemanja, vladd, slazem se sa vasim komentarima. Auto u sto boljem stanju je prioritet i to odredjuje finalnu kupovinu.



Zarko, odluka je pala na A3 u opremi Ambiente ili Ambition (sport paket).
Koji se problem javlja kod verzije sa sport paketom?


Previse je tvrd i neudoban sto na nasim putevima posebno dolazi do izrazaja. Drugih problema nema. Par puta sam ga vozio i sa mojinm stilom voznje me je jako zamorio pa mi je ostao u ruznom secanju. Mislim da ga nikada ne bih pozeleo.

Ljudi se cesto zalepe za izgled, kozni, posebno oblikovani volan, niskoprofilne gume, sportsko ogibljenje i slicno sto se nudi u sport paketu, a niko ne obraca paznju na primarne stvari kada je sama voznja u pitanju. Posle je kasno kada uvede gresku u odluci.

Ovo generalno vazi za sve proizvodjace: u Srbiji treba izbegavati automobile koji u svom nazivu nose "sport paket" jer to nisu automobili za nas.


BMW 3 nije ista klasa automobila sa Audiem A3. On deli klasu sa Audiem A4, a ne A3. Oba poznajem odlicno, kao i BMW serie 1. i svaki BMW je zanimljiviji za voznju od Audia, ali i za njega vazi isto: dalje od "sport paketa".
[ Laki_Gen @ 25.03.2013. 18:15 ] @
Sta bi trebalo proveriti kod A3 1.9 tdi 2008 god.? Ima li nekih posebnih problema sa njim?
Da li je moguce ocitati stvarnu kilometrazu?
[ Zarko Silic @ 25.03.2013. 18:32 ] @
Sve se moze ocitati ako vracanje kilometraze nije uradjeno detaljno, ali nije potrebno gledati kilometrazu. Dovoljno je da iskusni dijagnosticar prekontrolise parametre na osnovu kojih se moze proceniti stanje motora.
[ pedjam @ 25.03.2013. 19:03 ] @
Citat:
Zarko Silic: Previse je tvrd i neudoban sto na nasim putevima posebno dolazi do izrazaja. Drugih problema nema. Par puta sam ga vozio i sa mojinm stilom voznje me je jako zamorio pa mi je ostao u ruznom secanju. Mislim da ga nikada ne bih pozeleo.

Ljudi se cesto zalepe za izgled, kozni, posebno oblikovani volan, niskoprofilne gume, sportsko ogibljenje i slicno sto se nudi u sport paketu, a niko ne obraca paznju na primarne stvari kada je sama voznja u pitanju. Posle je kasno kada uvede gresku u odluci.

Ovo generalno vazi za sve proizvodjace: u Srbiji treba izbegavati automobile koji u svom nazivu nose "sport paket" jer to nisu automobili za nas.


BMW 3 nije ista klasa automobila sa Audiem A3. On deli klasu sa Audiem A4, a ne A3. Oba poznajem odlicno, kao i BMW serie 1. i svaki BMW je zanimljiviji za voznju od Audia, ali i za njega vazi isto: dalje od "sport paketa".


Zarko, hvala na objasnjenju.
Pozdrav!

[ Commandant Carlos @ 09.04.2013. 19:05 ] @
@Zare

Da li je istina da ozbiljni igraci koji detaljno vrse vracanje kilometraze cak steluju i parametre o kojima pricas?