|
[ anon70939 @ 24.03.2013. 11:55 ] @
| Pokusavam da reklamiram neke patike, na kojima kad sam ih kupio bila je zakacen neki prospekt, flajer ili sta vec da garancija na Salomon hiking patike vazi 2 godine, a za svu ostalu obucu 1 godina. To pise na srpskom jeziku.
Pored toga na Salomonovom sajtu je taj period još veći. 3 godine, a na ostalu obucu 2 godine.
Otisao sam u Beosport da predam patike da ih reklamiram i rekli su mi da je garancija 6 meseci.
Na pitanje šta znači to što piše na tom flajeru na patikama i pokažem, oni mi kažu da je to nekad bilo ali više nije i da greškom još stoji na patikama.
Pokušao sam da kontktiram Salomon, ali rečeno mi je da nemaju zvaničnog predstavnika u Srbiji.
No nebitno...
Na kraju pozovem inspekciju tržišnu na 0112699610 i oni mi kažu da fotografišem sve, kopiram račune, napišem žalbu i pošaljem na adresu Omladinskih brigada 1.
Da li je moguće da nemaju neku mail adresu nego moram poštom da šaljem? |
[ mrkii @ 24.03.2013. 12:08 ] @
Izvini, nije odgovor na tvoje pitanje, ali me nesto interesuje.
Ako sam dobro razumeo, otisao si da reklamiras patike posle vise od 6 meseci?
Sta se to dogodilo sa patikama posle 6 meseci, a da nisi ti "kriv" i da treba da prihvate reklamaciju?
Nemoj da me pogresno shvatis, ne napadam te, ali mi bas nije jasno sta podpada pod garanciju patika i obuce uopste.
Recimo, kod mene se izvukao sav (konac) na prednjem delu skecers patika posle samo par meseci nosenja i pocele da se paraju napred.
Da li sam mogao to da reklamiram? Mislim, gde je granica lose napravljenih i jako raubovanih patika?
U radnji bi mogli da kazu (ne kazem da bi rekli) da sam sutirao loptu i da nisu bile predvidjene za to (nisam sutirao loptu).
[ Lavlja_Jazbina @ 24.03.2013. 12:10 ] @
Valjda se tretira kao pisani dokaz,onako ko zna koja plavusa otvara mail. .
[ anon70939 @ 24.03.2013. 12:21 ] @
Nije u pitanju da li moja reklamacija ima smisla.
U pitanju je što nisu primili iako piše kolika je garancija.
Mogli su da prime i da mi vrate patike nazad sa razlogom da mi ne uvažavaju jer sam ih sam uništio.
Problem je jer i ja radim u nekoj trgovini, doduše nemam veze sa prodajom, ali znam da ako nešto piše, makar i greškom, moramo da ispoštujemo to.
Ako na televizor promašimo jednu nulu pri postavljanju cene, kupac naleti, ima pravo da dobije TV po toj ceni, a onaj ko je pogrešio plaća tu razliku.
A ovo o čemu pričam nije greška jednog radnika, prodavca, nego cele kompanije. Na svim patikama je bila okačena ta brošurica. I baš ću danas da proverim da li još uvek stoji i na ostalim modelima.
Kod mene u firmi recimo patike imaju 2 godine garanciju i bez problema se uvažava. Previše je sitno da bi se firma oko toga brukala.
Dakle, imam pravo da podnesem zahtev za reklamaciju, a do njih je da li će to uvažiti.
Elem, što se tiče reklamacije, i meni se na jednom mestu rašio konac, i rasparala se patika na tom mestu.
A u pitanju su Salomon speedcross 2
A evo i jedne stranice te brošurice koja je bila vezana za patike
[ anon142305 @ 24.03.2013. 12:37 ] @
[ anon70939 @ 24.03.2013. 13:10 ] @
Citat: mrkii:
Izvini, nije odgovor na tvoje pitanje, ali me nesto interesuje.
Ako sam dobro razumeo, otisao si da reklamiras patike posle vise od 6 meseci?
Sta se to dogodilo sa patikama posle 6 meseci, a da nisi ti "kriv" i da treba da prihvate reklamaciju?
Nemoj da me pogresno shvatis, ne napadam te, ali mi bas nije jasno sta podpada pod garanciju patika i obuce uopste.
Recimo, kod mene se izvukao sav (konac) na prednjem delu skecers patika posle samo par meseci nosenja i pocele da se paraju napred.
Da li sam mogao to da reklamiram? Mislim, gde je granica lose napravljenih i jako raubovanih patika?
U radnji bi mogli da kazu (ne kazem da bi rekli) da sam sutirao loptu i da nisu bile predvidjene za to (nisam sutirao loptu).
Salomon sebe valjda smatra vrhunskim brendom, sportskom opremom pravljenom za planinarenje, orjenting, trčanje po kamenjarima, gudurama...
Te samim tim daju veliku garanciju.
Naravno da ne bi trebalo da vraćaju odmah novac nego bi trebalo da se pošalju na ispitivanje zbog čega su propale... Dakle nisu možda kao tvoje skečers koje nisu pravljene za tako nešto. Ali naravno da si i ti imao pravo na reklamaciju ako se to desilo posle par meseci. Ako bi te odbili to je već druga stvar i to ne dovodim u pitanje u ovoj priči.
Kod računara recimo, neko igra igrice 24 meseca non stop, pregreva računar do maksimuma, a neko čita forum i prati facebook. Oboje imaju pravo na isti garantni rok...
opet ponavljam, ne želim da se žalim što mi nisu prihvatili garanciju i zamenili patike, nego što nisu hteli da uzmu u razmatranje pored jasno napisanog teksta koji sam gore priložio
[ Vasastajić @ 24.03.2013. 13:19 ] @
Citat: CoyoteKG:
Da li je moguće da nemaju neku mail adresu nego moram poštom da šaljem?
Citat: – U to vreme živeo je neki inženjer Pantić iz Bogatića u Mačvi, koji je radio u Simensu. Pošto je stekao veliki imetak, rešio je da dođe u Srbiju i uvede telefone. U listu “Videlo” objavio je konkurs na koji mogu da se jave svi koji hoće da uvedu telefon. Jedini koji se javio bio je industrijalac Đorđe Vajfert, koji je imao pivaru. Panta potom ode kod ministra vojnog Svete Nikolića i zamoli ga da prvo njemu uvede telefon kako bi narod sledio njegov primer. Ministar ga dovede do prozora, pokaza mu tri konjanika i reče da mu bolji telefon od njih ne treba. Panta onda zamoli Kostu, pomoćnika ministra, da uvede telefon u ministrovu kancelariju kada ovaj bude bio odsutan. I on pristade. Kada se ministar vratio, Kosta ga pozva iz svoje kancelarije. Ministar podiže slušalicu i kada prepoznade njegov glas, spusti slušalicu i poče da ga traži ispod stola i u ormarima. Pošto ga nije našao, onda je svojim službenicima rekao da ništa ne diraju dok ne dođe pop da vidi da to nije nešto protiv boga. Tako je Srbija poslednja u Evropi uvela telefone, a Panta se dao na put u Ameriku i nikada se nije vratio.
[ cika dacha @ 24.03.2013. 13:44 ] @
Vasastajić@ albanija do skoro nije imala fikse tel a i danas ima problema sa stabilnom strujom!
[ Vasastajić @ 24.03.2013. 14:43 ] @
Pre par godina sam radio nešto kod jednog našeg pilota putničkih aviona, pa mi on tada ispriča jednu za mene neverovatnu stvar, da kod naših pilota vlada prava jagma za rad kod Albanijan erlajnsa, pa, mada nisam shvatio kontekst tvog pominjanja Albanije na moj post, eto da ti i ja prezentiram jedan kuriozitet vezan za tu zemlju.
Izvinjavam se diskutantima na ovoj maloj digresiji.
[ cika dacha @ 24.03.2013. 15:17 ] @
Vasastajić@ moj post je odgovor na tvoje pisanje da je Srbija uvela poslednja tel sto nije tacno!
[ anon70939 @ 24.03.2013. 15:40 ] @
Evo sad dodjoh iz Beosporta. Imaju jedno desetak Salomonki. Na svakoj je ista brošurica zakačena vezicom i svuda i dalje piše isto kao i kod mene... Dakle i dalje ne ispravljaju svoju "grešku"
[ Flo33 @ 24.03.2013. 15:55 ] @
Off topic
Koliko su te stale?
Ovde su iste na akciji trenutno 70€.
[ Vasastajić @ 24.03.2013. 16:01 ] @
^
To je klasična obmana potrošača i mislim da je to tako i definisano zakonom o zaštiti potrošača...
...e, a primenu tog zakona gledaćemo u nekom drugom filmu...
...samo još da nađemo scenaristu i režisera...
...mislim za taj film.
dacho, znaš li nekog za takav pos'o?
[ anon70939 @ 24.03.2013. 18:54 ] @
bile su skoro 15000 din.
Sad su trojka na akciji oko 11000.
u svakom slucaju odlicne patike
[ axone @ 25.03.2013. 09:37 ] @
Moj "slučaj" pre 5-6 godina(stari zakon je tada važio, 6 meseci valjda)
Meni su nove Planika(kupljene u Peko-u, Mercator, NBG) trekking cipele posle nepunih mesec-dva dana pocele da se rasšivaju u ćoškovima kod poslednjih (gornjih) "rupa" za pertle. Tačnije nema tih "rupa" nego one kukice, ali čisto da dočaram lokaciju.
Otišao do radnje, pokazao,- gledali su datum kupovine(ispod 6 meseci), oni su preuzeli, dali neki papirić i posle nekoliko dana/nedelje vratili mi popravljenu obuću(samo su ušili malo bolje te ćoškove).
Nemam zamerki.
Moj savet ti je da se prethodno inofrmišeš kod nekog udruženja potrošača(ja sam uglavnom imao pozitivno iskustvo sa apos.org.rs, odgovaraju na mailove), opišeš situaciju i
vidiš šta će da te savetuju.
Ako je rok dve godine(zakonski) i nisi ih silovao onda ne bi trebalo da odustaneš od svog zahteva.
Mada je to više do firme/radnje, jednostavno neki će samo zbog ugleda da srede do bez probleme i zakeranja a neko će gledati da te odhebe i nada
da se nećeš vratiti.
Mada, kriza je, možda su radnici dobili uputstva tipa . što više odbijenih reklamacija, manji odbitak od plate i sl.
[ anon70939 @ 25.03.2013. 10:12 ] @
Ne verujem da je na svu obucu zakonski 2 godine garancije.
Bilo bi suludo...
Ali ovamo u brosuri na patikama koje stoje u izlogu pise da je 2 godine.
Ne mogu ja da proizvodim nesto da se reklamiram da je 2 godine garancija, pa kad dodje do toga da kazem da to pise greskom...
[ axone @ 25.03.2013. 10:24 ] @
Interesantno da ne piše direktno da je garancija 2 godine, nego da je garantovano bez
defekta koliki je i vek trajanja proizvoda.
Ipak mislim da je bitnije šta piše u zakonu, nego na kartonu koji dolazi sa cipelama.
Prostudiraj zakon ili traži mišljenje udruženja potrošača.
[ anon70939 @ 25.03.2013. 10:45 ] @
ali pise i da svi defekti koji budu u tom periodu bice zamenjeni ili popravljeni...
Ipak mislim da je jako bitno ono sto pise. Zamisli da mozes da pises sta hoces gde hoces da bi bolje prodao, a da to sto pises nije istinito?
[ plague @ 25.03.2013. 11:06 ] @
Mislim da je ipak Coyote u pravu. Zakon sluzi tu da te zastiti u slucaju kada ti nemas jasno definisan podatak kao i da ogranici zloubotrebu, tj postavi granicni slucaj (obuca je 6 meseci).
Medjutim u ovom primeru taj papiric moze da se tumaci kao EULA kod software-a (samo sto ovde mozes da ga procitas i pre kupovine) gde ti prodavac garantuje nesto i pitom postuje zakonski propisan minimum.
Ako je greska - neka "plate" tu gresku, ovako se moze (i treba) tretirati kao obmana kupca.
[ cozmo_im @ 25.03.2013. 11:53 ] @
Zakonski rok garancije je propisan na minimalno 24 meseca. Za sve.
Kod obuce se prvo pokusava popravka, ako ne uspe, moze da se zameni.
[ Lavlja_Jazbina @ 25.03.2013. 12:04 ] @
Ma i moje kapine su pocele na 1cm da se ,sto kaze coyote,rasivaju.
Ovde je izgleda problem sto oni ne mogu vratiti patike-cipele uvozniku,sigurno znaju uslove pa onda
kupac strada.Koja mizerija za anti reklamu.Umesto da zamene i pocne ovde prica kako su dobra firma.
[ anon70939 @ 25.03.2013. 12:34 ] @
Ja ne znam zasto uvoznik pravi problem kad Salomon uvazava garanciju bez problema i to na jos duzi period.
http://www.salomon.com/us/warranty.ht
[ cozmo_im @ 25.03.2013. 13:02 ] @
Ja sam imao slucaj pucanja koze na patikama, reseno je zamenom novih u roku od 7 dana.
[ machiavelli @ 25.03.2013. 13:59 ] @
Zimus trazio neke cizme, bilo koje sa razumnom cenom, ali da su waterproof. Uzmem neke, ispred njih neki reklamni karton fontom 90 pise "100% waterproof", na njima nalepnica "waterproof", prodavacica potvrdi... Uzmem cizmu, unutra deklaracija Jugoinspekta u kojoj pise da NISU za mokro jer propustaju vodu :) Ja kao ok, pitam prodavacicu da li oni garantuju da ne propustaju vodu, na sta ona meni bez blama kaze "Naravno da ne, ali uzmite ih slobodno niko nam se nije zalio, a ovi iz jugoinspekta preteruju, nece voda u njih ne brinite se" :) A cena bila nesto, tipa, 10.000 rsd...
[ brainless @ 29.03.2013. 14:11 ] @
Interesantna tema. Hteo bih da podelim moje iskustvo. Kupio sam u najvećem lancu prodaje tehničke robe
u ogranku u Zrenjaninu dvd player Samsung, za dnevnu sobu. Jedan od odlučujućih argumenata za
kupovinu baš tog modela je što je imao garanciju 2 godine. Nakon otprilike 14 meseci, uređaj se pokvario. Uzeo
sam komplet se papire, odneo u prodavnicu, gde su mi rekli da taj uređaj ima 12 meseci garanciju, i da je neko
hemijskom prepravio na 24. Ja pogledam, stvarno je neko korektorom ispravljao. Njih 4-5 me gledaju kao da sam
hteo nešto da ukradem, ja pognem glavu, i odem kući. Ne znam samo da li mi je neprijatnije što su me za*ebali, ili
zbog toga što su načinili da ja ispadnem prevarant, a ne oni..
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|