Kao i prethodnih, i ove godine predlažem svima da odu, naričito što na jednom mestu ima ukupno 51 premijera kao i veliki broj već viđenih a izuzetnih automobila.
Odvojte dosta vremena, jer gužva je čak i na ulazu oko parkinga, meni recimo je poseta Salonu odnela praktično ceo dan. Mnoge aute sam isprobao koliko god se moglo, tako da ko god je bio predlažem da svoje utiske podeli u ovoj temi.
Zvezda salona je svakako monstruozni Mercedes-benz SLS AMG Coupe Black series sa 631 KS. Njegova cena sa sajamskim popustom je 346.000 evra, a verujem da ste čuli da je prodat još prvog dana (što je redovna pojava kod svih takvih auta).
Kao protivteža njemu ali ljubiteljima ne mnogo manje zanimljiva, izložen je i jedan fića koji izgleda bukvalno kao nov i podseća na neka prošla vremena
Ako bi trebalo da se opredelim za jedan auto koji mi je ostavio najbolji utisak u odnosu na svoju cenu koštanja, to je Škoda Rapid:
[ Nocni @ 24.03.2013. 23:25 ] @
Citat:
Ako bi trebalo da se opredelim za jedan auto koji mi je ostavio najbolji utisak u odnosu na svoju cenu koštanja, to je Škoda Rapid:
A koliko kosta skoda elegance 1.6 tdi... ova sa slika koja je ostavila utisak? 16.500 €? Ima neki sajamski popust od nekoliko stotki vjerovatno...
[ Zarko Silic @ 25.03.2013. 10:29 ] @
Citat:
Nocni: A koliko kosta skoda elegance 1.6 tdi... ova sa slika koja je ostavila utisak? 16.500 €? Ima neki sajamski popust od nekoliko stotki vjerovatno...
Sajamska akcija Škode na sajmu automobila u Beogradu.
Ukratko:
Citigo sa 3 vrata kreće od 6648€
Citigo sa 5 vrata od 7128€
Fabia od 8520€
Rapid od 9702€
Roomster od 10428€ Nova Oktavija od 12492€
[ inobradovic @ 25.03.2013. 11:17 ] @
oktavija deluje ko pogodak za te pare u odnosu na konkurenciju.
[ tdusko @ 25.03.2013. 11:52 ] @
Koliko sam na sajtu uspeo da vidim nema novog modela Rolls Royce-a Wraith, predstavljenog u Zenevi pre 15-ak dana. Steta jer auto izgleda brutalno dobro, a jos ga je i nase gore list dizajnirao :)
[ vladd @ 25.03.2013. 13:23 ] @
26 modela ispod 10k€
Uz 51-u premijeru, konacno na sajmu ima sta da se vidi.
Poz
[ Nocni @ 26.03.2013. 09:33 ] @
Citat:
Zarko Silic:
Citat:
Nocni: A koliko kosta skoda elegance 1.6 tdi... ova sa slika koja je ostavila utisak? 16.500 €? Ima neki sajamski popust od nekoliko stotki vjerovatno...
Sajamska akcija Škode na sajmu automobila u Beogradu.
Ukratko:
Citigo sa 3 vrata kreće od 6648€
Citigo sa 5 vrata od 7128€
Fabia od 8520€
Rapid od 9702€
Roomster od 10428€ Nova Oktavija od 12492€
Ali ja ovo nisam pitao. Pitao sam koliko kosta skoda sa slika, bas taj sajamski eksponat za koji kaze da je ostavila najveci utiusak u odnosu na cijenu... u osnosu na koju cijenu? Ako se ne varam radi se o modelu elegance sa 1.6 tdi motorom.
I golf 7 koji je izlozen na sajmu kosta 33.000 eura a u glavi kupaca je ona reklama za onog 1.2 od "14.500 na lizing" ili od 15.000... ta 2 auta nemaju nikakve veze jedno sa drugim...
[ vladd @ 26.03.2013. 13:39 ] @
Citat:
I golf 7 koji je izlozen na sajmu kosta 33.000 eura a u glavi kupaca je ona reklama za onog 1.2 od "14.500 na lizing" ili od 15.000... ta 2 auta nemaju nikakve veze jedno sa drugim...
O tom problemu pricam..i svi misle da ja pljujem VW.
Taj model je ODLICAN automobil, samo mu je cena mnogo visa nego sto "odlicnost" zasluzuje, sa jedne strane, a sa druge, doticna "magla" koja se takvim marketingom proizvodi...
Najveci neprijatelj kupca je izraz "cena OD..." posto je "OD" najgori auto koji se moze preplatiti, sto je dramaticna razlika od onog najboljeg, pa makar i preplacenog..ko ima para, nijedna cena nije mala..
Poz
[ Zarko Silic @ 26.03.2013. 14:09 ] @
Ne vidim u cemu je problem. Pa i izlozeni Auris na sajmu kosta 21.000 eura (ili 23, ne secam se tacno) i to sa onim kontraverznim motorom od toboze 132 konjske snage, a nudi se u reklami Auris za 14.000 eura.
Na primer izlozeni Citroen DS5 sa dizelasem od 1,6L kosta 35.700 eura
Normalno je da ce se na sajamu izlagati ono najbolje i najlepse sto neko ima.
[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 26.03.2013. u 15:31 GMT+1]
[ Nocni @ 26.03.2013. 16:33 ] @
^Nema problema nikakvog jedino sto je rekao da rapid ostavlja najbolji utisak u odnosu na cenu kostanja i ja sam samo pitao kolika je ta cijena tog modela koji po njemu ostavlja najbolji utisak od svih auta na sajmu...
btw, meni ta skoda najvise lici na ovu novu daciu logan a i ista su klasa vozila za siromasna trzista... isto kao sto je ovo usminkani stari tip sa tehnikom clia sa zadnjom haubom tako je i rapid usminkani stari tip sa tehnikom fabije ili pola sa zadnjom haubom...
[ vladd @ 26.03.2013. 16:36 ] @
Sto se tice "cene OD", to je opsta boljka, svih brendova automobila, sem onih izuzetnih, sa astronomsskim cenama, tamo nema "raznih paketa opreme".
Primitivna trgovacka prevara..opisana na milion nacina, pa i u vicevima..
Ono sto se nas tice, je najveci evropski proizvodjac, koji je kolovodja doticne politike, i politike "zastite" trzista(tzv slobodnog) Evrope.
Zato taj Auris i kosta nbulozno, u EU, ali na drugim kontinentima nije ta cena u pitanju. I sam cesto gresim, posmatrajuci "globalne" cene nekih modela, a kod nas se ne mogu nabaviti bez faktora 1,5..
Ono sto se propagira je direktna pljacka korisnika. Ne moze se puno(kakvi "puno"... nista) uraditi, ali se mogu stvari nazvati pravim imenom..
Poz
[ Zarko Silic @ 26.03.2013. 18:31 ] @
A ne,
Auris kao i sva druga neevropska vozila koja se prave na tlu EU, imaju isti tretman kao bilo koje drugo evropsko vozilo. Nema nameta koji prate vozila sa dalekog Istoka. Mada su i ti "nameti" pitanje da diskusiju. Mozda bi pravilniji naziv bio odbrambeni mehanizam a ne namet. (Spomenuo sam vec deprecijaciju nacionalne valute kojom se sluze istocnjaci).
[ vaske2 @ 26.03.2013. 18:45 ] @
Jel sedeo neko od vas u novim Dačijama na sajmu? Ja bio danas,i moja i drugareva konstatacija je bila da u Dačijama nema onog prepoznatljivog mirisa novog automobila(Logan i Sandero step way) već se oseća onaj smrad kao kada se uđe u Kinesku radnju...Pobegosmo glavom bez obzira.
[ vladd @ 26.03.2013. 22:10 ] @
Prosli su Dacijini zlatni trenuci, konkurencija ispod 10k evra je strasna..
Inace, po novim cenovnicima, NAJSKUPLJI auris u punoj, Sol opremi je 21700 evra, sa 2.0 D-4D motorom. Najskuplji benzinac, takodje Sol oprema, 1.6, sa 132 ks je 18200 evra..sto je znacajno prihvatljivije od konkurencije...
Ali, podesavanje lumblnog dela sedista nema cenu
Najveci neprijatelj kupca je izraz "cena OD..." posto je "OD" najgori auto koji se moze preplatiti,
Što najgori? Sa sve krutom gredom je po meni odličan i najbolji u toj klasi klotara(doduše i najskuplji).
[ etjen @ 27.03.2013. 09:34 ] @
Citat:
vaske2:
Jel sedeo neko od vas u novim Dačijama na sajmu? Ja bio danas,i moja i drugareva konstatacija je bila da u Dačijama nema onog prepoznatljivog mirisa novog automobila(Logan i Sandero step way) već se oseća onaj smrad kao kada se uđe u Kinesku radnju...Pobegosmo glavom bez obzira.
nisam sedeo u Dačiji ali znam o čemu pričaš. Naime, nije Dačija jedina. Skoro sva vozila koja su na nekoj super akciji po super cenama (Corsa, SX4, Fiesta...) imaju taj kineski smrad.
I mahom im je zajedničko da nemaju bočne vazdušne jastuke, što navodi na zaključak da se ta sedišta zaista proizvode na jednom mestu od nekog škart materijala (a tako i izgledaju inače...)
[ cozmo_im @ 27.03.2013. 10:29 ] @
Citat:
vladd:Najskuplji benzinac, takodje Sol oprema, 1.6, sa 132 ks je 18200 evra..sto je znacajno prihvatljivije od konkurencije...:)
Ali, podesavanje lumblnog dela sedista nema cenu:D:D
Auris ima vrlo konkurentnu cenu. Golf VII 2.0 TDI u opremi kao Auris 2.0 D-4D je 23.097 evra. Golf ima jaci motor.
Po meni jedan od najvećih promašaja Salona, tačnije C segmenta trenutno, je Seat Leon.
Koliko sam uspeo da vidim cena za 1,2 TSI je u rangu Golfa 7, možda i nešto viša. Opremu nisam detaljno poredio ali ne verujem da je u Seatu bogatija, zato što Golf u osnovnoj varijanti ima bolju nego ikada za osnovni model.
Da li se Seat kao firma preračunao, ili se uvoznik nešto zatrčao, ili zbog malog kontigenta nije uspeo da obezbedi bolje cene, nije mnogo ni bitno, ali Leonova i spoljašnjost, a i unutrašnjost, je daleko ispod Golfa 7.
[ sasa022 @ 08.04.2013. 02:14 ] @
Auuuuuuuu koji uzas.Kinezi bi ga lepse i kvalitetnije napravili.........
[ KrkaCiC @ 08.04.2013. 02:33 ] @
Nego,da li je bila na sajmu Alfa 4C?
Nisam bio jbg
[ cozmo_im @ 08.04.2013. 09:36 ] @
Ovaj Leon je pakao. Isto kao i Rapid. Gomila grozne plastike koja ninasta ne lici. Enterijeri ko u kineskom Cheryju.
I posle neko nesto kaze za Auris. Pa on je avioncina za ovog Leona.
[ jnk @ 08.04.2013. 09:43 ] @
Ne brini i dalje je auris 3 godine iza.
[ cozmo_im @ 08.04.2013. 10:34 ] @
Aha. Pogledaj liste pouzdanosti i 48% porast prodaje pa pricaj.
Auris je azdaja za ove plastikanere i konfenkciju.
Golf VII i Auris i dalje nema.
[ Commandant Carlos @ 08.04.2013. 17:12 ] @
Koliko se meni cini ovaj Leon je debilni brat od Golfa. Inace mislim da je sajam bio dobar imalo je svasta da se vidi i za svaciji dzep po nesto a dobra stvar je sto sam bio u toku radnog dana pa sam izbegao guzvi i mogao sam sve natanane pogledati.
[ Lavlja_Jazbina @ 08.04.2013. 21:17 ] @
cozmo_im..,Moras biti realan i reci da sa dizajnom,Japanci su operisani.Te linije su samo njima jasni,u ovom postu Auris.
Ono sto me je iznerviralo je dripacko zakljucavanje auta ili su starlete u njima,tako da je bilo nemoguce i slikati bilo sta.Ako,neka ih cuvaju.
Kazi realno,koje linije dizajna oni prate?????
Cak i meni omiljen karavan,kada pricamo o automobilima mi je odvratan.Sorry.
I sta im znace ove cene,nisu mi bile jasne.
[ Lavlja_Jazbina @ 08.04.2013. 21:29 ] @
Santa fe izgleda veliko i sa puno pregrada,svidja mi se kako izgleda,ali nesto sto kosta 30 i kusur hiljada je
besmisleno da sediste izgleda posle sajamskog probanja,pa neka i 3 sajma.Posto je visok,svom tezinom se silazi iz auta
na tom zadnjem delu sica.
[ Lavlja_Jazbina @ 08.04.2013. 21:38 ] @
Famozni GT pisali smo i uzivo mogu reci da smesno izgleda,razocaran.
Profil guma odaje kao da je u pitanju neka igracka.Naravno i on je bio zakljucan,pa nisam imao prilika za vise slika.
[ Lavlja_Jazbina @ 08.04.2013. 21:50 ] @
Ima jos ali da zavrsim sa peugeotom 301,koji ima enterijer najverovatnije od reciklirane plastike,koja isto
nije imala stomak za posetioce pa izgleda kako izgleda,ali cena od 13k nije mala za takav ambijent koji se treba koristiti godinama.
[ vladd @ 09.04.2013. 12:48 ] @
Pezo 301 je automobil koji treba da sidje u klasu Dacije i da bude prosto cetvorotockas za socijalni transport. Tako da me ne iznenadjuje enterijer klase Yuga.
A sto se tice japanaca, obilato mi se ne svidjaju portali na branicima za sakupljanje stroke i muva, otpalog lisca i semenki.
To je svakodnevno strokavo(imam takav "portal" na bubi kod zadnje tablice), i sva prasina se sliva na te platoe.
Cak su i na najnovijoj novoj bubi izokrenuli usek, pa tablica visi prema podlozi, sa nadstresnicom.
Ipak auto treba da stoji na parkingu, na otvorenom, a ne u sobi ili salonu..
Mozda ce platiti jos nekog dizajnera iz Italije, ako zele da im vozila dobiju oblik..nisu Nemci ludi kada su prvo koristili usluge, a sad skoro, kao finale, i kupili Djudjarov studio..
Poz
[ vaske2 @ 09.04.2013. 13:32 ] @
Citat:
cozmo_im:
Ovaj Leon je pakao. Isto kao i Rapid. Gomila grozne plastike koja ninasta ne lici. Enterijeri ko u kineskom Cheryju.
I posle neko nesto kaze za Auris. Pa on je avioncina za ovog Leona.
100% si u pravu što se tiče Leona i Rapida koga sam malo detaljnije zagledao i mislim da je vozilo pandan Dacia modelima tj Škodin model za siromašna tržišta.
Takođe sam dosta vremena proveo pored i u unutrašnjosti novog Aurisa i mislim da je čak i Golf 6 daleko ispred njega bar što se tiče kvaliteta enterijera,a da je Golf 7 bar 2 svetlosne godine ispred...
[ Flo33 @ 09.04.2013. 14:01 ] @
Aurisa kao da su dizajnirali Manga animatori.
[ boyan3001 @ 09.04.2013. 14:49 ] @
Bio, prvi put ponovo posle 2008, video, nisam nista posebno impresioniran. Najjaci utisak su ostavile Skode, kao best value for money, posebno kad se uzme u obzir cena Octavie. Takodje smatram da je i Superb bolji izbor od ostale konkurencije u klasi (no ogradjujem se da nisam vozio i po tom pitanju ne mogu da pravim poredjenje). Odmah iza Skode mi je KIA C'eed / ProC'eed, ako se zanemari promasaj od pokusaja stvaranja prepoznatljive 'leptiric' maske. I na kraju, FIAT 500, koji je malo sjahao u normalu sa cenom do 10 000 €. Iako o bi o ceni moglo jos malko da se diskutuje, smek i dizajn koji nosi moderni Fica je ipak jedinstven i meni licno bi to bio trenutno najdrazi izbor.
Inace neosporno je opste ciganisanje u upotrebljenim materijalima za enterijer. Cak i automobili koji kostaju vise desetina hiljada evra, nimalo ne impresioniraju, niti dizajnom, a jos manje materijalima. Ja vozim Rovera 400, to je auto koji ce za koju godinu napuniti punih 20 godina kao model. U njegovom enterijeru se osecam prijatnije i luksuznije nego u 90% ovih plastikanera sto su bili izlozeni na sajmu.
I da, FIAT 500L je tezak promasaj, kosta ko djavo, a unutra je plastika na nivou Dacie. Yugic je prijatnije delovao.