[ mitsubishi space star @ 24.04.2013. 22:06 ] @
U pitanju je neravnomeran rad motora na leru kada je auto zagrejan. Cesto se i ugasi.
Auto je Mitsubishi Space Star 1.9 DID.
Molim za pomoc.
[ Lavlja_Jazbina @ 24.04.2013. 23:05 ] @
Nisi nigde bio,mehanicar,bosista?
[ Java Beograd @ 25.04.2013. 07:38 ] @
Uzrok može da bude svašta. Ako zaista očekuješ svrsishodan odgovor, moraš malo više da napišeš. Inače, tema lako ode u opštu diskusiju o politici.

Dakle, evo da probam da "čupam reči klještima":
Kakvo je stanje filtera goriva, vazduha ? Skoro menjano ili se ne zna kad je zamenjeno ? Da li su ikad dizne servisirane ? Veliki / mali servis ? Od kad se ovako ponaša ? Gorivo ? Gde kupuješ ?
[ mitsubishi space star @ 25.04.2013. 08:02 ] @
Auto je kod mene tri godine. Redovno servisiran. Uraden veliki servis kada sam ga kupio i nekoliko puta mali. Pre mesec dana uradjen mali servis (zamenjeno ulje i svi filteri).
Gorivo uglavnom sipam na OMV-u.
Od pre nekoliko dana prilikom paljenja ujutru je sve OK, alio kada se ugreje pocinje neravnomerno da radi samo kada je na leru, U voznji ide bez problema. Prilikom stajanja na semaforu nekada se ugasi. Rad motora se i cuje i vidi na obrtomeru.
Planiram da odem na servis ali prethodno bih da se malo informisem da mi ne mistifikuju.

Unapred hvala.
[ pajapop @ 25.04.2013. 09:04 ] @

Najscesci kvar kod ovih sistema je kvar kod ubrizgivaca. Neispravan ubrizgivac ponekad moze moze da se primeti ako se pazljivo opipa izduvni vod posle startovanja hladnog motora, pa ti predlazem taj prost test, koji mozes sam da izvedes, samo pazi da se ne opeces! Cilindar kod koga dolazi do pogresnog paljenja ce se slabije i sporije zagrevati. Ako postoji razlika u temperaturi, tu ti je kvar, u ubrizgivacu. Ako razlike nema...treba proveriti pre svega dovod goriva do pumpe za ubrizgavanje, znaci elektricnu pumpu u rezervoaru (ili je gde vec???), filter do pumpe, pa i kako je nastelovana pumpa. Sve se vremenom rasteluje. Najvise zbunjuje sto ti se to desava kod zagrejanog motora. Sobzirom, da je za rad dizel motora neophodna dobra kompresija, predlazem i proveru kompresije. KOd zagrejanog motora, povecavaju se dozvoljeni zazori izmedju klipova i cilindara, pa je moguce da p[ostoji disbalans kod dozvoljenih granica, koji se najvise ispoljava kod malog obrtaja motora. Kad je auto u pokretu, motor se okrece sa vecim brojem obrtaja, pa pod inercijom dolazi do samopaljenja pa imas osecaj da je sa motorom sve u redu. Kakva je situacija sa izduvnim gasovima iz auspuha???
[ mitsubishi space star @ 25.04.2013. 09:37 ] @
Izduvni gasovi su OK. Ne dimi na auspuhu. Daje jedva vidljiv dim na auspuhu kada mu dodam naglo gas, ali je ovo neznatno. Vise je dimila astra G 1.7 CTDI (2006) u ovakvim situacijama koju sam vozio pre.
[ pajapop @ 25.04.2013. 09:44 ] @

Hmmm...rekao si da problem imas od pre nekoliko dana??? ako je tako, mislim da ne treba odmah "skakati na prvu loptu". Najverovatnije je do losijeg goriva, pogotovo ako si sipao na nekoj pumpi na kojoj ne tocis cesto??? Sacekaj malo, potrosi to sto imas, sipaj negde drugde ili sipaj odmah vecu kolicinu nekog boljeg goriva, pa ako ni tad be bude razlike...onda kod majstora...
[ vladd @ 25.04.2013. 11:25 ] @
Treba pregledati termodavac, merac protoka vazduha(MAF) i EGR.

Dijagnostika je takodje za preporuku, pre nego sto se pojavi "check engine"

Poz