[ kristina990 @ 30.04.2013. 06:00 ] @
[ botr @ 30.04.2013. 07:19 ] @
Check engine, pravac dijagnostika.
[ Grga @ 30.04.2013. 07:25 ] @
Toxic Fume Filter System
Warning Light For vehicles equipped with this option, the light comes on when the ignition is switched on then goes out. – If it lights up continuously, consult your approved dealer as soon as possible; – if it flashes, reduce the engine speed until the light stops flashing. Contact your approved Dealer as soon as possible. [ etjen @ 30.04.2013. 11:34 ] @
na koju lampicu misliš?
[ sasa022 @ 30.04.2013. 12:27 ] @
@etjen
Kada povecas sliku vidi se da je zaokruzena Check engine @kristina990 Idi na diagnostiku - neka ocitaju gresku. [ kristina990 @ 30.04.2013. 14:21 ] @
nisu moja kola,zapravo kolege čiji su auti obojici gori ta lampica,jednom ne puntu -benzin stalno,a jednom na pasatu -dizel odskora,navodno da je od lošeg goriva,....
[ pero_brzi @ 30.04.2013. 19:38 ] @
Nemojte lupati gluposti sve sto nevalja je do loseg goriva.
To je mil lampica meni na astri nisu radila stop svetla i zato se palila ali ne znaci da je kod njih to --> dijagnostika odnpsno kod majstora koji takve gluposti ne naplacuje samo desifuje i otklanja uspurt uz neki servis [ Lavlja_Jazbina @ 01.05.2013. 06:27 ] @
pero_brzi...bas brzas,posebno sa interpunkcijom.
Check engine moze iz mnogo razloga da gori,zato se ide kod mehanicara sa dijagnostickim uredjajem. Negde su u pitanju kontakti za svetla i lose gorivo pa se kod nekog i tako vozi,a kod nekog je zapusen neki katalizatora ili dpf pa se udje u vecu stetu.Mehanicar ce odluciti i preporuciti,da ne bismo svi kako kazes @pero lupali. [ mozdasamjaamozdainisam @ 01.05.2013. 10:12 ] @
Apropo kvaliteta goriva; moguce i da je slucajnost, ali jednom sam bio sa Fiat Stilom benzinac u Beogradu; sipao par puta gorivo, posle 3 nedelje otisla dizna;
posle toga, pezo 406 dizel (90 konja, slabiji), sipao isto par puta gorivu i na povratku kroz Nemacku razlupa jedan cilindar, srecom nije zakucao ali je morao da se menja ceo (blok) motora :( Od tada se ne usudjujem vise kolima ici za Srbiju. [ cozmo_im @ 01.05.2013. 10:50 ] @
Cilindar sigurno nije razlupao zbog loseg goriva (dizela).
[ codeNO @ 01.05.2013. 16:34 ] @
Srecom pa mi u Srbiji idemo na posao teleportacijom a strancima prodajemo gorivo iz posebnih tankova. Zato nama cilindri i dizne uvek ko iz fabrike. Treba uvek sipati na prometnim pumpama, a kako znati gde, jos ako se dolazi iz inostranstva? Sipati na pumpama gde sipas u svojoj zemlji. Mol OMV Avia ih ima po Evropi, a domaci Europetrol, kao i Eko i Lukoil
[ kristina990 @ 22.06.2013. 09:25 ] @
samo da javim...kolega sipao na molu(u passat euroD) i lampica se ugasila(pre toga na NISu),izgleda da je ipak do goriva...
izgleda da će NIS morati još malo poraditi na kvalitetu... [ cika dacha @ 22.06.2013. 10:04 ] @
kristina990@ nema shansone da je na NIS-u lose gorivo!
[ kristina990 @ 22.06.2013. 10:16 ] @
i meni je čudno,ja sipam benzin na NISu i najviše kilometara pređem kad sipam kod njih,čak sam ja kolegi preporučio da sipa na nisu,e sad ne znam šta je u pitanju,da se nije zahebo pa sipao D2,neverujem,ali činjenica je da kad je nasuo na molu lampica se ugasila...
[ vladd @ 22.06.2013. 11:05 ] @
A mozda j samo zatvaranje poklopca rezervoara problem. Za VW-a preporucuju bar tri "klika" da bi bio sigurno zatvoren.
Ali ako je losa zaptivka, ili sam cep, ni to ne pomaze. Poz [ kristina990 @ 22.06.2013. 13:03 ] @
sta?,hoćeš da kažež da ima neki senzor na čepu ili rezervoaru?
[ vladd @ 22.06.2013. 14:42 ] @
Nema, ali ima senzor u sistemu isparenja goriva, pa pravi probleme ako cep nije zatvoren. Takodje su moguci problemi sa prelivnim rezervoarom, i povlacenje goriva u zonu "vapora", odnosno sistema za menadzment isparenja goriva.
Nema direktan senzor, ni na cepu ni na rezervoaru, ali nedosednosti naknadno i vrlo indirektno "primecuje". Poz [ kristina990 @ 22.06.2013. 20:35 ] @
moguće,recimo ja sam na peglicu stavio ac pumpu koja savršeno odgovara donjim delom od juga,u originalu(bis pegla) ima i treću cevku na glavi ac pumpe na koju ide povratno crevo,ja sam stavio od juga pumpu samo dovod i odvod dalje do karba i sve je bilo u redu par minuta,pa je prestao motor raditi,nije više dobivao gorivo,razlog je što se u rezervoaru napravio vakuum,odvrnuo rezervar pegla radila bez problema,tako da sam sklon da poverujem da se u rezervoaru stvara određeni pritisak ili podpritisak koji neki senzor registruje....
(problem na pegli sam rešio tako što sam na novi donji deo od juga koji su identični napakovao stari original)poklopac [ vladd @ 22.06.2013. 22:07 ] @
Postoji "fuel tank pressure sensor", koji izbacuje greske P0441 i P0442, a poklopac rezervoara moze da bude problem.
Medjutim, to je kod VW-a, za ostale konfiguracije ne mogu da tvrdim, posto se cesto ne navode ni vozilo ni model.. Paljenje "ekoloskog" alarma, check engine lampe, moze da izazove i los poklopac. Poz http://repairpal.com/OBD-II-Code-P0442 Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|