[ networknagual1980 @ 12.03.2004. 14:00 ] @
Koliko vas vozi najprodavaniji auto ikad?Nisam valjda sam?Ako ima jos zaljubljenika nek se jave.
[ Gojko Vujovic @ 12.03.2004. 14:29 ] @
Zar nije Ford T model najprodavaniji sa gotovo 15 miliona proizvedenih primeraka?
[ MaRaToNcI @ 12.03.2004. 14:43 ] @
nije, najprodavanija je buba (Käfer) sa 21.3 miliona komada:)
[ McKracken @ 12.03.2004. 16:52 ] @
Ja sam vozio ..

zuta .. 1966.godiste 1300 cc.


Kao da se vozis u velikom zutom limunu
[ Vukan Karadžić @ 12.03.2004. 17:49 ] @
Sta ljudi vide u toj bubi, nikad mi nije bilo jasno ...
A BTW, najprodavanija je Toyota Corolla - preko 30 miliona, still counting.
[ McKracken @ 12.03.2004. 19:11 ] @
Eh, ko nij eimao bubu ne zna sta je genijalnost jednostavnosti i pouzdanosti..

Btw. Nema sanse da je Toyota najproizvodjenija.. Koliko se ja secam na prvom mestu je Reno 4, druga je Buba a posle nisu ni bitni
[ Vukan Karadžić @ 12.03.2004. 21:01 ] @
Ne mogah da nadjem The Top 10 of Everything za aktuelnu godinu, ali evo rezultata za 1998 http://www.timeforkids.com/TFK.../article/0,17585,90340,00.html
Corolla je odavno presla cifru od 21 milion, a nova buba se ne prodaje bas slavno ...
[ iNCUBUs @ 12.03.2004. 22:14 ] @
ja vozim, '71 :)
malo limariju da sredim i biće kao nova :)
[ Vertygo @ 13.03.2004. 01:36 ] @
I gumu i gumu moraš da kupiš .
[ manijac @ 13.03.2004. 02:05 ] @
Vozio sam i ja 97-e BuBU 1200 72-o narandzastu sa mercedosovom maskom, crnim staklima, sirokim gumama itd..
Nisam ulozio ni kintu na nju samo sipao i terao........i prodao za 2000 dm
[ superbaka @ 13.03.2004. 11:08 ] @
nikad se u zivotu nisam vozio u necem neudobnijem od bube...
dzabe sva ta pouzdanost i jednostavnost kad sam posle dva sata voznje sav pokocen i kao da su me gazili dva dana...
[ Gojko Vujovic @ 13.03.2004. 12:26 ] @
Evo da prenesemo sa onog sajta:

1. Volkswagen Beetle, 1937
21 million made

2. Toyota Corolla, 1963
20 million

3. Ford Model T, 1908
15.5 million

4. Volkswagen Golf/Rabbit, 1974
15 million

5. Lada Riva, 1970
13.5 million

Ali gledano na ukupnu količinu automobila koja je bila dostupna u datom periodu, Ford T ih dere sve redom. Aman to je bilo još početkom veka. :)
[ Vertygo @ 13.03.2004. 16:17 ] @
Kako smo krenuli, yugo ima da se proizvodi najmanje do kraja ovog veka, pa se možda i uvrstimo u tu listu :).
[ Vukan Karadžić @ 13.03.2004. 19:00 ] @
Citat:
Gojko Vujovic:
Evo da prenesemo sa onog sajta:

1. Volkswagen Beetle, 1937
21 million made

2. Toyota Corolla, 1963
20 million

3. Ford Model T, 1908
15.5 million

4. Volkswagen Golf/Rabbit, 1974
15 million

5. Lada Riva, 1970
13.5 million

Ali gledano na ukupnu količinu automobila koja je bila dostupna u datom periodu, Ford T ih dere sve redom. Aman to je bilo još početkom veka. :)


Govorili smo o najprodavanijim automobilima. ;)
I tu Corolla dere sve. Tako, sad zapamtite - Corolla je na prvom mestu, ostali su daleko iza nje :)
[ McKracken @ 13.03.2004. 19:39 ] @
Xaxaxa. Verovatno si u pravu, ali ja to nikada necu priznati, narocito ne javno...

Ups.... is thing on?

Btw.
[ srki @ 14.03.2004. 03:37 ] @
Citat:
Vukan Karadžić:
Govorili smo o najprodavanijim automobilima. ;)
I tu Corolla dere sve. Tako, sad zapamtite - Corolla je na prvom mestu, ostali su daleko iza nje :)

Pa nije, na onom sajtu pise da je najprodavanija buba a corrola iza nje.
[ Vukan Karadžić @ 14.03.2004. 08:57 ] @
@srki: probaj da procitas jos koji post
@Mc: priznaces, priznaces :)
[ networknagual1980 @ 15.03.2004. 15:25 ] @
Jel ima neko prirucnik za odrzavanje en/srpski, nije bitno da posalje/postavi, inace moja je 74'' :)
[ networknagual1980 @ 17.03.2004. 08:19 ] @
Ne bi bilo lose da se napravi nesto tipa tips&trics za bubu.
[ miokus @ 18.03.2004. 08:16 ] @
I moja je 74-to, motor 1200 '76 i sljaka ko leptir.
Tips/trics?! - nema potrebe za tim ovde. Nije Maserati, samo reci sta te muci pa ce ti valjda neko odgovoriti
[ networknagual1980 @ 22.03.2004. 15:12 ] @
Sta me muci?Pa curenje ulja, fleka velicineTanjitica za kafu svako jutro?
[ iNCUBUs @ 23.03.2004. 02:35 ] @
gde recimo mogu da se nadju gume? neki bolji izbor i ne preterano visoke cene? (eh to svi želimo :)))
[ miokus @ 23.03.2004. 07:34 ] @
Curenje ulja kod bube nije strasno. Dok radi ona i pije i izbacuje ulje kroz slabije zaptvene prolaze, vrelo ulje se sliva do najnize tacke, zatim kaplje i pravi baricu. Ovo odlaze prostu zamenu ulja jer moras stalno dolivati manje kolicine da je ne bi ostavio ''ispod crte'' (to je vazno jer ulje je hladi). Bez brige, tek ako ti trosi vise od 1,5L na 1000km imas razloga da potrazis bolji motor (opravka postojeceg se ne isplati) koji vise nije skup (~2000din)


Gume?
Kod malo boljeg vulkanizera kupi polovne. Dosta su jeftinije od novih koje ti nisu neophodne. (dubinu sare trazi od 4mm). Ne stavljaj presiroke (>175) napred, rasturice ti trap.
[ networknagual1980 @ 23.03.2004. 09:40 ] @
Bravo Vanja, majstore!
Koliko vam trosi po gradu?Moja uzme oko 10.5 l/100km. 1200cc
[ miokus @ 23.03.2004. 20:57 ] @
11.2 1200cc grad
8.x na otvorenom
[ networknagual1980 @ 24.03.2004. 13:53 ] @
Evo dobrog linka:

http://free-ri.htnet.hr/bkr/linkovi.htm

Pitanje:Jel ima kod nas negdje trgovina koja ima opremu i dijelove za bube?

[ fumaremigel @ 26.03.2004. 15:53 ] @
Imam bubu 1200 '76, zadnja tasova serija. Ide odlicno, trosi 8 litara na 100, ali limarija je u takvom stanju da ne mogu da se vozim, a da ne platim kaznu.
[ networknagual1980 @ 31.03.2004. 08:52 ] @
E, hocu da uradim fazon sa gumama, tj da ofarbam bijelu liniju sa strane posredini gume, kao na kadilacu isl..Da ima malo smek cikaga 30-ih :)) Pokusao sam sa nekom farbom, ali mi se nakon voznje odlijepi, ne znam kako bi bilo sa autolakom?Cim da ofarbam gume?

I jos nesto:Jel zna neko gdje mogu da se kupe spojleri za bubu, vidio sam jednu gdje je lik skinuo branike i stavio samo spojlere, opasno izgleda..
[ McKracken @ 31.03.2004. 13:29 ] @
Nemoj auto lakom jer ces upropastiti gumu. Otvrdnuce, pa ce biti kao DoTrayal gume :)

[ networknagual1980 @ 31.03.2004. 13:59 ] @
Ma ionako su do-trial...:)
Pa cim onda dovraga??Siguran sam da na ES ima strucnjak za ovu vrstu hardvera!
Dakle how to paint MF tires??
[ networknagual1980 @ 08.04.2004. 10:38 ] @
Problemi!!!
Curenje ulja na sastavu motora i mjenjaca, promjenio sam semering ibilo je ok 3 dana, a sad je jos gore nego sto je bilo.Tip sto mi je mjenjao semering kaze da mi je raskliman blok motora.Jel moze blok da se radi, tj da se obradjuje da ne uzimam novu masinu, klipovi i karike i sve ostalo je ok.Da li zna neko adresu neku gdje moze da se radi blok?Jos jedno pitanje:kako da sredim puz na pomocnom drzacu volana?Jel ima neko neki link sa dijelovima za bube kod nas.Pomozite!!
[ networknagual1980 @ 14.05.2004. 08:14 ] @
Treba mi knjiga/prirucnik u elektronskom formatu u vezi servisiranja bube, pomoc molim vas.
[ BluesRocker @ 16.05.2004. 23:35 ] @
Ima neki cd za održavanje svih postojećih automobila na svetu. Ne znam kako se zove, ali možda neko zna. Video sam kako izgleda, odlično je urađen.
[ networknagual1980 @ 17.05.2004. 12:13 ] @
Majstor me odra za pare, dajte ljudi neki prirucnik ili kljigu o motoru, rastavljanju i sl.
[ networknagual1980 @ 18.05.2004. 10:34 ] @
Znam da sam dosadan sa ovom temom...Ali, je*iga...Da li ima negdje da se download taj CD?Ili neko ima pa da prereze?Pomoglo bi puno, i meni, a i vama, jer bi onda mogli da se odmorite od mene i od buba...
[ BluesRocker @ 18.05.2004. 13:42 ] @
Slucajno videh u oglasima:
Auto Data 2004 (tehnicki podaci svih automobile) ( 1 Cd )
Samo da znas da pirat zestoko dere. Prodaje ovo za 1000 dinara ko da je on piso program, a u stvari samo zna da ukljuci nero.
Ima u ponudi i ovo:
Audi/VW Etka 2002 ( 1 Cd )
Ne znam sta mu dodje etka
Plus postarina je 100 din.
Ali posto si ti u Republici Srpskoj, ne znam kako to ide. Raspitaj se kod lokalnog pirata, a mozda nadjes i original jeftinije od ovog sto nudi.
Da ima i ovo ali ne znam sta znaci:
KTM Service Cd 1992 - 1997 ( 1 cd )

[Ovu poruku je menjao BluesRocker dana 18.05.2004. u 21:27 GMT]
[ networknagual1980 @ 18.05.2004. 15:13 ] @
Hvala ti majstore!
Ali nisam siguran koliko tu ima o starim bubama...,nego nadjoh ove knjige, ali cijene su....Da nema ko nesto u E-formatu?
How to keep your volkswagen alive

How to Rebuild Your Volkswagen Air-Cooled Engine
Tom Wilson

Aircooled VW Engine Interchange Manual
Keith Seume

How to Hotrod Volkswagen Engines
Bill Fisher

VW Beetle Restoration Manual
Lindsay Porter


Pomagajte!
[ Slobodan Miskovic @ 18.05.2004. 15:18 ] @
Evo za sta sluzi buba :)



[Ovu poruku je menjao STELLANOVA dana 18.05.2004. u 17:20 GMT]
[ VRKY @ 18.05.2004. 15:19 ] @
Buba je auto ipo.Samo šteta što se ne proizvode više oni stari modeli.
[ networknagual1980 @ 12.07.2004. 08:33 ] @
Skoro sam naisao na netu na zanimljiv nacin prerade bube u trokolicu, tj "TRIKE"
Izgleda perfektno, mozete pogledati na http://www.crazycustomshow.com/en/start.htm
Pod "trike show" ima mnogo slika....
E sad, posto sam definitivno odlucio da pravim tako nesto, a nemam odgovarajuce dimenzije rama, molim vas za pomoc. Mozda neko ima ovako nesto u garazi, a mozda ce neko biti vjestiji od mene pa pronaci na netu, anyway pomozite!!! Trebaju mi uputstva i dimenzije...
Evo slicice, planovi su iz kalifornije i kostaju oko 100$
[ igorba @ 22.07.2005. 12:39 ] @
I ja vozim bubu 1300, 1971, renovirana prošle godine i služi me odlično (da je ne ureknem).
Mislim da se odgovori na gore postavljana pitanja mogu naći iza sljedećih linkova

www.buba.co.yu
www.vwbuba.hr

i na linkovima koji se nalaze na tim sajtovima.

Pozdrav
[ marjan83 @ 27.03.2006. 16:14 ] @
Momci sve sto vas interesuje u vezi vasih buba www.thegoldenbug.com
[ prof. Utonium @ 23.06.2006. 01:13 ] @
Daaaaa, www.thegoldenbug.com je apsolutno najbolji
[ HoT_Steppa @ 23.06.2006. 08:33 ] @
Ajmo malo realne fakte u vezi Bube:

Deset najgorih nemachkih automobila

VW "Buba"

Da, tachno je da je "Buba" nemachka ikona, i tachno je da je do danashnjeg dana najprodavaniji automobil svih vremena, ali to samo dokazuje tvrdnju da ne mozhesh istovremeno prevariti sve ljude na svetu. Vazdushno hladjeni motor ovog auta je pravi astmatichar, a uzhasno gruba i neudobna vozhnja garantuje kompresiju kichmenih prishljenova usled koje cete izgubiti par centimetara visine nakon nekoliko godina vozhnje, uz stalno znojave ruke i chelo dok se groznichavo oprashtate od zhivota svaki put kad pretichete teretnjake i shlepere, pitajuci se da li cete uspeti da se vratite u desnu traku pre krivine, jer tom autu je trebala chitava vechnost za jedan takav "tezhaki" poduhvat. Naravno, ukoliko pada kisha nemojte ni pomishljati na vozhnju, jer ce vas ovaj vanredno nestabilan auto izbaciti u prvoj krivini iz kabine kroz vrata koja su se sa neobichnom lakocom, chesto i sama od sebe, otvarala. Sem toga, chinjenica da su auto koji je bio ponos Hitlera usvojili kao simbol slobode i ljubavi je dovoljan dokaz koliko je hipi-pokret imao ironichan smisao za humor...




Izvor:

http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=9138
[ trivo @ 23.06.2006. 20:47 ] @
Mislim...
Imam bubu,imam i golfa 2 i evo neko moje misljenje.Bubu vozim 3 godine,golfa sam skoro kupio,zadovoljan sam sa oba auta.Sve ovo gore napisano vise-manje stoji,golfa sam i uzeo zbog koliko-toliko udobnije voznje i veceg gepeka.Ali porediti auto koji je nastao 1936 godine(70 god!) i na kojem se od tad do prestanka proizvodnje skoro nista drasticno nije izmjenjalo mislim da je u najmanju ruku glupost.
Moja buba ima 34KS i obrtnog momenta velicine jace kosilice za travu,ali tad kad je proizvedena mogla je da se nosi sa tadasnjim sleperima.Sadasnje slepere sa po 400-500KS jedva prestignu i mnogo jaci automobili.
Sta ocekivati od stabilnosti od auta kojem je motor smjesten iza zadnje osovine i sa oscilirajucim poluosovinama?Sam VW je priznao da je to nesretno rijesenje ali ga je dalje proizvodio takvog bez izmjena jos godinama.?
Nikad nisam cuo da je iko ispao kroz vrata u krivini a znam dosta ljudi sto vozi bube,ako se nekad nekom desilo vjerujem i da je greska do njega.

Totalno mi je bezveze porediti sadasnje modele sa bubom posto sa njima ima veoma ili skoro nikako dodirnih tacaka.
Buba je svoj imiđž stvorila prvenstveno kao pouzdan auto,pristupacne cijene,lak za popravku i dopadljivog izgleda.Kao takav je i stekao veliki broj obozavatelja,ali i normalno da nije mogao opstati zbog trzista jer ga je jednostavno vrijeme polako gazilo bas zbog onih razloga nabrojanih u tekstu.
Buba je vec odavno oldtajmer,svoje ime je dokazala samom cinjenicom koliki je broj jos u voznom stanju i na ulicama a onaj ko je napravio ovaj redosljed nema blage veze sa zivotom a kamoli sa automobilima.
Pozdrav



[ HoT_Steppa @ 23.06.2006. 22:28 ] @
Ako imas Bubu, nisam ni sumnjao da ces imati i Golf II, 2 ikone Srbije. Ako ti je Golf II udoban auto, probaj da sednes u neki Citroen slicnog godista, na primer, ili u Ford Escorta slicnog godista pa mi reci koji je udobniji.
Buba je nista drugo do nemacki Yugo, u dve reci.
[ vladd @ 24.06.2006. 22:51 ] @
Vozio sam, odusevljeno, bubu '67, nemica, 1200ccm. Onda je (mojom greskom) crkao motor. Pokusao sam restauraciju, nabavio skoro (vrlo bitno) sve delove, i posto nisam nasao zamajac, prakticno sam je poklonio, nekom id....u.
Na "neudobnost" me prvo upozoravala zena, pa sam sam nadrljao po snegu i ledu kada su se svi prozori zamrzli...
Ovo sto pisu, je uglavnom tacno, ali sta sve pisu i za cigarete..
Sada sam nabavio New beetle, i to je druga prica. Ali, uvek se "okrenem" za modelom '66 ili 67, koje naravno i u delicu sekunde mogu da prepoznam. Taj auto ima dusu, nema veze neudobnost, nebezbednost, potrosnja benzina..

Poz za sve ljubitelje bube (naravno i sve "ostale")
[ airkewld @ 01.07.2006. 20:43 ] @
Citat:
Ako imas Bubu, nisam ni sumnjao da ces imati i Golf II, 2 ikone Srbije. Ako ti je Golf II udoban auto, probaj da sednes u neki Citroen slicnog godista, na primer, ili u Ford Escorta slicnog godista pa mi reci koji je udobniji.
Buba je nista drugo do nemacki Yugo, u dve reci.

Evo prijatelju, meni je M3 daily driver tako da cu biti objektivniji.

Prvo i osnovno - Yugo je abortus automobilske industrije. Porediti ga sa bubom je u najmanju ruku idiotizam.
Drugo, u vreme kada je buba konstruisana kod Citroena je bio aktuelan Traxion (nekoliko puta skuplji od bube), a kod Forda modeli T i A - automobili koji su sa scene nestali pre 60 godina i kojih odavno vise nema na drumovima. O kom to Escortu ti pricas?

O inzinjeringu i kvalitetu nabolje govori to da se buba u proizvodnji odrzala bez znacajnih konstruktivnih izmena skoro 60 godina, prodata u vise od 21 milion primeraka od kojih se vecina i dan danas svakodnevno vozi. Vazi za najprepoznatljiviji industrijski oblik svih vremena i apsolutno je najpopularniji oldtajmer na planeti. Izuzetno je laka za rad i dozvoljava neverovatne prerade. U dve reci, ekstra igracka. Toliko o tome.
[ HoT_Steppa @ 01.07.2006. 21:21 ] @
Govorim o Escortu IV iz godista Golfa II.
Buba je bila oldtajmer i kad je bila nova, poslednjih 30 godina proizvodnje, isto kao Yugo.
Dosta bre vise o tom Hitlerovom autu, dosadni ste.

[Ovu poruku je menjao HoT_Steppa dana 01.07.2006. u 22:37 GMT+1]
[ Wega @ 01.07.2006. 21:39 ] @
pa ko ti zavrce ruku da i dalje ucestvujes?

samo reci "ne"
[ i-design @ 01.07.2006. 22:56 ] @
Ja sam vozio bubu, to mi je bio prvi auto, ali nikada vise ne bih seo u nju ako ne moram :)
Slazem se za jedinstveni stil i image, ali kada sesetim potrosnje, maglenja, startnosti, gepeka....
[ slavko st @ 04.08.2006. 20:55 ] @
Nije buba jedini veliki potrosac i to se moze resiti ugradnjom plina, a sto se tice maglenja pogotovo prednjeg stakla ja sam resio tako sto sam ugradio ventilator. Sve se moze resiti uz malo maste.
Imam je 4g. i jos me ni9je ostavila na putu.

POZDRAV...
[ HoT_Steppa @ 04.08.2006. 22:05 ] @
Citat:
slavko st: Nije buba jedini veliki potrosac i to se moze resiti ugradnjom plina, a sto se tice maglenja pogotovo prednjeg stakla ja sam resio tako sto sam ugradio ventilator. Sve se moze resiti uz malo maste.
Imam je 4g. i jos me ni9je ostavila na putu.

POZDRAV...

Sta lupas? Po zakonu je zabranjeno ugradjivati plin u vazdusno hladjene motore. A cak i ako ugradis, sa svim modifikacijama, nikad neces dobiti atest.
Sto se tice maglenja, jesi pomislio da kupis neki auto koji ne magli?
[ airkewld @ 15.08.2006. 21:55 ] @
Drugar, mislim da si ti jedini ovde koji lupa. I u Srbiji i u Hrvatskoj i u Sloveniji masa ljudi vozi bube sa ugradjenim plinom i sa urednim atestima. Ne treba neka velika pamet pa to izvesti.
[ vladd @ 16.08.2006. 19:35 ] @
Da li lupa ili ne, nije ni vazno, ali gospodu sto ugradjuju plin u bubu treba smestiti u ludnicu, direktno i bez puno objasnjenja.
Ako neko izigrava "sirotinju" ili "stedisu", za svoje "transportne" potrebe moze da pronadje sijaset novijih automobila, sa ili bez plina, za iste pare.
Kao oltajmer, bezumno je ludovati sa "stednjama", buba je zavrsila karijeru obicnog prevoznog sredstva, sada je vise auto za imidz ili kao hobi, vise iz ljubavi nego "transportne" potrebe.
[ HoT_Steppa @ 16.08.2006. 19:37 ] @
Ja mislim da ne lupam:

http://www.cannonballforums.se....php?highlight=buba&t=2707

[ airkewld @ 16.08.2006. 22:36 ] @
Bogami, lupas.
http://www.thegoldenbug.com/forum/viewtopic.php?t=542

Ukratko, ubacuje se zatvoreno vodeno kolo preko koga se plin podgreva. Bez problema se atestira i na masincu i u vinci. A to sto je Srbija prepuna likova koji sve znaju, polupismenih majstora koji su pametniji od inzinjera iz Volfsburga i sl, e to je drugi problem.

I kao sto rekoh, buba je ekstra igracka. Nista manje, nista vise. btw, oldtajmeri su svugde u svetu zanimacija za bogate ljude, ne za sirotinju.
[ ilkebgd @ 16.08.2006. 23:10 ] @
U prvim postovima na temi je iznešena tvrdnja da je buba najprodavaniji odnosno auto proizveden u najvecem broju primeraka i dat je link do nekog levog decijeg sajta sa ovim podacima.

1. Volkswagen Beetle, 1937
21 million made

2. Toyota Corolla, 1963
20 million

3. Ford Model T, 1908
15.5 million

4. Volkswagen Golf/Rabbit, 1974
15 million

5. Lada Riva, 1970
13.5 million


ovo jednostavno nije tacno!! mozete i ovde videti: http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Corolla

In 1997, the Corolla became the best selling car nameplate in the world. Toyota has made over 30 million cars under the Corolla name since its launch in 1966, making it the best selling car of all time.

Dakle još 1997. je Corolla postala najprodavaniji i "najproizvodjeniji" automobil svih vremena. a jeste napravljen 21 milion komada bube, ali to je drastično manje u odnosu na Corollinih preko 30 miliona. dakle podatak za Corollu na pomenutom dečijem sajtu nije tačan. Corolla je napravljena u čak oko 50 % više komada u odnosu na bubu.

jeste da sam ja ponosni vlasnik Corolle a vi buba ali činjenice su činjenice... :) pozdrav!
[ HoT_Steppa @ 17.08.2006. 09:01 ] @
Ja nisam rekao da ne moze nego da je zabranjeno i da se ne moze proci atest. Inace IvanT radi u ovlascenom servisu za ugradnju Landirenzo TNG uredjaja i ako cu nekome da verujem, to ce biti on. Daleko da je polupismen majstor koji je ugradio vise od 2000 uredjaja u najrazlicitije vrste motora. Kod nas sve moze da se smuva. Ljudi voze automobile koji se uopste ne pojavljuju na tehnickim pregledima, a sta je tesko da se malo "podgreje" tamo gde treba i mozes da dobijes atest da ugradis mitraljez, ako ti treba.
[ airkewld @ 17.08.2006. 09:30 ] @
Prvo, gde tacno u zakonu pise da je to zabranjeno? Drugo, u pitanju je resenje staro 40 godina koje se primenjuje u celom svetu. Trece, na Masinskom fakultetu u Beogradu tesko da moze da se muva jer su pod stalnom kontrolom. I cetvrto, naravno da ni jedan servis nece da se bakce sa ugradnjom plina u bubu jer je to sizifov posao (rucna izrada delova koji se vise ne proizvode industrijski, prepravka lonca itd). Na Astrici lepo pola sata, sat posla i 350 evra u dzepu. Svi 'oce u trgovinu i leba bez motike.
[ HoT_Steppa @ 17.08.2006. 11:08 ] @
Nemoj mi molim te o nesposobnjakovicima sa Masinskog fakulteta koji izdaju ateste. To su polupismeni ljudi.
A sto se tice Bube, da li ima smisla ugradjivati opremu od 300-400 evra u auto do 100 evra ?!? TO mogu da rade samo stvarno glupi ljudi.
[ airkewld @ 17.08.2006. 12:03 ] @
Sa tim ljudima radim 20 godina tako da ja imam pravo da kazem da li su nesposobnjakovici ili ne. Ti nemas to pravo jer ocigledno nemas nikakve veze ni sa automobilimi, ni sa masinstvom, ni sa zivotom, ali se trtis do bola. Bilo kako bilo, ovlasceni su od drzave da ti dozvole ili ne dozvole da izvezes auto na ulicu i njihova je poslednja.

Dobronamerni savet: uzmi jugica za 100 evra pa ga lepo rasklopi i sklopi i probaj da naucis nesto. Citaj, uci od drugih. Tada ces moci konstruktivno da se ukljucis u ovakve diskusije, mozda cak nesto i pametno izvalis. Ovako se samo brukas.
[ cozmo_im @ 17.08.2006. 12:25 ] @
Citat:
HoT_Steppa: Da, tachno je da je "Buba" nemachka ikona, i tachno je da je do danashnjeg dana najprodavaniji automobil svih vremena, ali to samo dokazuje tvrdnju da ne mozhesh istovremeno prevariti sve ljude na svetu. Vazdushno hladjeni motor ovog auta je pravi astmatichar, a uzhasno gruba i neudobna vozhnja garantuje kompresiju kichmenih prishljenova usled koje cete izgubiti par centimetara visine nakon nekoliko godina vozhnje, uz stalno znojave ruke i chelo dok se groznichavo oprashtate od zhivota svaki put kad pretichete teretnjake i shlepere, pitajuci se da li cete uspeti da se vratite u desnu traku pre krivine, jer tom autu je trebala chitava vechnost za jedan takav "tezhaki" poduhvat. N


Prvo, Buba nije najprodavaniji auto svih vremena, vec Toyota Corolla (preko 30 miliona primeraka). Vozim Toyotu Corollu 15-16 godina a vozio sam i porodicnu Bubu (ostala od tate).

Prvo, postoji vise varijanti motora u Bubi. Najbolji je 1200 S koji se ugradjivao u UNISU jedno vreme. Imao je zaobljene klipove, drugaciji hod i sve to, veci broj obrtaja, 46KS i veci obrtni moment od Bube sa 1300 ili 1500 motorom. Tj. to je zadnja serija 1200 motora, malo oplemenjena. Proizvodila se kod nas izmedju 1974 i 1976. Sa tim motorom preticanja i start, kao i voznja uzbrdo nisu predstavljali nikakav problem - bez problema je gurao skoro 135km/h, a ubrzanja su, pogotovo u trecoj, bila zadivljujuca za taj auto.
Ja licno sa tim modelom problema pri preticanju nisam imao. Imao je uljni filter za vazduh i elektronicki kontrolisan karburator i drugaciji sistem za hladjenje (osavremenjen), davac meraca aksijalnog lufta i prekomernog broja obrtaja. Sa bubom sam imao samo problema sa snegom, ali na kisi, uz ispravne gume i trap nikad problema nisam imao.

Drugo, Buba 1300S koja se pravila od 1975. tzv brazilka imala je totalno drugacije oslanjanje (opruge), burazer je vozio jednu takvu. Imala je i vise prostora unutra, instrument tablu drugaciju i pomerenu unapred (izbacen vetrobran) i povisenu haubu sa vise prostora.
Bila je mnogo udobnija i stabilnija od klasicne bube. Uopste, ta dva modela su se totalno razlikovala od starih buba.

Motor - pouzdan, izdrzava sve uz redovno odrzavanje.

Inace, da je neudobna, skucena, metalna i bucna - jeste, ali ipak je to auto koji se ne proizvodi vec 30 godina, ali ipak nemojmo preterivati.
[ airkewld @ 17.08.2006. 12:53 ] @
Citat:
Drugo, Buba 1300S koja se pravila od 1975. tzv brazilka imala je totalno drugacije oslanjanje (opruge), burazer je vozio jednu takvu. Imala je i vise prostora unutra, instrument tablu drugaciju i pomerenu unapred (izbacen vetrobran) i povisenu haubu sa vise prostora.
Bila je mnogo udobnija i stabilnija od klasicne bube. Uopste, ta dva modela su se totalno razlikovala od starih buba.

Da, serija 1303 / 1303s. 65ks, napred MacPherson / pozadi nezavisno. To je "super beetle" i proizvodile su se iskljucivo u Nemackoj od 1972. do 1980. Nemaju veze sa Brazilom ili Meksikom.

http://www.thegoldenbug.com/art/article.php?article=68
[ cozmo_im @ 17.08.2006. 13:02 ] @
Zvali su je brazilka posto se proizvodila i u Brazilu ( a i u Meksiku ). Da, 1303, postojao je i 1302 model. A posto mi je burazer serviser VW (trenutno radi u Porsche SCG, inace vec preko 10 godina radi, u pocetku samo bube), to su bili brazilski modeli, i 1302 koji je imao zakrivljenu soferku a ne ravnu.

Na onoj tabeli se uopste ne pominje ova UNIS-ova buba koju sam imao, tako da nije bas precizna. Bilo je raznih modela. U Meksiku mozes jos da vidis kao taxi model 1302 sa zakrivljenom soferkom.

Inace, brazilka 1303 koju je on vozio nije imala 65KS, vec 36kw, 49KS, moja 1200 je imala 34KW (46KS).
[ HoT_Steppa @ 17.08.2006. 18:03 ] @
Citat:
airkewld: Sa tim ljudima radim 20 godina tako da ja imam pravo da kazem da li su nesposobnjakovici ili ne. Ti nemas to pravo jer ocigledno nemas nikakve veze ni sa automobilimi, ni sa masinstvom, ni sa zivotom, ali se trtis do bola. Bilo kako bilo, ovlasceni su od drzave da ti dozvole ili ne dozvole da izvezes auto na ulicu i njihova je poslednja.

Dobronamerni savet: uzmi jugica za 100 evra pa ga lepo rasklopi i sklopi i probaj da naucis nesto. Citaj, uci od drugih. Tada ces moci konstruktivno da se ukljucis u ovakve diskusije, mozda cak nesto i pametno izvalis. Ovako se samo brukas.

I jos neko ima (samo negativna) iskustva sa ljudima sa Masinskom fakulteta. Ako se plin ugradi u OVLASCECNOM servisu koji ugradjuje uredjaje i u nove automobile direktno od uvoznika i ako taj auto ne prolazi na tehnickom na Masinskom, a prolazi u Vinci i u AMSS-u, ko se tu bruka? Toliko o NJIMA.
Savet mozes da zadrzis za sebe. Mene ne interesuju mehanickarski poslovi u slobodnom vremenu.
Vec sam se izjasnio o VW (Buba, Gnoj II, Passat B5) kvazi ljubiteljima.
[ vladd @ 18.08.2006. 10:53 ] @
Nemoj tako, ostro. Prvo, daleko da su polupismeni, steta sto cela Srbija nije tako "polupismena". Drugo, oni dobro znaju sta znaci "ovlasceni" servis, ovlastio ih prodavac, ne garantuje nikakav kvalitet. Kao da ih je svastika "ovlastila".
Sto se Vince tice, oni su poznate "prostitutke", fale im musterije, pa sve ima "prodju". Naravno ne bas stap i kanap, ali su kriterijumi minimalni.
Tehnicki je moguce ugraditi i jedro na bicikl, ali to je vise stvar nakaznog mentaliteta, nastalog u teskim godinama. I to je posebna vrsta problema. Slicno alkoholizmu. Ljudi prosto nisu svesni da su "nenormalni". Postavljaju se "pogresni ciljevi", iz postupaka (i "projekata") izbija ogromna frustracija. Niko ne posmatra stvari tako da zaradi vise para, ili da mu je "povecan" radijus prevoza i kretanja za nesto "korisno" potreban, jednostavno, preovladjuje paranoja "stednje", povecanje mogucnosti voznje, a sa postojecim sredstvima. Naravno, "slobodno" vreme za fudbal i pivkanu
[ Blackbite @ 18.08.2006. 17:36 ] @
@ Hot_Steppa
Citat:
Ako imas Bubu, nisam ni sumnjao da ces imati i Golf II, 2 ikone Srbije. Ako ti je Golf II udoban auto, probaj da sednes u neki Citroen slicnog godista, na primer, ili u Ford Escorta slicnog godista pa mi reci koji je udobniji.
Buba je nista drugo do nemacki Yugo, u dve reci.

Nemam bubu, imam njenog naslednika - golf 1 25g mator, nije radjena limarija, nije motor. Ide ko zmaj:) naspram juga je avion u dve reci, vw se dovoljno dokazao, sa golfom i sa bubom, auto te nece ostaviti na putu. A eskorti 20 i vise godina stari su krshine bar sam ih ja vidjao takve jer ni njih ni citroena nema bas puno. A golfova koliko oces. E sad sto se tice golfa 2, samo je "drugo pakovanje" mehanicki su isti, tako da je i logicno da su drugi mozda udobniji. Ali iako "zastareli mehanicki" ima ih mnogo vise nego fordova i citroena, jer ljudi traze pouzdan auto...
[ vladd @ 18.08.2006. 18:16 ] @
To sto golfova ima "bezbroj", nije u najvecoj meri zasluzan kvalitet auta, koliko balkanska (udruzena) placka TAS-ove fabrike na pocetku "ludila". Radi se o vise od 20000 automobila, sto komplet, sto u delovima. Balkan je preplavljen jeftinim komponentama za "odrzavanje" golfova.
Inace je to i jedan od razloga "nenormalne" cene, nicim izazvane .
[ HoT_Steppa @ 18.08.2006. 21:57 ] @
Mozda sam bio preostar u poslednjih par postova, nek mi neki ne zamere, ali jednostavno ne mogu vise da podnesem kolektivno ludilo zvano VW. Ako je Buba i bila jeftin auto sto je osnova ogromne popularnosti (kao Ford T pre 90 godina), Golf nije bio. A Passat B5 jos manje, cak stavise skuplji je od vecine konkurenata. Da zivimo u Nemackoj pa da pricamo u Bubi i ostalim VW-ima kao o domacim automobilima, ali ne zivimo. Mogu da shvatim nemacku zaludjenost svojim kolima, ali nasa zaludjenost ?!? U ovoj sadasnjoj situaciji opste besparice jos manje. Vecina jednostavno ne zeli da se prostre po guberu nego koliko moze da zahvati. Nije bitno sto nemam plocice u kupatilu ili termoizolaciju u potkrovlju, bitno je da je isped kuce parkiran Golf IV ili jos gore nova V. Nemci posle WWII nisu postali ono sto su postali vozeci i sepureci se stranim kolima nego su morali da naprave jeftino domace vozilo, makar i zastarelo, ali obavezno jeftino da se pokrene industrija. Slicno su uradili i ostali ali opet se izdvajaju Francuzi sa 2CV i R4. I umesto da se mi ucimo na njihovim potezima jer smo u slicnoj situaciji kao oni posle WWII, hteli to da priznamo ili ne, mi se ponasamo maksimalno rasipnicki, i u svoj svojoj bedi mislimo da nam je mnogo bolje ako samo vozimo makar ono sto je zapad vozio pre par godina dok smo mi ovde ratovali. Mozda je nekima stvarno bolje, ali vecini nije. Za te kojima je bolje je svejedno sta voze, neka voze za svoje pare sta hoce. Ali VECINA koja nema pare bi trebala da se zamisli, makar za trenutak i da izadje iz zacaranog kruga u kom se nalazi.
I sam vozim auto nemacke proizvodnje ali nije VW i star je 19 godina i pitam se da li cu opet da kupim nemacki auto kad za manje pare (ili iste) mogu da kupim dosta povoljniji/bolji auto.
Nama auto treba da bude prevozno sredstvo a ne nacin za k#!#chenje. Gledajuci srednju klasu u Americi a i u Evropi na sta baca pare (na sredjivanje i budzenje automobila), pomislim da li smo mi stvarno pametniji od njih kad radimo isto sto i oni, a oni pri tom zaradjuju nekoliko puta vise od nas. Generacije koje su izgubljene u vremenu i prostoru od svoje bahatosti i bahanalija ne znaju sta ce vise od para i slobodnog vremena.
Treba ostati normalan u glavi.
[ vladd @ 19.08.2006. 23:09 ] @
Drago mi je da ima jos ljudi koji prepoznaju tamnu stranu mentaliteta.

Poz.
[ Blackbite @ 20.08.2006. 01:26 ] @
Citat:
To sto golfova ima "bezbroj", nije u najvecoj meri zasluzan kvalitet auta, koliko balkanska (udruzena) placka TAS-ove fabrike na pocetku "ludila". Radi se o vise od 20000 automobila, sto komplet, sto u delovima. Balkan je preplavljen jeftinim komponentama za "odrzavanje" golfova.
Inace je to i jedan od razloga "nenormalne" cene, nicim izazvane .

Istina je da su precenjeni, ali kada covek kupuje star aoto za manje pare sta drugo preostaje. Zastava-ne hvala, francuzi-skupo odrzavanje i delovi, i na kraju se svede na folksvagen, opel i jos po neki. Delova i majstora gde oces.
[ HoT_Steppa @ 20.08.2006. 09:33 ] @
Ovde si izrekao 2 zablude, stari auto za vece pare i francuzi jednako odrzavanje kao i kod svih drugih automobila sa originalnim delovima.
[ feLoNy @ 20.11.2006. 00:26 ] @
Citat:
Skoro sam naisao na netu na zanimljiv nacin prerade bube u trokolicu, tj "TRIKE"
Izgleda perfektno, mozete pogledati na http://www.crazycustomshow.com/en/start.htm
Pod "trike show" ima mnogo slika....
E sad, posto sam definitivno odlucio da pravim tako nesto, a nemam odgovarajuce dimenzije rama, molim vas za pomoc. Mozda neko ima ovako nesto u garazi, a mozda ce neko biti vjestiji od mene pa pronaci na netu, anyway pomozite!!! Trebaju mi uputstva i dimenzije...
Evo slicice, planovi su iz kalifornije i kostaju oko 100$



ima jedan iz srbije sto je oko hm 3,4 godine radio na trokolici sa bubinim motorem
bio je na nekoj emisiji to se samo secam :)
[ networknagual1980 @ 21.11.2006. 14:53 ] @
Mrzi me da citiram, al ta prica Hot steppa ti ne stoji nikako....Buba nije nestabilan automobil, uopste, a bogami ni neudoban.Ocito si se vozio u nekom krsu...Ja sa svojom standardnom 68-icom, prasim sve krivine cetvrtom, pa ti vidi...Fora je sto rijetko ko odzava auto, osim pravih zaljubljenika...Meni buba nije vikend-oltimer-izlozba varijanta, nego auto koji vozim po svim uslovima i svuda, na duge i kratke relacije.ZATO, nemoj da pricas gluposti o neudobnosti, nestabilnosti, potrosnji, preticanju i slicno...
Potrosnja pri mjesovitoj voznji ne prelazi 6.8 l motor 1300cc, Unutra se ne cuje skoro (izolacija poda+nov auspuh cine cuda), stabilnost? Odaberi bilo koji auto 15 godina NOVIJI od moje bube, odaberi cestu sa krivinama i kladimo se po zivot da letis sa ceste! Odgovorno tvrdim! I nemoj da pljujes po bubi kad se ocito nisi vozio u bubi..Mozda u nekom krsu, sa razvaljenim kucistem volana i bez amortizacije/aupuha...
Ne moras da volis bubu, al nemoj da mi je poredis sa Yugom i slicnim smecem, pozdrav svima i za i protiv, ali opet kazem, ne sudi o konju kojeg nisi jahao!
[ Mbit @ 20.12.2006. 21:05 ] @
vidim datum malo je stariji ali..
Imam je i ja 1967 priozvedena a registrovana 1968, struja je još uvek 6V, stoji u garaži ne znam šta ću sa njom, u odličnom stanju, čak je i originalni radio u njoj, iznutra je prva boja u crvena u besprekornom stanju, ne prodaje mi se, a kako je nisam registrovao već 6-7godina pitam se da li ću je ikada ponovo i registrovati, imam druga dva mnogo novija automobila koja su u upotrebi.

par rečenica da kažem oko bube, to je jednom rečju odličan auto iz svog doba i klase kojoj je pripadala.
Šta mi ponekada ne dostaje, zvuk motora i menjača pri otvorenom prozoru, i prolasku pored duže ograde pored puta na brzini od oko 55km/h.
Šta je još simpatično, stvarno se jako retko kvarila i kada bi se to desilo svaki kvar bih mogao za najduže 1h na putu popraviti sa šrafcigerom i kombinovanim vilastim 10-11 ključem, a nisam nikakav majstor.
pozdrav...

[Ovu poruku je menjao Mbit dana 20.12.2006. u 22:32 GMT+1]
[ kefaja @ 25.12.2006. 19:55 ] @
Ja sam kupio bubu pre tacno nedelju dana. 70to godiste, 1300, ne znam kolko trosi jer ne umem da izmerim al vlasnik kaze oko 10l u gradu. To mi je inace prvi auto, i za sad sam jako zadovoljan, trenutno najveca mana mi je sto je jako nepregledna dok se parkiram pa ce mi za to trebati malo vise iskustva, odnosno vec sam imao jedno chukanje u kapiju, al to joj dodje kao vatreno krstenje ;) A to da je lako sam popravis srafcigerom cu josh da vidim, posto mi je bash zelja da naucim da se bakcem i sa tim stvarima. Poceli su vec drugovi da me zezaju "nisi kupio kola nego igracku" al meni ne smeta, posto cu se stvarno igrati s njom cim se malo prolepsa vreme, i kad pocnem malo da je chackam u dvoristu.
[ jovca84 @ 07.08.2007. 01:37 ] @
malo je zastarela tema ali nema veze.To da je toyota corolla proizvedena u vise primeraka od bube se ne slazem! razmislite samo koliko je dizajna promenila corolla, koliko razlicitih modela, dok je buba radjena koliko godina sa NE velikim promenama na karoseriji. I, DA ja vozim bubu, trenutno ne jer je u fazi restauracije. evo i par slika koje mozete videti http://www.cardomain.com/ride/2546904 sto se tice bube to je jedan praktican auto jeftinih delova
[ vladd @ 07.08.2007. 10:42 ] @
Ne treba da te brinu "podaci". Buba je debelo zapisala svoje ime u istoriji. Posebno sto su neuporedive proizvodnje iz '50-'60-ih godina sa savremenim robotizovanim fabrikama.

Poz.
[ slavko st @ 27.12.2009. 10:16 ] @
@HoT_Steepa

Izvinjavam se sto sa velikim zakasnjenjem odgovaram NEVERNIM TOMAMA

http://vw-vhs-mladenovac.forumotion.com/motori-f10/atest-t601.htm


Evo kako to izgleda.


http://img13.imageshack.us/img13/4961/picture1589.jpg

http://img15.imageshack.us/img15/5561/picture1193.jpg
http://img16.imageshack.us/img16/9663/picture1198.jpg
http://img11.imageshack.us/img11/7643/picture1200.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/8867/picture1202.jpg
http://img15.imageshack.us/img15/7639/picture1205.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/667/picture1212.jpg



POZDRAV...



[Ovu poruku je menjao slavko st dana 27.12.2009. u 11:30 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao slavko st dana 27.12.2009. u 11:39 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao vladd dana 27.12.2009. u 11:42 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao slavko st dana 27.12.2009. u 11:52 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao slavko st dana 27.12.2009. u 11:54 GMT+1]